למה כל חנות מחשבים בערך, כולל אלו המומלצות כאן בפורום, מרשה לעצמה לעבור על החוק? - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה כל חנות מחשבים בערך, כולל אלו המומלצות כאן בפורום, מרשה לעצמה לעבור על החוק?


vic07

Recommended Posts

היי ויק? יש איזשהו חוק בנוגע לתקנונים? אתה מוכן לברר עבורי?

אם אין, אז התקנון הוא דף נייר חסר ערך, וחסר שיניים במחינה חוקית.

האם זה חוקי לפרסם תקנון שכזה שעובר על החוק? אם אין שום מעמד חוקי לתקנון, האם עצם קיומו הוא הטעיה בלתי חוקית של הציבור?

זה מאוד מטריד העניין הזה פתאום. תודה שהסבת את תשומת ליבי (ליבנו?) לעניין. :xyxthumbs:

על תקנון חל חוק החוזים האחידים

http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/F66818DC-3552-4671-BA71-45348DC4F11A.htm

כמובן שהתקנונים בחנויות האלו לא עומדות במבחן החוק :)

דוגמאות:

• האחריות לסחורה הינה אישית לקונה ואינה ניתנת להעברה.

נוגד את סעיף 17 בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)

בתקופת האחריות תתקן החברה ו/או תחליף, ללא תשלום, מוצר אשר לפי שיקול דעתה בלבד ימצא פגום ואשר נעשה בו שימוש סביר בתנאים רגילים ו/או שקיים פגם ביצורו. האחריות במעבדת החברה בלבד.

תנאי מקפח

על אף האמור בסעיף 3 לעיל רשאית החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לזכות את הלקוח עבור מוצר לא תקין לפי מחיר הרכישה שלו בניכוי ירידת ערך / זמן השימוש במוצר.

נוגד את סעיף 6 בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)

7. אחריות החברה היא כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית הקנייה בלבד, ואינה ניתנת להעברה לצד שלישי.

לא מבין למה הם חזרו על זה שוב, אבל בכל מקרה זה לא חוקי

אריזה:

כלל הלקוחות : יש לשמור את קרטון האריזה של מסכי מחשב וטלוויזיות כולל קלקרים, לכל תקופת האחריות ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוע למימוש אחריות.מוצר שנשלח לא בארזיה מקורית - אחריות האריזה על לקוח בלבד. אין ביטוח על מוצרים שלא נשלחו באריזה מקורית.לקוחות שאינם גרים בקרבת מעבדת שירות ונעזרים במשלוחים לצורך אחריות : יש לשמור את קרטון מארז המחשב, כולל קלקרים, מינימום לשנה הראשונה, ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוי למימוש אחריות.

היה על זה כבר דיון בפורום

החנות לא יכולה להתנות אחריות או להסיר מעצמה אחריות בנושא "שינוע" אם צרכן לא שמר אריזות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם יש לך עדיין ספק אם יש בעיה בשירות אתה מוזמן לקרוא את ההתכתבות בינינו במייל אדון קיריל... {למרות שאין לי ספק שלא תקרא אותה וזה לא ישנה ב SHIT משהו אבל שיהיה למען הפרוטוקול אתה יודע...

מהניסיון הקטן שיש לי בחיים לכל דבר וחגיגה יש סאה, וכשהיא מתמלאת מה שיש בפנים נשפך החוצה בין לטוב ובין להפך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו כשהמלצתי לחבר לרכוש מחשב ב RSM קראתי את התקנון ופניתי ל RSM להבהרות באשר לחלק מהדברים האמורים שם.

התשובה שקיבלתי הייתה שלא מממשים את זה אלא במקרים יוצאי דופן, ובדר"כ יתנו מוצר חליפי חדש יותר אם המוחלף אינו מיוצר עוד ולכן טוב יותר מהמוחלף.

אני מבין מזה שאם אתה חבר בפורום דוגמת HWZONE החנות לא תתעסק איתך, ואם לא אז יתכן וינסו את שיטת מצליח.

ולקיריל מ TSM שמוכר לי מאד לטובה מרכישה אצלם, אני יכול לומר רק שהתגובה שלך מאד מקוממת.

כן , משעמם לנו, וברוח המחאה הצרכנית בא לנו להכנס בך כי אתה משמר את האפשרות לעבוד בשיטת מצליח.

.

תשובה טובה יותר צריכה להיות שכל סעיף בתקנון שסותר את החוק - ימחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק הערה קטנה - לעניות דעתי העניין לגבי אחריות "יד שניה" אינו חד-משמעי, ולכן העדפתי שלא להזכיר סעיף זה. שימו לב - מדובר בתקנון של החנות, לא תעודת האחריות. בתעודת אחריות מטעם היבואן אכן אסור לטעון דבר שכזה, והיבואן מחוייב לטפל בפנייתו של הבעלים החדש. תקנון החנות, לעומת זאת, עשוי להסתמך על ניסוח הסעיף הרלוונטי בחוק:

"המקום שבו מכר העוסק את הטובין לצרכן (בתקנה זו ובתקנה 10 - נקודת המכירה) ישמש תחנת שירות, אלא אם כן קיימת בקרבת מקום תחנת שירות לפי תקנת משנה (א)."

היות והחנות לא מכרה שום דבר לצרכן כשמדובר בצרכן יד שנייה, לכאורה ניתן לטעון כי היא אינה מחוייבת לסייע לו במימוש האחריות. אינני עורך-דין ואינני יודע מה גובר במקרים כאלה - האמור לעיל או האמור בסעיף 17 שהזכרת. יחד עם זאת, גם אם פרשנות החנות במקרים אלה היא הנכונה, הייתי מצפה שהסעיף הרלוונטי בתקנון יסביר שמימוש האחריות לא יהיה דרך החנות, במקום לרמוז שהאחריות מתבטלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקנון של TMS: "מוצר שלגביו קיימת אחריות של יותר משנה, בתקופה של מעבר לשנה תחול אחריות מוגבלת. זמן הטיפול במוצר בתקופת האחריות המוגבלת יהיה עד 21 ימי עסקים. ערכו של המוצר יקבע לפי שיקלול של מחיר שוק ותקופת השימוש במוצר. (...) רשאית החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לזכות את הלקוח עבור מוצר לא תקין לפי מחיר הרכישה שלו בניכוי ירידת ערך / זמן השימוש במוצר."

החוק: "לא מילא היצרן אחר הוראות תקנות משנה (א) ו-(ב), יספק לצרכן טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או ישיב לו את התמורה ששילם בעדם, לפי בחירת היצרן. (...) יצרן, שנטל על עצמו חיובים נוספים על אלה המפורטים בתקנות אלה, לרבות תקופת אחריות ארוכה יותר, יפרט אותם בתעודת האחריות; היו החיובים הנוספים מסויגים ביחס לאלה המפורטים בתקנות, יצוינו בתעודת האחריות בנפרד, ובאותיות בולטות לעין, תחת הכותרת 'אחריות נוספת מוגבלת'."

החוק מחייב לתת שנה אחריות בלבד. אם בחרה החנות לתת אחריות ארוכה יותר ששונים מהאחריות בשנה הראשונה חובה לפרסם אותם בתעודת אחריות תחת הכותרת אחריות נוספת מוגבלת.

זה בדיוק מה שרשום כפי שהחוק דורש לעשות :" מוצר שלגביו קיימת אחריות של יותר משנה, בתקופה של מעבר לשנה תחול אחריות מוגבלת....."

התקנון של TMS: "אחריות למוצרים שערכם נמוך מ-300 ש"ח היא לתקופה של 14 ימים אלא אם כן צויין אחרת. במחשבים אישיים (PC) האחריות אינה חלה על מקלדות, עכברים , מיקרופונים, מאווררים, ורמקולים אלא אם צויין אחרת."

החוק: "'טובין' - מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגז חדשים, לרבות מנגנונים מכניים וחשמליים ברהיטים, ובלבד שמחיר הטובין לצרכן גבוה מ150- שקלים חדשים; 'תקופת האחריות' - תקופה של שנה מיום מסירת הטובין לצרכן, בכפוף להוראות תקנה 5."

שוב, נא לקרוא את כל המשפט – אלא אם צויין אחרת.

במקרה שהמוצר עולה על 150 ופחות מ-300 והמוצר אלקטרוני, תצויין אחריות לפי חוק. במידה ולא אין זה הכרח.

כשזכרון עולה 100 שקל ויש לו 3 שנים אחריות (למרות שאין חובה כזו), זה אומר שאנחנו יותר צדיקים מהאפיפור ?

לא ממש, פשוט מעבירים ללקוח את אחריות היצרן.

הרכיבים המפורטים בהמשך המשפט אינם נחשבים מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (אלא מוצרים מתכלים), ובכל זאת רובם כוללים אחריות זו או אחרת.

התקנון של TMS: "במוצרים עבורם ניתן שירות/אחריות ישירות ע"י היבואן יפנה הצרכן ישירות לנקודות השירות של היבואן. לא תהיה לחברה אחריות כלשהי עבור מוצרים אלו."

החוק: "המקום שבו מכר העוסק את הטובין לצרכן (בתקנה זו ובתקנה 10 - נקודת המכירה) ישמש תחנת שירות, אלא אם כן קיימת בקרבת מקום תחנת שירות לפי תקנת משנה (א); בתקנת משנה זו, "קרבת מקום" - מרחק שאינו עולה על 15 קילומטרים."

מוצרים עליהם האחריות ניתנת ע"י היבואן ישירות מכוסה בשרות איסוף והחזרה מלקוחות. איפה הקונפליקט ?

גם במקרה והמרחק היה עולה על 15 קילומטר המוצר לא היה מתוקן בחנות אלא נשלח ליבואן שנותן אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק הערה קטנה - לעניות דעתי העניין לגבי אחריות "יד שניה" אינו חד-משמעי, ולכן העדפתי שלא להזכיר סעיף זה. שימו לב - מדובר בתקנון של החנות, לא תעודת האחריות. בתעודת אחריות מטעם היבואן אכן אסור לטעון דבר שכזה, והיבואן מחוייב לטפל בפנייתו. תקנון החנות, לעומת זאת, עשוי להסתמך על ניסוח הסעיף הרלוונטי בחוק:

"המקום שבו מכר העוסק את הטובין לצרכן (בתקנה זו ובתקנה 10 - נקודת המכירה) ישמש תחנת שירות, אלא אם כן קיימת בקרבת מקום תחנת שירות לפי תקנת משנה (א)."

היות והחנות לא מכרה שום דבר לצרכן כשמדובר בצרכן יד שנייה, לכאורה ניתן לטעון כי היא אינה מחוייבת לסייע לו במימוש האחריות. אינני עורך-דין ואינני יודע מה גובר במקרים כאלה - האמור לעיל או האמור בסעיף 17 שהזכרת.

כל הזכויות על פי התקנות ניתנות להעברה

כלומר מי שמעביר בעלות על מוצר תחת אחריות נכנס לנעלי הצרכן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו כשהמלצתי לחבר לרכוש מחשב ב RSM קראתי את התקנון ופניתי ל RSM להבהרות באשר לחלק מהדברים האמורים שם.

התשובה שקיבלתי הייתה שלא מממשים את זה אלא במקרים יוצאי דופן, ובדר"כ יתנו מוצר חליפי חדש יותר אם המוחלף אינו מיוצר עוד ולכן טוב יותר מהמוחלף.

אני מבין מזה שאם אתה חבר בפורום דוגמת HWZONE החנות לא תתעסק איתך, ואם לא אז יתכן וינסו את שיטת מצליח.

ולקיריל מ TSM שמוכר לי מאד לטובה מרכישה אצלם, אני יכול לומר רק שהתגובה שלך מאד מקוממת.

כן , משעמם לנו, וברוח המחאה הצרכנית בא לנו להכנס בך כי אתה משמר את האפשרות לעבוד בשיטת מצליח.

.

תשובה טובה יותר צריכה להיות שכל סעיף בתקנון שסותר את החוק - ימחק.

עד עכשיו אינני מבין מאיפה השגתם את הרעיון של עובדים בשיטת מצליח? תקנון זה מופיע באתר אולי 3-4 שנים. הייתה פעם תלונה פה על TMS/RSM שלא נותנים שרות/אחריות בגלל שזה לא בתקנון???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לשים מראש תקנון שמנוגד לחוק באתר?

למה לפרסם על מוצרים 3 שנים אחריות בלי לגלות שהאחריות לשנתיים הנוספות היא מוגבלת?

למה לא לתת לצרכן תעודת אחריות שבה מפורטים תנאי האחריות?

זה לא מיועד ספציפית לTMS, זה כללי לכל החנויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק מחייב לתת שנה אחריות בלבד. אם בחרה החנות לתת אחריות ארוכה יותר ששונים מהאחריות בשנה הראשונה חובה לפרסם אותם בתעודת אחריות תחת הכותרת אחריות נוספת מוגבלת.

זה בדיוק מה שרשום כפי שהחוק דורש לעשות :" מוצר שלגביו קיימת אחריות של יותר משנה, בתקופה של מעבר לשנה תחול אחריות מוגבלת....."

רק חבל שהחוק גם דורש שתקופת האחריות במקרים כאלה תחולק לתקופה של "אחריות מלאה" ותקופה של "אחריות מוגבלת". בינתיים, לצד כל כרטיס מסך (למשל) שאתם מוכרים מצויין "אחריות: 3 שנים", וזה גם הנוסח בחשבונית לפי מה שזכור לי. מדובר בפרסום שקרי, היות וחלק מהתקופה האחריות מבחינתכם היא מוגבלת. אני מזכיר לך, שהחוק גם אומר שכל עוד אתם מסתפקים בציון תקופת האחריות הכוללת, אתם מחוייבים לתת אחריות מלאה לכל משך התקופה.

התקנון של TMS: "אחריות למוצרים שערכם נמוך מ-300 ש"ח היא לתקופה של 14 ימים אלא אם כן צויין אחרת. במחשבים אישיים (PC) האחריות אינה חלה על מקלדות, עכברים , מיקרופונים, מאווררים, ורמקולים אלא אם צויין אחרת."

החוק: "'טובין' - מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגז חדשים, לרבות מנגנונים מכניים וחשמליים ברהיטים, ובלבד שמחיר הטובין לצרכן גבוה מ150- שקלים חדשים; 'תקופת האחריות' - תקופה של שנה מיום מסירת הטובין לצרכן, בכפוף להוראות תקנה 5."

שוב, נא לקרוא את כל המשפט – אלא אם צויין אחרת.

במקרה שהמוצר עולה על 150 ופחות מ-300 והמוצר אלקטרוני, תצויין אחריות לפי חוק. במידה ולא אין זה הכרח.

אין זה הכרח? באמת? החוק אומר אחרת. חוץ מזה, פרט למארזים נטולי ספק, אינכם מוכרים שום דבר בטווח המחירים הנ"ל שאינו בגדר ציוד אלקטרוני. חוץ מזה, למה בדיוק הסעיף הזה קיים, אם לטענתכם אתם ממילא מציינים ליד כל מוצר את משך האחריות לפי חוק?

כשזכרון עולה 100 שקל ויש לו 3 שנים אחריות (למרות שאין חובה כזו), זה אומר שאנחנו יותר צדיקים מהאפיפור ?

לא ממש, פשוט מעבירים ללקוח את אחריות היצרן.

מה הקשר? גם אין חובה למכור את אותו ב100 שקל, לצורך העניין, אבל אם פרסמתם שהמחיר הוא 100 אתם חייבים למכור ב100, ולא לדרוש פתאום 150. איך זה רלוונטי לשאר הדברים? הדיון הוא לא על התחייבויות נוספות שהיבואן, או אתם, לקחתם על עצמכם, אלא על עמידה בדרישות החוק.

התקנון של TMS: "במוצרים עבורם ניתן שירות/אחריות ישירות ע"י היבואן יפנה הצרכן ישירות לנקודות השירות של היבואן. לא תהיה לחברה אחריות כלשהי עבור מוצרים אלו."

החוק: "המקום שבו מכר העוסק את הטובין לצרכן (בתקנה זו ובתקנה 10 - נקודת המכירה) ישמש תחנת שירות, אלא אם כן קיימת בקרבת מקום תחנת שירות לפי תקנת משנה (א); בתקנת משנה זו, "קרבת מקום" - מרחק שאינו עולה על 15 קילומטרים."

מוצרים עליהם האחריות ניתנת ע"י היבואן ישירות מכוסה בשרות איסוף והחזרה מלקוחות. איפה הקונפליקט ?

גם במקרה והמרחק היה עולה על 15 קילומטר המוצר לא היה מתוקן בחנות אלא נשלח ליבואן שנותן אחריות.

הסעיף בתקנון שלכם טוען שאתם כלל לא מטפלים במוצרים כאלה, וזה ממש לא מה שאמרת עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק מחייב לתת שנה אחריות בלבד. אם בחרה החנות לתת אחריות ארוכה יותר ששונים מהאחריות בשנה הראשונה חובה לפרסם אותם בתעודת אחריות תחת הכותרת אחריות נוספת מוגבלת.

זה בדיוק מה שרשום כפי שהחוק דורש לעשות :" מוצר שלגביו קיימת אחריות של יותר משנה, בתקופה של מעבר לשנה תחול אחריות מוגבלת....."

לא לא לא. אל תעוות את מה שנאמר. החוק דורש "יצוינו בתעודת האחריות בנפרד, ובאותיות בולטות לעין, תחת הכותרת 'אחריות נוספת מוגבלת'."

האם אתה מספק תעודת אחריות עם כל מוצר רלוונטי, שבה מופיע הכותרת: 'אחריות נוספת מוגבלת' ? (ותקנון לא שווה לתעודת אחריות)

התקנון של TMS: "אחריות למוצרים שערכם נמוך מ-300 ש"ח היא לתקופה של 14 ימים אלא אם כן צויין אחרת.

שם פס טוטאלי על מהות החוק. החוק אומר: לכל מוצר חשמלי או אלקטרוני שערכו מעל 150 שח, יש לספק אחריות מינימום שנה. למוצר שערכו מעל 300 שח, יש לספק חלקי חילוף (בתשלום) למשך שנה לאחר תום האחריות.

להיתמם ולהגיד שכתוב: "אלא אם צוין אחרת" - זו הטעייה. כי גם אם לא צוין אחרת, החוק קובע שיש אחריות לשנה למוצרים אלו, ואתה חנות שעיקרה היא מכירה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. (מוצרי מחשב)

במחשבים אישיים (PC) האחריות אינה חלה על מקלדות, עכברים , מיקרופונים, מאווררים, ורמקולים אלא אם צויין אחרת."

וואלה, מוצרים מתכלים... אאהה.. כמו דיו, לא? עכבר (שהוא בכלל לא מוצר אלקטרוני) ב 299 שח, משתמשים בו חד פעמית וזורקים, לא? יש לי "הצעת יעול" בשבילך. תוסיף גם ספקי כוח וכרטיסי מסך לרשימה. הם גם ללא ספק מוצרים שמתכלים מהרגע הראשון לשימוש.

(אבל כמובן שיצויין "אלא אם צויין אחרת" שלדעתי שווה ל-"אלא אם הלקוח מיודע לזכויותיו")

תוספת:

עד עכשיו אינני מבין מאיפה השגתם את הרעיון של עובדים בשיטת מצליח? תקנון זה מופיע באתר אולי 3-4 שנים. הייתה פעם תלונה פה על TMS/RSM שלא נותנים שרות/אחריות בגלל שזה לא בתקנון???

התיחסות לזה:

1. אף אחד לא טען שאתם היחידים. זוהי המגמה בישראל, ללא ספק.

2. זה פותר אתכם מאחריות לנסיון ההטעייה?

3. השאלה היא לא אם התלוננו על כך כאן, אלא אם ישנם כאלו שמעולם לא הגיעו לפורום זה או פורומים אחרים שנפגעו מכך.

4. מתחילה (אולי) להתפתח במדינה הזו תודעת שירות וזכויות הצרכן. אולי תפעלו בחוכמה אם תובילו את המגמה במקום להיגרר ע"י הנסיבות. - ראה מקרה , והפרסום החינמי הנהדר שהם מקבלים.

ברור לנו שהאחריות שלכם לעניין היא חלקית בלבד. כי את הנסיבות מכתיבים היבואנים שלא מספקים תעודות אחריות למוצריהם.

אך עליכם לדרוש מהספקים שלכם בדיוק מה שהחוק אומר עבור לקחותיכם, במידה ולא סופקה תעודת אחריות ע"י היבואן. (לגביי אחריות מורחבת) ושהיבואן ילמד לבסוף להשקיע 20 אגורות בהדפסת תעודת אחריות. וכמובן כך גם תגנו על עצמכם מהתנערות אפשרית של היבואן לגבי הרחבת אחריות מעבר לשנה שלא צוינה מפורשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגמאות:נוגד את סעיף 17 בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)

גם בKSP יש את אותו הסעיף (שורה 2) וזה מודפס על הצד האחורי של החשבונית שהלקוח חייב לאשר ולחתום בזמן הרכישה.

1VPQl.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוהו, אני בכלל לא יודע מאיפה להתחיל כשמדובר בKSP - עליהם בכלל לא דיברתי, בכוונה נתתי דוגמאות מחנויות שנחשבות טובות. נראה לי שמספיק לציין שבאתר החדש התקנון כלל לא מופיע (פרט לגרסה מאוד, מאוד מקוצרת שלא מכסה כמעט כלום), ולא נראה לי שהלקוח בכלל יכול לעיין בתקנון שלהם טרם הקניה.

בעצם, אגיד עוד משהו: עברתי עכשיו על התקנון שיש (או לפחות היה) בגב החשבוניות שלהם. אין לי איך לסרוק כרגע או כוח להקליד הרבה, אבל מתוך 33 סעיפי התקנון הנ"ל, 13 (!!!) כוללים לדעתי חלקים שחוקיותם, במקרה הטוב, מוטלת בספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל קיריל הייתי ממליץ לך ללמוד מנותני שירות אחרים בפורום הזה (שלא חסר כאלא) ולהגיב קצת יותר ברצינות ולא תגובות מתנשאות ועוקצניות בכל זאת אתה נציג של חנות שמטרתה היא למכור ובמאת שמקריעה של הנושא הזה אני כבר לא יקנה אצלכם

בכל מקרה בכל לנושא הזה

אתה אומר שהתקנון רשום אבל זה לא מה שקורה בפועל אבל עד עכשיו לא נתתה תשובה לשאלה הכי נפוצה פה

אז למה זה שם?

בהתחשב בזה שאתה לא נותן תשובה אני (ואני חושב שעוד הרבה פה) הייתי מסיק שהתשובה היא שאתם פשוט רוצים זכויות שתוחלו לנצל על אנשים שפחות מבינים

אנשים שאתה אומר להם שזהו התקנון והם ישלימו עם זה בלי לדעת שמה שאתם עושים זה לא חוקי

וכמה שתנסה להגיד פה שהתקנון לא נוגד לחוק ולנסות לנצל את המיני פריצות האלא של "אלא אם צוין אחרת" אתה לא תצליח כי כמו שאמרו אין דבר כזה "אלא אם צוין אחרת" כי גם אם לא צוין אתם מוכרחים לתת שירות (לדוגמאת החוק בקשר למוצר שגדול מ150 שקלים"

ולהגיד שעכבר\מקלדת וכו אלא מוצרים מתקלים זה דבר שאני מצטער על המילה מאוד מטומטם והייתי מצפה ממכם (מוכרים ונותני שירות בנושא אלקטרוניקה) להבין שזה לא משנה אם זה לוח קטן ופשוט שיש בעכבר או לוח גדול ומסובך שיש בלוח אם\כרטיס מסך ברגע שמחברים את המוצר לחשמל המוצר מתחיל להתקלות ואין זה מה שיתן לך את הזכות לקרוא לעכבר מוצר מתקלה ולא מוצר אלקטרוניקה

ויק אם תוכל לפתור את הסוגיה הזאת של האם עכבר זה מוצר מתקלה או מוצר אלקטרוניקה ולנסות למצוא רשימה של איזה מוצרים נכללים בתוך הקטגוריה הזאת זה יהיה מעולה

אני עשיתי חיפוש קצר בגוגל ולא מצאתי אני ימשיך לחפש ואם אני ימצא אני יגיב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...