כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 10 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

תשובות מהולות בשטויות של נציג TMS!

מה ההתפלפלות הזאת? רוצו עם צו לבית משפט שיורה למר FOX שזה אותו החרא של גלובל לתת מענה ושירות ללקוחות ומיד!

אל תספר לנו שיום בהיר אחד פתאום החלטתם להיפרד מהחתונה שמראש הייתה מיועדת לכישלון! ואם לא עשיתם שיעורי בית עם מי אתם הולכים להתחבר אז אין לכם, אלא להלין על עצמכם.

יצאתם בהצהרות שאתם כבר הולכים לפתוח חנות בירושלים..שזה נמצא בשיפוצים...שכבר זה נפתח..וציפינו שכך יהיה..

אתה רוצה להגיד לי ששבוע אחרי ההצהרות האלו פתאום "גיליתם" עם מי יש לכם עסק? או שמא הם הבינו אם מי יש להם עסק??

התשובות שלך מתחמקות ולא עיניניות, ואתה מנסה להסיט את הכיוון מהמצב הקיים שהגדיר אותו נכונה "דנדן" :דפקתם את הלקוחות ...

וכמו שזה נראה אתם ממשיכים לכאורה (כדי שלא תתבע אותי...) למשוך זמן, להתפלפל ולנסות לקבל את הציוד שלכם! ומה עם הציוד שלנו? של הלקוחות שאם לא היו פותחים דיון בפורום לא אתה ולא נציג FOX (שרון, לא?) מצאתם לנכון לצאת במה שנקרא: הודעה לעיתונות.

אני מאחל לכם המשך עבודה מחש, אבל משפט סיני קדום אומר:

קל בשניה להרוס תדמית חיובית של שנים - וזה מה שעשיתם, יקח לכם הרבה זמן להחזיר את האמון אם בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גיא אני לא יודע איך לשלוח בפורום פה הודעה, אתם לא עונים למייל .

שלחתי לכל מייל אפשרי.

השאלה שלי היא כזו ותאמת לא אכפת לי שאנשים ידעו ..

קניתי מחשב לפני 8 חודשים מ- FOXPC , לפני ששלחתי תכרטיס מסך התברר לי שהחנות הפכה ל TMSFOX וששלחתי תכרטיס מסך האיתם TMSFOX

אני נופל פה הקורבן שלפני 3 חודשים שלחתי לכם כרטיס מסך לתיקון ועדין לא ראיתי אותו. אני לא צודק?

מה אתם יכל לעשות לגבי זה?

יש טלפון שאפשר לדבר איתך ?

אני רק רוצה תכרטיס מסך שלי בחזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשובות מהולות בשטויות של נציג TMS!

מה ההתפלפלות הזאת? רוצו עם צו לבית משפט שיורה למר FOX שזה אותו החרא של גלובל לתת מענה ושירות ללקוחות ומיד!

אל תספר לנו שיום בהיר אחד פתאום החלטתם להיפרד מהחתונה שמראש הייתה מיועדת לכישלון! ואם לא עשיתם שיעורי בית עם מי אתם הולכים להתחבר אז אין לכם, אלא להלין על עצמכם.

יצאתם בהצהרות שאתם כבר הולכים לפתוח חנות בירושלים..שזה נמצא בשיפוצים...שכבר זה נפתח..וציפינו שכך יהיה..

אתה רוצה להגיד לי ששבוע אחרי ההצהרות האלו פתאום "גיליתם" עם מי יש לכם עסק? או שמא הם הבינו אם מי יש להם עסק??

התשובות שלך מתחמקות ולא עיניניות, ואתה מנסה להסיט את הכיוון מהמצב הקיים שהגדיר אותו נכונה "דנדן" :דפקתם את הלקוחות ...

וכמו שזה נראה אתם ממשיכים לכאורה (כדי שלא תתבע אותי...) למשוך זמן, להתפלפל ולנסות לקבל את הציוד שלכם! ומה עם הציוד שלנו? של הלקוחות שאם לא היו פותחים דיון בפורום לא אתה ולא נציג FOX (שרון, לא?) מצאתם לנכון לצאת במה שנקרא: הודעה לעיתונות.

אני מאחל לכם המשך עבודה מחש, אבל משפט סיני קדום אומר:

קל בשניה להרוס תדמית חיובית של שנים - וזה מה שעשיתם, יקח לכם הרבה זמן להחזיר את האמון אם בכלל.

תגיד, אתה חי באיזשהו סרט שמישהו צריך לדפוק לך אישית חשבון? מה זו צורת הדיבור הזו? מי חייב לך הסברים על למה היה מיזוג ולמה זה לא עבד? זה בין הבעלים של TMS וFOX וזה לא עניינך כלל. מה אתה דוחף את האף שלך ומבקש הסברים על דברים שהם לא לך? אף אחד לא יודע מה קרה ולמה קרה (פרט לבעלים), מצער ככל שיהיה.

תסלח לי אבל בכל הת'רד הזה התגובות שלך מתלהמות בצורה מגעילה ואתה "מדבר" כאילו שאתה איזה בוס של כולם.

תרגע עם ההצגות שלך כבר, נמאס לקרוא את זה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

shirNoshe - הצורה שבה אתה בוחר להתבטא איננה מכובדת, כפי שרשמתי לפי זה אני לא אומר ללקוחות מה לעשות ולא יכול לשנות את הצורת הרגשה שלהם,

אני כן ממליץ לאנשים לבדוק מה מגיע להם (על פי חוק ולא לפי מה שהם חושבים או רוצים או מקווים) כדי שלא יוציאו כספים לחינם,

לי אישית אין כל בעיה שלקוחות יתבעו את TMSFOX או את FOXPC או את TMS, אך לכל תביעה צריכה להיות הצדקה, אחרת הלקוח ישלם כספים רבים ללא סיבה מוצדקת ולו רק בגלל הבירוקרטיה בארץ ולכן הצעתי את עזרתי למי שיבחר לקבל אותה בהודעות הקודמות שלי.

אם נסתכל על ההיסטוריה, בכל פעם שללקוח של TMS היתה בעיה הוא קיבל פיתרון בין אם בחר לפרסם את הבעיה על גבי הפורום או בין אם בחר לפנות בצורה אישית במייל\טלפון לחנות, זאת עובדה כך שאין פה ויכוח, ולכן אינך יכול לטעון שרק בגלל שפתחו דיון אני טיפלתי בנושא.

מתחילת הסיכסוך בתוך TMSFOX השתדלתי לתת מידע ללקוחות עד כמה שאפשר, שחררתי מחשבים באופן אישי ללקוחות ששילמו וחיכו וביצעתי החזרי חיוביי אשראי לשאר הלקוחות, ביצעתי החלפות מוצרים פגומים מול יבואנים ללקוחות ופתחתי את המעבדה אין ספור פעמים לפי תיאום מראש עם לקוחות כדי שיוכלו לקבל שירות וזאת בזמן שהחברה לא פעילה\בעצירת פעילות.

אני לא מעוניין לרדת פה לפסים אישיים כפי שאתה בחרת לעשות, אך אני רק יכול לשער שההבנה שלך בתחום איננה רבה ובהחלט לא מקצועית, אם תרצה הסבר בנושא שלח לי הודעה פרטית ואני אשמח להסביר ואף לדבר איתך טלפונית כפי שעשיתי עם רבים מלקוחות אחרים שהיה בכך צורך.

HiTRuN - אתה לא יכול לשלוח הודעות לפי מה יודע כי אין לך מספיק תגובות בפורום, תתקשר לחנות בחיפה ותבקש לדבר איתי במידה ומישהו אחר ענה, אני אקח את הפרטים ממך ואראה האם יש לי דרך לסייע לך לקבל את הכרטיס חזרה, בכל מקרה לא תהיה לי אפשרות לסייע לך במימוש אחריות כיוון שהמוצר נקנה בFOXPC לפני האיחוד וזהו מוצר שיובא ע"י באופן עצמאי מה שאומר שאין גוף בארץ שאני אוכל לבצע החלפה בשבילך על המוצר.

את הטלפון של החנות בחיפה אני לא יכול לפרסם כי הפורום חוסם את זה אבל יש את המספר באתר הבית של TMS

לגבי מיילים - כל המיילים שנשלחו ונשלחים לכתובות המפורסמות של TMS קיבלו ומקבלים תגובות, בד"כ תוך פחות מ24 שעות, במידה ושלחת לכתובות של TMSFOX\FOXPC אנחנו בTMS לא רואים את המיילים ולכן לא יכולים לתת תשובות.

לשאר הלקוחות - למרות שזה קשה ונראה לכם קצת מוזר, צריכים לבצע הפרדה בראש בין TMS \ FOXPC \ TMSFOX - אלו 3 חברות נפרדות שאיחוד פעילות של 2 מהן יצר את השלישית, אין זה אומר שהקשר מחוייב להשאר לנצח שכן הוא קשר לצורך פעילות עסקית שלא צלחה מסיבות שאינן נחלת הכלל.

אני אשוב ואחדד את הנקודה, כל לקוח שרכש מוצר בTMS לפני האיחוד או ב TMSFOX יכול ויוכל להמשיך ולקבל שירות בTMS.

השירות יתנן בנקודות הפעילות של TMS, כרגע ישנה נקודה רק בחיפה ובמידה ויתאפשר לנו בעתיד נפרסם נקודות נוספות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום גיא וחברי הפורום היקרים.

כבעלים של אר אס אם , וכמי שנימצא בתחום הרבה זמן צר לי על הפירוד בין 2 החברות .

לאחר קריאה של הנושא בפורום זה , עלה במוחי רעיון שיכול לעזור ללקוחות וכ לך כTMS וכן לחברה המאוחדת .

הרעיון הוא שלקוחות שלכם שיש להם בעיה ומתגוררים באיזור החנויות שלנו , כלומר עפולה וכפר סבא , יוכלו להעביר אלינו את המוצרים / המחשבים הפגומים אלינו לחנויות ,ואנחנו בתיאום איתכם נוכל להעביר את המוצרים לחנות שלכם בחיפה , על ידי איסוף מרוכז מאחד הסניפים שלנו.

על ידי כך הלקוחות לא יוכלו להתלונן על המרחק הגדול שנוצר .

כמו כן במידה והלקוח יעביר מוצר שניקנה מאחד הספקים בארץ וזהו ספק שאנו עובדים איתו

והתמורה על המוצר שולמה על ידכם (כלומר אין חובות על המוצר - דבר שימנע את החלפתו).

נשמח להעביר אותו ישירות ליבואן להחלפה או לתיקון (אנחנו נמצאים אצל היבואנים הראשיים על בסיס יומי) כדי שהלקוח יצא מרוצה

וכן ימנע ויחסך הזמן לשלוח אליכם והלקוחות יוכלו לקבל שירות מהיר ומקצועי.

מקווה שבדרך זו אנחנו נעזור ללקוחות ולשתי החברות בנושא ובעומס הפניות , וכן ל TMS לחזור מהר ככל האפשר לתפקד ולעמוד על הרגליים.

תודה

ויום נפלא

מיכאל

אר אס אם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיכאל, כל הכבוד על היוזמה, אבל חלק גדול מהנפגעים גרים בראשון לציון, כך שלהגיע אליכם זה לא ממש אפקטיבי ולשלוח בדואר את המוצרים, זה יהיה זהה בין לשלוח אליכם לבין לTMS עצמם.

גיא, אתה טענת שעניתם לכל המיילים שהגיעו אליכם, אז איך בדיוק יש לי מייל ששלחתי אותו גם לtmshop@tms.co.il שנראה לי שזו כתובת שלכם, וגם לFOXPC ואתם לא טרחתם לענות עליו?

עוד דבר, כל עוד לא הכרזתם פשיטת רגל לTMS&FOX אתה נחשב אחד הבעלים של החברה ואתה מחוייב לתת שירות למוצר כל עוד היבואן לא מסוגל, תאמין לי שבמקרה הזה בית המשפט יפסוק לטובת הלקוח.

וכמובן מאחר שמתן המוצר התבצע בראשון לציון, יהיה ניתן לגרור אותך לבית משפט השלום בראשון לציון לכל דיון ודיון.

אין שום סיבה שבעולם שאנחנו נשלם עוד כסף מכיסנו בשביל לשלוח מוצרים אליכם לתיקון.

במקרה הספציפי שלי אני רכשתי וזכרון מהסניף בראשון מספר ימים לפני שהוא נסגר, כששאלתי את המוכר שם בנוגע לבעיות בחברה הוא ציין כי הכל מתנהל כרגיל ומדובר רק בהצגת שרירים מצדכם.

כל עוד לא פורסם באתר החנות על הפרידה, או בעיתונות הכתובה על כך שאתם נפרדים, אתה והמנהלים האחרים של TMS&FOX אחראים לכל הנעשה כאן.

ובכל מקרה, עם עלות המשלוחים בארץ, להתחיל תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, לא יהיה יקר בצורה רצינית מעבר למשלוח...

מבחינת החוק, ההעלמות של החנות TMS&FOX וחוסר מתן התגובות שלה לתלונות של לקוחות, יהיה לטובת התובע.

וברגע שבית המשפט יחליט כי התובע צודק סך הכל בתביעה אחת מכל הרבות שיהיו, הפסק דין כנראה יכלול פיצוי+התשלום על פתיחת התיק, וכמובן יכריח את TMS ואת FOXPC במידה ויחזרו לעבוד בעתיד לטפל במוצר ובמידת הצורך גם לשלם על השליחויות שלו.

בתור חברה שתרצה למנוע את הריסת השם המועט שנותר לה ולהמנע מתביעות, הייתי ממליץ לכם לדאוג לנקודת איסוף בראשון, כי זה אחד הסניפים שנפגעו ואין להם מענה, ומשם תעשו משלוח מרוכז אליכם ותטפלו בבעיות הקיימות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דנדן,

למיטב ידיעתי, אם ימונה מפרק ל TMSFOX אתה ואחרים תתווספו לרשימת החייבים ותמתינו (ולא בעדיפות ראשונה) הרבה זמן לכסף שלכם גם אם תגישו תביעה בבי"מ וגם אם תצאו צודקים. לאחר מכן סיכוי סביר שלא תקבלו אותו או תקבלו חלק קטן ממנו בלבד כמו שבד"כ קורה בפירוק של חברה. לכן, אם מציעים לך עזרה על בסיס רצון טוב עכשיו, אז כדאי לך לעשות את המקסימום כדי למצות אותה במקום לאיים. בכל חנות נורמלית כדי להחליף את המוצר תצטרך לפחות לבוא לחנות או לשלוח אותו כך שאני לא מבין את העניין הגדול שאתה עושה מזה שמבקשים ממך לשלוח את המוצרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דנדן,

מיילים שנשלחו ל TMSHOP@TMS.CO.IL נענו ונענים עדיין, יכול להיות שהתפספס מייל למרות שקשה לי להאמין, וגם אם כן אז שלחת פעם אחת וזהו ? רצת לפורום לעשות בלאגן ?

בנוסף, שים לב למה שאתה כותב בפורום,

1 - ידעת שהחברה היצרנית של הלוח אם לא קיימת יותר ובכל זאת רכשת אותו במחיר מוזל משמעותית תוך כדי בניה על שדרוג ליצרן אחר - אחלה רכישה עשית, משמע אתה לא תמים כמו שאתה מנסה להציג את עצמך.

בכל מקרה' date=' אני קניתי לוח של במחיר מציאה, בהנחה שאם אצטרך לממש אחריות בעתיד הם יחליפו אותו לחברה אחרת מאחר וABIT לא מייצרת (אם אני לא טועה) לוחות אם, ואין להם יבואן בארץ יותר.

[/quote']

FOXPC עבדו בצורה תקינה בשבוע הראשון של הפילוג בין שתי החברות.

אז בתקופה הזאת לא היה אפשר לדעת שיש בעיה כלשהי בחנות הזאת.

לא נכון' date=' העימות התחיל ב13-09-09 בשעות הערב וכבר באותו יום בערב או למחרת בבוקר היתה הודעה באתר של TMS, אך לך היה נוח להתעלם מזה.

2 - רכשת אחרי שTMS הודיעה שהיא נפרדת ובכל זאת בחרת לקנות וזאת אחרי ששאלת בחנות (שבמקור של FOXPC) וקיבלת תשובה מהם שזה רק שרירים מTMS.

במקרה הספציפי שלי אני רכשתי וזכרון מהסניף בראשון מספר ימים לפני שהוא נסגר, כששאלתי את המוכר שם בנוגע לבעיות בחברה הוא ציין כי הכל מתנהל כרגיל ומדובר רק בהצגת שרירים מצדכם.

מתי בדיוק רכשת את המוצר ? אתה אומר כמה ימים לפני שהסניף בראשון נסגר, משמע כשבוע-שבוע וחצי אחרי ההודעה הרישמית של TMS כי ראשון המשיך "לעבוד" כמעט שבועיים אך ללא שירות ומכירות, רק מענה טלפונית לפי מיטב ידיעתי.

אם התשובה של FOXPC היתה טובה לך אז תמשיך לקבל מהם מידע ונסיון לשירות, אבל אל תחליט שהתשובה שלהם היתה טובה כי אז היא היתה נוחה לך ועכשיו שהם לא עונים לך אז פתאום אתה רוצה את שTMS יעזרו אחרי שהודענו שאנחנו לא אחראים על רכישות והזמנות חדשות החל מאותו תאריך (13-09-09) ואתה עוד מנסה לדרוש שירות במקום פיזי קרוב אליך שאין כלהתחייבות להחזיק נקודת שירות בראשון לציון לא מבחינת החברה ולא מבחינה חוקית, צריך להיות מקום 1 לפחות של איסוף\מסירה פיזית וכתובת למשלוח ואת זה יש.

מעבר לזה אני רואה שאתה ממשיך בשלך ומתעקש ולכן אני מרים ידיים בנושא שלך, תחליט מה שתחליט ותעשה מה שאתה מבין, קיבלת את התשובות איפה אתה יכול לקבל שירות ומשם תבחר מה אתה רוצה לעשות.

לגבי ההצעה של מיכאל,

הצעה נחמדה, היה יותר אתי שהיא היתה מגיעה אלי לפני שאתה מכריז עליה, אין לי בעיה שתתן שירות ללקוחות של TMS\TMSFOX\FOXPC אם הם מעוניינים ואתה מעוניין בשמחה, אין לי בעיה לאסוף ציוד באופן מרוכז מסניף שלך, אך בפועל הפיתרון לא ישנה לרוב הלקוחות כיוון שכמו שדנדן ציין לשלוח אליכם או לTMS ישירות זה כבר אותו דבר.

גיא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לINTEGRAL

דבר ראשון, כל עוד לא הוכרזה פשיטת רגל, אז לא ימונה מפרק.

דבר שני, יש הבדל בין לבוא לחנות שנמצאת כמה דקות מהבית ברכב, לבין לשלוח את המוצרים בחבילה בדואר אשר תעלה כסף.

בתור ראשל"צי שהאפשרויות כאן הן IVORY

KSP

SKYPC

TMS&FOX לפחות הייתה אפשרות

אלוף מחשבים

ועוד

הבחירה שלי ללכת לTMS&FOX נבעה מהסיבה שהעדפתי שירות ואחריות ולשלם כמה שקלים יותר מאשר לרכוש בKSP וIVORY שנמצאים בדיוק באותו מרחק ממני.

אם עכשיו, בעקבות חוסר הרצון שלהם לתת מענה באיזור הרכישה, אני צריך לשלוח את המוצרים שלי לחיפה ולשלם עוד כסף אז אני נדפק כאן ברמות, כי הייתי יכול לקנות באותו מחיר או במחיר זול יותר בחנויות אחרות כאן באיזור.

כמו כן, במידה ומדובר על פשיטת רגל, בעלי החנויות יהיו מחוייבים בכל החיובים אשר יחולו עליהם.

כלומר TMS תצטרך להפוך את ההון העסקי שלה להון פרטי על מנת לשלם, והם יפגעו מזה.

לכן לומר שTMS וTMS&FOX חנויות שאין בינהן קשר, הוא לא נכון.

ולסיכום, במידה ותהיה נקודת שירות כאן בראשון, אשר תשלח את המוצרים לטיפול ותחזיר אותם, זו אופציה שתספק אותי ולקוחות נוספים.

כל אפשרות אחרת שתהיה כרוכה בתשלום נוסף מצידנו, לא תתקבל!

לגיא

המיילים נשלחו בעיקר למייל של TMS&FOX, וברגע שציינת שאפשר לשלוח גם אליך, אז שלחתי גם.

חיכיתי מספר ימים וTMS&FOX הגיבו בצורה חלקית מאוד למייל.

בנוגע ל-1 שכתבת, ההמלצה לביצוע הפעולה הזאת ניתנה על ידי המוכר בחנות, יבגני, בסניף ראשון לציון, אז אל תנסה לשנות את הכיוון כאן.

המטרה שלי הייתה לקנות לוח של GIGABYTE והוא אמר שאין כרגע במלאי והציע את החלופה של הלוח של עם ההצעה הנ"ל.

בנוגע ל-2 שכתבת, אותי בתור לקוח מעניין רק מה שהחנות עצמה אומרת, ולא מה שכתוב בגורמים אחרים, במיוחד כשהם לא ברורים ולא נותנים סיבות.

מבחינת החוק, כל עוד לא כתוב באתר הרישמי של החברה TMS&FOX על הפירוק, גם אתם וגם FOXPC מחוייבים לתת שירות על מוצרים שנרכשו בחנות.

ודרך אגב, בנוגע להצעה של מיכאל, גיא, אתה יכול לפנות לחנויות שמופיעות ברשימה בהודעה הזאת ולבקש מהם, במידה ויסכימו שיהיו נקודת שירות שלכם עד שכל העניין יטופל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לINTEGRAL

דבר ראשון, כל עוד לא הוכרזה פשיטת רגל, אז לא ימונה מפרק.

דבר שני, יש הבדל בין לבוא לחנות שנמצאת כמה דקות מהבית ברכב, לבין לשלוח את המוצרים בחבילה בדואר אשר תעלה כסף.

ההתעסקות הקטנונית הזאת בזוטות יכולה להוביל אותך להפסד גדול יותר כמו שמסתמן בתגובה האחרונה של גיא. הגישה שלך לא מממש מקדמת את מה שאתה רוצה להשיג. האיומים שלך הם איומי סרק. הנסיעה שלך לבי"מ לתביעות קטנות והיום שתבזבז שם והביול יעלו לך משמעותית יותר מהמשלוח וגם זה לא יבטיח לך מראש כלום.

כמו כן, במידה ומדובר על פשיטת רגל, בעלי החנויות יהיו מחוייבים בכל החיובים אשר יחולו עליהם.

כלומר TMS תצטרך להפוך את ההון העסקי שלה להון פרטי על מנת לשלם, והם יפגעו מזה.

ואת התואר שלך במשפטים סיימת היכן? זה מה שנקרא WISHFULL THINKING. ולא ממש ברור מאליו או מובטח מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דנדן,

אתה הולך עם ראש בקיר ולא רק שאתה לא מכיר את השחקנים אתה אפילו לא מכיר את חוקי המשחק.

אתה רושם פה דברים שהם כביכול עובדות חקוקות בסלע שבפועל הם לא עומדים בקנה אחד עם המציאות.

בשורה התחתונה אני מנסה לעזור ללקוחות שרכשו מוצרים, כולל אלו שנפגעו, לקבל שירות ואחריות על מוצרים שאני יכול ואתה בוחר להקשות על התהליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד, אתה חי באיזשהו סרט שמישהו צריך לדפוק לך אישית חשבון? מה זו צורת הדיבור הזו? מי חייב לך הסברים על למה היה מיזוג ולמה זה לא עבד? זה בין הבעלים של TMS וFOX וזה לא עניינך כלל. מה אתה דוחף את האף שלך ומבקש הסברים על דברים שהם לא לך? אף אחד לא יודע מה קרה ולמה קרה (פרט לבעלים), מצער ככל שיהיה.

תסלח לי אבל בכל הת'רד הזה התגובות שלך מתלהמות בצורה מגעילה ואתה "מדבר" כאילו שאתה איזה בוס של כולם.

תרגע עם ההצגות שלך כבר, נמאס לקרוא את זה!

ראשית אני שומר על תרבות דיבור ולא מגדף, מקלל ומדבר בצורה לא תרבותית.

שנית, הרי אם אני לא טועה אתה חלק מגלובל&FOX לא? אז לכאורה אתה "אובייקטיבי"..אההה הבנתי, אתה לא קיבלת כבר חודשיים משכורת, נו..שויין, לא נורא.

ואם כן למה אתה לא רשום כבעל עינין? אה???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...