כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

טוב אז ככה , FOXPC עדין לא החזירו לי תשובה בנושא, אני מגיש ביום שני הקרוב תביעה נגד FOXPC ו TMS , שאני שלחתי תמוצר שלי לתיקון אז הם היו TMSFOX. ושניכם צריכים לקחת אחריות.

אתם מוזמנים להצתרף אלי< השאירו פרטים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למען האמת, אפשר לתבוע גם את TMS וגם את FOXPC, אפילו לאחר שTMS הודיעו על הפירוק.

וזאת משום שבאתר הרישמי של החנות המשולמת, TMSFOX, אין שום אזכור של הפירוק, ובתור לקוח החברה לא מצפה ממני לבדוק אם האתרים הישנים של החברות עובדים ואז לראות שם את ההודעות.

לכן שתי החברות ביחד צריכות לקחת אחריות על מוצרים שנקנו בזמן האיחוד, עד פירוק השם בחזרה לFOXPC וTMS בנפרד, או עד שבאתר הרישמי של TMSFOX יהיה רשום על הפירוד.

אני מתכוון להמתין עד יום שלישי, ואם עד אז אני לא אקבל תגובה צTMSFOX, אני גם אנקוט בצעדים משפטיים.

לא הגיוני שאני אקנה בסניף של ראשון מוצר ואני לא אוכל לממש לו אחריות בראשון (אם בכלל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאני טוען...

כל עוד הרשת לא יצאה בהצהרה שהיא מתפרקת (הרשת עצמה, ולא אחד הגורמים), כל ציוד שנרכש ממנה מחוייב לקבל שירות על ידי סניפי הרשת, בין אם הם טוענים שהם שייכים לרשת או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ימים יגידו..אני טוען ששניהם נפלו, רק תביעה תביא אותם להצגת טיעונים בבית משפט, אנחנו צריכים לתבוע את FOXTMS, ממי שנקנה המוצר.

אותנו הצרכנים ממש לא מענין מה הם היו לפני..מה הם יהיו, אבל..מאוד יענין אותנו למה הם "יתחפשו" אם בכלל..אבל זאת לא תהיה בעיה לבדוק.

ממש גועל נפש וחוצפה כל ההתנהלות הזאת :pissed:

עריכה: האתר עובד כרגיל? ניתן לבצע הזמנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה איתכם, אבל TMS עדיין פועלת, וזה בדוק על ידי.

אני מזה מאושר שאז, שהייתה לי עוד אפשרות לא רכשתי מFOXPC ורכשתי מTMS (למרות שהם היו בחיפה וFOX בראשון) מפני שFOX לא הסכימה לעשות לי OC למעבד למחשב החדש (חחח רבתי עם המנהל של FOX וניסיתי להסביר לו למה כן כדאי לעשות OC, ומסרתי לו שרכשתי את המחשב מTMS בהצלחה)

הבחור הנחמד מFOX היה רון (או רן?) שלמרות שלא ידע הרבה (חשב של 9800GTX יתמוך בDX10.1 כי הוא חדש יותר מ9600GT וש9800GTX אחד חזק יותר מ2 9600GT) נתן שירות טוב.

אני אישית שלחתי את המחשב שלי ממש 4-5 שבועות לפני הפיצול לFOX בשל רעש נוראי הבוקע מאחד מכרטיסי המסך, הבחור הרוסי ה"נחמד" בראשון כעס ואמר שהוא לא שומע שום רעש, ואמר שזה כנראה "פסיכולוגי" התעקשתי שהמחשב יתוקן והבעיה מוכרת בכל העולם אך FOX התעלמה, לבסוף הם אמרו לי להשאיר את המחשב אצלם והם ישלחו אותו לTMS בחיפה.

הם שחכו לציין שצריך קופסא לשליחת המחשב, אז המחשב ישב שבוע-שבועיים אצל FOX עד שמישהו בא לאסוף את מחשבי לחיפה, שם מיד זיהו את התקלה (TMS)

ללא ספק, TMS מספקת שירות מעולה ויותר, שירות מקצועי ואמין, אני מאחל לכם שנים של הצלחה ושתעמדו במשבר הזמני הזה :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח אתם מספרים סיפורים ואני נזכר ביום שקיבלתי תמחשב שקניתי מ- FOXPC , באותו יום שקיבלתי תמחשב אני כזה מת כבר למחשב קורע תקופסא ומחבר ואני לא מוצא תחיבור של המסך oO התקשרתי ישר(לסניף ראשון לציון) ואני אומר לו שאין כרטיס מסך :x בסוף הכרטיס מסך נפל במארז ונפגם.. הקיצר באותו יום הלכתי הוא התעצבן שקרעתי תקופסא חח בגלל שהוא היה יכל לקבל החזר .. הקיצר קיבלתי כרטיס מסך במקום..

עוד משהו 4 חודשים אחרי הקניה המחשב התחיל לעשות לי בעיות במשחקים (המחשב חזק עלה לי מאוד הרבה כסף) הקיצר לקחתי אותו הוא היה אצלו יומיים הוא עצמו בדף אותו (סניף ראשון לציון) יומיים אחרי אני מקבל טלפון המחשב פסדר גמור אין תקלה... מה עוד יכלתי לעשות? לקחתי תמחשב ..

לפני חודשיים שוב הבעיה נהיתה חמורה המאוור של הכרטיס מסך הפסיק לעבוד + הכרטיס נפגם(מתחמם יותר מדי מהר , החפלת מאוורים לא עזרה)

לדעתי במידה והוא היה שולח תמחשב למעבדה ולא היה רשלנות הכרטיס היה עדין אצלי כרגע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה איתכם, אבל TMS עדיין פועלת, וזה בדוק על ידי.

אז אולי תשתף אותנו בהודעה המרעישה הזאת?מה בדקת? מה עשית ונוכחת לדעת שהיא עובדת..

לא יכול להיות שפורום שלם במשך כחודש טוען שאין שירות וכלום ואתה "הצלחת" לבדוק:

כי אין מענה לטלפונים..אין מענה למיילים..אין אתר פעיל..חנות שסגורה..

או אולי אתה נציג של חנות גוססת שמנסה בכל מצב להחיות אותה עם ההודעה הזאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אולי תשתף אותנו בהודעה המרעישה הזאת?מה בדקת? מה עשית ונוכחת לדעת שהיא עובדת..

לא יכול להיות שפורום שלם במשך כחודש טוען שאין שירות וכלום ואתה "הצלחת" לבדוק:

כי אין מענה לטלפונים..אין מענה למיילים..אין אתר פעיל..חנות שסגורה..

או אולי אתה נציג של חנות גוססת שמנסה בכל מצב להחיות אותה עם ההודעה הזאת?

אני עוד לא בן 17 אפילו, אני לא נציג של כלום :facepalm:

בכל בעיה או תקלה במוצרים שנרכשו בTMS או ב TMS&FOX ניתן לשלוח דוא"ל לtmshop@tms.co.il ותקבלו תשובה בהקדם, במקרים דחופים ניתן לשלוח מייל גם לguy@tms.co.il אנא נסו לתת כמה שיותר מידע כמו תאריך קניה, סוג מוצר, שם הלקוח, מאיפה בארץ, מהות התקלה וכו' ע"מ לחסוך בזמן הטיפול ולאפשר לנו עדיין לתת שירות גם בתקופה הזאת.

אני ממליץ לך לקרוא את עדכון זה באתר TMS.

TMS אכן עונה למיילים, והמעבדה נפתחת לפעמים.

יש לי מחשב שרכשתי מהם אז בתקופתו שנמצא אצלם עכשיו, והם מטפלים בו, ויוצרים איתי קשר במידת הצורך, ופותחים את המעבדה שצריך.

עכשיו אנו נמצאים בתקופת החגים, אני מבטיח לך שאחרי תקופת החגים הכל יתבהר.

בנוגע לתביעה, אני ממליץ כמו שנכתב כמה תגובות מעליי להמתין לאחרי תקופת החגים, כשהכל יתבהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בינתיים לפי מה שידוע לי אין חדש...

באתר של TMS אין עדכונים חדשים.

פוקספיסי לא הגיבו למייל האחרון ששלחתי, וכמובן לא עונים בסניף.

ממש מעצבן מה שקורה, אני כבר מת לקחת את המחשב שלי ואין לי אפשרות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...