התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 16 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

לצומת לב פותח הדיון:

דיברתי עכשיו עם אמא שלי, עורכת דין במקצועה, והיא אמרה שזה לא רק לא חוקי בשום צורה, אלא שאם תלך לבית משפט לתביעות קטנות יטיסו אותם מכל המדרגות תוך פחות מדקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

קראתי עכשיו חלק מהתגובות, אני בדיוק מתחיל בבירורים לגבי מחשב חדש ועכשיו אני יודע שבSKYPC אני לא אקנה.

הטעות המרכזית של SKYPC הייתה שכביכול כיוון שהלקוח הוא "ותיק" לא ננקטו צעדים משמעותיים כנגדו, והמצב הושאר כשלעצמו ועכשיו צד ג' משלם על הטעות של SKYPC, הדבר הכי טוב שהם יכולים לעשות כרגע זה להתקפל ולעשות מה שהם היו צריכים מלכתחילה - הם גם לא יורידו את המוניטין שלהם לקנטים וגם לא יאלצו ללכת לבית משפט - אני, אם הייתי במקום פותח הנושא הייתי מיד מגיש תביעה על סכום הרבה יותר גדול מעלות כרטיס המסך עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל LEV 27 בכללי - כל מה שתארת בדיוק קורה בארץ וכן לדוגמא שלך אנחנו לא תמיד מוותרים, אני התנתקתי גם מיס וגם מהוט ותתפלא החיים יפים יש אלטרנטיבות לכל דבר פשוט, אל תשלים עם הקיים זו גישה טיפשית ומתלהמת !

לצערי בכלל נותני שירות בישראל חסרי סבלנות ורק רוצים למכור בד"כ לא לתת שירות אח"כ בכלום !

גרתי בחו"ל מספר שנים מה שתארו כאן חברים לגבי שירות למוצרים בד"כ נכון גם אם הם יחשבו שאתה קצת עיגלת פינות לא יגידו זאת . בעיקר בארה"ב וגרמניה השירות מדהים עד קינאה. יש לי עשרות מקרים של רכישות בארץ שרק רצו למכור ושחזרתי עם תקלות גורמים לי להרגיש כאילו אני אשם כולל באגרסיביות. אז אין מה להתפלא חוץ מאשר על עסק שבמקום לרדת מכותרות משיך לספק אותם איזה ייעוץ גרוע נותנים למנהל הזה ?

חבל שקורים מקרים כאלה אבל אין לנו ברירה אלא להתמודד עימם לעיתים בחוכמה צרכנית !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. לי יצא להיות משני צידי המתרס ואני רוצה להבהיר שהלקוח באמת צודק! אין מה לעשות. כעסק אתה תהיה חייב להתחשב בסיפוק הלקוחות. בלעדיהם לא יהיה עסק.

ב. לקוחות שצועקים כמו בהמות בגלל שאין טכנאי להיום עושים זאת בצדק. כשעבדתי בתמיכה טכנית באחד מחברות תשתית האינטרנט בארץ, הייתי המום מכמה בקשות (מוצדקות) לטכנאים מקבלים כל יום (בגלל תשתית גרועה ועבודה מחורבנת של הטכנאים הקודמים) וכמה טכנאים זמינים ישנם לכל אזור. תשב אתה מהצד השני של הטלפון ותנסה להסביר ללקוח ממרכז הארץ שהוא חייב לחכות שבועיים(!) לטכנאי כדי שיהיה לו . אני נלחמתי הרבה בשביל הלקוחות והגעתי למצב שמנהל במחלקת טכנאים הוציא עלי תלונה.

ושתדע שכמו הלקוחות שצועקים יש גם לקוחות שבוכים. היו לי כמה שיחות עם לקוחות שאשכרה בכו לי כדי שאנתק אותם כי פשוט נמאס להם מהשירות שהם קיבלו. (וכמו כל נציג תמיכה טכנית הייתי עונה "אני בתמיכה ואני לא יכול לנתק, אז אעביר אותך לשירות לקוחות") וכואב לך הלב על הלקוח שאפילו להתנתק לו מרשים לו.

א. מצד שני בלי עסק ללקוח לא יהיה שירות. איפה עובר הגבול? לדעתך עסק צריך לשתף פעולה עם כל ניסיון סחיטה?

ב. אני לא עבדתי בחברת כבלים, אבל שמעתי לא מעט סיפורים על לקוחות שצרחו כמו בהמות על נציגים בגלל שאחד ממירים בבית מתוך חמש (!) הפסיק לעבוד ואיימו להתנתק אחרי שהנציג הסביר שטכנאי יגיע רק למחרת. אף פעם לא קיבלת לקוח במשמרת ערב שצרח שהוא רוצה טכנאי עכשיו ברגע זה? לדעתך זו התנהגות של אדם מבוגר עם ראש על הכתפיים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מגזים ומסלף. נדיר מאוד שאדם מבוגר יאיים להתנתק בגלל ש1 מתוך 5 ממירים לא עובד, ורק בגלל שהטכנאי יגיע רק למחרת. יש לך דוגמא ספציפית שאתה יכול להביא? [שקראת באינטרנט...]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, כנס לפורום נותני שירות בתפוז ותקרא. באותה הזדמנות תקרא גם "מיומנה של פקידת קבלה". בחורה שעובדת בקבלה בבית מלון. באמת שאני לא מבין איך היא עדיין לא הביא לעבודה ורסיסה את הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאותם לקוחות שחוששים לקנות אלנו - מקרה אחד לא מעיד על כלל השירות וכל מי שרוכש על פי חוק מקבל שירות על פי חוק.

מקרה אחד מספיק כדי לשרוף מוניטין עד ליסוד ועל זה מתקיימים כל מדורי התלונות בעיתונים השונים.

לא קניתי ב-skypc מעולם ונראה שעל סמך ההתנהלות כזו של החנות, אני גם לא אקנה.

מה שמרשים אותי זה איך תלונה בודדת והתנהלות קלוקלת של המנהלים מובילה להפסד לקוחות פוטנציאלים של החנות שיזכר לשנים בכל פעם שמישהו יחפש משהו על skypc..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אני לא מסכים עם הגישה הלקוח תמיד צודק. ברוב המקרים הלקוח תמיד טועה. תשאל כל נותן שירות.

ב. בין עסק ללקוח מתקיימים יחסי גומלין. העסק מעוניין למכור הלקוח מעוניין לקבל מוצר ושירות. בארץ לקוחות חושבים שעסק אפשר לדפוק איך שרוצים וכמה שרוצים. זה נכון לגבי ספקיות סלולר, חברות , חברות כבלים, בתי מלון ורבים אחרים. במקום להגיד ללקוח בפנים "גרמת נזק תמודד עם זה" או "מצטערים, השמש לא זורחת לך מהתחת יש תור. הטכנאי יגיע מחר" החברות מלמדות את הלקוח שאם צועקים מקבלים כל מה שרוצים + פיצויים. במקום לקבל לקוחות חוזרים מקבלים לקוחות נוכלים, רמאים וסחטנים. קח לדוגמא Yes. אומרים ללקוח בצדק שיש תור והטכנאי יגיע רק מחר. הלקוח מתחיל לצרוח כמו בהמה "אבל מה זה?!?!?! אני אתנתק!!!" Yes צריכים להגיד לו "אין בעיה, אני מעביר אותך למחלקת ניתוקים". שילך לעזאזל. למי הוא יעבור? HOT? אין בעיה. וכשתהיה לו בעיה ב-HOT וגם שם יגידו טכנאי יגיע רק מחר למי הוא ילך? יחבר אנטנה לתחת שלו? לא! הוא יסתום את הפה ויחכה כמו בן אדם לתורו. ככה יוצרים חברה של אנשים מנומסים וסבלנים.

בארה"ב זה שונה,

הרי פה יש רק YES או HOT ככה שאם תעזוב את YES בשלב כלשהו תרצה לחזור אליהם שוב..

בארה"ב יש מיליארד חברות שכל אחת מנסה לשמור על הלקוח ובגלל זה "הלקוח תמיד צודק" עובד שם הרבה יותר חזק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. מצד שני בלי עסק ללקוח לא יהיה שירות. איפה עובר הגבול? לדעתך עסק צריך לשתף פעולה עם כל ניסיון סחיטה?

ב. אני לא עבדתי בחברת כבלים, אבל שמעתי לא מעט סיפורים על לקוחות שצרחו כמו בהמות על נציגים בגלל שאחד ממירים בבית מתוך חמש (!) הפסיק לעבוד ואיימו להתנתק אחרי שהנציג הסביר שטכנאי יגיע רק למחרת. אף פעם לא קיבלת לקוח במשמרת ערב שצרח שהוא רוצה טכנאי עכשיו ברגע זה? לדעתך זו התנהגות של אדם מבוגר עם ראש על הכתפיים?

כמובן שלא כל נסיון סחיטה, אבל שתדע שהרבה עסקים בארץ מתנהלים בצורה לא חוקית בעליל שלא לדבר על הוגנת. ב 90% מהעסקים תלוי שלט ליד הקופה "אין החזר כספי" WTF?!? אין חוק נגד זה? נראה אותך מקבל כסף בחזרה בלי לצרוח כמו בהמה ובלי לאיים שתתבע אותם ותפרסם את המקרה ותעשה סצנות בחנות כאילו שאתה מינימום טוני מונטנה בסצינה האחרונה ב scarface .

מי ייתן לך זיכוי כספי? אף אחד! כי השלט קדוש! וכאשר על השלט רשום "אין מכירת אלכוהול וטבק מתחת לגיל 18"? איזה מוכר לא ישמח לקחת כסף מבן 15 בשביל בקבוק וודקה?

אז כל צד מסלף את העובדות לטובתו, או לפחות אחד מהם ולגבי המקרה הספציפי של SKYPC , לדעתי הטעות היא של החנות. יש קבלות ואף חנות לא תוציא ציוד שלא שולם בעדו כסף. ואם המקרה הוא שנפלה טעות בחשבון המקורי וOMD קיבל סחורה יקרה במחיר זול, הוא שילם את מה שדרשו עבור הסחורה ובזה זה נגמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שלא כל נסיון סחיטה, אבל שתדע שהרבה עסקים בארץ מתנהלים בצורה לא חוקית בעליל שלא לדבר על הוגנת. ב 90% מהעסקים תלוי שלט ליד הקופה "אין החזר כספי" WTF?!? אין חוק נגד זה? נראה אותך מקבל כסף בחזרה בלי לצרוח כמו בהמה ובלי לאיים שתתבע אותם ותפרסם את המקרה ותעשה סצנות בחנות כאילו שאתה מינימום טוני מונטנה בסצינה האחרונה ב scarface .

מי ייתן לך זיכוי כספי? אף אחד! כי השלט קדוש! וכאשר על השלט רשום "אין מכירת אלכוהול וטבק מתחת לגיל 18"? איזה מוכר לא ישמח לקחת כסף מבן 15 בשביל בקבוק וודקה?

אז כל צד מסלף את העובדות לטובתו, או לפחות אחד מהם ולגבי המקרה הספציפי של SKYPC , לדעתי הטעות היא של החנות. יש קבלות ואף חנות לא תוציא ציוד שלא שולם בעדו כסף. ואם המקרה הוא שנפלה טעות בחשבון המקורי וOMD קיבל סחורה יקרה במחיר זול, הוא שילם את מה שדרשו עבור הסחורה ובזה זה נגמר.

1. לא, אין חוק נגד זה. כשקנית הסכמת לתנאים האלה, התחרטת? זבש"ך, תלמד לעמוד במילה שלך.

2. לא חסרים מוכרים הוגנים שלא מפרים את החוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אשמח אם תעדכן אותנו במתרחש...

ואני באמת מקווה שמישהו בסייפיסי יואיל להרים את הכובע ולהבין שההתנהלות הילדותית הזאת מנוגדת לכל הגיון עיסקי כלשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לא, אין חוק נגד זה. כשקנית הסכמת לתנאים האלה, התחרטת? זבש"ך, תלמד לעמוד במילה שלך.

2. לא חסרים מוכרים הוגנים שלא מפרים את החוק.

יש חוק והוא הקובע.... אם תקח את זה לבית משפט אתה תזכה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק אומר שכל חנות חייבת להציג מדיניות החזרת מוצרים ליד הקופה במקום גלוי ובפונט גדול. במדיניות החנות חייבת לציין באילו תנאים תתאפשר החזרת מוצרים ומה ינתן בתמורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...