כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

הכותרת מסבירה הכל..

אני יודע שהם התפרקו ל TMS ו FOXPC ..

שניהם לא עונים לטלפונים .. הכרטיס מסך שלי נשלח לתיקון לפני 40 ימים במסגרת אחריות שהיה לי..

באותו יום ששלחתי תכרטיס המוכר (בסניף ראשון לציון) אמר לי שהכרטיס מסך יחזור עד 21 ימים ( באתר כתוב עד 14) ...

הם לא עונים לטלפונים .. אני כמעט בטוח שהם פשטו רגל...

ההורים רוצים לפנות לבית משפט לתביעות קטנות ..

איך אפשר להשיג את בעל החברה? נציג? מישהו שיכל להרגיע אותי בטלפון בקשר למצב.

הכרטיס מסך שלי עלה לי יקר ועזבו כמה הוא עלה זה לא פסדר שקורה מצב כזה והם עושים ככה ללקוחות.

קניתי מהם מחשב לפני 8 חודשושילמתי 6אלף במזומן.

וככה אני נדפק? זה לא הולך לעבור בשקט זה בטוח..

פתחתי תאשכול כי ראיתי שיש כמה תגובות של "נציגי TMS" שהם גם אחראים על המצב הקיים כרגע..

עוד משהו שאני רוצה להזכיר לפני שבוע הם עוד ענו לטלפונים ושנציג סניף ראשון לציון ענה לי ושאלתי מה קורה אם כרטיס המסך שלי הוא אמר: אין לי מושג מה קורה אם זה" זה תשובה? למי יש מושג?...

מקווה לעזרה ממכם.. זה אפשרות אחרונה לפני בית משפט...

עריכה: מדובר בכרטיס מסך ATI HD 4870 1GB

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אחי אני בבעיה יותר גדולה...

לפני גם משהו כמו חודש + שלחתי להם את המחשב שלי לבדיקה כי היו ארטיפקטים, אז במסגרת האחריות הם אמורים להחליף...

כל פעם שהתקשרתי אליהם אז המוכר בסניף ראשון אמר שהוא לא יודע מה קורה ובפעם ה 5 שהתקשרתי הוא אמר שזה אמור להיות מוכן תוך שבוע, מאז לא צלצלתי ובדיוק היום ניסיתי להתקשר ולא עונים בסניף...

אתה מלחיץ אותי כרגע... המחשב עלה לי 3800 שקל ולקח לי הרבה יותר מדי זמן לשכנע את ההורים לקנות לי ואמרתי להם כמה שמעתי שהחנות הזאת טובה ואמינה וזה לא המצב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו באותו מצב! , תראה איזה חוצפה יש לבנדם בסניף ראשון לציון! גם לי הוא אמר שהוא לא יודע מה קורה... פשוט חוצפה מה שהולך בחברה הזו.

תקעו אותי פה אם כרטיס מסך מעפן כבר 40 יום .. וגם הם לא עונים לטלפונים שזה בכלל מטריף..

ניסתי לשלוח אימייל לגיא מ TMS .. נראה אולי סוף סוף מישהו יענה לי..

גם אני חשבתי ככה שקניתי תמחשב אני פשוט לא מאמין שאני במצב כזה..

נראה אולי יתמזל מזלנו וסוף סוף מישהו יענה לנו ויתן לנו תשובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה מאוד שיענו לנו כי הדאגת אותי כרגע.

שלחתי גם מייל לגיא, נקווה שהוא יחזור אלי.

ועוד מפתיע אותי כי הם מקבלים כל כך הרבה ביקורות חיוביות וגם הייתי סבלני וחיכיתי המון זמן. (אם לא היה לי עוד מחשב בבית הייתי מתחרפן)

אז נקווה שנציג שלהם יחזור אלינו.

וגם בבוקר שצלצלתי היה תפוס ואחרי 5 דקות ניסיתי להתקשר ולא ענו.

אה ואצלי הכרטיס התקול הוא HD4850 ככה שאין לנו אותה תקלה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני קניתי מהם לפני שהם התמזגו , כרגע הם התפרקו והם 2 חברות נפרדות.. אבל בזמן שהם היו TMSFOX שלחתי תכרטיס מסך לתיקון. אז גם TMS אמורים להיות אחראים על זה.

דרך הגב הכרטיס מסך שלי נשלח לחול.. ואני מאוד מאוד מאוד רוצה לדעת מה קורה אם זה.. תמיד אמרו לי תרוצים שהם לא יודעים מה קורה אם זה.. ודברים כאלה..

בהתחלה חשבתי FOXPC חברה מצליחה... היה עליהם הרבה מאוד המלצות .. המיזוג לא עשה טוב לשני החברות ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שלחתי דרך TMSFOXל תיקון מסך של ש נקנה ב TMS

ואז הם התפרקו. האם חנות TMSFOX גם סגורה?

האם זה לא מחובתה של TMSFOX להחזיר לי מסך שנמסר לתיקון דרכם כש הם היו חברה אחת ? לי נראה הגיוני שהם חייבים לשרת ת לקוחות שהתחילו טיפול במוצרים תקולים ב TMSFOX בלי קשר איפה נקנה מוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שבקרוב הסניפים יפתחו שוב והכל יהיה בסדר..

תתנו להם כמה ימים להתארגן..

בכל זאת, זו חנות שלא מאכזבת מביחנת אמינות(אותי לפחות)!

כמו כן, הם חייבים להחזיר לך את המוצר ששלחת לתיקון!

אם לא..תתבע אותם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלא תתבלבלו הבעיה לא אצל TMS! אלו FOXPC! לא מזמן קניתי מסניף FOXPC בראשון (כשהם עוד היו ממוזגים) ספק של 700W של COOLERMASTER. כשהגעתי הביתה והתקנתי אותו... כלום!? לא נדלק, הספק תקול. מסתבר שהספק היה אכן תקול ,לאחר בדיקה מהירה של המוכר. הוא החליף לי אותו במהרה.

*דבר מוזר שאני חייב לציין הוא שעל גבי הלוגו של COOLERMASTER על גבי הספק עצמו היו שריטות, כששאלתי את המוכר למה זה ככה? הוא אמר לי שכולם אותו הדבר! והציג לי עוד שני ספקים שהיו באותו מצב(עם שריטות לא סימטריות). בשלב מסויים בכל ההצגה הזו שמתי לב שאחד הספקים שהוא שלף מהמלאי לא היה ארוז בקופסא כראוי ועטיפתו קרועה. וכששאלתי אותו מדוע זה כך? (אמור להיות חדש דנדש וארוז) אמר לי שהוא "רק פתח לבדוק מה אורך הכבלים" , כאילו שלא מצויין על גבי הקופסה מה אורכם וכנ"ל לגבי אתר היצרן.

מזל שיש אחריות של 5 שנים על הספק...

אחרי ההודעות שלכם עם כרטיסי המסך כל העסק נראה לי מפוקפק פתאום..

מקווה רק לטוב בשבילכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...