שמרו נפשותכם מהמחשבים של דל! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שמרו נפשותכם מהמחשבים של דל!


Tsachi E

Recommended Posts

שרות לקוחות מהבזיונים שאי פעם נתקלתי בהם. מחשבים איכותיים או לא, זה לא שווה כלום ברגע שאין לך עם מי לדבר שבעיה צצה לה.

קניתי לפני שנה וחצי מחשב XPS8600 נייח של . 6000 פאקינג שקלים התענוג היקר הזה עלה לי. האירוניה היא, שהסכמתי לשלם אקסטרה על מחשב מותג, כי רציתי ראש שקט - אמינות,שרות ואחריות. וקיבלתי, בדיוק הפוך מכך.

המחשב בא עם 8.1, החלטתי להתקדם הלאה ורכוש לפני שבוע 10 ישירות מאתר מיקרוספוט ב600 ש"ח. הורדתי אותו דרך האתר שלהם וביצעתי התקנה נקייה. הוויפיי מאז כל הזמן מתנתק. מעבר לזה, המחשב נתקע מפעם לפעם ועושה ריסטרט בפתאומיות. דיברתי עם התמיכה של מיקרוספט והם שינו לי כמה קודים בwin32. זה לא עזר.

התקשרתי אליהם שוב, והם טענו שבגלל שהמחשב של זו בעיה עם עדכוני דרייברים של המחשב ושאני יפנה אליהם. פניתי לשרות לקוחות של , והנציג אומר לי : " המחשב שלך נרכש עם 8.1 הוא לא בנוי לעבוד עם ויינדוס 10, תחזור ל8.1"

ואמר לי שאין להם מה לעשות עם זה. אני רותח מזעם.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה הקשר לשרות לקוחות ?

בכל החברות בעולם בשלב מסוים של חיי המוצר/מחשב  מפסיקים לפתח תמיכה במערכות הפעלה חדשות יותר.

 אתה היית צריך לבדוק לפני השידרוג אם המחשב שלך תומך בחלונות  ל 10

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם רק היית עושה חיפוש קטן לפני השידרוג אז היית רואה שהדבר הריאשון שכתוב בצורה מובלטת ומודגשת בעמוד הדריוורים של המחשב , זה שהוא לא תומך ב WIN10.

http://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/xps-8300/drivers

 

לצערי הפשלה פה שלך ולא של שירות הלקוחות שלהם

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדויק. כתוב שם שהוא לא נוסה ע"י עם 10 ולכן עלולות להיות בעיות.

אז הדרך היא לנסות לבד (עדיף אחרי גבוי) ואם יש בעיות לחזור אחורה. אפשר לחזור אחורה בקלות תוך שלושים יום מהשידרוג.

 

בדל האישי שלי שיש לו את ההודעה הזאת 10 עובדת בלי שום בעיה. בינתים........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של lompy

אם רק היית עושה חיפוש קטן לפני השידרוג אז היית רואה שהדבר הריאשון שכתוב בצורה מובלטת ומודגשת בעמוד הדריוורים של המחשב , זה שהוא לא תומך ב WIN10.

http://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/xps-8300/drivers

 

לצערי הפשלה פה שלך ולא של שירות הלקוחות שלהם

 

 

 

המחשב שלי הוא 8700 ולא 8300 כמו בקישור שנתת. הוא אמור לעבוד עם 10. למעשה סדרת 8700 כבר היום באה עם 10 ככה שהטיעונים שלכם לא תופסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Ivan

ומה הקשר לשרות לקוחות ?

בכל החברות בעולם בשלב מסוים של חיי המוצר/מחשב  מפסיקים לפתח תמיכה במערכות הפעלה חדשות יותר.

 אתה היית צריך לבדוק לפני השידרוג אם המחשב שלך תומך בחלונות  ל 10

 

שרות הלקוחות שלהם הוא בין הגרועים בארץ ולא אני אומר את זה, רוב הביקורות ברשת אומרות את זה. תעשה חיפוש קצר ותיווכח. ההבדל בין רמת השרות של שלוחת בארץ לבין זו באירופה ובארה"ב הוא הבדל של שמיים וארץ 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Tsachi E

 

שרות הלקוחות שלהם הוא בין הגרועים בארץ ולא אני אומר את זה, רוב הביקורות ברשת אומרות את זה. תעשה חיפוש קצר ותיווכח. ההבדל בין רמת השרות של שלוחת דל בארץ לבין זו באירופה ובארה"ב הוא הבדל של שמיים וארץ 

 

חיפשתי, זה מה שמצאתי:

http://www.mobilityfreak.co.il/index.php?q=node/1766

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000801909

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחשבי מותג תמיד סבלו מיבואנים/נציגים גרועים בארץ.

הכל קומבינות.

בעלי החברות רק רוצים לחסוך כסף.

נתח השוק יחסית קטן, במדינה שגם כך קטנה.

 

עבדתי פעם אצל יבואן/נציג רשמי של מותג גדול.

שמכר גם נייחים וגם .

כל מערך השירות הטלפוני היה 3-4 אנשים.

דובר ערבית.

דובר רוסית.

ודובר איטית. (קול נחמד שמדבר לאט)

רוצה שירות בערב? אין.

18:00 כולם הביתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

לפחות תציין את שם נותן השירות. בישראל זה מתחלק בין כמה חברות.

המוקד של זה אותו מוקד (בארץ). מי שבא אליך הביתה, זה מישהו אחר, שאליו כנראה התכוונת.

 

מנסיוני, אתה יכול להתקשר לשלוחה בחול ולבקש מהם עזרה. הם כבר ידאגו להעביר את זה הלאה. אבל לא בטוח שזה עובד גם ללקוחות פרטיים. אבל שווה לנסות.

 

בקשר לדרייברים. יש לקחת את שם החברה של הרכיב שלא עובד ולנסות לחפש דרייבר אצל היצרן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Ivan

אתה הבאת מנסוינך ובמקרה שלך הם כנראה היו בסדר. מי יודע איזה מודל אמרת להם שיש לך .........

במקרה כזה תמיד כדאי להוריד את הכלי של של בדיקת חומרה שמוצע בכל פעם שמפנים אותך לדף הדרייברים, והוא כבר בעצמו ימצא את מודל המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לכם היגיוני שהוא קונה מחשב מותג אז אין תמיכה בגלל שהוא התקין וינדוס 10?

 

אה כן... זה השירות המזלזל בארץ.

 

אני מבטיח לכם שאם זאת הייתה חברה גדולה הם היו תומכים ועוד איך.

אבל שזה בן אדם פרטי ..

 

דווקא תפסתי מהשירות של בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...