B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 כרגיל ממחזר מנטרות ישנות, אולי לשם שינוי תפעיל את השכל ותחשוב בעצמך. אני משלם מקיף 3700 על רכב ספורט אמיתי (ועוד פתוח רחמנא לצלן), לא הוט האץ, טיפולים עולים כמו למזדה 3 ליסינג וצריכת דלק יותר טובה ממזדה 3 ליסינג. ואני בנתיים לא ביליתי דקה איתו בפקקים של גוש דן. לא כולם גרים בגוש דן ואף אחד לא מחזיק לך אקדח לרקה.מה קשור להשוויץ? מה לא פרקטי בקניית רכב מיני ב-60,000 שקללמישהו שכל חייו מרוכזים באיזור המרכז?אני אישית, עקב מצב בריאותי מעדיף להשקיע ברכב עם תיבת הילוכים אוטומאטית.אבל אם לא המגבלה הזאת, הייתי בעלים של רכב כזה כבר עכשיו.קנית רכב ב-60 אלף זה מאוד פרקטי, לא אמרתי שלא. אין לי בעיה אם אדם שהעניין היחידי שלו ברכב זה בשביל להגיע מנק' א לנק' ב' בתוך העיר יקנה רכב כדוגמאת הפיקנטו. הבעיה שלי היא שא' אנשים כאלו בכלל קיימים, כי אין להם שום עניין בנהיגה ורואים את זה מאיך שהם נוהגים, בין אם עושים דברים מאוד מסוכנים ואפילו לא מודעים לכך או סתם סותמים את הנתיב השמאלי. אבל אין ברירה אנשים כאלו לא רק שקיימים, הם הרוב המוחלט. וב' שזה הבעיה העיקרית שלי זה שאנשים כאלו קוראים לעצמם חובבי נהיגה. שזה בערך כמו לקרוא לעצמך אודיופיל עם אוזניות סילברליין (שהן מאוד פרקטיות). בו נגיד את זה ככה אם יש לך מגבלת תקציב של 60-70 אלף שקל, פיקנטו ושות' הם לא האופציה הכי טובה. אלא אם אתה חייב חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אבל ב-60-70 אלף, האופציות האחרות שלך, זה רכב משומש מהשנים 2008שכנראה היה בליסינג ופשטו ממנו את כל הטוב(2 כריות אוויר במקום 6 וללא בקרת יציבות). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 הפיקנטו כבר עכשיו היא 4 כוכבים, אז זה לא בעיה להשוות לזה, גם אם יש פחות כריות אוויר. חוץ מזה, ביצועי ריסוק של רכבים נמדדים מול המסה שלהם עצמם, מה שאומר שרכב קל יותר מהממוצע מתחיל בנקודת חסרון. תוסיף לזה את האיזור מעיכה המינימלי כתוצאה של הגודל של הרכב ותקבל רכב שהוא לא כל כך בטוח כמו שהמידע היבש גורם לך לחשוב.כל זה לא אומר שרכב גדול וכבד הוא בטוח יותר, אלא שבתאונה בין 2 רכבים בעלי אותו ציון ריסוק, הגדול והכבד יותר מבניהם הוא הבטוח יותר. ולפני שאתם ממהרים לקנות SUV גדול וכבד כדי שתדעו שכ-40% (אאל"ט) ממקרי המוות בתאונות בארה"ב נגרמים מתאונות התהפכות, תחום שנשלט ביד רמה ע"י ה-SUV-ים וטנדרים למיניהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 קנית רכב ב-60 אלף זה מאוד פרקטי, לא אמרתי שלא. אין לי בעיה אם אדם שהעניין היחידי שלו ברכב זה בשביל להגיע מנק' א לנק' ב' בתוך העיר יקנה רכב כדוגמאת הפיקנטו. הבעיה שלי היא שא' אנשים כאלו בכלל קיימים, כי אין להם שום עניין בנהיגה ורואים את זה מאיך שהם נוהגים, בין אם עושים דברים מאוד מסוכנים ואפילו לא מודעים לכך או סתם סותמים את הנתיב השמאלי. אבל אין ברירה אנשים כאלו לא רק שקיימים, הם הרוב המוחלט. וב' שזה הבעיה העיקרית שלי זה שאנשים כאלו קוראים לעצמם חובבי נהיגה. שזה בערך כמו לקרוא לעצמך אודיופיל עם אוזניות סילברליין (שהן מאוד פרקטיות). בו נגיד את זה ככה אם יש לך מגבלת תקציב של 60-70 אלף שקל, פיקנטו ושות' הם לא האופציה הכי טובה. אלא אם אתה חייב חדש. אה, נכון, אני צריך לקנות פולקסווגן "איכות" גרמנית אחת כזאת שהברגים נופלים ממנה אחרי שלוש שנים, כל חלק עולה כאילו הוא עבודת יד של רב אומן שחי באיזה כפר במרגלות האלפים בבוואריה והמוסך היחיד שיודע לתקן את הדבר הזה ולתת שירות סביר נמצא בתל אביב כדי להיחשב חובב רכב. או שאני יכול לקנות קיה חדשה שמכוסה ב-7 שנות אחריות (אחריות שאם מספר יצרניות שלא ננקוט בשמן יתנו הן יגישו Chapter 11 לפני שתספיק לפרוע את התשלומים במוסך) ותיתן לי שקט נפשי שאף רכב משומש לא יתן לי. אבל שיט, אני לא נחשב לחובב רכב ונהגיה בעולם שלך. איזה באסה.פיקנטו קיבלה 4 כוכבים רק בגלל שהלא משווקת באירופה עם בקרת יציבות בגרסה בסיסית. הרכב קיבל 86% הגנה על נוסעים מבוגרים בסטנדרטים החדשים והמחמירים של Euroncap. אם מדברים על תאונות אנשים נהרגים בתאונות שגם אם הרכב יהיה מיוצר בטכנולוגיה בורגית הם לא יצאו ממנו בחיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אוי כמה שטויות, די אין לי כוח להגיב לך. אתה פשוט טרול, מחזר שטויות ששמעת מטרולים אחרים.מה שאמרתי מקודם לגבי אזניות מתאים פה. אתה מאלו שלא יבינו למה להוציא 400 שקל על אוזניות כשיש ב-50 שקל בסופר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 הפיקנטו כבר עכשיו היא 4 כוכבים, אז זה לא בעיה להשוות לזה, גם אם יש פחות כריות אוויר. חוץ מזה, ביצועי ריסוק של רכבים נמדדים מול המסה שלהם עצמם, מה שאומר שרכב קל יותר מהממוצע מתחיל בנקודת חסרון. תוסיף לזה את האיזור מעיכה המינימלי כתוצאה של הגודל של הרכב ותקבל רכב שהוא לא כל כך בטוח כמו שהמידע היבש גורם לך לחשוב.כל זה לא אומר שרכב גדול וכבד הוא בטוח יותר, אלא שבתאונה בין 2 רכבים בעלי אותו ציון ריסוק, הגדול והכבד יותר מבניהם הוא הבטוח יותר. ולפני שאתם ממהרים לקנות SUV גדול וכבד כדי שתדעו שכ-40% (אאל"ט) ממקרי המוות בתאונות בארה"ב נגרמים מתאונות התהפכות, תחום שנשלט ביד רמה ע"י ה-SUV-ים וטנדרים למיניהם.כל ערימת המילים הזאת, תן לי דגם רכב בטווח הרכבים האלה שעדיף על רכב מיני.כי אני חיפשתי ולא מצאתי משהו שבאמת שווה את ההוצאה כמו רכב מיני, מבלי להכנס להוצאות של תיקוניםאו להתפשר על זה שחברת הליסינג פשטה ממנו את כל האמצעים הבטיחותיים שרק אפשר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 לא, אני מאותם אנשים שלא יבינו למה לקנות אוזניות משומשות ב-400 כשניתן לקנות חדשות ב-400 כדי לשמוע MP3 באיכות 128. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אם כבר אז התיקון הנכון יהיה,"לא, אני מאותם אנשים שלא יבינו למה לקנות אוזניות משומשות ב-50 (שעלו במקור 400) כשניתן לקנות חדשות ב-50 כדי לשמוע MP3 באיכות 128, כי הרי ידוע שאין דבר כזה FLAC או אפילו MP3 VBR\320."כל ערימת המילים הזאת, תן לי דגם רכב בטווח הרכבים האלה שעדיף על רכב מיני.כי אני חיפשתי ולא מצאתי משהו שבאמת שווה את ההוצאה כמו רכב מיני, מבלי להכנס להוצאות של תיקוניםאו להתפשר על זה שחברת הליסינג פשטה ממנו את כל האמצעים הבטיחותיים שרק אפשר.תגדיר עדיף, משהו שקל להחנות? אז כן אתה צודק חוץ מסמארט, אלו הם הרכבים האידיאלים.רוצה מפנק יותר? יש לך גאטה שנת 2008 ב-80 אלף.רוצה ספורטיבי ושימושי? סיאט לאון או איביזה שנת 2007.רוצה ספורטיבי יותר? יש לך MX5 שנת 2004.אלו רק דוגמאות, לא משנה מה אתה מחפש אתה תמצא משומש שיתאים לך יותר מהרכבי סופר מיני. אני לא בטוח שסופר מיני זה המונח המדוייק, סופר מיני מתייחס לרכבים כמו הפולו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
רני פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 הפולו רכב מעולה בעיני, לבו רכבים מליסינג זה לא בהכרח איך שאתה מתאר את זה, זה תלוי מאיזה חברה, אפשר למצוא אחלה דילים ויש גם אחריות ברוב החברות שזה לדעתי קצת יותר נחמד מלקנות מאדם שאתה לא מכיר ולא סומך עליו..בכל אופן, כדאי לחכות עם הקניה שמעתי בעבודה שבזמן הקרוב, כנראה בסוכות (לא סגור במאה אחוז..) עומד להיות איזה יריד רכב די ענק אבל לא מהחלטורות כנראה משהו טוב-של כל היבואנים גם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אם כבר אז התיקון הנכון יהיה,"לא, אני מאותם אנשים שלא יבינו למה לקנות אוזניות משומשות ב-50 (שעלו במקור 400) כשניתן לקנות חדשות ב-50 כדי לשמוע MP3 באיכות 128, כי הרי ידוע שאין דבר כזה FLAC או אפילו MP3 VBR\320." תיקון עוד יותר מדוייק יהיה:"לא, אני מאותם אנשים שלא יבינו למה לקנות אוזניות משומשות ב-400 (שעלו במקור 800) כשניתן לקנות חדשות ב-400 כדי לשמוע MP3 באיכות 128 ופעם בחצי שנה FLAC. בנוסף, היום אני שומע MP3 באיכות 128 פעם ביום ואולי עוד חצי שנה אשמע MP3 בפעם בחודש וסתם בזבזתי הרבה יותר כסף על אוזניות שזרוקות בצד ומעלות אבק" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 תגדיר עדיף, משהו שקל להחנות? אז כן אתה צודק חוץ מסמארט, אלו הם הרכבים האידיאלים. רוצה מפנק יותר? יש לך גאטה שנת 2008 ב-80 אלף. רוצה ספורטיבי ושימושי? סיאט לאון או איביזה שנת 2007. רוצה ספורטיבי יותר? יש לך MX5 שנת 2004. אלו רק דוגמאות, לא משנה מה אתה מחפש אתה תמצא משומש שיתאים לך יותר מהרכבי סופר מיני. אני לא בטוח שסופר מיני זה המונח המדוייק, סופר מיני מתייחס לרכבים כמו הפולו. אם כבר שמת לב, אני לא מתווכח איתך אלא מגשש להמלצה אז מבחינתי עדיף זה: חסכוני בדלק, אמין מבחינת תחזוקה, מושבים נוחים וגיר אוטומאט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 בלי שום ספק ג'אטה דיזל. חסכונית מאוד, אמינה מאוד, נוחה מאוד, ואוטומטית.ועם כל הכבוד לדעות הקדומות שלך, מדובר על רכב אמין מאוד. היתה לי בורה שנת 2000 (!) עד לפני שנה, שלא ראתה מוסך מעבר לטיפולים סטנדרטיים, או תקלות קטנות וזניחות (פה ושם צינור יבש וכו', מה לעשות שמדובר על רכב בן 10..). הק"מ עמד על איזור ה-350 אלף (!) והכל עובד כמו שעון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 כמה נהגת בשנה תזכיר לי? 8,000? 10,000? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 כ-20,000, מה זה משנה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 תיקון עוד יותר מדוייק יהיה: "לא, אני מאותם אנשים שלא יבינו למה לקנות אוזניות משומשות ב-400 (שעלו במקור 800) כשניתן לקנות חדשות ב-400 כדי לשמוע MP3 באיכות 128 ופעם בחצי שנה FLAC. בנוסף, היום אני שומע MP3 באיכות 128 פעם ביום ואולי עוד חצי שנה אשמע MP3 בפעם בחודש וסתם בזבזתי הרבה יותר כסף על אוזניות שזרוקות בצד ומעלות אבק" אם אתה שומע MP3 ב-128kbps ולא מבין מה הבעיה עם זה, אז רק מוכיח עד כמה אתה לא מבין איכות מה היא. אם כבר שמת לב, אני לא מתווכח איתך אלא מגשש להמלצה אז מבחינתי עדיף זה: חסכוני בדלק, אמין מבחינת תחזוקה, מושבים נוחים וגיר אוטומאט. אותי פחות מעניינים מה שמעניין אותך ברכב, אז קשה לי לתת לך המלצה. אני יכול להגיד לך שלאמא שלי היה סזוקי סויפט והוא היה אמין, ביחס לקטגוריה חסכוני (נדמה לי באיזור ה-12 ק"מ לליטר), איזון טוב בין נוח לספורטיבי (לא קשה מידי אבל גם לא רך מידי). הפוקוס החדשה על הנייר הולכת להיות מציאה, אבל היא ממש מחוץ לתקציב שלך אם אתה בתקציב של המכוניות אולטרא מיני האלו. אתה יכול לקנות פולו ידנית חדשה ב-80 וקצת יש רכב כזה לבוס שלי והוא ממש מרוצה, והרכב מרגיש ומתנהג ברמה גבוהה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.