השידרוגים של כרום: חסימת פרסומות במובייל ובשולחניים, HDR, השתקה ועוד - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השידרוגים של כרום: חסימת פרסומות במובייל ובשולחניים, HDR, השתקה ועוד


yonatan.mendelson

Recommended Posts

גוגל מתחילה להראות בפומבי עד כמה השליטה שלה ברשת עמוקה, היא הופכת להיות הרשות המחוקקת והמבצעת. כל האינטרנט צריך להתיישר לפיה. מעניין לאן כל זה יוביל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כמו . לא פרסומות...... לא חלנונות חדשות קופצות...... אם ניתן אז אפילו לא המתנה של 5 שניות באותן לינקים של פרסומות שמיועדים להורדה.... הכל ניתן לעשות בFIREFOX! (לדעתי גם בגרסאות הכי עדכניות ניתן להפטר מכל הרפש..... אבל אם לא הסתדרתם... תמיד ניתן להתקין BUILD ישן של ועליו כמה BUILDS ישנים של תוספות... פשוט תענוג! _ אה ולא נשכח כל מיני סקריפטים למיניהם שיכולים להקל על החיים ועל זמני ההתמנה באופן מטורף)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בעיה אחת - גירסה 57 החדשה, שמבטלת תמיכה בכל מה שהיה לפניה. תוספים שלא שודרגו (כמו session manager הוותיק) - לא יפעלו. + סטנדרט לכידת הפלאש צומצם, ו-download helper זקוק להתקנה חיצונית כדי שיצליח ללכוד מה שהיה מסוגל בעבר, כי 57 מיישרת קו עם ומונעת תמיכה בלכידת מוגן... אם תהיה דרך עוקפת - אז כן, FF אכן שווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yw1971

רק בעיה אחת - גירסה 57 החדשה, שמבטלת תמיכה בכל מה שהיה לפניה. תוספים שלא שודרגו (כמו session manager הוותיק) - לא יפעלו. + סטנדרט לכידת הפלאש צומצם, ו-download helper זקוק להתקנה חיצונית כדי שיצליח ללכוד מה שהיה מסוגל בעבר, כי 57 מיישרת קו עם כרום ומונעת תמיכה בלכידת פלאש מוגן... אם תהיה דרך עוקפת - אז כן, FF אכן שווה.

Pale Moon המבוסס על Gecko וXUL עדיין קיים ומתעדכן. זה כנראה אחד הדפדפנים הכי קרובים לפיירפוקס הישן (אם כי אולי ישן מידי לחלק מהמשתמשים). עם זאת, צוות הפיתוח הקטן של Pale Moon מתקשה להתמודד עם קצב השינויים, ועם רשת שבה הוא האקספלורר החדש (אתרים מכוונים לעבוד בכרום וכל השאר לא אכפת להם), אז יש דברים (סה"כ די מועטים) שלא עובדים כמו שצריך. הזמן יגיד אם יצליחו לסגור את הפער או שיתייאשו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרום הוא אחד מהדפדפנים המגעילים ביותר שיצא לי לראות (הוא אפילו גרוע יותר מאינטרנט אקספלורר), והממשק החדש והמגעיל של פיירפוקס 57, בשילוב עם הפסקת תמיכה בתוספים סטנדרטיים (API) ומעבר לתוספים לא תקניים (Webextensions), הוביל אותי לברוח ל-Pale Moon: מרגיש הרבה יותר קל ומהיר, הן מפיירפוקס והן מכרום, עם ממשק טרום אוסטרליס, ותמיכה בתוספים תקניים (API), פלאש (במקרים של אתרים שדורשים אותו על מנת לעבוד), וג'אווה. הרבה מאוד בעיות שהיו לי עם פיירפוקס, אינן מתרחשות לי עם Pale Moon. בנוסף uBlock חוסם את כל מה שצריך. הוא אפילו חוסם לי את האתר download.cnet.com כי הוא טוען שזה אתר זדוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

Pale Moon המבוסס על Gecko וXUL עדיין קיים ומתעדכן. זה כנראה אחד הדפדפנים הכי קרובים לפיירפוקס הישן (אם כי אולי ישן מידי לחלק מהמשתמשים). עם זאת, צוות הפיתוח הקטן של Pale Moon מתקשה להתמודד עם קצב השינויים, ועם רשת שבה כרום הוא האקספלורר החדש (אתרים מכוונים לעבוד בכרום וכל השאר לא אכפת להם), אז יש דברים (סה"כ די מועטים) שלא עובדים כמו שצריך. הזמן יגיד אם יצליחו לסגור את הפער או שיתייאשו.

 

עבדתי איתו בזמנו, אחרי ש-FF נעשתה כבדה מדי. אבל עם המנוע החדש של 57, יש איזון חדש ב'כוח'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אדם נורמלי מהיישוב הוא לא הקהל שPale Moon פונה אליו, מן הסתם. יש אנשים שאוהבים שהמחשב שלהם נראה כמו Win 3.11 משנות ה90. יש גם כאלה שבטוחים שגוגל ומוזילה מרגלות אחריהם ובכלל כדאי לכולנו ללבוש כובעים מאלומיניום כדי שהחייזרים לא יקראו את המחשבות שלנו. לאנשים כאלה מתאים שמפותח ע"י 3 במרתף ש"מתמרדים נגד המערכת".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של .freedman@gmail.com

אפשר בבקשה את הקישור למדיניות הפרסומות של גוגל?

אלה הסטנדרטים:

https://www.betterads.org/standards

 

וזאת ההודעה של שבה הם מודיעים שאלה הסטנדרטים, ואיך הם יבדקו / יטופלו:

https://developers.google.com/web/updates/2017/12/better-ads

 

ציטוט

In June, we announced Chrome's plans to support the Better Ads Standards in early 2018. Violations of the Standards are reported to sites via the Ad Experience Report, and site owners can submit their site for re-review once the violations have been fixed. Starting on February 15, in line with the Coalition's guidelines, Chrome will remove all ads from sites that have a "failing" status in the Ad Experience Report for more than 30 days. All of this information can be found in the Ad Experience Report Help Center, and our product forums are available to help address any questions or feedback.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...