עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

tangush2

לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS -מספר 2 (לפחות) !

Recommended Posts

שלום לכולם,

TMS עשיתי חיפוש למספר העסק של חברת  

:כדי להגיש תלונה ונתקלתי בפוסט הזה

https://hwzone.co.il/community/topic/540092-%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%A4%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9E-tms/


 

המקרה מאוד דומה שקרה לי 

אני בעל עסק קטן מחיפה למחשבים מזה הרבה שנים

Tms הייתי צריך מחשב גיימינג ללקוח שלי. כוון שאני לא מומחה בתחום התייעצתי עם אנשים בחברת  

והרכבנו מחשב גיימינג בסכום של מעל 4000 ש"ח לשביעות רצון כולם.

הזמנתי את המחשב ושהגיע הרכבתי אותו אצל הלקוח. אחרי זמן קצר גיליתי שהמחשב לא עושה כיבוי.

כוון שלא תכננתי להישאר אמרתי שאני אבדוק את זה ואחזור לנסות לפתור את הבעיה.

חזרתי ושום פתרון שחשבתי עליו לא גרם לפתרון של הבעיה. החלטתי להעלות את המחשב עם לייב של וכמו בווינדויס 10 גם איתה לא היה כיבוי.

התקשרתי ואמרתי להם שכל מה שניסיתי לא עזר וזה נראה לי בעיה בלוח אם

בטי אם אס לא הסכימו תחילה והציעו לי לפרמט ולהתקין מחדש את המערכת. אמרתי להם שזה עבודה נוספת

עבורי וגם ככה אני כבר בהפסדים על המחשב הזה וחוץ מזה אמרתי להם שאין שום צורך בזה

. כוון שגם במערכת חלופית (אובונטו ) קורה אותו הדבר

הם המשיכו להתעקש ואני חזרתי על דבריי.

לבסוף הם הסכימו שאני אשלח להם את המחשב באריזה המקורית בלבד

ביררתי עם הלקוח ובניגוד להמלצתי אליו הוא זרק את הקופסה

שוב דין ודברים שבהם הם מסרבים לקבל את המחשב שלבסוף הייתי חייב לקחת אחריות על המשלוח וכך עשיתי

ארזתי את המחשב ושלחתי להם.

לאחר הבדיקה שלהם התברר כדבריי שהלוח היה לא תקין

ואז נאמר שלהזמין לוח כמו שהם שמו לי יקח שבועיים עד שיגיע

אמרתי להם שזה לא אפשרי לתת ללקוח לחכות אז הם הציעו שהוסיף כסף ללוח אחר

אמרתי וחזרתי על כך שהדבר לא נגרם באשמתי ולכן לא אוסיף כסף אלה אצפה שזה יהיה במסגרת הפיצוי על

כל העיקובים הנ"ל

כמובן שהם לא ראו את זה כך ולא הסכימו. לאחר דין או דברים נוסף נאמר לי שכבר נשארו רק כמה ימים

ואם אחכה הלוח המקורי כבר יגיע. לאחר יום יומיים התקשרו ואמרו שלבסוף הלוח לא יגיע והם ירכיבו לי לוח

אחר. הסכמתי בתנאי שהלוח יהיה שווה ערך לשלי.

המחשב הגיע אלי לאחר יום יומיים ולהפתעתי שמו לי לוח מסידרה יותר נמוכה.

התקשרתי אליהם והם האשימו אותי שאני הסכמתי לדבר. חזרתי וטענתי שהסכמתי בתנאי שלא אפגע מכך

והם ניסו לשכנע שהלוח שהם שמו הוא טוב למרות שאמרתי להם שכל הביקורות על הסידרה הזו אמרו לא לקנות אותו.

לאחר דין או דברים נוסף הוחלט שאני אשלח חזרה את המחשב והם ירכיבו לוח שווה ערך וכך עשיתי

כבר הייתי בטוח שאני בסוף הדרך הבטוחה למחשב תקין (מיותר לציין שהלקוח "ישב לי על הוריד" דבר שלא הייה נעים כלל וכלל…)

לאחר יום יומיים שוב חזר המחשב ולאכזבתי המלאה שלא לאמר הדי צפוייה הדיסק הקשיח

היה חופשי בתוך הקופסה לחלוטין עקב שבירה של המתאמים (ראו תמונות)

שוב התקשרתי ואמרתי להם שעשיתי בדיקת

S.M.R.T

והתגלו ערכים גבוהים לא תקינים ללא סקטורים פגומים

בתגובה נאמר לי לעשות בדיקה כזו אחרי פורמט מלא. שוב אמרתי להם שאני יעשה אבל אני לא מעוניין בדיסק שעבר חבלה

עשיתי את הבדיקה שערכה מספר רב של שעות והתגלו אותם ערכים.

התקשרתי שוב וביקשתי זיכוי או החלפה מיידית של הדיסק. אמרו שזה ייקח שבועיים. אמרתי להם שגם לי ובטח ללקוח כבר אין אפשרות לחכות זמן כה רב ואני דורש החלפה מיידית של הדיסק.

הם סרבו ואז נעלצתי לקנות דיסק אחר על חשבוני.ולשחרר לדרכו את הלקוח

אחרי עוד דין ודברים נוסף נפרדו דרכנו

הם המשיכו בדרישה שאני אשלח להם את הדיסק (על חשבוני הפעם)

והם יבדקו ורק אם ימצא פגום אקבל את ההחזר

אני מצידי אמרתי שאני לא אשם בתקלה ושיפתרו את הבעיה עם חברת השילוח יו פי אס

הם סרבו וכך אני עומד לפני תביעה כנגדם

שיפטו בעצמכם אם ככה אמור להיראות שירות תקין ללקוח


 


 

 


 

 

FULL FORMAT 1.jpg

hdd disattach in computer case 1.jpg

hdd disattach in computer case 2.jpg

hdd disattach in computer case 4.jpg

hdd disattach in computer case3.jpg

SMART RESULTS 1.jpg

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

א. לדעתי זה סביר לחכות שבועיים לתיקון, גם ע"פ חוק אגב.

 

ב. היית צריך לבחור בעצמך את הלוח שירכיבו לך, ונראה לי מאוד סביר גם שתוסיף כסף אם הלוח יקר יותר. אתה זה שלא רצה לחכות. אם לא הייתה להם אופציה בכלל להשיג לך את הלוח כמו שהיה לך, אז על אחריותם וחשבונם לשים לך לוח יוקרתי יותר מבלי שתצטרך להוסיף כסף. אבל אם באמת שמו לך לוח נחות וזול יותר אז זה לא בסדר. סתם ככה, איזה לוח היה ומה שמו?

 

ג. נגיד ויש לך הילה לתביעה, לדעתי עדיף לך לחכות שבועיים ולקבל החזר כספי מאשר להתעסק בתביעה משפטית על דיסק קשיח של 200-300 ש"ח. אפילו תביעה קטנה תיקח חצי שנה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שגם הצד שלי יכול להגיב.

 

בבקשה סיפור מצד TMS. שלכל חברי הפורומים תהיה תמונה מלאה של המקרה

 

 

*  כן ביקשנו מלקוח ( טכנאי שפתח את התרד) להתקין מחדש לפני האיסוף של מחשב.

* לפי המדיניות שלנו ( אנו גם מציינים את זה בשורה  נפרדת וברורה בחשבונית) אם לקוח רוצה שנאסוף מחשב שלם יש צורך באריזה מקורית כי אחרת אין ביטוח על המשלוח.

* לקוח ציין בטלפון שאין לו מושג מה התקלה והוא לא מוכן לבדוק מאיפה היא מגיע . ביקש שנאסוף את כל המחשב.

* לא סירבנו לרגע לאסוף את המחשב מקלוח, אנו מציינים ושולחים טופס לכל לקוח שמודע שאם אין אריזה מקורית על מארז , אין לנו אפשרות לקחת אחריות על המשלוח. 

* לאחד בדיקה שנעשת ביום שקיבלנו את המחשב מחברת משלוחים נמצא שלוח אם תקול. במערכת היה עם ציפסט 360 ( הזול ביות בסדרה) שהיה חסר במלאי, הציעו או להמתין ללוח זהה שהיה אמור להגיע תוך יומיים או להחליף ללוח אם מסדרה 310 במחיר זהה + כמה שקלים למה שרכש,בסוף הלוח אם 360 לא הגיע בזמן ליבואן והצענו ללקוח סדרה 310 ומסרנו לו דגם מדוייק בטלפון וקיבלנו אישור של לקוח

* לאחר שקיבל את המחשב לקוח בדק לעומק את הלוח אם ( למרות שנמסר לו דגם מלא לפני ההחלפה וביקש לוח 360) - לא היינו שולחים את המחשב עם לקוח לא היה מסכים להחלפה

* אספנו שוב מחשב מורכב ולא רק את הלוח אם והוחלף ללוח ללוח מסדרה 360 יקר בכמה עשרות שקלים מלוח שהוזמן בהתחלה.

* בזמן המשלוח חזרה כנראה התשחרר הקשיח בזמן ההובלה.

* אין לנו אפשרות להחליף מוצרים ראש בראש עם שליח של UPS, החלפות כאלה ניתן לעשות רק בחנות פיזית

* הצענו ללקוח לאסוף את הדיסק קשיח ובמקרה  שתקול לזכות אותו בסכום ההמלא

 

* לא בישקנו ולא חייבנו את הלקוח על שום משלוח עד עכשיו. 

* גם עכשיו אנו מציעים ללקוח לאסוף את הקשיח עם UPS ובמקרה שהוא אינו תקין לזכות אותו בסכום המלאה

 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

SMAT בגדול זה בולשיט. אין תקן. כל יצרן מחליט לעצמו איזה ערכים בכלל לנטר, והוא זה שמחליט וקובע אם הם תקינים או לא.

לפי SNART  הכונן הנידון שלך תקין לחלוטין, עובד נכון ולכן אין שום סיבה להחליפו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רגע אני רוצה להבין, הם חיברו כמו בתמונה את הארדיסק? LOL

מבלי לציין שמות אם נעשה משלוח למחשב במצב שהארדיסק לא מחובר כן יכול להיעשות נזק, כמה? קשה לומר כי אין ממש תקן.
בכל אופן, הדיסק הזה ספציפית ידוע בבעיות שלו, יש לי 2 ושניהם חוו בעיות אבל ממש לא בגלל אשמת חנות כזו ואחרת.

נערך על-ידי andralamusya

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לפי מה אתה קובע?

לא שיש לי מידע לכאן או לכאן.

המידע הכי גדול שיש ,שיש וויכוחים של עשרות דפים מה זה אומר עבור צרכן ביתי טיפוסי, גם פה לא אני אקבע.

זה של backblaze

שסיגייט במקום טוב באמצע.

https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-stats-for-q2-2018/

ממוצע כשל שנתי לפי חברות:

2013-2018

HGST-hitachi קנו אותם.

0.51%

Toshiba

0.98%

Seagate

2.29%

WDc

4.59%

**

בדיווחים ישנים קיימים דיסקים אם אחוז תקלות חריג.

https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-stats-for-2017/

גם שם מספיק שדיסק אחד ממאה הלך אחרי שבועיים זה מעלה את האחוזים.

למשל נגיד שהם קנו 70 דיסקים שעבדו חודשיים.

זה יוצא 4200 יום.

11.5 שנים.

דיסק הלך, אחוז הכשל יוצא 1/11.5 8.5% שנתי.

תסביר את זה ככה, לא הרבה יפסלו דיסק בגלל זה.

שורה תחתונה הם קונים באחוזים גבוהים מעל השאר, ז"א שהם לא רואים סיבה לא לקנות אותם.

ברור שהם במערך גיבוי אוטמטי שדיסק הולך מחליפים אותו באפס התעסקות.

ברור שתעדיף דיסק שלא התקלקל לאף אחד.

אין כזה.

יותר חשוב לגבות.

נערך על-ידי none77

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

 

 

 1. על הקשיח כבר אמרנו לך כמה פעמים במידה ולא תקין תקבל זיכוי מלאי

2. כל זה היה יכול מטופל הרבה יותר מהר, בפעם הראשונה שהוצע לך להחליף הסכמת ללא שום בדיקה מעמיקה. וביקשת אחר רק שקיבלת את המחשב

3. עבודה עם משלוחים לוקחת זמן משלוח שנאספ ממך ביום ראשון מגיע למעבדה ביום שני. וגם תמיד ניתן לאסוף ישירות מלקוח 

 

גם אנו היינו מחליפים לך במקום וגם נכזה אותך במקום על קשיח במקרה שתקול, מוזמן להגיע.

 

 

 

 

 

 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שבתור לקוח שקנה לפחות 6 מערכות מחשב מ TMS ב12 שנה האחרונות לי ולמשפחה,  תמיד השירות היה לשביעות רצוני גם כשביקשתי לשנות בדקה ה90 וגם כשביקשתי להחליף חלקים אחרי שכבר קיבלתי את המחשב.

לפני כן קניתי מערכות מחשב מהרבה חנויות ויש להם מה ללמוד מ TMS, בנוסף כל מי שהמלצתי לו לקנות מ TMS תמיד יצא מרוצה.

 

עסק שקונה מעסק את אותו מוצר כדי לגזור עמלה זה בעייתי ויכול לגרום לחיכוכים.

אין אף פעם 100% מושלם אבל הייתי שולח הרבה ספקי מחשבים ללמוד מ TMS איך להתייחס ללקוחות ברמת השירות והמקצועיות.

לפרסם פוסט על TMS כספק בעייתי זה כנראה כתוצאה מתסכול מוצדק והחנות צריכה להפיק לקחים.

 הייתי חייב לשתף את הניסיון שלי איתם , והוא תמיד מעל ציפיותיי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של XnirX

אני חייב לציין שבתור לקוח שקנה לפחות 6 מערכות מחשב מ TMS ב12 שנה האחרונות לי ולמשפחה,  תמיד השירות היה לשביעות רצוני גם כשביקשתי לשנות בדקה ה90 וגם כשביקשתי להחליף חלקים אחרי שכבר קיבלתי את המחשב.

לפני כן קניתי מערכות מחשב מהרבה חנויות ויש להם מה ללמוד מ TMS, בנוסף כל מי שהמלצתי לו לקנות מ TMS תמיד יצא מרוצה.

 

עסק שקונה מעסק את אותו מוצר כדי לגזור עמלה זה בעייתי ויכול לגרום לחיכוכים.

אין אף פעם 100% מושלם אבל הייתי שולח הרבה ספקי מחשבים ללמוד מ TMS איך להתייחס ללקוחות ברמת השירות והמקצועיות.

לפרסם פוסט על TMS כספק בעייתי זה כנראה כתוצאה מתסכול מוצדק והחנות צריכה להפיק לקחים.

 הייתי חייב לשתף את הניסיון שלי איתם , והוא תמיד מעל ציפיותיי.

 

היי

 

*  דבר ראשון תודה:)

*  דבר שני נטפל בלקוח

,* דבר שלישי הייתי משאיר פה דעה אישית שלי אם אפשר:)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close