Art Tatum פורסם 2017 בינואר 17 Share פורסם 2017 בינואר 17 פתחת דיון והתלוננת על השירות של Dell, אז כל הדיון הפך להיות על Dell והשירות שלהם. אתה לא צריך אותם. זה לא מחשב נייד. לא קלטתי את זה כשקראתי את הדיון לראשונה. יש לך חומרה סטנדרטית. אתה יכול למצוא ולהתקין דריוורים לכל חלקי החומרה בנפרד. כל אחד מהיצרן המקורי. וינדוס לעולם לא עשה עבודה טובה בעדכון דריוורים לרכיבי החומרה. לא 7. לא 8. וסביר להניח גם לא 10. יש לך ניתוקים בWIFI שלא היו עם וינדוס קודם? דבר ראשון אתה אמור לברר את דגם הלוח(בשביל הצ'יפסט), וצ'יפ כרטיס הרשת שמשולב בו. עדכן דריוורים לשני אלו ואולי הכל יפתר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roeesnir פורסם 2017 בינואר 23 Share פורסם 2017 בינואר 23 מסכים עם ART. אתה יכול למצוא (בקלות) דרייברים לכל רכיב על הלוח. פשוט תעיף מבט. אם אתה מתקשה, יש כאן פורומים בשביל זה. תן דגם של לוח - ותקבל עזרה לגבי הדרייברים. צודקים או לא - אתה לא צריך את Dell בשביל דבר כזה פעוט. זה לא שיש בעיית חומרה. בהצלחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
proevo4ever פורסם 2017 בינואר 24 Share פורסם 2017 בינואר 24 במקום נורמלי שקונים מחשב מותג צריך שתהיה תמיכה נורמלית. זה כל הקטע במחשב מותג... אם יש תקלה בדרייברים צריך להיות מוקד שיתמוך בו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2017 בינואר 24 Share פורסם 2017 בינואר 24 אני רק לא הבנתי למה שילמת על שדרוג לווינדוס 10... טוב שמיקרוסופט לא התחננו שאנשים ישדרגו בחינם.. עוד שניה היו משלמים לאנשים כסף רק שישדרגו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דרובו פורסם 2017 בינואר 24 Share פורסם 2017 בינואר 24 נכון, היה לי בעבר נסיון מזעזע עם "יעל" משהו שנתנו להם תמיכה, אבל במקרה הזה: א. זה בכלל בא מהחברה עצמה. ב. לי דווקא לא היו עם דל בעיות בדרייברים, בעוד אצל אחרים, כמו MSI דווקא כן היו בעיות לא פתירות. ג. כמו שנאמר, פשוט חפש דרייברים עצמאית. ד. במקרה הכי גרוע, כנראה שאפשר להחליף כרטיס רשת לכזה שכן נתמך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Drazick פורסם 2017 בינואר 27 Share פורסם 2017 בינואר 27 כרטיסי ה- WiFi של Dell עושים בעיות ב- Windows 10. הדרייבר ש- Windows 10 מתקין אוטומטית עבורם הוא לא טוב ולכן, מלבד בהפעלה הראשונה, הכרטיס לא עובד. הפתרון לזה הוא התקנה של הדרייבר מאתר המוצר (זה קצת טריקי אם למחשב שלך אין רשת, אבל אתה תסתדר דרך שימוש במחשב צד 3). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 בינואר 28 Share פורסם 2017 בינואר 28 על סמך מה אתה קובע את זה? עברו אצלי לא מעט מחשבי דל משודרגים ל10 בלי שמץ מהבעיה שאתה מתאר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tsachi E פורסם 2017 ביוני 28 מחבר Share פורסם 2017 ביוני 28 הרבה תודה על כל המענה הרב מהרבה אנשים טובים פה בפורום. אני מתנצל ששכחתי לגמריי מהדיון הזה שפתחתי ולכן עבר הרבה זמן עד התגובה הנוכחית. אז ברשותכם, מעדכן: דבר ראשון. מתנצל על הטון הכועס מדיי והכותרת המפוצצת מדיי. תבינו שהדבר נבע מתסכול רב על הסחבת הארוכה. תבינו, שנה וחצי ארוכות מאד של סחבת מתמשכת מהרגע שנקנה המחשב עד לפתרון הבעיה. שנה וחצי!. מהרגע שהמחשב נדלק בפעם הראשונה כבר התחילו הריסטרטים. כך שכבר בחודש הראשון שלי עם המחשב, בחודש יולי 2015, התחילו השיחות התכופות והארוכות לדל, שבמשך שנה וחצי לא פתרו את הבעיה ורק מרחו אותי. סירבו לשלוח טכנאי הביתה שסביר והיה עולה על הבעיה. אז מכאן, התסכול והכעס הרב שנראה כאן בהודעות הקודמות שלי חברייה. תבינו מהיכן זה נבע. אחרי שהבהרתי את זה, בואו ניגש לעניין: 1. ביטלתי את עסקת הווינדוס 10 במדיניות הביטולים הבאמת ראויה לשבח של חברת מיקרוסופט ( עד 30 יום ניתן לבטל! ואכן ביטלתי בהצלחה לאחר 20+ ימים, וואו! שום עסק אחר שאני מכיר לא מציע דבר דומה לזה..) 600 ש"ח של הרכישה שחזרו אליי ישר לעו"ש! באמת כל הכבוד למיקרוסופט על הביטול המהיר בטלפון! (שהיה ללא עקבות מיותרות ונסיונות שכנוע נלוזים בהם נוקטים חברות אחרות במקרים דומים. אז באמת שאפו מיקרוסופט) כך שחזרתי לווינדוס 8.1 , הבאמת אחלה בסה"כ. המעבר חזרה ל8.1 פתר לחלוטין את ניתוקי הוופיי הבלתי פוסקים שהיו לי עם 10. אך לא את הריסטרטים. 2. לגבי הריסטרטים הפתאומיים, דל לא הצליחו למצוא את המקור לבעיה בכמה וכמה שיחות ארוכות שהיה לי איתם, עם עדכוני דרייברים רבים שנעשו, ואף שליטות מרחוק של הטכנאים שלהם. בסופו של דבר, מתוך ייאוש, הלכתי לחנות "וולקום" בחולון. במחשבה שאולי בדיקה חיצונית ובלתי תלויה , תביא לגילוי הבעיה. כי קניתי כמה חודשים לפני כרטיס מסך אצלהם ועשו עליי רושם מאד טוב. ומה אני יגיד לכם, חבר'ה נהדרים יש שם! טכנאי דובר רוסית בדק לי את המחשב, ולא חלף זמן רב עד שהבין שהבעיה בריסטרטים נבעה מהארד דיסק פגום שקיבלתי עם המחשב. כמובן שבאותו רגע שאמר זאת עליתי מול שרות הלקוחת של דל, במקרה ענה לי נציג דובר רוסית, ישר הבאתי לו לדבר עם הטכנאי הנפלא של וולקום שיסביר לו על הבעיה. לאחר כמה דק ארוכות שהם שוחחו להם ברוסית ואני מצידי לא הבנתי מילה. הנציג של דל ביקש לדבר איתי, הבחור החזיר לי את הטלפון , והנציג אמר לי שהבעיה אכן נובעת מהארד דיסק פגום, פאק בבקרת איכות שהייתה עם המחשב החדש. והנציג אמר שישלחו אליי במיידי טכנאי עם ארד דיסק חדש דנדש להחליף את הפגום. ואכן אציין לשבח את השרות של דל מאז שהבעיה זוהתה והובנה, נגמרה הסחבת שאפיינה אותם עד לאותו רגע, וטכנאי הגיע תוך יומיים! עם ארד דיסק חדש מהניילונים! שאותו פתח מולי, תוך כמה דק ביעילות ומיומנות רבה שבה החליף לי את הארד דיסק והבעיה בהחלט ניפתרה מאותו רגע ועד לכתיבת שרות אלה, חצי שנה אחריי! אציין לחיוב את העובדה שלא שילמתי על ההחלפה דבר. הכל במסגרת האחריות. 3. אציין שהאחריות לא נפגעה כתוצאה מהחלפת כרטיס מסך עצמאית שביצעתי במחשב כמה חודשים לפניי. הם החלפו לי את הארד דיסק למרות זאת ללא בעיה. 4. וולקום לא לקחו לי שקל על כל השרות נפלא הזה מצידם. הטכנאי חייך ואמר שהכל טוב ושלח אותי לדרכי מבלי שהוצאתי את הארנק. זאת למרות שחצי שעה שלמה הקדיש לעניין. באמת אין מילים. אז שוב, הרבה תודה חבר'ה. אם יש שאלות נוספות אני פה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2017 ביוני 28 Share פורסם 2017 ביוני 28 את השירות שקיבלת בסוף מדל היית אמור לקבל בשבוע-שבועיים הראשונים של הבעיה. הסחבת הזו ממש לא ראויה לשבח. השירות שניתן לך בוולקום כן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.