הבדלים באיכות תמונה בין המותגים ? - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הבדלים באיכות תמונה בין המותגים ?


nec_000

Recommended Posts

פשוט לא.. איזה ניסיון כושל ושקוף של אנשים לצייר תמונה נוחה של "בעיית טקסטורות חמורה". הדבר המגוחך הזה שטקסטורות

נראות מרוח - זה ענתיקה. היה לי את זה עם ATI בזמנו, היה לי את זה עם NV בזמנו. בחלק מהמשחקים פה ראיתי משהו,

במשחקים אחרים לא ראיתי את זה. זה מה שנקרא - .

 

עם ה 5870 בזמנו היה לי במשחקים ( חלקם ) ו ב Desktop מן גוון ורוד על גבי המסך שפשוט סרב להעלם. רק אחרי כמה שבועות

דרייבר חדיש יותר סידר את זה.

 

אף גאון בעולם לא מבין שזה בעיה עם ? זה שכל כרטיס כמעט מראה במשחק אחד מסוים טקסטורות מרוחות\גרועות רק מראה

עד כמה יש צורך בתיקון תוכנתי פשוט.. וואו הדברים האלה קיימים ממזמן.. מה הקטע עם לחשוב שאחת החברות מבזה את השם שלה ?

הם משקיעים מיליארדים על טכנולוגיות בשביל שבמשחק אחד, שניים הטקסטורות ייראו ככה ? נו בחיית אנשים.

 

בוא נסכם אחת ולתמיד.. מבחינת מחיר שיחקו אותה. מבחינת יעילות וביצועים ה 480 לא מתקרב ל 1060 למעט על Vulkan

וזה גם לא רלוונטי בעליל כי רק ב מקסימום פריימים יש שינוי לטובה שזה משפיע על הממוצע לטובת . בפועל ? זה לא רלוונטי, המינימום

זה מה שמעניין. עד שנראה "יתרון מובהק" ( אם בכלל ) ב DX12 הכרטיסים האלה כבר יהיו בשוק מעל שנה שנה-וחצי ולא יהיה שום דבר

מעניין פה. מי שרוצה שני כרטיסים - בהצלחה שילך על 480. עד ש לא נוחת זו לגמרי השקה ירוקה.. הם הפציצו לצערי והשאירו

לאדומים אבק עם שלושה כרטיסים מוצלחים. בו נפסיק עם הקטנוניות הזו של ה underdogs וכו'.. הם לא הביאו משהו מיוחד עם ה 480

חוץ מהמחיר. הפיסקה האחרונה הייתה הצורך להגיד בעצם שהדיון הזה בא לתת לנו עוד סיבה לחשוב ש NV גזלנים וצריך לקנות אדום.

לא ככה בויה ? ( nec ) :):) אני מאוד מאוד מקווה שיש לאדומים משהו בקנה לטווח ארוך. התחרות פה ירדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

1. הרבה יותר בולט מבחינתי זה שעם 480 יש השתקפויות הרבה יותר ברורות, בעיקר על הנשק עצמו, מאשר עם 970 בדום.
איך יכול להיות שאלו אותן הגדרות? זה מאוד מוזר.

2. אני מכיר את התופעה של טקסטורה בדליי עם ה 970 שלי במשחק בורדרלנדס2, זה מאוד ברור בפתיחה במסך הראשי.

3. מישהו חייב לצטט את המשפט של djelectric על החריצים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מה שהיה עם ה 970 זה ביזיון. וכל הכבוד שיש פיצוי מצידם גם אם זה דולר וחצי, העיקרון זה מה שחשוב פה.

איך אנשים רצים ומערבבים ברשת בין דברים שונים זה פשוט לא יאומן.. ה 970 זה נושא אחד, השאר זה נושא

אחר - חבל שעושים מזה איזשהו נושא משותף.

 

אנשים לא מדייקים ובוחרים להתעלם מזה ש Doom סה"כ מאפשר עם הרבה יותר פריימים בגבול העליון. זה לא מעניין

את אף אחד ולכן זה לא יתרון פרקטי. הגבול התחתון הוא אותו גבול שמעניין את קהל היעד הזה של אנשים שמשחקים על אמת.

 

היה לי כ"כ הרבה טקסטורות כאלה מרוחות שתוקנו ע"י במשך השנים. סה"כ נראה על פניו כמו ניסיונות להתנגח במישהו

שהביא לשוק כרטיסים יותר מוצלחים מהשני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

coch ערב טוב,

 

אין בעיה במידה ומדובר בתיקון דרייבר, אך מה תהיה הפגיעה בביצועים coch ?  

זו השאלה.

 

אין ספק שכך או אחרת, כרגע העומס על הרנדור בכרטיס הוא נמוך משמעותית ממה שיהיה אחרי שהתיקון יציג את מלוא הרנדור

כבר ממרחק מלא כמו שהתכוון המשורר. ואז מה ? אז פתאום הביצועים יפלו ב- 20% נגיד ?

ומה תאמר אז...    השרשור שכאן לבטח לא יעלם וימתין לתגובתך החוזרת.

 

ואגב אם תשאל אותי כמקודד ואלגוריתמאי בתחום, מדובר כאן בדבר כנראה די פשוט והוא משתנה המגדיר LOD

שמישהו עשה עליו חוחה ואיטלולה. ואם הנך סומך על החוש ריח שלי בנושא, אז סביר שזאת כנראה האמת הלא נעימה כל כך לבליעה.

דהיינו, שזה אינו "באג" - זה feature על כל המשמעויות הנובעות מכך.

 

הסיבה שאני לפחות חושד בכוון הזה היא מכל מה שמסביב, מכך שהתופעה נצפתה בעוד כותרים ובמנועים גראפיים

כולל שאני ראיתי אצלי למשל unigine valey (אנסה לארגן הדגמה ולהעלות פה).

מאלו עולה חשד חזק, שזה לא משהו ייחודי ל- .

 

יודגש כי כרגע הכל עדיין ברמת השערה בלבד ולא מעבר כן, שאף אחד לא יתבלבל ויפרש חלילה לא נכון את הטקסט.

אני רק משתף במחשבותיי בשלב זה.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן nec אני לא מבין שום דבר בתכנות או קידוד. אני יודע פרקטית שהיו לי בעבר וכנראה לעוד

הרבה מאוד אנשים טקסטורות שכאלה שתוקנו ע"י . תוך כדי התגובה הזו שאני רושם לך כבר עולים

לי ארבע חמש משחקים לראש שזה קרה.. למה לעזעזל כולם מתמקדים בדום ? כי שם מראה 250 פריימים

ל לעומת 160 ל NV ? את מי זה מעניין... אם יש דברים קצת יותר מעניינים בבקשה אני מוכן לראות ולהגיד

את האמת מה אני רואה.. משחק אחד זה שום דבר, אם יש בעיה קשה בשלל משחקים - אני לא קונה כרטיס שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^עזוב כרגע vulkan, עזוב כרגע , הם לא האישו פה בכלל,

 

ותתמקד רק בדבר אחד:

הופעת דיוק גראפי ורינדור מלא באובייקט רק לכשמתקרבים אליו מאד, זוהי טעות/תקלה בהגדרת LOD של אותו רכיב שבמצע את אותו רנדור

או הגדרה מכוונת לכך בשביל לחסוך עומס חישובי.

לא ממש מכיר סיבות אחרות, אך יתכן שישנו משהו שכרגע נעלם מעייני. ולכן הסבירות שזו הסיבה היא להערכתי נכונה ב- 95 אחוז.

 

ולכן בכל אותם מקרים בעבר שחווית תופעות דומות, במרבית המקרים מדובר בבאג (או כיול שגוי) שהיה ברובד שזה עתה הוסבר לעיל.

ואם כך, זה אכן תיקון קל בדרייבר בדומה למקרי עבר. רק שאת המשמעות אתה חייב להבין מבחינה חישובית על ביצועי המכונה.

 

הדבר השני שהנני מצביע עליו ואחזור שוב, שיתכן ומדובר לא במקרה נקודתי ב- , אלא בתופעה רחבה כזו שבמקרה העיר

אותה לתשומת ליבנו וצריך לבדוק אותה. אם מדובר בתופעת LOD רחבת היקף - אז זה כבר לא מקרי על כל המשמעויות הנובעות מכך.

שוב, כרגע רק חשד ראשוני ותו לא אז לא להתרגש בבקשה. אנחנו נשחק עם זה קצת יותר לעומת ונהיה יותר חכמים בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לזוז לישון אז הייתי חייב להוסיף משהו חשוב מאוד שלא קיבל מספיק התייחסות.

 

נא לשים לב מי שמעוניין בסרטון של טומב ריידר. אפשר לראות את ההבדל בצבעים\בבהירות. יש סיכוי גדול מאוד

שהבן אדם שעשה את הבנץ' הספציפי הזה -

 

1. לא מודע לכך שיש דבר שנקרא FULL RGB

2. לא מודע לזה שמשתמשים בכרטיסים של NV - מסך מכויל כמו שצריך זה לא מספיק למשחקים. וזה מחזיר אותי לשורה למעלה,

שבעצם צריך לעשות Force דרך הדרייבר ל FULL RGB

 

בעין אנושית שמתפקדת עד היום כמו שצריך ( שלי ) אני סה"כ רואה משהו שראיתי בטונות של משחקים של אנשים שלא מודעים לדבר הזה.

המשחק מקבל את הגוון היותר דומה ל ברגע שעושים את זה. אני לא גרפיקאי אבל אני כן יודע שאני משחק ככה כבר שנים - וזה

הדרך לשחק. לי לפחות זה נראה שזו יכולה להיות הבעיה בגדול. סה"כ המשחק יותר בהיר ומרגיש כמו "מחסור בצבעים כהים" מהסרטון.

שום דבר בטקסטורות.

 

* זה בעצם output dynamic range אני מכנה את זה FULL כי זה מופיע זה לצד זה בדרייבר זה הכול. יותר נוח לי לכנות את זה ככה

גם אם זה לא מדוייק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שזה פשוט חישוב של לחסוך כח חישוב בדבר אחד כדי לספק יותר כח חישוב לאלמנטים אחרים, לא נתקלתי במשחק בבעיות טעינת גרפיקה שהציקו לי או בכאלה שלא הציקו לי, פשוט לא נתקלתי ואני עם הכרטיס המדובר.

צריך להבין שיש כח X שמתחלק לY אלמנטים וכל אלמנט מקבל אחוז מסוים של כח מהעוגה, מה שNV חשבו לנכון לתת לו יותר מהעוגה זה תוצאה של מה שרואים בסרטון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Texture Pop-in הידוע לשמצה, ועוד הפלא ופלא במנוע ID Tech 6, שהוא שדרוג ל- ID Tech 5. שכחתם כבר עד כמה נוראי היה ה Pop-in במשחק RAGE ? גם Wolfenstein סבל, אולי פחות.

זאת ככל הנראה באשמת טכנולוגית ה-MegaTextures של Carmack. נוסף על יעוד המנוע לקונסולות (בהן pop-in מככב לרוב) וקצב פריימים גבוה ב-.  אופטימיזציה \ פיצ'ר של מנוע זה בעיקר מה שאתה רואים פה.

דווקא זכור לי שבמנוע הקודם AMD/ATI סבלו יותר מהתופעה.  אם אני לא טועה תמיכה בלעדית של בפיצ'ר GPU (CUDA) Transcode תרמה בעניין.

זכורים לי גם פתרונות בתצורת טוויקים לקבצי הגדרה \ שורות console להרחבת באפר הטקסטורות לבעלי נפחי VRAM גדולים דיו, כמו גם יצירת תקיית caching מסויימת וכו'...  

 

ל Texture Pop-in ב-(DOOM (2016 ציפינו עוד כשהוא היה בפיתוח, כאשר נודע כי מדובר בשדרוג מנוע שישתמש ב-MegaTextures, משופר או לא.

בכל אופן, התופעה פחות מורגשת במנוע העדכני, אם זה שדרוגי קוד, API, התערבות דריבר, ובכלל עצם העובדה שהחומרה השתפרה - CPU וזכרון חזקים יותר, שימוש ב- בניגוד ל-HDD.

אגב, הרבה משחקים מבוססי מנוע UE3 סבלו מ Texture Pop-in. להסיק כי ל-NV חסרון חומרתי על סמך גרסא אחת של משחק, זה לא ריאלי.

מקסימום חומר לעוד חדשה ויראלית ב- WCCFTech שתוציא את כל ה-fanboys מהחורים שלהם.

 

* אני לא טוען כי השאלה מדוע pop-in מורגש יותר ב- על כרטיס ירוק במקרה המדובר, היא אינה לגיטימית,

אלא שהתשובה ככל הנראה נמצאת איפשהו בין מנוע (אופטימיזציה עבור ארכיטקרטורות שונות) לבין דריבר OGL / , וזה לא ביג דיל בהתחשב בנסיבות.

לגבי טיבה של מתודולוגית הבדיקה - מן הראוי שעורכי הסיקורים יציינו מתחת לגרף ביצועים, במידה ונתקלים בהבדלי איכות \ חווית משחק.  חלקם עושים זאת, אולם אני בטוח שהרבה מתפספס, כשלא יודעים מה לחפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב חברים,

קצת סטייה מהנושא של כותרת השרשור, אך רציתי להימנע מפתיחת שרשור חדש. הפעם מעבר לכוון API-ים שונים,

 Vulkan אל מול OpenGL והשיפור הדרמטי בכל הפרמטרים הנמדדים לרבות מינימום FPS וזה בשבילך coch,

כמי שהמינימום הוא מה שחשוב לו, ואני איתך בנושא הזה. 

צפו, חבל שאוסיף מילים משלי:

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובחזרה לנושא שלפנינו, אני עובר על הרבה חומרים משום שלא רוצה להמציא את הגלגל, די סביר להניח שמבין מיליוני משתמשים

בעולם בטוח כבר היו כאלו שבדקו לפניי.

 

*בשלב זה מסנן ומעלה רק דברים מעניינים שנתקל בהם.

 

מה שכן בדקתי לבד וזה נתפס (לעייני), השוואת בנצ'ים זה לצד זה בשני המאיצים מצאה שאכן איכות התמונה במאיץ של AMD

לעומת של נוידיאה מראה תמונה עם image quality עדיף אצל , בדקתי גם ב- 3dmark2016 החדש, וגם ב- unigine Valey,

ולמי שיש שני הכרטיסים בו זמנית אנה בצעו בדומה אלי:

חברו את שני המאיצים לאותו מסך (אם אין לכם שני מסכים זהים), ועברו בבורר הכניסות בין כרטיס אחד לכרטיס השני הלוך וחזור.

שימו התייחסות לדקויות בעיבוד התמונה בפרמטרים שכתבתי מטה יותר (קראו הלאה).

 

*רצוי מאד לבחון על מסך איכותי ומכויל, שכן ככל שהמסך איכותי יותר הוא מצליח להוציא החוצה יותר מהאיכויות הללו אל קדמת

הבימה. רצוי מסכי איכותיים בעלי קונטרס חזק מעל 1:3000 ששם הבדלי הקונטרסט ועומק השחור מובחנים ביתר קלות,

ומסכי לאבחנה טובה בדיוק הצבע ועושרו. **מסכי TN בסיסים כנראה ויקשו על האבחנה המדוברת.

 

לא מעט משתמשים ברחבי העולם נתקלים וחווים (לפחות ממה שקראתי עד כה) בתופעה דומה למה שאני חווה (חייב להודות

שבהתחלה הייתי בטוח שאני מדמיין) כאשר הם עוברים מכרטיס ממותג אחד לשני בדומה למה שקרה לי, או כאשר יש להם יותר

ממערכת אחת בו זמנית, ואז הם משווים אצלם זה לצד זה (כפי שאני עשיתי).

 

חלק מההסבר לכך נמצא בדרייבר של נוידיאה, כאשר משאירים אותו מוגדר על ברירת מחדל והיא "תן לאפליקציה לנהל את האיכות",

מובחנת ירידה באיכות הגראפית לעומת כאשר מאלצים את הדרייבר לעבוד במוד Quality. הנה דוגמא שכזו מטה בסרטון.

 

עולה סברה, שנוידיאה בונה על כך שסוקרים ברחבי הרשת הכל בהגדרות ברירת מחדל, והדרייבר שלהם במצב זה נותן להם

עוד כמה אחוזים של ביצועים, שהם מה שנבדק תכלס בסקירות השונות ברחבי הרשת די באופן בלעדי, ובהתעלם ממדד "איכות תמונה"

שכן אין כאן כלי שמודד אותה באופן אמפירי.

 

אך כשמשווים איכות גראפית במצב שכזה לאיכות שיוצאת מדרייבר של כשהוא גם בברירת מחדל, התוצאה אצל AMD

איכותית יותר ויזואלית, דבר שבא ליידי ביטוי מובחן במספר רבדים:

קונטרס, עומק עיבוד הצללים הכהים והשחורים, color rendition מדויק ונכון יותר, ופילטור משופר - דבר שניתן להבחין בו בתדרים

גבוהים.

 

ראו את הסרטון הבא של משתמש שעשה בדיקות על הדרייבר של נוידיאה בהגדרות השונות והעלה לרשת להמחשה.

ראו כמה FPS הכרטיס מרוויח מהגדרת הדרייבר על ברירת מחדל , קרי "תן לאפליקציה לנהל את האיכות", 

לעומת הגדרה בדרייבר לעבודה במוד quality. אצל לא קורה כדבר הזה, בדרייבר שם הגדרה "תן יכולת לאפליקציה לנהל את

האיכות" אינו משפר FPS ואינו מוריד מהאיכות המובחנת בעין.

 

וזו האבחנה הנצפית בכרטיסי נוידיאה בהגדרות בסיס:

תמונה שהיא יותר רכה, צבעים יותר דהויים, ובכללי -> פחות פאנץ ועושר לעומת הכרטיס של AMD בהשוואה אחד לצד השני.

זה בהגדרות ברירת מחדל. מעניין וחדש בשבילי לפחות....  

*במקביל אנסה למצוא לנו השוואה אם אמצע בין נוידיאה מוגדר תחת quality לעומת . מעניין איך אז יראה הפלט מבחינת

איכות: האם כל הפערים ימחקו, או שעדיין יוותרו כמה. תנו לי זמן, עובד על זה.

 

ולמי שיש יכולת להשקיע גם מזמנו במקביל ולבצע השוואות, אודה מראש על עזרתו ועל מתן חוות דעתו, שישתף אותנו מה הוא חווה

אצלו. שכן תזה מתחזקת (או נחלשת) אם יש לה תימוכין ממספר מקורות, קרי מובהקות בתוצאה (או העדר שכזו).

אינני רוצה להיות קול יחיד ומעוניין מאד לשמוע מה אחרים חווים. אז במטותא עוד עיניים וידיים.

 

פה החברה שמשם לקוח השרשור - העלו סטאטיות לבחינה ודנו בנושא:

http://www.overclock.net/t/1547314/lightbox/post/24126398/id/2508008

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגדרת הסלידר "Use my preferences emphasizing: Quality" בלוח הבקרה של היא הגדרה גלובלית \ preset הגדרות שיחול על כל פרופילי המשחקים אשר מוגדרים לרשת את ההגדרה הגלובלית.

ולהלן השינויים המתקבלים ^ לעומת ברירת המחדל של ההגדרות הגלובליות, ע"פ לוח הבקרה עצמו:

Anisotropic Filtering: 8x
Antialiasing Mode: Override any application settings
Antialiasing Setting: 4x
Texture Filtering - Negative LOD Bias: Clamp
Texture Filtering - Trilinear Optimizations: Off

אבוי למסקר שיעז להחל שינויים אלו בקלות דעת !  רק חובבן יכול להרשות לעצמו.  אני עוד יכול להבין הגדרה ידנית נקודתית בהקשר פילטור טקסטורות, אבל Preset מעוות שכזה ?

 

סט ההגדרות הדיפולטיביות פרוסות וברורות, עם הסברים בלוח הבקרה. ואף נמצא icon ירוק ליד כל ערך דיפולטיבי למען הסר ספק.

הגדרת ה-Quality המדוברת, שהיא הכי גבוהה בסלידר הבודד אפילו היא אינה כוללת את ההגדרות הגבוהות ביותר שניתן לבחור ידנית.

Nvidia אינה מחוייבת להתאים את סט ההגדרות הדיפולטיבי אל זה של , וגם אם היתה, עדיין מדובר בטכנולוגיות \ אלגוריטמים שונים.

ובכלל האם מבטלים כל אופטימיזצית הפילטור \ מגדירים איכות 3D מירבית גלובלית בברירת המחדל ?  אני בספק.

 

אם מדברים על עומק צבע... למיטב ידיעתי פיצ'רים של לאיכות וידאו למשל דלוקים בברירת מחדל, לעומת כבויים אצל .

בחיבור HDMI יש לוודא אצל כי Dynamic Range מכוון ל-High.   בנוסף, קח בחשבון כי הפעלת שליטת על צבעי שולחן עבודה יכולה לדרוס את ה-ICC Profile במידה ומוגדר במערכת.

 

בחזרה לסרטון ההשוואה, מעבר לכך שהוא פסול מיסודו,  שים לב לטענת אחד המגיבים (מתוך כל ה-6, בעוד אחר מגבה אותו), כי הגדרת המשחק עצמו ל-Ultra, שמירה ואתחולו, אמורה לפתור את הבעיה

(שמתבטאת ב Anisotropic Filtering נמוך שנתקע מבדיקה קודמת), כאשר הדריבר מכוון באופן גורף וגלובלי ל-let the 3d application decide.  ז"א יתכן ומדובר בבאג סך הכל, שגם לא משתחזר לכולם.

 

אגב, אם נצלול אל פרופילי הגדרות דיפולטיביות עבור משחקים, מה נאמר על כך ש- לעיתים "מסרסת" מכפלת Tessellation, זה כן טוב? 

למעשה, מעבר להגדרות הפרופילים הנראות לעין בלוח הבקרה, יכולות להיות גם הגדרות ואופטימיזציות מתחת לפני השטח.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזה לא מפתיע. יש מלחמת השקה אז צצים כל מיני סרטונים כאלה ואחרים של התנגחויות והשוואות. חלק מהסרטונים

סבירים וחלקם מצחיקים.. מה שבטוח זה שאם באמת הייתה בעיה של איכות תמונה ( לא משנה אדום או ירוק ) אז היו צריכים

לעלות על זה מזמן.. הרי יש מודעות, יש מספיק סוקרים ואתרי חומרה ויש מספיק משחקים כמובן. לא יכול להיות שמשחקים כמו

Witcher\BF4 ( הם כבר ישנים ) פתאום בכמויות צצות להם השוואות שכאלה שבאות להראות לנו שבעצם האיכות תמונה היא לא אותו דבר -

שאחת מהחברות ירודה ביחס לשנייה.. נו.. זה להפוך כל משתמש ביתי לאידיוט בהסוואה. עלו על דברים הרבה יותר גרועים

בעשור האחרון. עדיין זה משחק בודד כמו שאמרו.. לקחת את כל ההייפ סביב משחק אחד זה בעייתי. אפשר להגיד אותו דבר

ש DX12 עם הטומב ריידר האחרון חלק מהביקורות מראות 20 פריימים ממוצעים לטובת 1060 אל מול 480.. זה משחק אחד שכנראה

מותאם ל NV - זה גם לא מדד.

 

Doom עדיין מראה עם פריימים נמוכים כמו OpenGL - פשוט בתדירות נמוכה יותר ( ראיתי את הסרטון ). ההשוואה לוקה בחסר ואני יסביר לך למה.

איפה ההשוואה אל מול 1060 ? ככה אתה תוכל לראות בעצם שהמינימום פריימים בין שני הכרטיסים כמעט זהה - כאשר 1060 עובד רגיל ו 480 עובד על .

היתרון הוא למקסימום FPS ב . אני מקווה שהבנת אותי.. כי בעצם 1060 מראה לך פריימים טובים יותר בכללי שמשווים OpenGL בין שניהם..

ככה שההבדל היחיד הוא במקסימום. שלוקחים 480 מול 480 עם שני ה API's אתה רואה שיש הבדל בתדירות של המינימום פריימים אבל זה בדיקה

שמחסירה לך את המתחרה הישיר שלו.

 

בגדול הדבר מבחינתי הכי גרוע זה שאין ל מענה ל 1070\1080 עד סוף השנה. רק אנחנו מפסידים מזה וחבל.

 

מה ש SyndromE אמר לגבי ה ומה שאני אמרתי תגובה קודמת לגבי ה וכו'.. זה מראה רק שגם ל NV יש בעיות משונות

שנפתרות אם קצת חוקרים. טומב ריידר זה הדוגמא הכי טובה כאן עם הסרטון.. רואים את זה בבירור.. אצלי הוא לא נראה ככה בכלל

כאשר אני עם FULL .. אין פה הבדל באיכות תמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^טוב על התזכורת,

אז אני רואה שכמה שנים (בבית לפחות...) ללא כרטיס נוידיאה בשימוש, כבר הספיקו לגרום לחלודה מסויימת ?

 

בהמשך לנושא הזה של "קופמרסיית הטווח הדינאמי", בעיית השחורים החסרים ואבדן מידע באזור הצללים,

מצאתי את האישו ככל המסתמן:

https://pcmonitors.info/articles/correcting-hdmi-colour-on-nvidia-and-amd-gpus/

 

אגש בהמשך (בערב אם יהיה זמן...) לבדיקת הנושא ולהרצה חוזרת של הבדיקות שערכתי קודם.

אולי פה טמונה הבעיה או חלקה לפחות, בתמונה הדהויה... 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...