מה הבדלי האיכות בין מסך דל 2311 לדל 2410 reva05 - עמוד 5 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה הבדלי האיכות בין מסך דל 2311 לדל 2410 reva05


shalom123

Recommended Posts

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

את שלי קניתי בזיגזג, בגדול אני מרוצה מהם.

אם אתה רוצה לקנות שם גם שים לב ש:

- U2311H עולה שם יותר מהממוצע בחנויות אחרות

- U2410 לא נמצא אצלם במלאי, הם מזמינים בשבילך מהיבואן (CMS).

- שאלתי אם הם יכולים לפתוח ולבדוק מפיקסלים מתים, הם אמרו שהיבואן לא מרשה.

כן, אני מרוצה מהמסך (בהסתיגויות מסוימות). בכל מקרה לא הייתי הולך על ה "23 כי ידעתי שאני רוצה 1200P דווקא.

(התחלתי לענות יותר בפירוט ויצא באורך של ביקורת.. אם אתה רוצה לקרוא את זה תגיד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת היתה ה"ביקורת" שכתבתי אתמול:

(אין לי כח לעבור על זה שוב, העתקתי כמו שזה. אם יש שאלה ספציפית תשאל)

ההתרשמות האישית שלי מהמסך (U2410):

- כמו שחשבתי, הרזולוציה של 1200P אכן מאד נוחה לי (דיון שלי לפני הקניה אם זה מעניין אותך), ואני שמח שלא קניתי את ה"23 (כמובן שמדובר בהעדפה אישית שלי ולא בהמלצה לאחרים).

סתם לצורך הדוגמה, כרגע הדפדפן שלי פתוח לכל גובה המסך אבל לא לכל הרוחב, כך שאני יכול לראות את הדסקטופ מהצדדים (שזה נחמד כי יש לי Background Switcher ובמסך הקודם לרוב בכלל לא ראיתי את הרקע),

- בדקתי את המסך עם האתר lagom.nl/lcd-test ובהחלט רואים עד כמה הוא איכותי יחסית למסך הקודם שלי. למרות זאת, לא הרגשתי כל שיפור בשימוש רגיל (טקסט, תמונות, , משחקים) ובהחלט יתכן שהייתי מסתדר באותה מידה עם מסך TN שעולה הרבה פחות. אני מודע לעובדה שזה עניין סובייקטיבי ורוב באי הפורום טוענים שIPS שיפר פלאים את איכות החיים שלהם, ולכן אני לא רץ להמליץ לכולם לקנות מסכי TN. עם זאת, במקרה שמישהו (כמוני) עומד על דעתו לקנות מסך 24/1200P דווקא, הייתי ממליץ לחפש מקום להתנסות בו בשני סוגי המסכים, ולא לרוץ לקנות את המסך היקר משמעותית על סמך המלצות בלבד.

- ריבוי הגדרות הצבע בלבל אותי, ולקח לי קצת זמן למצוא את ההגדרות האופטימליות של המסך עבורי. העובדה שהמסך U2410 הוא wide gamut (טווח צבעים מורחב או משהו) גרמה לצבעים מסויימים בווינדוס (של סמלים וכדומה) להראות משונים, או "חזקים" מדי, בעיקר אדום וכתום. בסופו של דבר בחרתי בפרופיל sRGB , ורמת בהירות של 35 (ברירת המחדל היא 50 מתוך 100). בהתחלה היה לי קצת קשה להוריד בהירות כי הרגשתי שאני "גונב את הצבעים מהמסך". אחרי שקראתי קצת ברשת וניסיתי להוריד את הבהירות הבנתי איזה רעיון לא טוב זה לבהות בפנס ענק כל הזמן, הבהירות הנמוכה בהחלט מרגישה לי טוב יותר.

- הארגונומיה של המסך מדהימה (את זה כבר אמרו פה הרבה לפני), אפשר להזיז, להרים, להוריד ולסובב בקלות רבה. זה ממש נחמד, וממש עוזר לפעמים. לפני הקניה בדקתי את הגובה המקסימלי כדי לוודא שייכנס בשטח העבודה שלי (מעליו יש ארונית שאמורה להיפתח), והסתבר שבמצב מונמך הוא ממש נמוך - כמעט באותו גובה של מסך ה"17 שלי.

- ראיתי שיש כאלו שהתלוננו על זה שהתפריט של המסך ננעל. אצלי זו דווקא ממש ברכה שאפשר לנעול אותו כי יש לי ילדים קטנים שממש אוהבים לשחק בכפתורים של המסך, ובמיוחד ב"כפתורי הריחוף המגניבים" של המסך הזה (ראיתי מישהו פה קורא להם ככה). למעשה, זה היה אחד השיקולים שלי בבחירת המסך.

- כפתור ההדלקה של המסך ממוקם ממש בקצה ודי קל ללחיצה. כמה פעמים כשניסיתי להזיז את המסך לחצתי בטעות על כפתור הכיבוי. כמו כן, כשהמסך מונמך לפעמים אני בטעות מכבה את המסך עם העכבר. זה מציק עוד יותר בהתחשב בזמן ההשהיה שלוקח למסך להדלק, אם כי אני מניח שמדובר בבעיה פחות רצינית לאנשים עם שטח עבודה פחות מוגבל משלי.

- נחמד שיש ריבוי כניסות למסך, אבל בינתיים הרוב לא ממש נחוצות לי. גם יציאות הUSB והאודיו לא ממש באות לידי שימוש. מה שמצאתי שימושי במיוחד היה דוקא החיבור לכרטיסי SD, שנמצא במקום די נוח והחליף לי את הצורך להשתמש בקורא כרטיסים יעודי שאני לא יכול להשאיר מונח כך סתם ליד המחשב בגלל הילדים (אל תשאלו מה קרה לקודם).

זה מה שאני זוכר כרגע (וואו, זה יצא ארוך.. לא התכוונתי לכתוב ביקורת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא שיפור משמעותי רשמת והאם רצית מסך ענק רק כדי לראות את הרקע בצד? לי ניראה מסך גדול יותר כיותר נוח.... האם הבדל הגודל בין 23 משמעותי לטובת 24 אינטש?כבר ננעלתי על 24 אינטש אבל ספקות אחרונות לפני הזמנה...איפה אני מקבל הדרכה על המסך ותמיכה טכני להפעיל אותו כי ניראה לי זה דורש הרבה התאמות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו היתה רק דוגמה, וכנראה לא הסברתי אותה טוב.

הכוונה שלי היתה שאני כן צריך כל פיקסל לגובה בשביל הדפדפן = כלומר ההבדל בין המסכים בגובה בהחלט שווה בשבילי. לעומת זאת הרוחב (שבו שני המסכים זהים) פחות חשוב לי, לא נוח לי שהדפדפן רחב מדי, וזה שרואים את שולחן העבודה זה "נחמד" אבל לא יותר. כמובן שבסרטים (שאני לא רואה הרבה) הרוחב כן בא לידי ביטוי, וזו גם הסיבה שלא הלכתי נגיד על 1600X1200.

אני הגדרתי את המסך שלי לsRGB ובהירות 35 וזהו, וזה בסדר לי. ניסיתי לשאול על זה פה בפורום ולא קיבלתי תשובה, אבל לא נורא. יכול להיות שחיפוש בפורום יניב מידע מעניין, יש הרבה דיונים ישנים על המסך הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, התכוונתי ליחס ה"מיוחד" של 16:10 שנוח לי ואני מרוצה ממנו.

הגובה שבו מונח המסך יחסית לעיניים שלך הוא עניין בפני עצמו. אם המסך (כל מסך) מונח לך נמוך מדי, חפש שולחן יותר גבוה או כיסא יותר נמוך, אפילו תשים ספרים או משהו מתחת למסך להגביה אותו... אין סיבה לסבול, וזה לא באמת אשמת המסך אלא סביבת העבודה. אם כי העובדה שמסכי הDELL ניתנים להגבהה והנמכה בקלות יחסית בהחלט עוזרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שקראתי בפורומים של דל, הגרסה האחרונה שבאמת שינתה משהו היתה A02, וכל מה שאחרי זה חסר משמעות.

ראו פה: http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/t/19359760.aspx

The only two revisions that made hardware changes were A01 and A02. The 3/4/5s your seeing were given that number change due to non-hardware related changes made at the factories in those regions. I have not heard any news of another hardware revision being worked on.

ראיתי איפשהו שאמורה להיות אפשרות לעדכן firmware אבל זה לא אמור להיות קל, ובוודאי לא שווה את זה בהתחשב בעובדה שכנראה אין שם שום שינוי משמעותי.

ב U2410 יש יציאה לרמקולים (ששימושית רק אם אתה מעביר קול דרך HDMI), אם תרצה תוכל לחבר לשם.

ב U2311H אין יציאה כזאת, עד כמה שידוע לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא מה שאומרים שם.

דל לא מוכנים להסביר את ההבדלים בין הFW.

רוב הסיכויים שבמסכים עם FW חדש יותר גם שיפרו את איכות המסך מבחינת חומרה.

יכול מאוד להיות שמסכים עם FW A05 למשל הם בעצם עם FW A02 רק ששינו את המספר של הFW כדי לציין שמדובר בגרסה חדשה יותר של המסך עצמו.

וDELL לא מוכנים לומר מילה או אפילו לרמוז, דווקא בגלל כי יש דברים בגו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...