המאבק בביטוח חובה לדו"ג - עמוד 14 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המאבק בביטוח חובה לדו"ג


y_a_n_i_k

Recommended Posts

מר "בוב האיטלקי", אני בטוח שמחיקת התגובות שלך והרחקתך מהפורום לא באה בגלל סתימת פיות, אבל בגלל שהתנהגת בצורה שהיא מתחת לכל ביקורת. מציאות יש רק אחת, המציאות שבה כולנו חיים. אז בבקשה, לא לצייר את המציאות כפי שאתה רואה אותה. ;)

מר יניק, קיבלתי את הודעתך. אטפל בכך. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 278
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ומי אתם האזרחים שנראים כמו צואה על מאזדה 3 ליסנינג-פחית-אשכנזים-שמסניפים מזגן-מתאפרים עם האודם המסריח ושותים קפה כי הם חושבים שהם בארומה.

כל היום תקועים בפחית שנראית כמו הכפכף שלי שבאותו מחיר אני קונה מכונת ריגושים על 2 גלגלים.

כשאתם בפקק אני כבר בבית.

פחית:

disneyshimurim_b1.jpg

אני מבקש בליסינג יש גם פוקוס, C4 וסובארו B3....

:smile1:

פעם הבאה שמישהו בכוח ינסה להוריד אותך מהכביש אם על האוטו שלו יש מאחורה מדבקה של "אם עשיתי עברת תנועה התקשר ל..."

תדע שזה כנראה אני....

שום תחבורה פרטית היא לא יעילה, זה עניין של נוחות.

אופנועים לוקחים רק אדם אחד או 2, ומכוניות זה לא ממש הכלי הכי חסכוני בדלק.

מבחינת מקום ופקקים- הטענה שאופנועים יחסכו פקקים הוא בולשיט, כי אתה בכל מקרה מחויב לנסוע בטור, ככה שאופנוע לוקח כמעט אותו מקום כמו מכונית.

אם מדובר במשפחה, יהיה יעיל יותר להחזיק אוטו.

אם מדובר באדם בודד- יהיה יעיל יותר להחזיק דו"ג.

בשני המקרים לא מדובר בתחבורה יעילה ממש, אבל זה מה יש.

אופנועים בטור תופסים יותר מקום מרכב רגיל, מרחק הבלימה שלהם הרבה יותר קצר וזה אומר שצריך לשמור מהם הרבה יותר מרחק, כשאני סוף סוף רואה נהג אופנוע\קטנוע שאשכרה נוסע בנתיב כמו בן אדם ולא על קו הפרדה\שוליים\מדרכה\אי תנועה וכו' אני שומר ממנו מרחק כפול מאשר אני שומר מרכב רגיל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וכרגיל, ציבור הנהגים בארץ יאכל בכפית את מה שמאכילות אותו הרשויות עם הסטטיסטיקות המסולפות שלהן וההכנסה לראש שאתם מסבסדים אותנו בסכומי עתק (אפילו בכתבה בלינק האחרון, שבשום אופן אינו פרו-דו"ג, מדובר על 4% "סבסוד" בלבד! כנראה פחות מה"סבסוד" להולכי הרגל שנפגעים בתאונות דרכים... מדובר בכ50 שקל לשנה לעומת עלייה של כ1000 שקל לדו"ג לפי התוכנית המוצעת, שבכלל לא בטוח שאכן תביא להוזלה -באותם ה50 שקל המסכנים- של הביטוח לרכב ולא להגדלת הרווחים של חברות הביטוח.) וילמד טוב טוב לשתף פעולה עם הרשויות למיגור תופעת הדו"ג בארץ, לטובת תעשיית הליסינג\מיסי דלק\קנסות חנייה.

יש לך נתונים אחרים מלבד אלו המובאים כאן, נתונים שבהם אתם אשמים בפחות מה25% שמוגדרים כרגע בהסכם החציה?

סבסוד להולכי רגל הוא בלתי נמנע, סבסוד לאופנועים הוא לא צודק.

בענף החובה יש תחרות בריאה, אין סיבה להאמין שזה לא ישתקף במחיר הביטוח.

(אגב, גם ביטוחי החובה יעלו בקרוב בשיעור של כמה אחוזים מכיוון שהלכת השנים האבודות גורמת גם לאובדן רווחיות ברכב חובה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והנה הגיע הזמן לשלוף את הפופקורן ולצפות בהצגה.

במקום לדבר על היתרונות ו\או המגרעות שבשינוי של מחירי הביטוח, זה הופך לתחרות עלבונות בין אנשים ובין פורמים.

חלאס עם השטויות האלו, תחזרו לנושא ואולי נגיע לאנשהו. אגב מי מייצג את התחבורה הציבורית? ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו, שרובם הגדול נוסעים ביחיד ולא עם המשפחה, כך אני רואה בדרכי למכללה.

הישראלים אוהבים להתפנק, הם לא התפשרו על פחות.

מזגן וכוס קפה ביד שמאל הולך מצויין בדרך לעבודה.

אבל בבית יש להם משפחה :kopfpatsch:

רכב הוא הטבה מהעבודה, הוא נועד גם לשימוש פרטי, לא רק לנסוע לעבודה וחזרה.

ובנוסף, מה אותם אנשים שצריכים לנסוע חיפה-ת"א כל יום יעשו בחורף שקפוא ויש רוח וגשם? למרות שהמדינה שלנו חמה, לא כל השנה קיץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר "בוב האיטלקי", אני בטוח שמחיקת התגובות שלך והרחקתך מהפורום לא באה בגלל סתימת פיות, אבל בגלל שהתנהגת בצורה שהיא מתחת לכל ביקורת. מציאות יש רק אחת, המציאות שבה כולנו חיים. אז בבקשה, לא לצייר את המציאות כפי שאתה רואה אותה. ;)

מר יניק, קיבלתי את הודעתך. אטפל בכך. תודה.

ממש לא.

ישנו "מנהל" אחד פה שיודע טוב מאוד לנבל את הפה ולרדת על אנשים. אבל ברגע שמישהו מחזיר לו באותו מטבע, באורך פלא ההודעות נעלמות כלא היו.

לא השתמשתי בשפה שאותו "מנהל" לא השתמש בה, פשוט לו יש את האפשרות לצנזר את ההודעות.

המציאות היא לא תמיד כמו שהיא נראית... בייחוד אם אתה משנה אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבקש בליסינג יש גם פוקוס, C4 וסובארו B3....

:smile1:

פעם הבאה שמישהו בכוח ינסה להוריד אותך מהכביש אם על האוטו שלו יש מאחורה מדבקה של "אם עשיתי עברת תנועה התקשר ל..."

אל תדאג, לפני שתעשה זאת כבר תהייה ביד שמאל שלי פטיש והמראה שלך מצד ימין כבר לא תהייה. :D

ביום של ההפגנה אני הולך לחלק סיכות ששמים אותם בצידי הכידונים כדי לשרוט מכוניות, יום כיף שכזה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוכבי אופנוע עלובים ופתאטיים, לא הבנתי מה בדיוק הבעיה שלכם עם התגובה הקודמת שלי.

"אזרחים מושתנים" זה לא איזו מילת גנאי שקראתי לכם, זה משהו שאמרתי באופן כללי. גם אני "אזרח מושתן", וגם כל אחד אחר מאיתנו הוא "אזרח מושתן", ועל אף אחד מאיתנו חברות הביטוח לא משתינות אפילו בקשת. מה הבעיה עם זה בדיוק?

אבל כנראה שיש לכם סיבה טובה להיכנס למגננה ולקחת את זה ללב... נגעתי בנקודה רגישה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

americium, אתה מסוג האנשים עליהם אמר קונפוציוס "אם תשא עינך לרווח קטן, תאבד רווח גדול".

נכון להיום אחוז נכבד מהכנסות הממשלה נובע מהמיסוי על הדלק, ואחוז נכבד מהכנסות הרשויות המקומיות נובע מקנסות חניה ומתווי חנייה שנמכרים ע"י העירייה - וזה עוד לפני שאר בעלי האינטרסים כגון חברות הליסינג. אני בטוח שאתה לא רוצה לממן גם אף אחד מהם, נכון? אבל אתה עושה את זה בעל כורחך, כי לא ממש יש לך ברירה. בגלל זה המדינה מרשה לעצמה לגבות את מס הדלק שהיא גובה, ולרשויות יש את החוצפה לגבות את הקנסות שהם גובים, בזמן שהן לא עושות דבר כדי להקל על מצוקת החנייה.

עם זאת, לכל דבר יש גבול: הרשויות יודעות שאי אפשר ללחוץ עד אינסוף כל עוד יש אלטרנטיבה. היות והתחבורה הציבורית לא נותנת מענה בחצי משעות היממה בערך ובסופי שבוע, האלטרנטיבה היחידה שנשארת היא הדו"ג. כל עוד האלטרנטיבה הזו קיימת, עיריית תל אביב למשל לא תוכל לקצץ לנצח במקומות החנייה ולגבות קנסות דרקוניים - פשוט יותר ויותר אנשים יעברו לדו"ג, והמדינה לא יכולה להעלות את המיסוי על הדלק עד אינסוף כי אנשים יקנו קטנועים, שצורכים הרבה פחות מכל קומפקטית שיש בשוק.

את האלטרנטיבה הזאת בדיוק הרשויות מנסות להרוג, כדי למקסם את הרווחים שלהם. הרי אם הדו"ג ייעלם, לא רק שיהיו יותר משלמי קנסות חניה - את סכום הקנס עצמו אפשר יהיה להעלות, כי זה לא שפתאום מישהו ימצא אמצעי תחבורה שבקושי דורש חניה... זו התכנית הגדולה, אבל אתם מסרבים לראות אותה ופשוט משתפים פעולה כמו ילדים טובים. לא אכפת לכם להגיע למצב בו תדרשו לשלם הרבה יותר בסה"כ על הזכות להחזיק - כל עוד חסכתם 4 שקלים בחודש דמי ביטוח (וגם זה כמובן רק אם להאמין לסטטיסטיקות מטעם הרשויות שאומרות שאתם באמת מסבסדים אותנו למרות שכבר היום אנו משלמים פי שלוש יותר דמי ביטוח מכם ואין כמעט סיכוי שנדרוס בטעות איזה הולך רגל -מתי זה קרה בפעם האחרונה?- או שנביא לפציעתם של עוד 3-4 נוסעים שיהיה צורך לטפל בהם מלבד הנהג שמשלם את הביטוח).

אם אתם מאמינים שהצעד נועד להפסיק סבסוד כלשהו שאולי קיים ואולי לא ובכך להקל על בעלי הרכבים - אתם פשוט כבשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואין כמעט סיכוי שנדרוס בטעות איזה הולך רגל -מתי זה קרה בפעם האחרונה?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3772375,00.html

:lol:

ולנושא - הטיעון שלך לא מחזיק מים מהסיבה הפשוטה שהוא מתעלם לחלוטין מהטענות המוצדקות של הפול (ויוצא מנקודת הנחה מגוחכת שלרשויות המקומיות יש איזשהו קשר או השפעה על חברות הביטוח או על הרגולטור). הביטוח שלכם עולה לחברות הביטוח הון תועפות, והן מפסידות עליו המון, המון כסף.

אבל אין שום סיבה שנהגי מכוניות יסבסדו ביטוח של כלי שרמת הסיכון שלו גבוהה פי 5.5 מרכב פרטי. הסיכון הזה הוא לא על הנייר בלבד! אחוז הרוכבים שנפגעים בתאונות ותובעים את הביטוח גבוה בהרבה מאחוז הנהגים שעושים זאת. ככל שהמדינה תעודד יותר אנשים לעבור לרכב דו"ג, כך ייפגעו יותר אנשים בתאונות דרכים, וכך חברות הביטוח יידרשו להוציא עוד ועוד כסף.

האינטרס של המדינה הוא גם לשמור על חיי אדם, לכן אם אתה במודע בוחר לקחת סיכון כל כך גדול - כדאי שתהיה מוכן להתמודד עם ההשלכות, גם הפיננסיות, של הבחירה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך נתונים אחרים מלבד אלו המובאים כאן, נתונים שבהם אתם אשמים בפחות מה25% שמוגדרים כרגע בהסכם החציה?

סבסוד להולכי רגל הוא בלתי נמנע, סבסוד לאופנועים הוא לא צודק.

בענף החובה יש תחרות בריאה, אין סיבה להאמין שזה לא ישתקף במחיר הביטוח.

(אגב, גם ביטוחי החובה יעלו בקרוב בשיעור של כמה אחוזים מכיוון שהלכת השנים האבודות גורמת גם לאובדן רווחיות ברכב חובה)

הפרמיה הנוכחית מכסה רק 65% מההוצאה בפועל על תאונות עם נפגעים. בעלי פרטי מסבסדים את האופנועים, על-ידי כך שהם משלמים פרמיה הגבוהה ב-4% מהאמיתית. לאחר העלאת התעריפים יקטן הסבסוד, כך שנהגי פרטים יכולים לפצות להוזלה קטנה בפרמיות.

(מהמאמר שאתה בעצמך הבאת).

ובנוסף כאמור,

וגם זה כמובן רק אם להאמין לסטטיסטיקות מטעם הרשויות שאומרות שאתם באמת מסבסדים אותנו למרות שכבר היום אנו משלמים פי שלוש יותר דמי ביטוח מכם ואין כמעט סיכוי שנדרוס בטעות איזה הולך רגל -מתי זה קרה בפעם האחרונה?- או שנביא לפציעתם של עוד 3-4 נוסעים שיהיה צורך לטפל בהם מלבד הנהג שמשלם את הביטוח.

ומר מינימייזר - בסדר, אז יש לי תזמון גרוע. נחמד מצדך להטפל לפרטים ולהשתמש בהם בתור תירוץ להתעלם מהתמונה הכללית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(מהמאמר שאתה בעצמך הבאת).

אז מתמטיקה זה לא הצד החזק שלך, נכון?

יש הרבה יותר רכבים מאופנועים

כדי לסגור גרעון של 200 מליון ש"ח בשנה לא צריך להוסיף הרבה לביטוח חובה

(אם למשל, הכנסות כל החברות מרכב חובה הם 5 מיליארד בשנה, בשביל תוספת של 200 מיליון צריך רק תוספת של 4% לרכב החובה לעומת זאת הכנסות מאופנוע חובה הם בסה"כ כמה מאות מיליונים בשנה, כדי להוסיף להם עוד 200 מיליון ש"ח בשנה זה יוצא הרבה יותר אחוזים, מדהים לא?)

אתה רוצה שאני אמחיש לך את זה עם תפוזים כדי שתבין יותר בקלות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המתמטיקה שלי היא בסדר גמור, תודה. פשוט מדבריך נובע שאתה חושב שאתם "מסבסדים" אותנו בסכומי עתק.

ואגב, העובדה שגם אתה וגם מינימייזר מוצאים לנכון לרדת לרמה של ירידות אישיות מראה בדיוק עד כמה אתם בטוחים בדבריכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...