חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים. - עמוד 14 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים.


tmpusr

Recommended Posts

  • תגובות 218
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ניסיתי לנצל את החוק שאומר שצריך לקבל החזר כפי שנותנים למי שקנה מכשיר דרך הרשת, למרות שבפועל המכשיר עלה לי פחות.

אפילו לא בשביל עצמי כי הטלפון הוא על חשבון העבודה.

קיבלתי תשובה הזויה:

נציגה:אתה מקבל זיכוי של 89 ש"ח בשימוש של 99 ש"ח

אני:אבל על S 2 אתם נותנים זיכוי של 120 ש"ח

נציגה:כן, אבל המכשיר לא במלאי כרגע אז אנחנו לא מוכרים אותו, לכן אתה מקבל לפי המדרגות של מכשירים שלא נמכרים ברשת

:facepalm:

ניסיתי להתווכח קצת עד שהתייאשתי...

עבודה בעיניים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי לנצל את החוק שאומר שצריך לקבל החזר כפי שנותנים למי שקנה מכשיר דרך הרשת, למרות שבפועל המכשיר עלה לי פחות.

אפילו לא בשביל עצמי כי הטלפון הוא על חשבון העבודה.

קיבלתי תשובה הזויה:

נציגה:אתה מקבל זיכוי של 89 ש"ח בשימוש של 99 ש"ח

אני:אבל על S 2 אתם נותנים זיכוי של 120 ש"ח

נציגה:כן, אבל המכשיר לא במלאי כרגע אז אנחנו לא מוכרים אותו, לכן אתה מקבל לפי המדרגות של מכשירים שלא נמכרים ברשת

:facepalm:

ניסיתי להתווכח קצת עד שהתייאשתי...

OFF...

המכשיר לא במלאי, בגלל שכל המלאי חזר לסאני (כנראה מכל החברות הסלולריות), יש תקלה למכשירים שהם ייבאו שגורמת לאיכות שמע זועתית, כל מי שמדבר איתי אומר שאני נשמע כאילו אני מדבר מהשירותים או ששואלים אותי אם נפלתי לבאר, וקשה להבין מה שאני אומר, אני שומע את הצד השני לפעמים טוב ולפעמים מקוטע. סאני הודיעו למי שהתקשר אליהם שהם מודעים לבעיה ובשבוע הבא הם יתייחסו אליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאספתי מנציגי סאני, סלקום ואורנג' וכן תלונות בפורומים המקומיים, הבעיה היא בכל הגרסאות שנמכרות ע"י סאני (ומספר מצומצם של מכשירים שנמכרו בחניות מקומיות), בחו"ל אין איזכור רציני לבעיה, ומספר משתמשים שייבאו מאירופה לא חווים את הבעיה (אני עצמי בדקתי "ראש בראש" עם חבר שייבא מאנגליה, הכל היה בסדר עם המכשיר שלו).

למשל -

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=117&MessageId=154674696

http://iandroid.co.il/forum/topic41291.html

וגם בקבוצת הרכישה.

עוד לא ידוע אם מדובר בבעיה תוכנתית או חומרתית (אני עם 3 מכשירי SGS2 בסלקום ובאורנג'), מחכים בסבלנות להתייחסות הרשמית של סאני בשבוע הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

לגבי החוק...

אם אני מביא מכשיר מחו"ל ב-1 ש"ח (למשל 4) ויש בידי קבלה על 1 ש"ח.

הם מחוייבים להביא לי החזרים כמו שהם מביאים ללקוחות שקנו מהם??

בקיצור המלצתכם..לקנות מחו"ל ולקבל החזר או החזר מהם?

ממה שהתרשמתי זה לא משנה כי יש בידם תנאים מגבילים "מדרגות" ככה שהם לא יהיו פראיירים..

כדי להגביר רווחיות צריך לייבא בזול..

או שאני טועה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע לגביי 1 שח, (עלולים לטעון שמדובר ברכישה פיקטיבית. כי מדובר במכיר הפסד בכל מקום בעולם) אבל כן כעיקרון.

חשוב שהחשבונית בחו"ל תצא על שם בעל החשבון במפעילה הסלולארית בישראל.

ואתה חייב להשתמש במכשיר ברשת שלהם. לא תשתמש, הם רשאים לבטל את ההטבה.

לקנות בחו"ל... להחלטתך. הפלוס - מחיר. המינוס - מימוש אחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

קניתי בחול באפריל, התמהמהתי וניגשתי לאורנג' לבצע ניתוק זיקה רק ביולי (לא עברתי בין החברות, אני לקוחה של אורנג' כבר שנים)

כשהגעתי לאורנג' נאמר לי שתקופת ההחזרים היא מרגע הרכישה והם לא מזכים רטרואקטיבית, כלומר ההטבה תסתיים בחודש אפריל 2014, ואני אקבל את ההטבה החל מיולי למשך 33 חודשים ולא 36 חודשים. הנציגה אמרה שככה זה לפי החוק.

בהודעה של משרד התקשורת כתוב: "ההטבות יינתנו על ידי החברה הסלולארית למשך תקופה שלא תפחת מהתקופה בה ניתנו ההטבות למנוי הרוכש ציוד מהחברה הסלולארית. לעניין זה, רשאית החברה להביא בחשבון את המועד בו נרכש ציוד הקצה, כפי שמופיע באישור הרכישה ."

אז לפי מה בעצם מחושבת תקופת ההחזרים לפי תאריך הקניה או לפי תאריך הבקשה לניתוק זיקה? האם להתעקש על החזרים על התקופה המלאה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם באת לאורנג' רק בחודש יולי, זו בעיה שלך.

הזיכוי מתחיל מהיום שבו התחלת אותו. אין דבר כזה "רטרואקטיבית" אחרת אחרי 35 חודשים באורנג' אני אעבור לסלקום ואבקש גם מהם זיכוי, על 3 שנים אחורה...

מאיפה הם צריכים לדעת (ומה זה בכלל מעניין אותם) מה קרה ב-3 החודשים האחרונים? אולי המכשיר הזה קיבל זיכוי דרך חשבון אחר? אז הם יזכו אותו פעמיים? ואם תמכרי אותו בעוד חודש ומישהו יבוא ויבקש אותו דבר? אז הם יזכו את אותו מכשיר כבר 3 פעמים?

הזיכוי מתחיל מהיום שבו ביצעת את ניתוק הזיקה. התוקף שלו הוא 36 חודשים החל מיום הרכישה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במשפחתי נקנו 3 מכשירים והצטרפנו לחברת שאני לא יכול לנקוב בשמה.

בחברה הובטח לנו זיכוי על המכשירים בהתאם לחוק ניתוק זיקה.

בשניים מהמכשירים לא קיבלנו את הזיכוי לאחר חצי שנה של התרוצצויות בסניף החברה ועשרות טלפונים עם שלל מוקדנים הוגשה ע"י אבי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

כשלושה שבועות לאחר הגשת התביעה פנה אלינו "נציג בכיר" שהבטיח לנו החזר רטרואקטיבי של מה שמגיע לנו+פיצוי כספי מכובד בתנאי שנבטל את התביעה.

למי ששואל למה אני לא יכול להזכיר את שם המפעילה, זה חלק מתנאי עסקת הפיצוי.

אני רק יוסיף שגם כאן חברות הסלולאר מנצלות את שיטת מצליח, אך הפעם מי שמעט חכם ויודע באיזה צינורות לפעול יקבל את כספו+ריבית דריבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיקר שהסתדר לך.

אל תשכח שמי שמלכתחילה דורש (כן, צריך לדרוש) ניתוק זיקה הוא לא בדיוק הצרכן הממוצע (דהיינו האמהות וסבא וסבתא שלנו).

ובכל מקרה, עצה לאנשים אחרים שאולי יחכו כמוך. בישביל מה לחכות חצי שנה ולהתרוצץ כל היום? אפשר לחשוב שאותה חברה מציעה אשכרה משהו שאי אפשר להשיג. אומרים לחברה שלום ולא להתראות ודורשים אותו דבר בחברות המתחרות (ואתה תקבל) ושלום על . או שהיו מיידית פותרים לך את הבעיה כדי שלא תעזוב, בטח עם שלושה מכשירים, או שהיית מקבל את מה שמגיע לך באמת בחברה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...