האוצר שם קץ להצפת רכבי ליסינג - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האוצר שם קץ להצפת רכבי ליסינג


lev-27

Recommended Posts

לא יהיה שום קץ להצפת רכבי הליסינג. העלאת שווי השימוש תגרום להפחתה של, ואני אומר את זה בהגזמה פרועה לחלוטין, 10-15% מרכבי הליסינג על הכביש.

למרות שכרגיל, lev-27 קיצוני מאוד, הטיעונים שלו די נכונים בבסיסם.

עד לא מזמן חברות הליסינג הביאו רכבים בדרגות אבזור נמוכות בצורה מבחילה, דרגות שאפילו אי אפשר למצוא באתר היצרן. הטיפולים היו סוג ז' במקרה הטוב, או סוג "תפסתי איזה סודני מהרחוב ונתתי לו 10 דקות להתעסק עם האוטו" במקרה הרע.

בשנתיים האחרונות המצב פחות או יותר השתפר, אבל אם לשים את זה בפרופורציות, זו עדיין רק עשירית הדרך למצב משביע רצון.

-החוק שמחייב כל שנת 2010 להגיע עם ESP, ABS ו 2 כריות אוויר לפחות מבורך.

ככה בין אם חברות הליסינג רוצות ובין אם לא, בקרוב כל , גם מחברת ליסינג, יגיע עם רמת בטיחות משביעת רצון.

חבל שאי אפשר להעביר את הנהג הישראלי סדרת חינוך בקטע של "רכב ליסינג זה לא ג'יפ שטח", אולי ככה היו מגיעים לשוק היד שניה רכבי ליסינג במצב הגון עם מחיר טוב. זה היה עוזר להמון אנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם אינני טועה מדובר רק בפעימה ראשונה של העלאת שווי שימוש. אני אבדוק את העניין.

עריכה: שווי שימוש רכב הוצמד למדד ומשנת 2011 לכל רכב, גם באותה קטגוריה, יהיה שווי שימוש שונה אותו ניתן לבדוק לפי קוד דגם באתר מס הכנסה. שווי השימוש יגזר, בין היתר, מזיהום אוויר.

אני בספק אם יהיה גל ביטולים מאסיבי כי רוב העובדים יעדיפו לשלם כמה מאות שקלים תוספת עבור שקט נפשי, אבל הרווחים של חברות הליסינג יפגעו. לא לחינם חברות ליסינג מאד חוששות.

ירידה של 10-15% מרכבי הליסינג מבורכת. זה אומר יותר מכוניות בבעלות פרטית, יבואנים שיתחילו לחזר אחרי פליטי הליסינג, והנחות. לפני מספר ימים סמל"ת יצאו במבצע גרנדה פונטו איבו עם כל השדרוגים (7 כריות אוויר, סאן רוף, מגנזיום מקורי, מערכת שמע, דיבורית BT מובנת ועוד כמה פינוקים) ב-85,000 ש"ח. בתקווה נראה יותר כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה לתקוף את נהגי הליסינג, כאילו לא הייתי מקבל חברה אם לא היה ליסינג.

אגב, החברות הגדולות (לא חברת הייטק מצ'וקמקת) כבר מזמן לא בליסינג

הם קונות רכבים ומחזיקות קצין .

הרכב נרשם על שם העובד ולא על החברה, ואחרי 3 שנים פשוט מוכרים אותו בשוק

זה דווקא באמת יכול לעזור. כשהרכב רשום על שמך, הסיכויים שתשמור עליו יהיו גדולים יותר.

השאלה עד כמה זה משתלם להחזיק קצין ומחלקת שלמה בחברה, אל מול עבודה מול חברת ליסינג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עניין הליסינג לחלוטין מחרבן את שוק הרכב בארץ, בצורה בלתי רגילה. אני מסכים ב-100% הם הת'רד הפותח.

אבל, לצערי, אני לא רואה איך השינוי הזה עושה משהו משמעותי. אולי ירוויחו קצת פחות בליסינג, סבבה... אבל אני לא מאמין שיהיה פה משהו דרמטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה דווקא באמת יכול לעזור. כשהרכב רשום על שמך, הסיכויים שתשמור עליו יהיו גדולים יותר.

השאלה עד כמה זה משתלם להחזיק קצין ומחלקת שלמה בחברה, אל מול עבודה מול חברת ליסינג?

יש פה יתרון לגודל

בחברה עם 10 רכבים זה בטח לא משתלם

בחברה עם 100 רכבים סיכוי טוב שכן

בחברה עם 1000 רכבים בטוח שכן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחברות גדלות זה אכן משתלם. מעבר לזה, תלוי במוצר שאתה מוכר, אבל לפעמים אפשר לעשות 'טרייד אין'.

אני שמעתי רק על עסקה אחת, אבל אני מניח שזה קרה הרבה פעמים - אלביט מכרה לטויוטה איזה מוצר וקיבלה צי של קורולות בתמורה ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא שמעתי על עסקאות כאלו, חברות גדולות בד"כ נמנעות מברטרים

אני די בטוח שאלביט לא משתמשת בליסינג

חוץ ממנה יש הרבה חברות גדולות (סלקום, אמדוקס, מגדל, ועוד )

שהם בדרך להחלפת צי הרכב שלהם לפרטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה לתקוף את נהגי הליסינג, כאילו לא הייתי מקבל חברה אם לא היה ליסינג.

הייתי דורש תוספת לשכר יסוד כי מי שבאמת מרוויח מליסינג זה המעסיק, לא העובד. כל הזכויות הסוציאליות נגזרות משכר יסוד, לא משכר ברוטו למס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהרבה חברות מתחשבים בזה מראש והעובד מקבל תוספת בגין החסכון שנוצר למעביד בהפרשות

בנוסף, ליסינג זה לא גזירה משמיים, אם העובד לא רוצה מהעבודה הוא לא חייב, ובמקרים כאלו הברוטו שלו יהיה גבוה יותר

אני בוחר אם לקחת או לקבל 3,000 ש"ח יותר בברוטו והפרשות על סכומים גבוהים יותר ומסתבר שלך זה מפריע :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי לא אכפת כל כך מהמעסיקים או מהעובדים המרוצים מהליסינג, אבל אכפת לי מהפגיעה בצרכן הפרטי. ההנחות שחברות הליסינג מקבלות מיבואני הרכב באמצעות כוח הקניה שלהן מסובסדות בסופו של דבר ע"י הקונים הפרטיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שחברה כמו אמדוקס רוצה לקנות 300 רכבים, הם בטח יקבלו מחיר יותר טוב

גם אם הם יעשו את זה דרך ליסינג וגם אם הם יעשו את זה ישירות מהיבואן

אתה חושב שמישהו מוכר לחברות הליסינג/חברות שקונות ישירות מהיבואן במחיר הפסד?

יש לך הוכחות לכך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא דיברתי בהכרח על מחירי הפסד (אם כי גם לא שללתי את האפשרות הזו) - פשוט על פחות רווח, שאותו הם משלימים ע"י העלאת המחירים לקונה הפרטי. היה על זה בזמנו תחקיר בעיתונים - אני אעדכן את ההודעה כשאמצא אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...