עבור לתוכן

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

לפני מספר דקות קיבלתי שיחה מיאיר(אחד ממנהלי העסק) והשיחה הסתכמה בצורה הבא:

-יאיר הצטער והתנצל על האירוע אתמול

-וכדי לפצות על המצב הבטיח שמחר בשעות הערב יקפוץ אליי הביתה ויחזיר לי את המחשב ללא תשלום

אני אישית שמח שכך זה נגמר.

  • תגובות 207
  • צפיות 21.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

העיקר שככה זה נגמר - על הצד הטוב ביותר...

פורסם

זה רק מוכיח את האמינות והאיכות שלהם.

פורסם

אני לא יודע מה איתכם, אבל כשרציתי לקנות מחשב מIQPC (לפני שנתיים) יאיר היה מאוד אדיב ועזר לי בבניית המחשב והתחייב למחירים הנמוכים ביותר, אבל לאחר שהוא נסע לחו"ל נציג שירות אחר בIQPC אמר שכל התנאים שהגעתי עם יאיר לא תקפים (כי חזרתי רק חודש אחרי)

בכל מקרה מנסיוני יאיר זה בחור שכל חנות מחשבים היתה תופסת אותו כי בשירות לקוחות הוא מעולה :)

פורסם

לא הייתי אומר "העיקר שזה נגמר טוב" אם מה שקרה בחנות באמת קרה.

פורסם

למה לא?

כולנו בני אדם , לכולם יש ימים רעים וקורים מקרים כאלה - בכל מקום שנותן שירות זה מצב שיכול לקרות.

קרה כאן והעיקר שזה נפתר על הצד הטוב ביותר...

פורסם
  • מחבר

לא הייתי אומר "העיקר שזה נגמר טוב" אם מה שקרה בחנות באמת קרה.

אני לא מחפש לסחות\להוציא בכח משהו מאף אחד כולל החנות...אז נכון שיכלתי לקחת עורך דין ולעשות רעש וצלצולים ולנסות להוציא פיצויים ומה לא אבל אני סה"כ רוצה את המחשב שלי בחזרה

אני בוחר בדרך האירופאית ולא הישראלית :-)

פורסם

למה לא?

כלונו בני אדם , לכולם יש ימים רעים וקורים מקרים כאלה - בכל מקום שנותן שירות זה מצב שיכול לקרות.

קרה כאן והעיקר שזה נפתר על הצד הטוב ביותר...

אכן, למעשה אפשר להתעלם מכל הסיפור הזה כי חוץ מכמה פגיעות קלות במיתרי הקול המחשב יחזור ללא צורך לנסיעה חוזרת והכל יחזור להיות כרגיל :)

פורסם
  • מחבר

אני לא יודע מה איתכם, אבל כשרציתי לקנות מחשב מIQPC (לפני שנתיים) יאיר היה מאוד אדיב ועזר לי בבניית המחשב והתחייב למחירים הנמוכים ביותר, אבל לאחר שהוא נסע לחו"ל נציג שירות אחר בIQPC אמר שכל התנאים שהגעתי עם יאיר לא תקפים (כי חזרתי רק חודש אחרי)קרה לי ולא פעם אחת וה"נציג שירות" האחר שאתה מדבר עליו זה מנחם אם אני מנחש נכון?

בכל מקרה מנסיוני יאיר זה בחור שכל חנות מחשבים היתה תופסת אותו כי בשירות לקוחות הוא מעולה :)

יאיר אכן בחור טוב וכיף לעבוד איתו אבל לגבי שאר חברי החנות אני חולק כי מעולם לא הסתדרתי איתם חוץ מאייל עד האירוע האחרון שקרה איתו

פורסם

לא דיברתי על שאר חברי החנות, דיברתי על יאיר ספציפית :)

פורסם

סמיון , דווקא לי היה סיכום על משהו עם יאיר וכשדיברתי עם מנחם ואמרתי לו שסיכמתי את הדברים עם יאיר הוא אפילו לא פיקפק בזה (ויאיר לא היה שם כדי לאשר את המקרה)

פורסם

אני לא מחפש לסחות\להוציא בכח משהו מאף אחד כולל החנות...אז נכון שיכלתי לקחת עורך דין ולעשות רעש וצלצולים ולנסות להוציא פיצויים ומה לא אבל אני סה"כ רוצה את המחשב שלי בחזרה

אני בוחר בדרך האירופאית ולא הישראלית :-)

צודק. :xyxthumbs:

אגב, ממש לא מזמן (04/07/2010) היה לי מקרה מצחיק עם חנות אחרת (שלא יזכיר את שמה כי בסוף הם היו בסדר איתי) שהזמנתי ממנה מחשב בחלקים וקיבלתי צורב לא תקין שהיה בתוכו דיסק צרוב של Win7. עוד לא הספקתי להתעצבן כי הייתי עדיין בשוק ומתקשה להאמין למה שאני רואה, מיד התקשרתי לחנות ושאלתי: "האם כל הצורבים שלכם אמורים להגיע לא תקינים עם דיסק צרוב של Win7 בפנים?", והם אמרו שמחר בבוקר שולחים אליי צורב חדש עם שליח, ומוציאים חשבונית חדשה על הצורב החדש. השיחה הייתה מאוד קצרה בלי צעקות ובלי עורכי דין, ישר ולעניין.

פורסם

צודק. :xyxthumbs:

אגב, ממש לא מזמן (04/07/2010) היה לי מקרה מצחיק עם חנות אחרת (שלא יזכיר את שמה כי בסוף הם היו בסדר איתי) שהזמנתי ממנה מחשב בחלקים וקיבלתי צורב לא תקין שהיה בתוכו דיסק צרוב של Win7. עוד לא הספקתי להתעצבן כי הייתי עדיין בשוק ומתקשה להאמין למה שאני רואה, מיד התקשרתי לחנות ושאלתי: "האם כל הצורבים שלכם אמורים להגיע לא תקינים עם דיסק צרוב של Win7 בפנים?", והם אמרו שמחר בבוקר שולחים אליי צורב חדש עם שליח, ומוציאים חשבונית חדשה על הצורב החדש. השיחה הייתה מאוד קצרה בלי צעקות ובלי עורכי דין, ישר ולעניין.

זה כמו שאצלי הרכיבו את הTUNIQ (קירור מעבד ענק) בלי הפלטה האחורית שלו והוא נפל מהמעבד בביתי, החנות מיד הציעה לי קירור חדש ללא תוספת תשלום מצידי+התקנה :)

פורסם

זה רק אומר שהחנות עשתה מה שהיא הייתה צריכה לעשות , לא מעבר.

פורסם

זה רק מוכיח את האמינות והאיכות שלהם.

זה רק מוכיח שהם יודעים למזער נזקים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים