המאבק בביטוח חובה לדו"ג - עמוד 11 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המאבק בביטוח חובה לדו"ג


y_a_n_i_k

Recommended Posts

אני לא מבין איך הצלחת לצטט את כל הפוסט שלי, ועדיין לפספס את הנקודה.

המפתח לפתרון בעיית הפקקים הוא לא מעבר לדו גלגלי, אלא שיפור תשתיות, נתתי דוגמאות מעולות לזה.

כמו כן, אם למדינה היה כל כך הרבה כסף בשביל לסבסד את כל רוכבי הדו"ג, עדיף להפנות את הכסף הזה לפיתוח התחבורה הציבורית, כמו רכבת קלה בת"א/חיפה/ירושלים. זה יחסוך הרבה יותר זיהום והרבה יותר פקקים.

אני לא נגד אבא שלי בנושא, ולא נגד אף אחד בנושא, אני הולך עם ההגיון הישר.

אבא שלי לא עומד לשלם יותר, אלא לקבל הוזלה קטנה (עומד בקריטריונים של מעיל גיל 40, נקי לחלוטין מהרשעות שכוללות דו גלגלי, ובעל רשיון לאופנוע מעל 3 שנים)

משתלם להיות זהיר, וכמו שאמרו פה כבר 5000 פעם- אם כל קהילת הרוכבים תתחיל להיות זהירה, מחירי הביטוח ירדו, חד וחלק.

אוקיי, אז אתם זורקים את האשמה על נהגי ה "פחיות". זוכר את הקמפיינים של משרד התחבורה ואור ירוק? "בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם".

מכונית חותכת לנתיב שלך בלי לאותת? נהג כלשהו מזגזג כמו משוגע בין הנתיבים?העיניים שלך פועלות, כל הגוף שלך פועל, עדיין יש לך יכולת (גם אם רק חלקית) למנוע את התאונה. תאט, תעבור נתיב, או אפילו תרד לשוליים ותעצור. כבר לא פעם נאלצתי לעשות את זה במכונית, אין מניעה לעשות את זה על דו"ג.

אתה מפספס פה את הנקודה.

ישראלים מתנהגים אותו דבר אם הם ברכב או אם הם בקטנוע, זה שהם נפצעים קשה בקטנוע זה לא אומר שהם נהגים לא זהירים.

רק בגלל שרכבים בנויים ככה ודו"ג אחרת אז זה משפיע, כי כניסה קלה בדו"ג והוא נופל, והפצעים הם יותר רציניים.

ולמה הביטוח של הרכבים זול?

*רובם המוחלט של האוכלוסייה נוסעים ברכבים לכן הביטוחים מקבלים הרבה כסף... יש להם הרבה לקוחות שיכולים לכסות את הנזקים.

*בדר"כ נזקים של הרכבים הם חיצוניים, כלומר הבנאדם פחות נפגע ואצל רוכב הדו"ג זה לרוב הוא בעצמו.

תחשוב שרכב תופס מקום של 4 אנשים נוספים, דו"ג תופס מקום של יחיד (עם חצי מושב בשביל עוד נוסע).

תתאר לעצמך מה יכול לקרות אם הרבה מרוכבי דו"ג היו עוברים לרכב כאשר רובם גרים באזור המרכז?

לגבי אביך, הביטוח שלו אמור להיות יותר מוזל, אבל לא בצורה משמעותית, אלא ממש בשקלים בודדים.

אבל אם מסתכלים בכללי עתנבי העלה את הביטוח בהרבה.

אישית, במקרה הכי גרוע אני אעבור למכונית, אשמח "לעזור" לכם באי מציאת חנייה והאריך כמה שיותר את הפקקים. :xyxthumbs:[br]פורסם בתאריך: 5.09.2009 בשעה 14:16:46


אגב, רק שתבין, עליית הביטוח לא תעזור לענתבי, כי פחות רוכבים ייעשו ביטוח וגם אז הביטוחים יהיו בהפסדים כי אין הרבה לקוחות כדי לכסות את הנזקים הגופניים.

ככה שענתבי רק גורם ליותר נזקים ייחסית למצב הקודם.

זה בסדר לשאוף ליותר :s07::

traffic-jam.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 278
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

Scorn- זה נכון שברגע שלחברה יש פחות הוצאות היא יכולה להוריד מחירים. אבל חשוב לה יותר הכנסות גבוהות מאשר שאני ואתה נהיה מאושרים כי הורידו לנו בהוצאות. אז לא בטוח שהם יורידו מחירים.

אתה אומר שיש פרוייקטים, נכון יש המון. אני מקווה שזה יספיק כיוון שכול שנה יש יותר כלי ויותר בניינים וכמות הנתיבים יכולה לגדול עד גבול מסויים.

אני נוסע בבקרים מתל אביב לאריאל, אוטובוס שעובר דרך פתח תקווה וכול עיר בדרך, אני רואה כמות נכבדה של פקקים בבוקר וכנ"ל בערב שאני חוזר משם.

תחשוב שרכב תופס מקום של 4 אנשים נוספים, דו"ג תופס מקום של יחיד (עם חצי מושב בשביל עוד נוסע).

אני מקווה שאתה מדבר על רמזורים כי אם אתה רוכב כה צמוד לרוכבים אחרים אז אתה מסכן את עצמך ואחרים ונותן תחמושת לאלו שאומרים שדו"ג מסוכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כנראה לא מבין שגם אם תעביר את כל רוכבי הדו גלגלי למכוניות גם ככה הפקקים לא ממש יתארכו כי גם היום לרוב המוחלט של רוכבי דו"ג, הדו"ג הוא בנוסף למכונית? :nixweiss:

בנוסף לזה, חוץ מבאיזור המרכז, הרבה מאוד (אולי אפילו רוב) הפקקים נגרמים כתוצאה מתאונה (בין אם מדובר בתאונה שבגינה הכביש נחסם, או רק בגלל תופעת הסקרנים שחייבים לעצור להסתכל לפני שהם ממשיכים) או מישהו שנתקע על הכביש וכדומה. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה עמדתי בפקק באיזור הצפון יותר מ 7 דקות שנגרם כתוצאה מעומס.

דו"ג אלו כלים מסוכנים יותר מראש, הרוכבים הם אלו שלוקחים את הסיכון הזה, ולכן הגיוני לחלוטין שהביטוח יהיה יקר יותר משל כמו מכונית, כלי בטיחותי בעשרות מונים.

בנוסף, כלים דו"ג לא יכולים לרכב אחד ליד השני, אלא רק בטור, במקרה כזה הם תופסים רק 20% פחות שטח ממכונית, ולקצר פקקים באופן משמעותי הם לא ממש יכולים.

אם אתה רוכב במקביל לרוכב אחר על אותו נתיב- זו בדיוק צורת הנהיגה המסוכנת שכולנו מדברים עליה.

לגבי נהגים, בכלל- זה שהם נפצעים קשה בקטנוע לא אומר שהם לא זהירים- השם הרע (מאוד) שיצא לקהילת הרוכבים הישראלית אומר שהרבה מהם לא זהירים.

מספר התאונות שמערבות דו גלגלי הוא רק נספח לזה.

הביטוח של הרכבים "זול"? באמת? חוץ מביטוח החובה שלא ממש יקר בגלל שהנהג בטוח יחסית, צד ג' והמקיף עולים פי כמה ממה שהם עולים לכלים דו גלגליים (ושוב, בצדק. מכונית יכולה לגרום ליותר נזק מדו"ג)

יש היגיון בכל מחירי הביטוח, למרות שהם לא זולים לאף אחד, אבל אני לא מתלונן. כמו שאמרתי, אני לא מצפה שאנשים יעבדו בחינם, והחיים שלי שווים לי את כמה אלפי השקלים האלו בשנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Scorn- זה נכון שברגע שלחברה יש פחות הוצאות היא יכולה להוריד מחירים. אבל חשוב לה יותר הכנסות גבוהות מאשר שאני ואתה נהיה מאושרים כי הורידו לנו בהוצאות. אז לא בטוח שהם יורידו מחירים.

אם זה היה ענף רווחי (נגיד כמו חובה) חברות הביטוח היו לוקחות את זה בכיף אליהן ואז היתה תחרות

אין חוק שאומר שלחברת ביטוח אסור לבטח אופנוע בביטוח חובה, הן פשוט לא מעוניינות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה היה ענף רווחי (נגיד כמו חובה) חברות הביטוח היו לוקחות את זה בכיף אליהן ואז היתה תחרות

אין חוק שאומר שלחברת ביטוח אסור לבטח אופנוע בביטוח חובה, הן פשוט לא מעוניינות

פעם כלי דו"ג היה נחשב ככלי והיית יכול לעשות ביטוח אצל כל אחד, ברגע שהפרידו, הרסו את הכל.

כי פעם הביטוחים היו עולים ממש זול...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם כלי דו"ג היה נחשב ככלי והיית יכול לעשות ביטוח אצל כל אחד, ברגע שהפרידו, הרסו את הכל.

כי פעם הביטוחים היו עולים ממש זול...

אתה בטוח? כי עד כמה שאני יודע פעם כל ביטוחי החובה היו אצל אבנר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה גורם לכם לחשוב שהמחירים אי פעם ירדו. :lol: זה לא עובד ככה יותר במדינת , גם לאחר משבר כלכלי ושחיקת שכר, המחירים רק עולים. כשיש סיבה להוריד מחירים, ממציאים 7 סיבות שונות להשאיר אותם באותו גובה ולעשות יותר כסף (דוגמא טובה תהיה המחירים של מכוניות מזהמות פחות שלא ירדו במיסוי ה"ירוק", או העלאת המיסוי על מכוניות מונעות בגז). כשיש את הסיבה הכי קטנה ומיותרת להעלות מחירים, הם עולים. צריך להשגיח על כל החשבונות, כי גם שהמחירים יורדים, החברות הגדולות בדרך כלל לא מעדכנות את החשבונות שלכם בשביל להרוויח יותר כסף- שיטת מצליח. אין כזה דבר ענף לא רווחי במדינת , מישהו תמיד מרוויח גם אם זה על חשבון אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד דבר כזה בפול גז נראה אותך.... המנהלים שם ייתנו לך באן לצמיתות. למה?

כי זה לא נכון!

אז אתה אומר שמי שאשם בכל התאונות בכביש זה הדו"ג ושנהגי המכוניות והמשאיות הם מאוד מאוד בסדר ונוהגים סוף הדרך.

אם כך קו המחשבה שלך אני לא רוצה לראות איך אתה נוהג.

תרצה או לא תרצה אתה גם כך עכשיו ממן כי החלוקה כרגע היא 25% לרוכבי הדו"ג ו-75% למכוניות.

כמו ש"אלי פאנגס" אומר חראות יש מ-2 הצדדים:

מצטער פול גז אבל פה באמת הגזמת, אף אחד לא יתן להם באן שם, כל משתמשי פול גז מודעים לזה שדו"ג זה כלי תחבורה לא בטיחותי, ומשכנעים שם כל רוכב חדש להיות מודע לזה, אתה מדבר שטויות הפעם.

בקשה מהמנהלים: תנו לו אזהרה כדי שיפסיק עם השטויות כדוגמת "פחיות", "מזדה 3 ליסינג מסריחות" וכו' כדי שיבין שהוא צריך לדבר כמו בנאדם וזה שנותנים לו לומר שטויות לא אומר שהוא יכול לזהם את הפורום. תודה.

ממילא ליסינג מסריחות? אבל לתת באן על פחיות? תעשה לי טובה.

איזה קטע, אני כן מתעסק בזה יום יום

והמודל האירלנדי הזה לא מספק את הכיסוי שמספק הביטוח בישראל

חברות הביטוח משלמות הון עתק בכל תאונה שיש בה פצועים או הרוגים

מלבד הסכומים שהם משלמים על הטיפולים, במידה ומדובר במוות או בפציעה קשה הם משלמים אובדן השתכרות עתידית

נער בן 16 שנהרג בתאונה או נהיה צמח יקבל סכום (מהוון) ששווה למשכורת הממוצעת במשק כפול כל השנים שהיה אמור לעבוד (מגיל 21 נגיד עד 67)

כל תאונה קטלנית עולה לחברת הביטוח מליוני שקלים.

אתה מתעסק בזה? אתה עובד בפול? או עובד במשטרה בסטטיסטיקה או משהו שקשור לדוג? אני מניח שלא.

איך איך הוא מודל מטופש אם הוא עובד? איך? תסביר לי?

בטח שהביטוח בארץ הוא הרבה יותר מקיף בגלל זה הוא יותר יקר בצורה אבסורדית!! זאת חלק מהבעיה לדעתי.

אתה יודע על מהחברות הביטוח משלמות הרבה כסף? על תביעות "שווא", על כאלה שנופלים שורטים את היד וישר תובעים על 10K את הפול, ויש המון כאלה! ובגלל זה הביטוח עולה, ולאו דווקא בגלל הטיפול הרפואי ו\או אובדן שכר שהבן אדם שנפצע.

רצית לראות מודל שעובד, הבאתי לך דוגמא, אבל אתה סתם פוסל אותו על הסף מבלי להתעמק בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתעסק בזה? אתה עובד בפול? או עובד במשטרה בסטטיסטיקה או משהו שקשור לדוג? אני מניח שלא.

לא, אני לא עובד בפול

אבל אני רואה התחשבנות של חברות הביטוח שאני מבקר עם הפול

ואני יודע לקרוא דוחות כספיים ומבין אותם

למה אני צריך לעבוד בפול או במשטרה בשביל לראות את התוצאות הכספיות שלהם?

זה נתון שגלוי לכולם.

איך איך הוא מודל מטופש אם הוא עובד? איך? תסביר לי?

בטח שהביטוח בארץ הוא הרבה יותר מקיף בגלל זה הוא יותר יקר בצורה אבסורדית!! זאת חלק מהבעיה לדעתי.

אתה יודע על מהחברות הביטוח משלמות הרבה כסף? על תביעות "שווא", על כאלה שנופלים שורטים את היד וישר תובעים על 10K את הפול, ויש המון כאלה! ובגלל זה הביטוח עולה, ולאו דווקא בגלל הטיפול הרפואי ו\או אובדן שכר שהבן אדם שנפצע.

רצית לראות מודל שעובד, הבאתי לך דוגמא, אבל אתה סתם פוסל אותו על הסף מבלי להתעמק בזה.

איך הוא מודל מטופש? כי הוא נופל על כולם, שוב אתה רוצה שהכלים הבטוחים (רכבים) יסבסדו את הכלים המסוכנים (אופנועים)

אתה בעצם רוצה שביטוח הבריאות הממלכתי שהתקציב שלו מגיע ישירות מהממשלה ומניכוי מהמשכורת של העובדים יממן לך את ביטוח החובה.

ואת מי בדיוק אתה מאשים בכל "תביעות השווא" בתאונות אופנוע? זה בעיה שלכם, בטח לא של נהגי המכוניות, תעלה את הבעיה הזאת בפורום פול גז ולא פה

הכיסוי בארץ הוא צודק מאוד, הוא מתבסס על פסיקות רבות ונותן תגמול צודק לנפגעי תאונות והרוגי תאונות

המצב בעבר דווקא היה אבסורדי-אדם שנהרג בתאונת דרכים היה מקבל עשרות אלפי שקלים לעומת אדם שנפצע קשה שהיה מקבל מליונים.

אז כן, רציתי לראות מודל שעובד, אבל לא מודל שבו המדינה וכלל האזרחים מממנים לך את הביטוח היקר והמסוכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, אני לא עובד בפול

אבל אני רואה התחשבנות של חברות הביטוח שאני מבקר עם הפול

ואני יודע לקרוא דוחות כספיים ומבין אותם

למה אני צריך לעבוד בפול או במשטרה בשביל לראות את התוצאות הכספיות שלהם?

זה נתון שגלוי לכולם.

הנתונים שלהם לא גלויים, הם לא חייבים שום דבר לאף אחד פרט לעצמם, אבל עזוב, אתה תלך ראש בראש.

איך הוא מודל מטופש? כי הוא נופל על כולם, שוב אתה רוצה שהכלים הבטוחים (רכבים) יסבסדו את הכלים המסוכנים (אופנועים)

אתה בעצם רוצה שביטוח הבריאות הממלכתי שהתקציב שלו מגיע ישירות מהממשלה ומניכוי מהמשכורת של העובדים יממן לך את ביטוח החובה.

ואת מי בדיוק אתה מאשים בכל "תביעות השווא" בתאונות אופנוע? זה בעיה שלכם, בטח לא של נהגי המכוניות, תעלה את הבעיה הזאת בפורום פול גז ולא פה

הכיסוי בארץ הוא צודק מאוד, הוא מתבסס על פסיקות רבות ונותן תגמול צודק לנפגעי תאונות והרוגי תאונות

המצב בעבר דווקא היה אבסורדי-אדם שנהרג בתאונת דרכים היה מקבל עשרות אלפי שקלים לעומת אדם שנפצע קשה שהיה מקבל מליונים.

אז כן, רציתי לראות מודל שעובד, אבל לא מודל שבו המדינה וכלל האזרחים מממנים לך את הביטוח היקר והמסוכן.

תסביר לי איך אתה מסבסד את הדו"ג?? כשאתה מכסה אך ורק את הכיסוי שלי? לא מעבר, כל מי שמעבר מוזמן לשלם יותר במקרה ורוצה יותר. אתה מתעלם מכל מה שאני אומר, ואתה מתנהג כמו ישראלי טיפוסי במקרה הזה, מצטער להגיד לך, זין על כולכם גם אם המודל עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למדינה מתוקנת יש אינטרס לעודד אמצעי תחבורה פחות מזהמים ויותר יעילים במטרה לצמצם את פקקים ולהוריד את רמת זיהום האוויר באזורים צפופים. ממשלות ישראל פוגעת פעם אחר פעם באמצעים שמשרתים מטרה זאת ומעודדת אמצעים אשר נוגדים מטרה זו רק כי הם יותר משתלמים מבחינה כלכלית. דוגמאות:

א. תחבורה ציבורית - מיושנת, לא יעילה, בזבזנית. במקום לעודד אנשים להשתמש בשירותיה גורמת להם לעבור למכוניות. יותר משתלם למדינה. תחבורה ציבורית צריך לסבסד, נהגי מכוניות אפשר לעשוק.

ב. חיסול מוחלט של אמצעי אנרגיה אלטרנטיבים - דיזל נקבר סופית ע"י רפורמה "מיסוי ירוק". בזמן שמנועי בנזין הגיעו לגבול הפיתוח מנועי דיזל משתפרים משנה לשנה בזכות מעבר למסילה משותפת ומצנן הביניים. מנוע דיזל מודרני חסכוני הרבה יותר מבנזין, מספק יותר כ"ס מעבר (וגם הרבה, הרבה יותר מומנט מבנזין), יותר אמין ופחות רועש. 70% מהרכבים החדשים באירופה נמכרים עם מנוע דיזל. כל החברות האירופאיות מציעות מנועי דיזל מעולים. הבולטת בהם היא פיאט עם מנוע Multijet שזכה לביקורות מעולות, משולב בדגמים החדשים של פיאט, אלפא רומיאו ולנצ'ה. המנוע משולב גם באופל קורסה, אסטרה ובדגמים מסויימים של סוזוקי. אף אחד מהדגמים לא משווק בארץ מחוסר ביקוש ותוספת המיסוי בעקבות מס ירוק העלימה כל סיכוי לראות בארץ מכוניות סופר מיני עם מנוע דיזל נקיים וחסכוניים.

לפרטים נוספים אפנה אתכם לכתבה המעולה הזאת: http://www.netcar.co.il/magazin/ed/editors.asp

http://www.netcar.co.il/magazin/ed/greentax2.asp

ביו-דיזל לא משווק בארץ, הסבת מנוע לגז לא משתלמת בעקבות תוספת המיסוי האחרונה. המדינה לא מעוניינת בעידוד שימוש חכם ויעיל יותר ברכב אלא ברווח 400 מיליון שקלים בעקבות הרפורמה.

ג. פגיעה בדו"ג. פירטנו מספיק בדיון.

לא מדובר כאן על פגיעה נקודתית בדו"ג עם תוספת 300 - 400 שקלים לביטוח החובה. מדובר בהחלטה נוספת בשרשרת החלטות אומללות של משרד האוצר והתחבורה, שמטרתם למנוע שימוש באמצעי תחבורה יעלים ועידוד שימוש באמצעים אשר מכניסים יותר כסף לקופת המדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנתונים שלהם לא גלויים, הם לא חייבים שום דבר לאף אחד פרט לעצמם, אבל עזוב, אתה תלך ראש בראש.

איזה נתונים שלהם לא גלויים?

ההכנסות? התביעות ששולמו? התביעות התלויות?

פחחחחחח

http://www.finance.gov.il/hon/2001/insurance/c_pdf/POOLR408.pdf

גלויים בדיוק כמו של כל חברת ביטוח אחרת

http://www.finance.gov.il/hon/2001/insurance/newComp.asp

תסביר לי איך אתה מסבסד את הדו"ג?? כשאתה מכסה אך ורק את הכיסוי שלי? לא מעבר, כל מי שמעבר מוזמן לשלם יותר במקרה ורוצה יותר. אתה מתעלם מכל מה שאני אומר, ואתה מתנהג כמו ישראלי טיפוסי במקרה הזה, מצטער להגיד לך, זין על כולכם גם אם המודל עובד.

מה לא מובן? אני לא רוצה לכסות שום חלק מהביטוח שלך, לא את הבריאות ולא את הפיצויים

אני רוצה לשלם רק את הביטוח שלי ולדעת שבמידה ויקרה לי משהו, המשפחה שלי לא תצטרך לשאת את עלויות הטיפול או שתקבל פיצוי הולם שיחליף את המפרנס בבית.

זה באמת כ"כ פשוט.

מה אתה רוצה? שבמידה וצעיר בן 25 עם אישה וילד יהרג, המשפחה לא תקבל כלום?

שאם הוא יהיה צמח לשארית חייו ועלות החזקתו בבית לווינשטיין תהיה 10,000 ש"ח בחודש המשפחה שלו תישא בזה?

לא, אתה רוצה שהכל יהיה כמו היום, רק שלא תשלם את זה לבד אלא שכל עם (גם אלו ללא הרכב) יתחלקו איתך בתשלום

תתחיל להתרגל לתחבורה ציבורית במקום לקוות לחיות על חשבון אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה נתונים שלהם לא גלויים?

ההכנסות? התביעות ששולמו? התביעות התלויות?

פחחחחחח

http://www.finance.gov.il/hon/2001/insurance/c_pdf/POOLR408.pdf

גלויים בדיוק כמו של כל חברת ביטוח אחרת

http://www.finance.gov.il/hon/2001/insurance/newComp.asp

מה לא מובן? אני לא רוצה לכסות שום חלק מהביטוח שלך, לא את הבריאות ולא את הפיצויים

אני רוצה לשלם רק את הביטוח שלי ולדעת שבמידה ויקרה לי משהו, המשפחה שלי לא תצטרך לשאת את עלויות הטיפול או שתקבל פיצוי הולם שיחליף את המפרנס בבית.

זה באמת כ"כ פשוט.

מה אתה רוצה? שבמידה וצעיר בן 25 עם אישה וילד יהרג, המשפחה לא תקבל כלום?

שאם הוא יהיה צמח לשארית חייו ועלות החזקתו בבית לווינשטיין תהיה 10,000 ש"ח בחודש המשפחה שלו תישא בזה?

לא, אתה רוצה שהכל יהיה כמו היום, רק שלא תשלם את זה לבד אלא שכל עם (גם אלו ללא הרכב) יתחלקו איתך בתשלום

תתחיל להתרגל לתחבורה ציבורית במקום לקוות לחיות על חשבון אחרים.

בוא הנה אתה באמת אטום, כמו לדבר לקיר, נתחיל בזה שאתה מסבסד את כולם, כל נהגי במקרה ואתה לא עושה תאונה כל שני וחמישי... הביטוח חובה יהיה ביטוח חובה שווה כולם, ויכסה את ההוצאות הבריאותיות נטו, כמובן גם את הילד צמח במקרה וקורה, ומי שרוצה מעבר כמו נגיד תאונה קלה ובעצם פציעה נפשית בלי טיפול רפואי אלה כל אותם תביעות שווא ובלה בלה בלה וכל השאר שטויות שמוציאים על גביהם יהיו בתוספת תשלום, כמו סוג של ביטוח אישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא הנה אתה באמת אטום, כמו לדבר לקיר, נתחיל בזה שאתה מסבסד את כולם, כל נהגי במקרה ואתה לא עושה תאונה כל שני וחמישי... הביטוח חובה יהיה ביטוח חובה שווה כולם, ויכסה את ההוצאות הבריאותיות נטו, כמובן גם את הילד צמח במקרה וקורה, ומי שרוצה מעבר כמו נגיד תאונה קלה ובעצם פציעה נפשית בלי טיפול רפואי אלה כל אותם תביעות שווא ובלה בלה בלה וכל השאר שטויות שמוציאים על גביהם יהיו בתוספת תשלום, כמו סוג של ביטוח אישי.

אני לא אטום, אתה פשוט לא מבין מהי המהות של ביטוח

ברור שאם כביכול אני לא תובע את הביטוח "אני מפסיד" אבל שוב, זאת המהות של ביטוח

ההכנסות ממני כל השנים בוודאי מממנות את התשלומים לנהגים אחרים שעשו תאונת גוף, אבל הן משקפות רק את הסיכון שאני אעשה תאונה

ולא את הסיכון של כלים שמסוכנים פי מאות אחוזים.

אף אחד לא רוצה לסבסד אתכם, לאף אחד אין אינטרס כזה מלבדכם, אז תשאו בעלויות או שתסעו באוטובוס, זה באמת כ"כ פשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...