כפייה חילונית, האין דבר כזה? - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כפייה חילונית, האין דבר כזה?


DXM

Recommended Posts

  • תגובות 419
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני צבוע?!

אתה חבר של אנשים דתיים ולא מקיים בעצמך שום דבר מהאמונה הזאת.

יחד עם זאת דובר לזכות הכפייה הדתית שיש במדינה, כי אתה לא באמת נפגע ממנה

כמו הרבה אנשים אחרים(למשל, אנשים כמוני שהם גויים לפי ההלכה), אבל הכי עצוב, שגם אתה נפגע ממנה ופשוט מסרב להודות בכך

(חוסר בתחבורה ציבורית בשבת זה חתיכת נזק כמעט בכל מישור, בטיחות בדרכים, כלכלה ועוד.

הרבה אנשים נאלצים להחזיק על כל המגרעות וההוצאות שכרוכות בכך, בעיקר כי בסופ"ש אין איך להתנייד במדינה הזאת בדרך אחרת).

מזל שלא כמו הרבה שלך, בנות זוג יהודיות שיש או היו לי לא מעניין אותן אילן היוסין שלי מבחינת טוהר הגזע שלי,

כנ"ל גם לא את ההורים שלהן. למה להתחשב באנשים חשוכים וגזענים שדברים כאלה כן מעניינים אותם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואו ארט טיעון המדרון החקלק, וואלה איזה חוכמה גדולה. תמיד יש מצב קיצוני "תיאורטי" אפשרי. חעח הצחק אותי. ועצם העובדה שאתה אומר "חופש" מדת כבר מנסה לצייר אותך כאדם חופשי ואותו ככלוא. ובכן העובדה הפשוטה היא ששניכם חופשיים, רק שאתה מנסה להצדיק עצמך ע"י הקריאה לעצמך "חופשי". רטוריקה עלובה, נסיון של מתן נופך סמנטי לעצמך, וטיעון המדרון החלקלק. כל אדם בר דעת יכול לעלות על כך שאין פה טיעון אמיתי מעבר לרטוריקה בשקל (טוב זה מה שעושים כשאין הצדקות לדבריך, אם כי יש, אתה רק פשוט יודע שהם כאין וכאפס ביחס לטיעונים שלי).

אין צביעות בלהיות חבר שלהם, יש לי ידידה מאוד טובה שהיא לסבית ויודעת שאני מתנגד לנישואים אזרחיים? אז וואלה יופי בנושא אחד לא הסכמנו זה אומר שיש פה מן הצביעות? פשוט מבינים שיש לנו כל כך הרבה נושאים משותפים, שמותר גם לא להסכים. עניין של חברות אינה אומרת אחידות, אם כך הייתי חבר רק של עצמי. אין בזה שום ממימד של צביעות. האם הייתי שמח אם הייתה פחות כפייה דתית? ודאי שכן, אבל אני מבין שדבר כזה אומר בהכרח פגיעה בדתי וזה מעציב אותי יותר מאשר השמחה הקטנה הזו.

עצם העובדה שאתה מעז לקרוא למשהו חשוך וגזען עקב אמונתו, ושולל ממנו עקב כך את זכותו להביע דעה מראה על היותך צבוע. יש בזה במן החושך לקרוא לאדם אחר חשוך ולשלול את זכותו לדבר, זה באופן זהה עובד עליך, גם הינך חשוך ואסור לך לדבר? המסקנה הוא לא חשוך ואתה לא חשוך, לשניכם יש הזכות לדבר ובשניכם יש הצורך להתחשב. וזה המצב הקיים אתה פשוט לא מוכן לראות בכך שאם זה טיפה ימינה או שמאלה מהעמדה שלך זה למעשה אינה קבלת עמדתו, אלא פשרה. החיים הם לא שחור ולבן, חשוך ומואר, יש בהם הרבה אפור עם הרבה גוונים, וגם קצת חשוך וקצת יותר מואר.

נ.ב

לי אין לחור הדלוח שבו אני גר גם ביום רגיל, כך שאם תיהיה או לא תיהיה בשבת הרבה פחות מעניין אותי. זה שאתה לוקח כמובן מאליו לא אומר כלום. המטרה שלי בכניסה לכך היא להגיד שאל תהפכו את טיעון הדוגמא למהות.

כמו שכתב פה פעם בן אדם (ויסלח לי אם אני טועה בציטוט המלא): אתה מניח הנחות לא מבוססות על גבי עובדות לא בדוקות וכך יוצר מגדל פיזה של שטויות. כי בתאכלס האקסיומות שלך הם לא בהכרח האקסיומות של מישהו אחר, מכאן נובע שהם אינן אקסיומות מלכתחילה אלא רק אתה מניח אותן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוודאי שמותר לא להסכים, אבל אם אי ההסכמה שלך מתבטאת בכך שאתה שולל אז זכותו של פלוני לחיות את חייו כרצונו (מבלי שאותו רצון פוגע באופן ממשי באחרים), מותר לי לחשוב שאתה חלאה - וזו זכות שאני מנצל בשמחה רבה.

ה"התחשבות" של הצד הדתי תמיד מסתכמת בהגבלות על הצד השני (החילוני) עליהן הם מוכנים "לוותר", ולעולם לא נידונות בכלל ההגבלות שאותו צד דתי מוכן לקבל על עצמו לטובת הצד השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצם העובדה שאתה מעז לקרוא למשהו חשוך וגזען עקב אמונתו, ושולל ממנו עקב כך את זכותו להביע דעה מראה על היותך צבוע. יש בזה במן החושך לקרוא לאדם אחר חשוך ולשלול את זכותו לדבר, זה באופן זהה עובד עליך, גם הינך חשוך ואסור לך לדבר? המסקנה הוא לא חשוך ואתה לא חשוך, לשניכם יש הזכות לדבר ובשניכם יש הצורך להתחשב. וזה המצב הקיים אתה פשוט לא מוכן לראות בכך שאם זה טיפה ימינה או שמאלה מהעמדה שלך זה למעשה אינה קבלת עמדתו, אלא פשרה. החיים הם לא שחור ולבן, חשוך ומואר, יש בהם הרבה אפור עם הרבה גוונים, וגם קצת חשוך וקצת יותר מואר.

נ.ב

לי אין תחבורה ציבורית לחור הדלוח שבו אני גר גם ביום רגיל, כך שאם תיהיה או לא תיהיה תחבורה ציבורית בשבת הרבה פחות מעניין אותי. זה שאתה לוקח תחבורה ציבורית כמובן מאליו לא אומר כלום. המטרה שלי בכניסה לכך היא להגיד שאל תהפכו את טיעון הדוגמא למהות.

כמו שכתב פה פעם בן אדם (ויסלח לי אם אני טועה בציטוט המלא): אתה מניח הנחות לא מבוססות על גבי עובדות לא בדוקות וכך יוצר מגדל פיזה של שטויות. כי בתאכלס האקסיומות שלך הם לא בהכרח האקסיומות של מישהו אחר, מכאן נובע שהם אינן אקסיומות מלכתחילה אלא רק אתה מניח אותן.

כן, אני בהחלט חושב שאדם שחושב שלו מגיעות זכויות מסויימות ולי לא, הוא גזען וחשוך.

מה ההבדל ביני לבין יהודי כשר? בפועל, אין. במדינת , מסתבר שאני אזרח סוג ב'.

וזה בהחלט עושה אותך צבוע שאתה חושב שלידידה הלסבית שלך לא מגיע להקים משפחה בישראל 2013

על סמך אמונות פרימיטיביות. אדם שלא מעוניין שאהיה מאושר, קשה לי לקרוא לו "חבר" וזה בהחלט יהיה צבוע מצידו להתחזות לכזה.

אין לי אף חבר שתומך בחתונה ברבנות וכולם בעד נישואים אזרחיים - חבר שהיה נגד, לא היה נשאר חבר. כי חבר אמור לרצות באושר של חברו, במיוחד כשהאושר הזה נמנע ממנו על סמך כזה גיבוב של שטויות שלא ברא השטן(Or did he).

לדעתי אצלך ה"הבנה" הזאת של הציבור הדתי, היא באה יותר מתוך פחדנות וחוסר עמוד שידרה ועקרונות.

לפעמים צריך להכריע דברים ולהגיד בצורה נועזת שרעיון A יותר טוב מרעיון B, כי בזה אני מאמין.

מן הסתם שאני מתבסס על הנחות מסויימות, אני לחלוטין רואה בהן נכונות יותר מהצד הדתי, אני לא יודע כבר כמה

נימוקים אפשר לתת ל"למה". כי זה פשוט ילדותי ואידיוטי.

למה זה לא בסדר שיהיו לי עבדים? למה זה לא בסדר שאני אחשוב שעצם היותי מלאום/גזע מסויים, עושה אותי יותר טוב ממישהו אחר?

למה שלא אכנע לדרישות של מישהו, אם בסופו של דבר זה אומר שנסתדר טוב יותר?

ככה! כי בלי עקרונות, החיים שלך לא שווים כלום ואתה סתם רכיכה מתרפסת וצדק פחות מעניין אותך מ"להסתדר עם מישהו"

ולצאת איתו "סבבה".

מעניין מה היית עושה, אם היה ציווי בתורה שנאכף ע"י מדינת שכל חרדי יכול לתקוע אותך עם דילדו מתי שבא לו.

אני בטוח שהתגובה שלך הייתה משהו בסגנון של "אל תדאג אחי, הווזלין עליי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד לא הבנתי מה פוגע בדתיים שאני עושה טקס נישואים על פי העקרונות והאמונות שחשובים לי(כמו שלהם מותר, ולנוצרים, ולמוסלמים, ועוד אמונות ודתות רבות אחרות), ומקבל רשיון נישואים מהמדינה?

האם הנוצרים והמוסלמים לא פוגעים ברגשות הדתיים?

מה אני לקוח שבוי של דתות? ואני חייב לקבל את זה כי זה הסטטוס קוו?

הסטטוס קוו במדינות האיסלם הוא שמי שמצהיר על עצמו כחילוני שוחטים אותו.

ממתי ססטוס קוו הוא תירוץ לקחת מאנשים את הזכות לחיות על פי דרכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבין, להתחתן עם איזה גויה בטקס חילוני, זה כמו לגשת לאתר HTTP בצורה רגילה לא מאובטחת, או Self signed certificate.

אבל להתחתן עם רייבה בטקס דתי-אורתודוכסי אחושלוקי, זה כמו לגשת ב HTTPS עם Certificate חתום של Verisign :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איבדנו את זכותנו המוסרית להקרא מדינת היהודים, אני קורא להחזיר את המדינה לערבים לפחות להם יש זכות הסטורית מוכחת שהם היו כאן (ציניות, מהולה בקמצוץ של אמת). סורי חבר'ה. בג"ץ בדיחה, מכר את זכות מדינת בנזיד עדשים. אישית אם הייתי אדם דתי הייתי והולך שורף אותו יחד עם כבוד (תואר מפוקפק מה)השופט שהחליט את זה.

אם אני שאני נמצא שמאלה שנות אור לאדם דתי רואה בהחלטה בעייתית, כנראה שמשהו פה דפוק.

(אגב אני בטוח שאני יותר חילוני מרוב אלו שמגדירים עצמם יהודים במדינה הזו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איבדנו את זכותנו המוסרית להקרא מדינת היהודים, אני קורא להחזיר את המדינה לערבים לפחות להם יש זכות הסטורית מוכחת שהם היו כאן (ציניות, מהולה בקמצוץ של אמת). סורי חבר'ה. בג"ץ בדיחה, אישית אם הייתי אדם דתי הייתי והולך שורף אותו יחד עם כבוד (תואר מפוקפק מה)השופט שהחליט את זה.

בן אדם, לך גדל ביצים ותבין שמותר לך לגבש דיעה של עצמך שמנוגדת לדעתו של האחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אני מרגיש שמכרו אותי בנזיד עדשים, רוצה להתווכח עם זה? אתה מוזמן. זכות שלי היא פה רק על פי כך שהיני יהודי. יהודי הוא לא רק מי שמגדיר עצמו יהודי, זה בולשיט, גם נשיא איראן יכול להחליט שהוא יהודי לפי החלטה זו. אז ובכן איפה עובר הגבול, מבין מי שהוא יהודי למי שטוען שיהודי, כרגע החוק קובע בפשטות סבתא שלך יהודיה (סבא שלך גם טוב) אז מספיק טוב בשבילי. או לחלופין עליך להוכיח זאת על ידי גיור.

אני אישית קצת פחות מקל בעניין זה, וטוען שאתה צריך בנוסף, להיות מסוגל להסכים שיחתכו לך (או אם אתה אדם בוגר, לבנך) את הזין בגיל 8 ימים. אם אתה לא מוכן לעשות את זה אתה מגדיר עצמך כיהודי כי נוח לך. ובכן במבחן המציאות הקטן שלי, כל מי שאני מכיר שלא עבר ברית מודה בפה מלא שאינו יהודי (אפילו חוגג חגים נוצרים), והסיבה היחידה שהוא פה זה כי זה המקום היחיד שמוכן לקבל אותו (שלא כולל מצב כלכלי קשה). אין לי בעיה איתם, יש לי בעיה אם אלו שלא מוכנים להודות בכך. אני אפילו מוכן להתמודד עם הצביעות של עצם כך שהוא עלה ממקום אחר על בסיס היותו יהודי על אף שהוא מכחיש זאת בריש גליי, אבל יש גבול לכך.

הייתי בוויכוח עם חבר שלי, בדיוק ככה, הוא החל לעלות טיעונים חסרי פשר, כמו ברית זה ברברי כי זה מונע הנאה מסקס, עניתי לו "אל תדאג כשאני מזיין את אחות שלך אני נהנה לא פחות ממך בזמן הסקס, כנראה אפילו יותר". הוא חייך והבין שהירידה פה הייתה לצורך הומור בלבד ואני לא באמת מזיין את אחותו, והמטרה הייתה להסביר שאני גם נהנה מכך, ולמעשה כל טיעון נגד ברית הוא ממניע אנטישמי גרידא, שכן בתור אחד שעבר ברית אין לו באמת שום השפעה מהותית מעבר לכאב רגעי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איבדנו את זכותנו המוסרית להקרא מדינת היהודים, אני קורא להחזיר את המדינה לערבים לפחות להם יש זכות הסטורית מוכחת שהם היו כאן (ציניות, מהולה בקמצוץ של אמת). סורי חבר'ה. בג"ץ בדיחה, מכר את זכות מדינת בנזיד עדשים. אישית אם הייתי אדם דתי הייתי והולך שורף אותו יחד עם כבוד (תואר מפוקפק מה)השופט שהחליט את זה.

אם אני שאני נמצא שמאלה שנות אור לאדם דתי רואה בהחלטה בעייתית, כנראה שמשהו פה דפוק.

(אגב אני בטוח שאני יותר חילוני מרוב אלו שמגדירים עצמם יהודים במדינה הזו)

אתה אולי טוען וחושב שאתה "נמצא שמאלה שנות אור לאדם דתי" אבל האמת היא שאתה הרבה יותר דתי ממה שאתה חושב, אולי הגיע הזמן שתקח על עצמך גם את שאר המצוות :rolleyes:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אני מרגיש שמכרו אותי בנזיד עדשים, רוצה להתווכח עם זה? אתה מוזמן. זכות שלי היא פה רק על פי כך שהיני יהודי. יהודי הוא לא רק מי שמגדיר עצמו יהודי, זה בולשיט, גם נשיא איראן יכול להחליט שהוא יהודי לפי החלטה זו. אז ובכן איפה עובר הגבול, מבין מי שהוא יהודי למי שטוען שיהודי, כרגע החוק קובע בפשטות סבתא שלך יהודיה (סבא שלך גם טוב) אז מספיק טוב בשבילי. או לחלופין עליך להוכיח זאת על ידי גיור.

אני אישית קצת פחות מקל בעניין זה, וטוען שאתה צריך בנוסף, להיות מסוגל להסכים שיחתכו לך (או אם אתה אדם בוגר, לבנך) את הזין בגיל 8 ימים. אם אתה לא מוכן לעשות את זה אתה מגדיר עצמך כיהודי כי נוח לך. ובכן במבחן המציאות הקטן שלי, כל מי שאני מכיר שלא עבר ברית מודה בפה מלא שאינו יהודי (אפילו חוגג חגים נוצרים), והסיבה היחידה שהוא פה זה כי זה המקום היחיד שמוכן לקבל אותו (שלא כולל מצב כלכלי קשה). אין לי בעיה איתם, יש לי בעיה אם אלו שלא מוכנים להודות בכך. אני אפילו מוכן להתמודד עם הצביעות של עצם כך שהוא עלה ממקום אחר על בסיס היותו יהודי על אף שהוא מכחיש זאת בריש גליי, אבל יש גבול לכך.

הייתי בוויכוח עם חבר שלי, בדיוק ככה, הוא החל לעלות טיעונים חסרי פשר, כמו ברית זה ברברי כי זה מונע הנאה מסקס, עניתי לו "אל תדאג כשאני מזיין את אחות שלך אני נהנה לא פחות ממך בזמן הסקס, כנראה אפילו יותר". הוא חייך והבין שהירידה פה הייתה לצורך הומור בלבד ואני לא באמת מזיין את אחותו, והמטרה הייתה להסביר שאני גם נהנה מכך, ולמעשה כל טיעון נגד ברית הוא ממניע אנטישמי גרידא, שכן בתור אחד שעבר ברית אין לו באמת שום השפעה מהותית מעבר לכאב רגעי.

לא קראתי את הדיון הרבה מעבר להודעות שפירסמתי, אז אני לא יודע אם מה שאני אכתוב כבר נכתב, אבל בחיי כמה שטויות.

1) "יהודי הוא לא רק מי שמגדיר את עצמו יהודי, זה בולשיט", למה זה בולשיט? אני יכול להגדיר עכשיו שאני בודהיסטי, או איסלמיסטי, או נוצרי ולכן אני יכול להגדיר שאני יהודי גם אם לא נולדתי לאמא יהודיה (או סבא או סבתא). גם תהליך הגיור שהרבנות דורשת הוא לא יותר מסחטנות ובריונות. האקסית שלי החליטה להתגייר ובמקום זה מה היא קיבלה? השמצות, הטרדות והרבנים שלה פשוט הזמינו את עצמם לדירה שלה תוך איומים שהיא לא תקבל את הגיור אם היא תתחצף אליהם. רבנים מוכרים דרך אגב.

אז איך גיור מזויף הופך פתאום בנאדם ליהודי מבחינתך? לא יודע.

2) "אם אתה לא מוכן לעשות את זה אתה מגדיר עצמך כיהודי כי נוח לך. ובכן במבחן המציאות הקטן שלי, כל מי שאני מכיר שלא עבר ברית מודה בפה מלא שאינו יהודי "

בהנחה שלא היו עושים לי ברית מילה, אני לא הייתי מגדיר את עצמי כיהודי כי נוח לי אלא כי נולדתי לתוך היהדות שהיא נהייתה חלק ממני. אני לא מדבר על הדת היהודית, אני מדבר על האופי היהודי והשורשים היהודים. גם עכשיו, כשעשו לי ברית מילה, אין לי שום זיקה לדת היהודית, אלא לשורשים היהודים. אז הטענה שלך היא מטופשת ומופרכת. אגב, מבחן מציאות, אני מכיר אנשים שלא עשו ברית מילה ומגדירים את עצמם כיהודים בלאום. (והם מרוויחים מספיק כדי לגור במדינות אחרות, סמוך על זה)

3) "הייתי בוויכוח עם חבר שלי, בדיוק ככה, הוא החל לעלות טיעונים חסרי פשר, כמו ברית זה ברברי כי זה מונע הנאה מסקס, עניתי לו "אל תדאג כשאני מזיין את אחות שלך אני נהנה לא פחות ממך בזמן הסקס"

אם לרגע חשבתי שאתה אדם הגיוני לדבר איתו על הכפיה הדתית והכפיה החילונית, הרגע השמדת את המחשבה הזאתי.

התגובה שלך היא לא יותר מאשר שטחית ועלובה. בנאדם, ובצדק, טוען שהברית מילה היא לא יותר מאשר הטלת מום בתינוק תמים ואתה מדבר על לדפוק את אחותו? תגיד לי, שמעת על טאקט? כי כרגע ממש חסר לך.

4)"למעשה כל טיעון נגד ברית הוא ממניע אנטישמי גרידא, שכן בתור אחד שעבר ברית אין לו באמת שום השפעה מהותית מעבר לכאב רגעי."

איך אתה יודע שזה כאב רגעי? אתה זוכר?

אומנם אנחנו לא זוכרים איך הרגשנו שחתכו אותנו והטילו בנו מום בגיל שמונה ימים, אבל זה לא משנה את העובדה שאתה עדיין מטיל מום בתינוק תמים. אתה למעשה כופה על תינוק תמים וטהור, תינוק שלא יודע מה זה דת ולא יודע מה זה בחירה חופשית, את הדת שלך באופן מוצהר. ואחרי זה כדי להשתיק אותו אתה משקה אותו ביין כדי שישתכר ויפסיק לבכות שכואב לו.

בנוסף לכך, שוב הגענו לרבנות, הרבנות עוסקת גם בתחום הזה בבריונות. הרבנות דורשת שרב מטעמם, כזה שאין לו שום התמחות בגוף האדם או ברפואה, יבוא ויעשה טיפול לא סטרילי בתינוק ויחשוף את התינוק לזיהומים וחיידקים שיכולים להביא את התינוק למצב קטסטרופלי.

לא מבין את הטיפשים שנותנים לתינוק לעבור ברית באולם מלא באנשים במקום בחדר רפואי וסטרילי.

ואחרי זה הרב "הקדוש" עוד דורש שוחד בשביל הטלת מום בתינוק.

אז לסיכום, כן ברית מילה היא לא יותר מאשר הטלת מום בתינוק תמים. והסיבה שעושים את זה כ"כ מוקדם זה כדי לכפות על ילדים את הדת היהודית ולא לתת להם בחירה. מה ההבדל בין לעשות ברית מילה כתינוק לבין לעשות ברית מילה בגיל 18? אין שום הבדל חוץ מאשר שגבר בן 18 יותר קשה לשכנע לחתוך את העורלה שלו בשם הדת.

אתה יכול לקרוא לי אנטישמי, אבל שנינו יודעים שזה לא יהיה נכון ושאתה בעצם הצבוע הגדול פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

\

4)

אומנם אנחנו לא זוכרים איך הרגשנו שחתכו אותנו והטילו בנו מום בגיל שמונה ימים, אבל זה לא משנה את העובדה שאתה עדיין מטיל מום בתינוק תמים. אתה למעשה כופה על תינוק תמים וטהור, תינוק שלא יודע מה זה דת ולא יודע מה זה בחירה חופשית, את הדת שלך

על פי הדת היהודית המילה היא דבר חשוב מאין כמוהו, בנוסף על פי הרפואה המדורנית מילה מורידה דרסטית את הסיכויים למחלות מין, ואנשים שאינם משתייכים ליהדות או לאיסלם עושים זאת.זה קודם כל.

בנוסף דת היא אידיאולוגיה וכשהורה מחנך ילד לפי אידאולוגיה מסוימת גם היא לא הקלאסית ביותר זה זכותו המלאה וזה חינוך , לא כפייה.

אולי מחר ילד שנולד או נותח בתור תינוק ייתבע את הוריו, על כך שלא השתמשו ברפואה אלטרנטיבית אלא כפו עליו אידאה מודרנית?

ואחרי זה כדי להשתיק אותו אתה משקה אותו ביין כדי שישתכר ויפסיק לבכות שכואב לו.

מה זו הנימה האנטישמית הזו, כמו שציינת נותנים לו יין בדיוק כמו תרופת טישטוש אחרי ניתוח או טיפול כואב במיוחד

אני מבין שההית מעדיף שהתינוקות היו עירניים וסובלים כל הזמן.

ואחרי זה הרב "הקדוש" עוד דורש שוחד בשביל הטלת מום בתינוק.

בני המשפחה הזמינו אדם לבצע להם פעולה כירוגית, (שאינה מסתכמת בברית ובאחריות הנלוית אלא בביקורת לפני ואחרי )הוא בתור עיקרון לא דורש מעצמו כסף עבור זה

אבל במידה ומציעים לו עבור טרחתו סכום כסף הוא לוקח - לא כשוחד - אלא כדי לקנות עם זה לחם וחלב לילדיו שלו.

אגב יש הרבה מאוד מוהלים שמסרבים בכל מחיר לקחת כסף.

בנוסף לכך, שוב הגענו לרבנות, הרבנות עוסקת גם בתחום הזה בבריונות. הרבנות דורשת שרב מטעמם

לידיעתך הרבנות לא דורשת שום דבר כזה אתה יכול ללכת לרופא מקצועי באותה המידה, רק תדע שרוב המוהלים הם הרבה הרבה יותר מקצועיים בזה ספציפית.

וגם הרופא לא יסתפק במה שאתה קורא לו בניחוח אנטישמי מובהק 'שוחד' אלא ידרוש אלפי דולרים.

מה ההבדל בין לעשות ברית מילה כתינוק לבין לעשות ברית מילה בגיל 18? אין שום הבדל חוץ מאשר שגבר בן 18 יותר קשה לשכנע לחתוך את העורלה שלו בשם הדת.

קודם כל הרבה הרבה הרבה יותר כואב לעשות דבר כזה בגיל מאוחר, אם יש בפורום כאן עולים מחבר העמים מאותם שלא נימלו בברית המועצות של אותם ימים ועברו ברית בגיל מבוגר, יספרו לך שבשונה מתינוק רך, שתוך יומיים לא חש בכאב (גם בלי יין )ועוד שבועיים להחלמה מהירה -ולא כואב כלל- כאשר מחליפים לו טיטול או רוחצים אותו, אדם שעובר ברית בגיל מבוגר זה אחד הטיפולים הכואבים ביותר, ההחלמה ארוכה וכואבת וכו'.

בדיוק כמו שבקיעת שיניים לילדים קטנים כואבת לכמה לילות ולמבוגרים - שיני בינה- (במקרים רבים) כמה חודשים של ייסורים וטיפול כירוגי.

ואגב הסיבה היא שהעורלה על פי היהדות הוא דבר לא טוב שצריך להיפטר ממנו , לכן לא מחכים שמונה-עשר שנה.

אתה יכול לקרוא לי אנטישמי, אבל שנינו יודעים שזה לא יהיה נכון

:rolleyes:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...