התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 12 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

כמו שאמרתי אני לא מעוניין לפגוע באף אחד ולעשות נזק.

מנסים לפתור את הדברים בצורה תרבותית שטובה לשני הצדדים ... בנתיים נותן לזה זמן לקראות ...

אם התביעה תהיה בלתי נמנעת היא לא תאחר לבוא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לא צריך עו"ד בתביעות קטנות.

אגב, תוצאה 5 ובמרחק של 4 תוצאות מהאתר הרשמי של החנות:

m3ucgngjko5z.jpg

אני פשוט לא מאמין שמנהלי החנות מוכנים לספוג את כל הפרסום השלילי הזה בעבור 700 ש"ח שלדעתם מגיע להם מהלקוח המקורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום !

ברצוני לעדכן אתכם שהבחור Bug2000 שרכש ממני את כרטיס המסך לא נישלח מטעמי לחנות. היות ורכשתי מיד כרטיס חדש מתקדם יותר GTX-295

מצ"ב חשבונית בעבור הקניה.

אם יש למר ניב מבעלי SKYPC חשיבה או הנחת דעת .

1-"שגנבתי" את הכרטיס הנ"ל

2-"שגנבתי "את הספק הנ"ל

מוזמן להגיש תביעה נגדי בבית המשפט .

לי יש הרבה מה לומר בבית המשפט .

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

BUG2000..

זו לא צורה תרבותית, אתה מעורר פה המולה וסערה כדי לגרום להם להחליף לך את הכרטיס..

לך בדרך הנכונה ולא בצורה כזו ובטוח שתצליח.

OMD ..

כמו שאני רואה גם זו חשבונית מס ולא קבלה??? מעניין....

בכל מקרה...לכו בדרכים המשפטיות , רק כך תצליח לפתור את העניינים.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב בהמשך להודעה של OMD . אם יהיה לי זמן אני אפילו יכול למצוא את הת'רד פה בפורום כאשר התייאצתי לגבי רכישת הכרטיס ....

כלומר ניתן להוכיח אפילו דרך האתר שהכרטיס ברשותי מלפני כחצי שנה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן תגובתנו הרשמית לנושא:

במקרה הנ"ל הלקוח "OMD" רכש מספר רכיבי מחשב כגון למעבד, כרטיס מסך , לוח ועוד, ובמהלך השבועיים לאחר מכן שידרג מספר פעמים את רכיבי המחשב שרכש בקנייה הראשונה , ביניהם כרטיס המסך המדובר, במהלך כל השידרוגים הלקוח לא חוייב על 789 ש"ח יתרת חוב.

תקן אותי אם אני טועה, אבל אתה בעצם אומר שאתם מוכרים ללקוחות מוצרים משומשים כחדשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, יש פתרון אחד לכל התסבוכת הזו, ש-Bug2000 ו-OMD יגיעו לחנות של SkyPC ויישבו את ההדורים יחד עם ניב כהן, המנכ"ל והבעלים, בכדי לסגור הנושא. זה מה שהצעתי גם לניב, שלצערי לא הרים את הכפפה ולא הציע את ההצעה, אבל גם לא Bug2000 וגם לא OMD הרימו את הכפפה.

אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

Bug2000, אני לא יודע מה טיב היחסים שלך עם OMD, אבל אם יש לך היכרות טובה איתו, אני מפציר בך שתשכנע אותו להגיע איתך לחנות, לפגישה שתתואם מראש עם ניב כהן, כך שהוא יחכה לכם בחנות, תשבו יחד ותדברו ותגיעו לפתרון הולם שיתאים לכולם. מעבר לכך, באמת שאין משהו אחר לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

americium, אתה טועה - אני דווקא כן ניסיתי לשכנע את OMD להגיע ... הוא לא רוצה ולדעתי יש צדק בעיניין זאת זכותו. בסופו של דבר התוודאנו מספיק וגם אני שוכנעתי מספיק (כגורם ניטרלי לחלוטין) שהתקלה היא של SKYPC . מצטער אני לא יכול לשכנע בן-אדם מבוגר לעשות מה שהוא לא רוצה במיוחד כשיש צדק בדבריו...

בנוסף מצאתי את הת'רד שבו כתבתי במפורש שרכשתי G9800X2 ב 1000 שח . כמובן שלא פירסתי שם ממי בדיוק כי לא ראיתי בזה צורך ... (מי ידע שנגיע למצב כזה)

הת'רד לפני 8 חודשים : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=393799.20

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותו אחד שפתח את הנושא השמיץ את החנות .

אם אני לא טועה רצו לתבוע אותו על הוצאת דיבה .

מאותו מקרה אם יש מישהו שסתם משמיץ את החנות המנהלים פה בפורום מחוקים מהר את הנושא .

ואיך אתם נותנים חשבונית למישהו שלא שילם ?

סליחה, ידידי, לא השמצתי אף אחד. כתבתי על מקרה אמיתי שקרה לי ולאחי בחנות. הבעלים ניסה להוציא אותי רמאי ושקרן, סיפר סיפורים מהתחת על "הפגום" מסרתי להרכבה עם המחשב החדש של אחי, על כמה הטכנאי שלם מסכן כי נאלץ "להזדיין" (סליחה על הביטוי) עשר שעות עם הזיכרון כדי לסדר אותו ואני צריך בכלל לנשק להם את הרגליים שהם לא חייבו אותי על שעות העבודה של המעבדה. כמובן שהוא לא טרח לציין שהזיכרון נרכש אצלם (ציינתי מספר חשבונית מס קבלה), נמצא במסגרת אחריות, נמסר להרכבה עם מחשב חדש במצב תקין, חזר במצב תקין (מן הסתם) ועם כל הכבוד הם לא עשו כלום כדי שהוא יעבוד מאחר ולא הייתה בעיה וגם אם כן זה לא מנוע 16 שסתומים של פולקסווגן. לא עובד מחליפים. אחרי שציינתי את העובדות הבעלים התקשר ואיים כמו עבריין (למזלי עדיין נשמר בתא הקולי), איימו בתביעה כדי להשתיק אותי מאחר ורוב הלקוחות מגיעים דרך הפורום. מאחר ולא רציתי למשוך את הסיפור ביקשתי שימחקו את הדיון ומצדי שילכו לעזאזל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, יש פתרון אחד לכל התסבוכת הזו, ש-Bug2000 ו-OMD יגיעו לחנות של SkyPC ויישבו את ההדורים יחד עם ניב כהן, המנכ"ל והבעלים, בכדי לסגור הנושא. זה מה שהצעתי גם לניב, שלצערי לא הרים את הכפפה ולא הציע את ההצעה, אבל גם לא Bug2000 וגם לא OMD הרימו את הכפפה.

אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

Bug2000, אני לא יודע מה טיב היחסים שלך עם OMD, אבל אם יש לך היכרות טובה איתו, אני מפציר בך שתשכנע אותו להגיע איתך לחנות, לפגישה שתתואם מראש עם ניב כהן, כך שהוא יחכה לכם בחנות, תשבו יחד ותדברו ותגיעו לפתרון הולם שיתאים לכולם. מעבר לכך, באמת שאין משהו אחר לעשות.

יכול להיות שאם המצב הוא בדיוק כמו שאתה שמתואר, ו-OMD מודע לזה שהיתה טעות, ובכל זאת התעלם מבקשת

החנות לשלם את חובו, אולי באמת לא מגיע לו אחריות עד שיסדיר את חובו.

אבל באג 2000 לא אשם, מיכוון שלא ידע במה מדובר שקנה את הכרטיס, ובטח לא הגיע לו יחס כזה מזעזע ושעוד הם יודעים!,

שזה לא הוא שקנה את הכרטיס מלכתחילה. הם יכלו להחליף את הכרטיס שגם ככה לא יוצא מכיסם, ולהימנע מכל הפיאסקו הזה.

שורה תחתונה, אם הכל הסתדר, לי לא תיהיה בעיה לקנות מהם בעתיד הקרוב כי אני מאוד מרוצה מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, יש פתרון אחד לכל התסבוכת הזו, ש-Bug2000 ו-OMD יגיעו לחנות של SkyPC ויישבו את ההדורים יחד עם ניב כהן, המנכ"ל והבעלים, בכדי לסגור הנושא. זה מה שהצעתי גם לניב, שלצערי לא הרים את הכפפה ולא הציע את ההצעה, אבל גם לא Bug2000 וגם לא OMD הרימו את הכפפה.

אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

Bug2000, אני לא יודע מה טיב היחסים שלך עם OMD, אבל אם יש לך היכרות טובה איתו, אני מפציר בך שתשכנע אותו להגיע איתך לחנות, לפגישה שתתואם מראש עם ניב כהן, כך שהוא יחכה לכם בחנות, תשבו יחד ותדברו ותגיעו לפתרון הולם שיתאים לכולם. מעבר לכך, באמת שאין משהו אחר לעשות.

מה בנוגע לקבלה שצורפה?

כתוב שם שהוא שילם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, יש פתרון אחד לכל התסבוכת הזו, ש-Bug2000 ו-OMD יגיעו לחנות של SkyPC ויישבו את ההדורים יחד עם ניב כהן, המנכ"ל והבעלים, בכדי לסגור הנושא. זה מה שהצעתי גם לניב, שלצערי לא הרים את הכפפה ולא הציע את ההצעה, אבל גם לא Bug2000 וגם לא OMD הרימו את הכפפה.

אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

Bug2000, אני לא יודע מה טיב היחסים שלך עם OMD, אבל אם יש לך היכרות טובה איתו, אני מפציר בך שתשכנע אותו להגיע איתך לחנות, לפגישה שתתואם מראש עם ניב כהן, כך שהוא יחכה לכם בחנות, תשבו יחד ותדברו ותגיעו לפתרון הולם שיתאים לכולם. מעבר לכך, באמת שאין משהו אחר לעשות.

מה זה כאן? הסכמי ורסאי? Skypc עשו טעות. שיסגרו חשבון עם העובד האידיוט שעשה את הטעות ויורידו משכרו את מחיר העלות של הספק. לא סוגרים חשבון עם לקוחות בשום אופן ומצב. אצלנו לפני שנה אחד העובדים מסר בטעות ללקוח יקר באלפי שקלים מהמחיר ששולם. אז מה אתה חושב רדפנו אחרי הלקוח? שלחנו איומים שלא יקבל אחריות? לא! העובד שילם על הטעות משכרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

מוותרים - ה 700 שקלים האלו בטח לא ימותתו ימוטטו את הסעק, הרדיפה לא שווה את הפרסום השלילי שנוצר לחנות , ובכל מקרה לא הייתי צועק או מקלל ( "גנב " ) אף אחד.

נשים בצד לרגע את החוק , שם את עצמך במקום של צרכנים אחרים - נניח ואתה הזמנת פיצה הביתה והשליח בטעות הביא לך שתיים. אכלת עם החברים את שתי הפיצות ( או שהן סתם ישבו בצד והתקררו עד שהבנת שהיתה טעות ) ועכשיו מתקשרים מהחנות ומבקשים ממך לשלם על הפיצה השניה שלא הזמנת, בגלל טעות של החנות\ יום אחד נפתחה לך האפשרות לגלישה באנטרנט בטלפון הסלולרי שלך, למרות שביקשת ספציפית שלא להתחבר ואכן לא היתה לך אפשרות לגלוש כבר 3 שנים מיום קניית הטלפון. גלשת בתום לב מספר דקות באנטרנט בגלל שלחצת על הכפתור הלא נכון , האם תשלם בגלל טעות של הסעק? .

התשובה לפי רוב האנשים וגם לפי תקדימים משפטיים בעבר : לא , טעות של העסק - העסק יספוג את זה , אלא אם כן מדבור בסכומים גדולים מאד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה כאן? הסכמי ורסאי? Skypc עשו טעות. שיסגרו חשבון עם העובד האידיוט שעשה את הטעות ויורידו משכרו את מחיר העלות של הספק. לא סוגרים חשבון עם לקוחות בשום אופן ומצב. אצלנו לפני שנה אחד העובדים מסר בטעות ללקוח יקר באלפי שקלים מהמחיר ששולם. אז מה אתה חושב רדפנו אחרי הלקוח? שלחנו איומים שלא יקבל אחריות? לא! העובד שילם על הטעות משכרו.

לא חוקי בעליל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...