Call of Duty:Black Ops - דיון מקדים

Jonnyboy

• תגובות 1.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

רק 3 נשקי צלפים ?! ורק אחד בריחי ??

למה הם טיפשים ?? מי ישתמש אז עם הוולטר 2000 במשחק הזה ?!

חבל

זה לא שבMW2 מישהו השתמש במשהו חוץ מהINTERVENTION ואולי לפעמים הBARRET או שבCOD4 מישהו נגע במשהו אחר חוץ מהM40A3, כן?

אני בטוח שכולם ישתמשו בבריחי ויהיו מאושרים.

תראה אבל כמה ASSAULT RIFLES, וכמה SUB MACHINEGUNS! ;D ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק 3 נשקי צלפים ?! ורק אחד בריחי ??

למה הם טיפשים ?? מי ישתמש אז עם הוולטר 2000 במשחק הזה ?!

חבל

ב MW2 היו בסה"כ ארבעה רובי צלפים, לא כזה הפרש גדול.

חוץ מזה ששום דבר עדיין לא סופי, יכול להיות בהחלט שיכריזו על עוד נשקים.

אל תשכח שהמשחק יצא רק עוד חודשיים.

---

עדכון: יהיו ארבעה רובי צלפים גם בblack ops:

http://www.codblackopsblog.com/call-of-duty-black-ops-weapons-list/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

באמת?? לא ידעתי את זה....

כן, אחד המפתחים של המשחק הודיע על זה בטוויטר ואישר את זה סופית: SOH לא יעבוד עם רובי צלפים.

טכנית אפשר יהיה לעשות QS, רק שזה יהיה הרבה יותר קשה.

http://systemlink.gamersguidetolife.com/2010/09/treyarch-sleight-of-hand-pro-wont-work.html

אני חושב שזה מצויין. רובי צלפים מיועדים בשביל צליפה מרחוק ולא לחימה בטווח קרוב. זה פשוט נראה דבילי כשמישהו מיומן בQS (ואני לא אומר שזה לא דורש מיומנות מאוד גבוהה) רץ במפה ומחסל אנשים מטווח אפס בעזרת רובה צלפים.

אני יודע שיש שחקנים שלא יאהבו את ההחלטה הזאת, אבל לדעתי רוב השחקנים ב COD ישמחו (או שלפחות לא אכפת להם), אז סה"כ טרייארך עשו החלטה חכמה.[br]פורסם בתאריך: 21.09.2010 בשעה 18:31:37

אין בעיות לעשות QS. אפילו בבאטלפילד אני עושה. הולך לטווח קרוב, נכנס לכוונת ויורה לפני שעברה שניה מרהגע שנכנסתי לכוונת. מה הביג דיל? :screwy:

http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=70&t=275788&st=0&sk=t&sd=a&sid=1ma7td640ske3t9npghblqqfb5

For those immature children who are still think that despite of the news heard of Slight of Hand Pro they can still perform the Quickscope, then I have some very unfortunate news. As shown in this link they have in a sense "improved" the speed from which the Mildots and crosshairs on the scope appear on the screen.

The meaning of this is that now you wont be able to "drag" the scope and more importantly for those that have seen the videos its also clearly seen that the crosshairs in the middle of the screen have been removed as well.

If tears haven't trickled down your faces as of yet then let me go further into what Im trying to point out, because of how they changed the game mechanics and gameplay you are compelled to use the fundamentals of sniping or as you use the term "hardscoping". I guess you guys have to add accuracy, precision, and patience to your vocabulary because those are the "new words" you will be using when talking about sniping. A child's misery can be another mans joy in this situation. Dont worry after your parents "dis-cipher" what Ive typed reality will set in soon enough. I see some "rain" and "torrential downpour" in the forecast if I do say so myself Im sorry if the parents have to mop up those tears running down many of those immature children's faces but imagine all the money you'll save now.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...