eyalroz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

eyalroz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    95
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

eyalroz last won the day on ינואר 18 2020

eyalroz had the most liked content!

אודות eyalroz

  • יום הולדת 01/01/1980

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של eyalroz

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

9

דירוג

  1. השאלה החשובה באמת: האם הסתיימה עונת היובש ונראה סוף-סוף דגמי מחשבים ניידים חדשים עם מקלדות נורמליות? ז"א 2.5 מ"מ עומק ירידת מקש, ובלי ה-chicklets הטפשיים האלו?
  2. נכון, חשבתי גם על ה-M5 (הנה סרטון אודותיו, אם כי לא מצאתי אותו ב-200$ כמו שכתוב בסרטון...); אבל אז קראתי היכנשהוא שה-5700U עלול לצרוך קצת יותר הספק ולכן להצריך סל"ד מאוורר גבוה יותר. וגם ה-5560U הוא מדור חדש יותר של ליבות (Zen 3 במקום Zen 2). לא שזה אומר כ"כ הרבה, נראה שהם די דומים - ול-5700U יש יותר ליבות, אם באמת רוצים לטחון אותו קצת חישובית. תודה על העצה לגבי החלפת המשחה התרמית - אצטרך לוודא שאפשר לפרק ולהרכיב בחזרה בלי לפגוע במשהו. האם אתה משתמש באחד מהם בתור המחשב השולחני שלך בעבודה?
  3. (הערה פותחת: השרשור הזה נפתח אחרי הרכישה, משום שהפורום חסם את כתובת הדוא"ל שלי, והצלחתי להיכנס אחרי שכבר קניתי... עדיין הייתי רוצה לשמוע את דעת באי הפורום ולהבין אם זיהיתי את החלופות הרלבנטית.) אני מתעניין במפרט (או מוצר משולב אחד כמותג, עם המפרט שלו) למחשב זעיר. המחשב אמור לשבת על מדף שעומקו כ-10 ס"מ (יכול לחרוג טיפה אם צריך), ולהיות שקט מאוד. המטרה העיקרית היא הקרנת מדיה על מסך שעל קיר שמתחת למדף... אבל - מטרה משנית היא שימוש כמחשב שולחני לעבודה משרדית, גלישה באינטרנט וכיו"ב (לא gaming), במקרים יוצאי-דופן/חירום. מערכת ההפעלה המתוכננת היא גנו/לינוקס. עוד מגבלה: התקציב הוא עד 1300 ש"ח ורצוי פחות. מדוע כ"כ נמוך? כי זה לא המחשב העיקרי שלי, וכי הרכישה הזו היא חצי-ניסוי במחשבים קטנים וזולים, וכי ייתכן שאתרום אותו אח"כ בכל מקרה. מה שאני חושב עליו עכשיו הוא Beelink SER5 (ראו כאן או כאן), עם המפרט הבא: * מעבד: AMD Ryzen 5 5560U * מעבד גרפי: מובנה יחד עם המעבד המרכזי; AMD Vega Graphics * זיכרון: 16GB , DDR4, 3200MHz ; עשוי להיות של Crucial, אבל המפיצים של SER5 שמוכרים גם זיכרון יחד עם המחשב עצמו לאו דווקא מבטיחים זאת. * כונן SSD: יצרן לא ידוע; עשוי להיות של Kingston, אבל כאמור זה לא מובטח. * לוח אם: ייחודי של Beelink, לא בתצורה תקנית כלשהיא. כולל שער רשת חוטית אחת, שער HDMI, שער DP, שני שערי USB-A 3.x, שער USB-C כלשהוא, שני שערי USB-A 2.0. * רשת אלחוטית: MediaTek RZ608, אמור לתמוך ב- WiFi 6 (IEEE 802.11ax). * אספקת חשמל: כניסת DC, מתאם חיצוני. אשמח לשמוע על חלופות מעניינות, לא בהכרח תואמות דווקא למפרט הזה, אבל במגבלת התקציב שלי. חלופות זולות יותר מעניינות במיוחד - אבל גם האמינות חשובה, אני לא רוצה לזרוק אותו אחרי שנתיים-שלוש.
×
  • צור חדש...