** מה צריכים ספקי האינטרנט ללמוד מ-RapidShare - עמוד 7 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

** מה צריכים ספקי האינטרנט ללמוד מ-RapidShare


Cheif

Recommended Posts

מתנצל מראש אם יש שגיאות כתיב, זה לא אני, זה השעה :)

ורק חשוב לי להגיד שגם freelink צודק

יש פה המון דאגה לחברות התקשורת המסכנות שעלולות להפסיד מזה.

אל דאגה, לא משנה איך יתומחר המודל, זה יהיה בצורה כזו שהרווח שלהם יעלה (רמז: יהיו יותר אנשים שיישלמו יותר ומעט,אם בכלל, אנשים שישלמו פחות).

בכל מקרה, הרווח של חברות התקשורת הוא לא מענייני, הם יודעים לדאוג לעצמם יופי (הרבה יותר ממה שיידאגו לי כצרכן, אני בטוח).

מה שכן מענייני, הוא כמה אני אשלם ובעבור איזו רמה של איכות.

אני מזכיר לכל הקוראים שאין להם עניין עיסקי בזה - אין פה שום שינוי או התקדמות. מדובר על שינוי מודל החיוב בכדי למקסם רווחים.

אין ישיבות הנהלה בנושא "בוא נהיה נחמדים וניתן משהו לקהל הלקוחות שלנו", יש ישיבות בנושאים כמו "איך לכבוש את היעד שלנו לרווחים גדולים ב10% עד סוף השנה" או "איך למנוע מאנשים לנצל את רוחב הפס שאנחנו מפרסמים בכדי שלא ניאלץ לקנות עוד רוחב פס מMED1".

(ואולי גם שם יידרשו תוספת על כל ביט ? בעצם למה לא ?).

אני מנחש שלמרות הפירסום שיינסה לשטוף את כולם, בשורה התחתונה כולנו נשלם קצת יותר (וחלקינו ישלמו הרבה יותר).

מה זה השטויות האלה? זה נשמע כל כך מצחיק, CHIEF , לפי דעתי זה נשמע שהמון אנשים פה פשוט נכנעו למחיר שהם משלמים, ונכון כולם רוצים לשלם פחות.

אז אתה בא ואומר שאם יציעו חבילות שהם פר צריכה אז המחיר יהיה זול יותר, אז פה אתה טועה.

למה? פשוט מאוד...

בא ונסתכל יחדיו על ספקי שקרובים אלינו, אירופה- לא רחוק מכאן, בוא נסתכל על הולנד על גרמניה על דנמרק צרפת על אנגליה רומניה אסטוניה שוויץ שוודיה וכדומה, בקיצור המון מדינות מפותחות ברמה שלנו.

אחרי שאתה מברר שם כמה עולה חיבור של בוא נגיד 10 מגה או גם יותר, אתה תראה שזה עולה פשוט כלום אפילו אתה מקבל שם ברוב המדינות 100/10 במחיר שכאן אתה משלם על 10 מגה. אז אתה בא ואומר לי, שצריך לשלם לפי תעבורה רק בשביל להוריד את המחיר? אז אתה פשוט נכנע למציאות הזאת, אני בא ואומר בוא נדרוש שבכלל יורידו את המחירים, ואין צורך לגעת בכמה כל אחד צורך.

אז לגביי הורדת מחירים אמרנו שבעצם בארץ לעומת חול אנחנו משלמים הרבה יותר ואם אתה לא מאמין לי, אין לי בעייה לעשות סבב ולתת לך המון אתרים של ספקיות בחול ולהראות, ולכן אין צורך לשבש את התעבורה.

שאני אומר לשבש את התעבורה אני מתכוון כמו בחור אחד שענה בבלוג שלך, שבמידה והאינטרנט יהיה בנוי לפי תעבורה, אנשים יתחילו לחסום פרסומות, אנשים יהיו ממש ייקים לגביי קריאת דואר, לגביי הורדות שהם עושים, והאינטרנט לא יהיה אותו שאתה ואני מכירים, הוא ידעך וידעך, ונכוןן יהיו פחות הורדות פירטיות אבל עדיין יהיה ותמיד יהיה, אבל אז החברות יפסידו עוד יותר, כי יהיה להם הרבה פחות כסף, כי עדיין איך שאנשים ישתמשו וינסו לצרוך פחות לא ישנה את העומסים, כי לספקית יהיה פחות כסף בגלל שכולם ישלמו פחות ואז עדיין תיהיה בעייה של עומסים, מה שיוצא בסוף, שבכלל הלכנו אחורה.

אז כל הדבר הזה בכלל לא חשבת עליו לכל הכיוונים, אגב מה שאתה אומר אני מסכים איתך, אבל בכללי הכיוון שלך הוא לא נכון, שוב בגלל שאני אומר שאתה פשוט נכנע לכך שהמחירים גבוהים ולכן זה כואב לך/אחרים.

סתם לדוגמא נסתכל ביפן 100 מגה סימטרי עולה להם 10 דולר!!!! ולמה זה? מה בגלל שהם משלמים לפי כמות תעבורה? לא ממש לא. בגלל שלהרבה אנשים יש את זה, ויש להם מספיק אנשים שגם ה10 דולר הזה יתן לספקית מספיק כסף. אך פה ממש לא, ולכן לוקחים ממך מספיק כסף.

כי הרי בן אדם שמקים עסק לא עושה את זה כי הוא אומר, אממממ טוב מה אני אעשה היום בשביל לעשות כיף לאנשים, הוא אומר ... אממ איך אני ארוויח היום עוד יותר כסף... ואם יהיו ספקיות שפשוט יורידו את המחיר אז יפשטו רגל, כי יש להם הרבה משכורות לשלם ולשלם על רוחב פס ולשלם על הוצאות וכו'.

ואם גם תוריד את המחיר של זה, זה לא ירד במאזניים שווה בשווה מבחינת מחיר על ומבחינת פס רחב, זה גם יפגע במשכורות וגם בציוד של הספקית כי אז יהיה פחות תקציב ובקיצורררררררר לא תינהנה התפתחות כלל!

ועוד דבר בוא נגיד אני אוהב לקנות מהאינטרנט, חוקי למהדרין בהשגחת הבדץ , חוקי חוקי. סרט באיכות HD BLUE RAY DTS 1080P משמה אני הולך להידפק חזק? אז כל הנוחות של האירנטרנט כבר לא תיהיה קיימת, אני אצטרך ללכת לחנות ולהשכיר במקום שיכלתי לקנות מאותה החנות רק פשוט באינטרנט, וזה רק בגלל שעכשיו הספקית אומרת לי לשלם יותר, אז מה אני פראייר ואני אוריד את זה? ממש לא, בגלל שאני בן אדם שאכפת לו מכסף אני פשוט אלך וישכיר את אותו המוצר, ואז בעצם חזרנו אחורה בזמן.

למה??? למה שאני או כל מישהו אחר ירצה את זה??

באמת שאלה שמאמנים שזה יכול ללכת, ממש לא חשבו נכון.

אז אותו אחד שחושב שפר צריכה זה נבון, מה יקרה שהוא ירצה להוריד משהו שממש חשוב לו והוא יודע שהוא משלם רק X כסף וברגע שהוא חורג הוא משלם כפול או לא יודע מה, אז הוא ישנא את עצמו שהוא הרשה לעצמו לקנות חיבור שכזה.

אה ועוד משהו שחשבתי עליו, יתחילו להיות הרבה פריצות ליזורים, בוא נגיד אנשים יודעים שליוזר plonyalmony99 אין מגבלה, יום אחד הוא יחזור הבייתה ויראה שהוא לא מצליח לגלוש, למה? כי מישהו גנב לו תסיסמא ונכנס עם היוזר שלו. בקיצור לא טוב הרעיון הזה, תוציא תוציא (חיקוי של מה קשור :P )

מסקנה: זה לא כדאי לא בזמן הקרוב ולא בזמן הרחוק.

תודה!

(ואגב אם אני נשמע ישיר מידי או לא יודע מה, תסלח לי כי אני מאוד מעריך אותך בתור בן אדם CHIEF ובתור אחד שמאוד מבין עניין, אבל קורה שיש חילוקי דעות :) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מצטט את עצמי:

הייתי חייב להיכנס לדיון זה.

בכל מקרה בקשר לדיון - לא יקרה, הלאה!

אם לא שמתם לב הכל מתרחב וגודל, פעם משחקים הגיעו בנפח של כמה KB, היום אנחנו מדברים על GB ומחר נדבר על TB ;)-.

בקיצור אנשים צאו מהקופסא... זו לא הדרך!

אם מדברים על קידמה הידעתם שישנה טכנולוגיית WIFI חזקה אשר יכולה לכסות ערים שלמות? (שאלה רטורית כמובן)

חברות מסויימות נלחמות בטכנולוגיה זו בדם, מעניין למה...

הייתי מת לפלאפון חינמי, רק לשלם על האינטרנט וזהו, אוךךך תענוג, אבל בים של גנבים קשה להשאיר את הכיס מלא -.-.

"אנחנו לא יודעים מי פה צלול

מי השיכור שתמיד נופל לבור"

עמיר בניון

ומוסיף:

תעיינו בכתבה הבאה, תסיקו מסקנות לבד: http://mymoney.nana10.co.il/Article/?ArticleID=732227&pid=54

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...