שמרו נפשותכם מהמחשבים של דל! - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שמרו נפשותכם מהמחשבים של דל!


Tsachi E

Recommended Posts

פתחת דיון והתלוננת על השירות של , אז כל הדיון הפך להיות על והשירות שלהם.

 

אתה לא צריך אותם.

זה לא .

לא קלטתי את זה כשקראתי את הדיון לראשונה.

 

יש לך חומרה סטנדרטית.

אתה יכול למצוא ולהתקין דריוורים לכל חלקי החומרה בנפרד.

כל אחד מהיצרן המקורי.

 

וינדוס לעולם לא עשה עבודה טובה בעדכון דריוורים לרכיבי החומרה.

לא 7.

לא 8.

וסביר להניח גם לא 10.

 

יש לך ניתוקים בWIFI שלא היו עם וינדוס קודם?

דבר ראשון אתה אמור לברר את דגם הלוח(בשביל הצ'יפסט), וצ'יפ כרטיס הרשת שמשולב בו.

עדכן דריוורים לשני אלו ואולי הכל יפתר.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם ART.

אתה יכול למצוא (בקלות) לכל רכיב על הלוח. פשוט תעיף מבט.

אם אתה מתקשה, יש כאן פורומים בשביל זה.

תן דגם של לוח - ותקבל עזרה לגבי הדרייברים.

צודקים או לא - אתה לא צריך את בשביל דבר כזה פעוט. זה לא שיש בעיית חומרה.

 

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, היה לי בעבר נסיון מזעזע עם "יעל" משהו שנתנו להם תמיכה, אבל במקרה הזה: 

א. זה בכלל בא מהחברה עצמה.

ב. לי דווקא לא היו עם דל בעיות בדרייברים, בעוד אצל אחרים, כמו דווקא כן היו בעיות לא פתירות.

ג. כמו שנאמר, פשוט חפש עצמאית.

ד. במקרה הכי גרוע, כנראה שאפשר להחליף כרטיס לכזה שכן נתמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיסי ה- WiFi של עושים בעיות ב- 10.

הדרייבר ש- 10 מתקין אוטומטית עבורם הוא לא טוב ולכן, מלבד בהפעלה הראשונה, הכרטיס לא עובד.

 

הפתרון לזה הוא התקנה של הדרייבר מאתר המוצר (זה קצת טריקי אם למחשב שלך אין , אבל אתה תסתדר דרך שימוש במחשב צד 3).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

הרבה תודה על כל המענה הרב מהרבה אנשים טובים פה בפורום. אני מתנצל ששכחתי לגמריי מהדיון הזה שפתחתי ולכן עבר הרבה זמן עד התגובה הנוכחית.

אז ברשותכם, מעדכן:

דבר ראשון. מתנצל על הטון הכועס מדיי והכותרת המפוצצת מדיי. תבינו שהדבר נבע מתסכול רב על הסחבת הארוכה. תבינו, שנה וחצי ארוכות מאד של סחבת מתמשכת מהרגע שנקנה המחשב עד לפתרון הבעיה. שנה וחצי!.  מהרגע שהמחשב נדלק בפעם הראשונה כבר התחילו הריסטרטים. כך שכבר בחודש הראשון שלי עם המחשב, בחודש יולי 2015, התחילו השיחות התכופות והארוכות לדל, שבמשך שנה וחצי לא פתרו את הבעיה ורק מרחו אותי. סירבו לשלוח טכנאי הביתה שסביר והיה עולה על הבעיה. אז מכאן, התסכול והכעס הרב שנראה כאן בהודעות הקודמות שלי חברייה. תבינו מהיכן זה נבע.

 

אחרי שהבהרתי את זה, בואו ניגש לעניין:

 

1. ביטלתי את עסקת הווינדוס 10 במדיניות הביטולים הבאמת ראויה לשבח של חברת  ( עד 30 יום ניתן לבטל! ואכן ביטלתי בהצלחה  לאחר 20+ ימים, וואו! שום עסק אחר

שאני מכיר לא מציע דבר דומה לזה..)

600 ש"ח של הרכישה שחזרו אליי ישר לעו"ש! באמת כל הכבוד למיקרוסופט על הביטול המהיר בטלפון! (שהיה ללא עקבות מיותרות  ונסיונות שכנוע נלוזים בהם נוקטים חברות אחרות במקרים דומים. אז באמת שאפו  מיקרוסופט) 

כך שחזרתי לווינדוס 8.1 , הבאמת אחלה בסה"כ. המעבר חזרה ל8.1  פתר לחלוטין את ניתוקי הוופיי הבלתי פוסקים שהיו לי עם 10. אך לא את הריסטרטים.

 

 

2. לגבי הריסטרטים הפתאומיים, לא הצליחו למצוא את המקור לבעיה בכמה וכמה שיחות ארוכות שהיה לי איתם, עם עדכוני רבים  שנעשו, ואף שליטות מרחוק של הטכנאים שלהם.

 בסופו של דבר, מתוך ייאוש, הלכתי לחנות "וולקום" בחולון. במחשבה שאולי בדיקה חיצונית ובלתי תלויה , תביא לגילוי הבעיה.  כי קניתי כמה חודשים לפני כרטיס מסך אצלהם ועשו עליי רושם מאד טוב. ומה אני יגיד לכם, חבר'ה נהדרים יש שם!

 טכנאי דובר רוסית בדק לי את המחשב, ולא חלף זמן רב עד שהבין  שהבעיה בריסטרטים נבעה מהארד דיסק פגום שקיבלתי עם המחשב. כמובן שבאותו רגע שאמר זאת עליתי מול שרות הלקוחת של , במקרה ענה לי נציג דובר רוסית, ישר הבאתי לו לדבר עם הטכנאי הנפלא של וולקום שיסביר לו על הבעיה.

 

לאחר  כמה דק ארוכות שהם שוחחו להם ברוסית ואני מצידי לא הבנתי מילה. הנציג של ביקש לדבר איתי, הבחור  החזיר לי את הטלפון , והנציג אמר לי שהבעיה אכן נובעת מהארד דיסק פגום, פאק בבקרת איכות שהייתה עם המחשב החדש.  והנציג אמר שישלחו אליי במיידי  טכנאי עם ארד דיסק חדש דנדש להחליף את הפגום. 

 

ואכן אציין  לשבח את השרות של מאז שהבעיה זוהתה והובנה, נגמרה הסחבת שאפיינה אותם עד לאותו רגע, וטכנאי הגיע תוך יומיים! עם ארד דיסק חדש מהניילונים! שאותו פתח מולי, תוך כמה דק ביעילות ומיומנות רבה שבה החליף לי את הארד דיסק והבעיה בהחלט ניפתרה מאותו רגע ועד לכתיבת שרות אלה, חצי שנה אחריי!

אציין לחיוב את העובדה שלא שילמתי על ההחלפה דבר. הכל במסגרת האחריות.

 

3. אציין שהאחריות לא נפגעה כתוצאה  מהחלפת כרטיס מסך עצמאית שביצעתי במחשב כמה חודשים לפניי. הם החלפו לי את הארד דיסק למרות זאת  ללא בעיה.

 

4. וולקום לא לקחו לי שקל על כל השרות נפלא הזה מצידם. הטכנאי חייך ואמר שהכל טוב ושלח אותי לדרכי מבלי שהוצאתי את הארנק. זאת למרות שחצי שעה שלמה הקדיש לעניין. באמת אין מילים.

 

אז שוב, הרבה תודה חבר'ה. אם יש שאלות נוספות אני פה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...