המסתננים מאפריקה - עמוד 7 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המסתננים מאפריקה


david11

מסתננים מאפריקה - מה עושים ?  

1051 הצבעות

  1. 1. מסתננים מאפריקה - מה עושים ?

    • למנוע כניסה בכל מחיר
    • למנוע כניסה אבל בצורה מסודרת
    • לאפשר כניסה לכולם
      0
    • לאפשר שהייה בלבד ולהחזיר לארץ המוצא
    • למנוע כניסה ולפנות את אלו שנכנסו


Recommended Posts

מצידי שהשכר יהיה 4000 שח בחודש אבל לא יתכן שהשכר נמוך כשכל השאר גבוה בצורה לא הגיונית! חייב להיות איזון!

מי אמר שחייב להיות איזון? ככה עובד העולם, אין איזון, יש טובים יותר וטובים פחות, לנסות לאזן זה דפוק מהיסוד (יש לך דוגמא מעולה לכך, ברית המועצות).

וכן חברה, אדם שיש לו חובות ענק, ובקושי כסף בשביל לאכול לא צריך לקנות ובגדי מותגים, אבל לצערי אני מכיר יותר מדיי אנשים שעושים את זה, אני בטוח שעשרים אחוז מהעניים בארץ יכולים לצאת מהסטטיסטיקה הזו רק על ידיי שינוי של כמה הרגלים מפגרים, אנשים לפעמים צריך לקחת צעד אחד אחורה בשביל ללכת עשר קדימה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ולמה בגלל אנשים כאלה ציבור שעני באמת צריך לשלם את המחיר?

כשאני מדבר על איזון אני מדבר על לחיות בכבוד, אין לי בעיה שיהיו לאנשים משכורות של מאות אלפים בחודש

אבל לא על חשבון חלשים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל ככה עובד העולם, כאשר אתה מתקדם קדימה, אתה דורך על מישהו, זה ידוע ואי אפשר לשנות, לכן אם מישהו עשיר הוא בהכרך עשיר על חשבון מישהו אחר, זה רגיל וזה נורמאלי, אין מה לשנות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להציע דרך טובה יותר? הגבלה.

אני לא אומר שפועל ומנהל צריכים להרוויח אותו דבר, אבל זה לא הגיוני שפועל ירוויח 5K ומנהל 50K

לא יקרה כלום אםפועל ירוויח והמנהל ירוויח 25K.. אתה רוצה להגיד לי שזה יפגע במנהל? זה לא מספיק לחיות ברמה הכי טובה שיש?

אבל במקום זה אפילו פוגעים יותר, מביאים אנשים דרך קבלן שמשלם להם פרוטות.. הכי קל.

לא פלא שרמת השירות כלכך גרועה ושקשה למצוא אנשים באמת מקצועיים.. חבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פשוט לא עובד, מהסיבה הפשוטה שמדינה אף פעם לא יודעת מתי להפסיק להגביל(ראה דוגמאות: כל המדינות הקומוניסטיות והסוציליסטיות עד עכשיו... ).

כלכלה חופשית לעומת זות עובדת, זה רע, אבל זה הרע במיעוטו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסתנן לישראל הודה: רצחתי 12 בני אדם בניגריה

פרסום ראשון: צעיר ניגרי, שביקש מעמד פליט בארץ לאחר שעבר את הגבול ממצרים, סיפר בתשאול כי שרף כנקמה בית משפחה יריבה. הוא לא הביע חרטה ואמר כי הוא חושש לחייו במולדתו

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3987016,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצידי שאנחנו נוציא אותו להורג כאן ועכשיו, חבל על הכרטיס טיסה שנצטרך לממן לו אם הוא יגורש. קליע זה הרבה יותר זול, מהיר ויעיל לטובת האנושות.

על אותו משקל גם חבל שקליין שוחרר ולא הוסגר לקולומביה, אסור למדינה לעזור לעבריינים שהסתבכו בחו"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה שיהיו לאנשים משכורות של מאות אלפים בחודש

אבל לא על חשבון חלשים..

[br]פורסם בתאריך: 21.11.2010 בשעה 01:22:32

אבל ככה עובד העולם, כאשר אתה מתקדם קדימה, אתה דורך על מישהו, זה ידוע ואי אפשר לשנות, לכן אם מישהו עשיר הוא בהכרך עשיר על חשבון מישהו אחר, זה רגיל וזה נורמאלי, אין מה לשנות את זה.

זה לא רגיל, זה לא נורמלי וזה לא עובד ככה. זו תפיסה מעוותת של שניכם את הדרך בה הכלכלה עובדת.

אתם חושבים שיש עוגה של הכנסות בגודל קבוע, כך שאם אחד לוקח ממנה פרוסה גדולה, כל השאר נאלצים להסתפק בפרוסות קטנות יותר. אבל זה פשוט לא נכון. העוגה אינה בגודל קבוע, היא יכולה לגדול ולקטון כל הזמן.

תרגיל פשוט: אתם נקראים למשרדו של הבוס, שם הוא מבשר לכם שבעקבות העבודה המצויינת שעשיתם בשנה האחרונה, הוחלט להעניק לכם תוספת של 1,000 ש"ח למשכורת החודשית. אם העודה היא בגודל קבוע, המשמעות היא שכדי לתת לכם תוספת, צריך לקצץ אצל מישהו אחר. אז למי יורידו 1,000 ש"ח מהמשכורת?

התשובה היש שבד"כ לא יורידו לאף אחד. התוספת למשכורת שלכם הגדילה את העוגה ולכן לא היה צריך לקצץ מאף אחד אחר. המעסיק יכול היה להרשות לעצמו לשלם לכם יותר בגלל שהעבודה הטובה שלכם שווה לו יותר.[br]פורסם בתאריך: 21.11.2010 בשעה 01:27:55


אני בטוח שעשרים אחוז מהעניים בארץ יכולים לצאת מהסטטיסטיקה הזו רק על ידיי שינוי של כמה הרגלים מפגרים, אנשים לפעמים צריך לקחת צעד אחד אחורה בשביל ללכת עשר קדימה...

אפילו יותר פשוט מזה. איך יודעים כמה עניים יש בארץ? מסקרי הכנסות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הסוקרים שואלים אנשים "כמה אתם מרוויחים". אבל הלמ"ס לא עושה רק סקרי הכנסות, היא עושה גם סקרי הוצאות. ב- 2006 ניתחו את הדו"חות האלו בבנק וגילו משהו מעניין: כ- 40% מהמשפחות שדיווחו שהכנסתן נמצאת מתחת לקו העוני, דיווחו על הוצאות שמעל לקו העוני.

אז תסבירו לי בבקשה, איך משפחה שהכנסתה החודשית נטו היא, נאמר, 5,000 ש"ח, מוציאה כל חודש 6,000 ש"ח? מאיפה ההפרש?

אתם יכולים לענות "מהאוברדראפט". אבל משיכת יתר היא דבר מוגבל: בחודש הראשון תהיה במינוס אלף, בשני במינוס 2,000, בשלישי מינוס 3,000, בשישי סגן מנהל הסניף יתקשר אליך ויודיע לך שהחשבון שלך מוגבל. מאותו רגע לא תוכל להוציא יותר ממה שאתה מכניס.

אתם יכולים לענות "מהחסכונות". אבל לעניים אין חסכונות. וגם אם יש להם, נאמר כי זו משפחה שרק עכשיו הפכה לענייה, גם הם סופיים ואחרי זמן מסויים יאזלו.

אתם יכולים לטעון שאותם 40% הם עניים חדשים, שעדיין יש להם חסכונות ושלא מיצו את האוברדראפט שלהם. אבל המשמעות היא שבכל שנה מספר העניים צריך לגדול ב- 40% - וזה לא קורה.

אז מה קורה כאן? יש שתי תשובות אפשריות.

הראשונה: אלו באמת עניים חדשים, שעוד יכולים להוציא יותר מההכנסות שלהם, אבל במקביל יש מספר דומה של משפחות שהיו מתחת לקו העוני ועלו מעליו ולכן מספר העניים לא גדל כ"כ מהר. אם המפרנס הראשי במשפחת לוי נאלץ לעבור ממשרה מלאה לחצי משרה ובגלל זה המשפחה ירדה מתחת לקו העוני, הם עדיין יכולים להוציא יותר על חשבון החסכונות או האובר. אבל אם במקביל המפרנס הראשי במשפחת כהן, שחי עד עכשיו על הבטחת הכנסה, מוצא עבודה ומוציא את המשפחה שלו מקו העוני, מספר העניים לא גדל.

השניה: אנשים משקרים לסוקרי הלמ"ס. נאמר שאתה עובד "בשחור". אתה לא הולך לספר לכל מי ששואל אותך שאתה מרוויח 5,000 "נקי" בחודש, נכון? לך תדע, הוא עלול להיות ממס הכנסה או מהביטוח הלאומי. לא, אתה מספר לו שההכנסה היחידה שלך היא 1,500 ש"ח הבטחת הכנסה. אבל בהוצאות קשה יותר לשקר. לך תספר שאתה משלם 1,000 ש"ח בחודש שכירות לדירה כשבאזור שלך משלמים על דירה בגודל דומה 2,500 ש"ח.

אז מי משתי הסיבות מסבירה את הפער? קרוב לוודאי ששתיהן. חלק מהאנשים שמתחת לקו העוני נמצאים שם זמנית. פוטרו לפני חודשיים, ימצאו עבודה חדשה בעוד שלושה, בינתיים הם עניים. חלק אחר עניים רק על הנייר.

יש עוני אמיתי במדינה, שלא יספרו לכם אחרת. אבל מספרם של העניים באמת הרבה יותר קטן ממה שדו"ח העוני טוען.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איסטרא, אני מסכים לחלוטין עם הניתוח לגבי העניים, אבל בכל מה שקשור ל"עוגת ההכנסות" לדעתי אתה מפספס את הנקודה. מה שאתה אומר בעצם שגודלה הכולל של העוגה משתנה עם הזמן, וזה נכון, אבל איך בדיוק זה קשור לחלוקת העוגה הזו ברגע נתון? האם העובדה שבחודש מסויים הוסיפו לשכר המנכל בונוס של 100,000 שקל מבלי לגרוע אגורה ממשכורותיהם של העובדים במפעל יחסית לחודשים הקודמים, מראה שהחלוקה היא הוגנת, בהנחה ששכרו של אותו מנכ"ל הוא מאות אלפים ושכרם של העובדים הוא 4500 ש"ח האחד?

במילים אחרות, בהבדל ממה שאתה מנסה לומר, גודל העוגה ברגע נתון הוא דווקא קבוע, אם תטרח להסתכל עליו ולא רק על השינויים עם הזמן. אם החלק הפנוי למשכורות הוא 1,000,000 ש"ח בממוצע לחודש בתקופה מסויימת, הם עדיין יחולים להיות מחולקים בצורות שונות מאוד בין המנהלים הבכירים לבין העובד הפשוט, כך שכל שקל שמקבל המנהל הוא בדיוק אותו שקל שלא מקבל אחד העובדים. לא נראה לי שזה מסובך במיוחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...