המאבק בביטוח חובה לדו"ג - עמוד 10 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המאבק בביטוח חובה לדו"ג


y_a_n_i_k

Recommended Posts

אתה מצחיק, אתה יודע?

"תגיד משהו רע על אופנועים בפורום אופנועים, יתנו לך באן לצמיתות!"

........מישהו ציפה למשהו אחר? זה אומר שהמנהלים של פול גז יודעים -משהו- מהחיים שלהם בכל הנוגע לתאונות דו"ג, החוק, הביטוח, ושאר ירקות?

אם הייתה להם טיפת שכל, במקום לפתוח מאבק אבוד מראש (חלק שם מדברים על להגיש בג"ץ. בג"ץ באיזו טוענה? חברת הפול תציג נתוני הוצאות בגלל תאונות רוכבי אופנוע, והבג"ץ שלכם גמור), ולהטיף לנהגי ה "פחיות", תתעלו את האנרגיה להטיף לרוכבי הקטנועים שמוציאים לכולכם שם רע, ולהפיכת התהליך לקבלת הרשיון לקשה ותובעני יותר.

פחות אידיוטים עם דו"ג= פחות תאונות= פחות הוצאות לחברות הביטוח= מחירי הביטוח ירדו. אין אפס. אם תגרמו לזה לקרות, תראו תוצאות.

אבל לא, עדיף לצפות שאחרים יסבסדו את הוד קדושתכם, ושחברות הביטוח ישארו בהפסדים, כי חברות הביטוח רעות, סוחטות, נבלות, וכדברי כמה מחבריך בפול גז, צריך להילחם במדינה בכל הכוח על הצעד הנוראי הזה! (לא שהוא קשור למדינה, אבל שמע.. אם זה מה שעושה לכם את זה....)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 278
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מר פול גז היקר, זו בדיוק הסיבה שלא תראה אותי מבזבז את הזמן שלי בפורום שעל שמו את נקרא, אפילו אם זה פורום הדו"ג הגדול ביותר בארץ. כמו שאמרו פה לפני, סתימת פיות היא לא מקור לגאווה. יודע מה? אפילו לא הייתי צריך להתרעם עכשיו על השטות שפלטת לגבי הפורום שעל שמו אתה נקרא, כי גולשים חכמים אחרים עשו זאת לפני.

אגב, איפה ראית שציינתי שמרבית התאונות נגרמות על ידי דו"ג? כל מה שאמרתי זה שהתדמית של דו"ג היא שזה כלי תחבורה לא בטיחותי בעליל, אשר נכונה ברובה המכריע, וזאת בגלל הסיבות שכבר ציינתי בתגובתי הקודמת. אתה רוצה לשנות? בכיף! תתחיל בזה שתסתכל על הגיבנת שלכם ותעשה את השינוי מבפנים, היינו מהצד שלכם.

נכון, אתה צודק, כבר היום אני מממן אחוז ניכר מהביטוח שלך ושל חבריך לכביש, זה אומר שזה בסדר? ממש לא! ואם פה זה צריך להיעצר אז פה זה יעצר! אני מייחל להגיע ליום שבו אתם תשלמו את כל עלות הביטוח של הדו"ג שלכם ואני לא אצטרך לממן אפילו אחוזון בודד. לצערי כנראה שזה לא ייקרא, אז אני מציע שתרגע ותגיד תודה רבה על זה שכבר עכשיו אנחנו, נהגי הרכב, ממנים לכם חלק ניכר מן הביטוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אף אחד לא יודע לנהוג חוץ ממני" - הגישה של כולנו וככול שאנחנו בטוחים בזה כך גם אנחנו לא מתחשבים באחרים על הכביש, לכן אף אחד לא יכול לומר שרק צד אחד גורם לתאונות כי שני הצדדים אשמים באותה מידה.

פחות אידיוטים עם דו"ג= פחות תאונות= פחות הוצאות לחברות הביטוח= מחירי הביטוח ירדו.

פחות אידיוטים בכול תחום = מצב הרבה יותר טוב באותו תחום. אבל אידיוטים זה חלק מהעולם. ::)

דו"ג מסוכן > העלאת מחירי הביטוח > פחות רכישות של דו"ג > יותר רכישות של מכוניות > יותר פקקים באילון > נסיון של הממשלה לעודד רכישת דו"ג על ידי הורדת מחירי הביטוח.

תנו לזה זמן והכול יעשה בשבילכם. :)

לאלו שאומרים שלא צריך לסבסד את רוכבי הדו"ג, כוונו את האנרגיה אל שר התשתיות (או איך שלא קוראים לו בשיטת הדמוקרטיה) כדי שיפעל לשיפור התשתיות בארץ כדי שלא יהיו כול כך הרבה פקקים ואז לרוכבי הדו"ג יהיה תרוץ אחד פחות לרכוש דו"ג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל קטן בין שני תרשימי הזרימה שלנו-

שלי הגיוני ומתאר מה שיקרה אם האירועים ישתלשלו ככה.

שלך מתאר מה שאתה רוצה שיקרה. נראה לך שלממשלה איכפת כמה פקקים יש פה או שם? זה ממש לא יוביל לעידוד ממשלתי של כלים דו"ג.

אכן, פחות אידיוטים בכל תחום= מצב הרבה יותר טוב, אבל שיש הזדמנות לעשות את השינוי הזה ומעדיפים להתנהג כמו מפגרים ולהילחם בתחנות רוח, האידיוטים נשארים במקומם.

שיפור התשתיות והכבישים בארץ נעשה בכל רגע נתון ובכל מקום, אין סיבה לפנות לשר התחבורה או שר התשתיות, העבודות כבר נעשות.

זה שלא בחרו כצעד ראשון להוסיף עוד נתיבים באיילון זה סיפור אחר, אבל בזמן הזה נפתחו עוד קטעים בכביש 6, צומת הצ'ק פוסט עברה שינוי ניכר, ועוד פרויקטים שהורידו דרסטית את מספר הפקקים באיזורם בלי שאף אחד יעבור לדו גלגלי. מדהים, אה?

תמשיכו לחיות באשליות שלכם, ביום שתחליטו להתעורר למציאות, אולי יש לכם סיכוי להשיג משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אף אחד לא יודע לנהוג חוץ ממני" - הגישה של כולנו וככול שאנחנו בטוחים בזה כך גם אנחנו לא מתחשבים באחרים על הכביש, לכן אף אחד לא יכול לומר שרק צד אחד גורם לתאונות כי שני הצדדים אשמים באותה מידה.

פחות אידיוטים בכול תחום = מצב הרבה יותר טוב באותו תחום. אבל אידיוטים זה חלק מהעולם. ::)

דו"ג מסוכן > העלאת מחירי הביטוח > פחות רכישות של דו"ג > יותר רכישות של מכוניות > יותר פקקים באילון > נסיון של הממשלה לעודד רכישת דו"ג על ידי הורדת מחירי הביטוח.

תנו לזה זמן והכול יעשה בשבילכם. :)

לאלו שאומרים שלא צריך לסבסד את רוכבי הדו"ג, כוונו את האנרגיה אל שר התשתיות (או איך שלא קוראים לו בשיטת הדמוקרטיה) כדי שיפעל לשיפור התשתיות בארץ כדי שלא יהיו כול כך הרבה פקקים ואז לרוכבי הדו"ג יהיה תרוץ אחד פחות לרכוש דו"ג.

התשתיות עלובות אצלינו ולא ממש מתקדמות.

ראה ערך "בורות באספלט" או "כבישים לא רחבים".

יש הבדל קטן בין שני תרשימי הזרימה שלנו-

שלי הגיוני ומתאר מה שיקרה אם האירועים ישתלשלו ככה.

שלך מתאר מה שאתה רוצה שיקרה. נראה לך שלממשלה איכפת כמה פקקים יש פה או שם? זה ממש לא יוביל לעידוד ממשלתי של כלים דו"ג.

אכן, פחות אידיוטים בכל תחום= מצב הרבה יותר טוב, אבל שיש הזדמנות לעשות את השינוי הזה ומעדיפים להתנהג כמו מפגרים ולהילחם בתחנות רוח, האידיוטים נשארים במקומם.

שיפור התשתיות והכבישים בארץ נעשה בכל רגע נתון ובכל מקום, אין סיבה לפנות לשר התחבורה או שר התשתיות, העבודות כבר נעשות.

זה שלא בחרו כצעד ראשון להוסיף עוד נתיבים באיילון זה סיפור אחר, אבל בזמן הזה נפתחו עוד קטעים בכביש 6, צומת הצ'ק פוסט עברה שינוי ניכר, ועוד פרויקטים שהורידו דרסטית את מספר הפקקים באיזורם בלי שאף אחד יעבור לדו גלגלי. מדהים, אה?

תמשיכו לחיות באשליות שלכם, ביום שתחליטו להתעורר למציאות, אולי יש לכם סיכוי להשיג משהו.

הטיפש ייסתכל על ההווה.

החכם ייסתכל על העתיד.

העתיד אומר שיהיה פה גיהינום (הילודה מתרבה) ולכן אנחנו צריכים להכין לא רק תשתיות רחבות יותר אלא גם פחות עומס על הכבישים, שבזה מתמחים רוכבי הדו"ג.

הרי בכל בוקר אני רואה אלפי רכבי מאזדה 3-ליסינג מסריחות שהייטקיסטים נוסעים בהם רק ביחיד, תופסים מרחב גדול ייחסית סתם... אם היו מורידים את הליסינג זה כבר היה משפר יפה מאוד את המצב בכבישים. אבל כנראה שלא ייעשו זאת בקרוב.

ורק להוכיח לך שעושים בממשלה מאמצים לקידום הדו"ג בישראל:

http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=31165

אפרופו, אם אני לא טועה אמרת לי שלאבא שלך יש דו"ג, לא מבין אותך איך אתה נגד אביך בנושא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשה מהמנהלים: תנו לו אזהרה כדי שיפסיק עם השטויות כדוגמת "פחיות", "מזדה 3 ליסינג מסריחות" וכו' כדי שיבין שהוא צריך לדבר כמו בנאדם וזה שנותנים לו לומר שטויות לא אומר שהוא יכול לזהם את הפורום. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העתיד אומר שיהיה פה גיהינום (הילודה מתרבה) ולכן אנחנו צריכים להכין לא רק תשתיות רחבות יותר אלא גם פחות עומס על הכבישים, שבזה מתמחים רוכבי הדו"ג.

הרי בכל בוקר אני רואה אלפי רכבי מאזדה 3-ליסינג מסריחות שהייטקיסטים נוסעים בהם רק ביחיד, תופסים מרחב גדול ייחסית סתם... אם היו מורידים את הליסינג זה כבר היה משפר יפה מאוד את המצב בכבישים. אבל כנראה שלא ייעשו זאת בקרוב.

לגבי הילודה - כן

הפיתרון הוא יעילה ולא הדו"ג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הילודה - כן

הפיתרון הוא תחבורה ציבורית יעילה ולא הדו"ג

שכח מזה, הניסיון העברי של מלמד שאנחנו רחוקים מזה.

כל עוד אני לא רואה תוצאות חיוביות על הכביש, אני עדיין יהיה משוכנע שיעילות לא קיימת בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרי בכל בוקר אני רואה אלפי רכבי מאזדה 3-ליסינג מסריחות שהייטקיסטים נוסעים בהם רק ביחיד, תופסים מרחב גדול ייחסית סתם... אם היו מורידים את הליסינג זה כבר היה משפר יפה מאוד את המצב בכבישים. אבל כנראה שלא ייעשו זאת בקרוב.

צרות העין הזאת כלפי עובדי ההיי-טק (שצוחקים עלייך כל הדרך אל הבנק) מדהימה אותי כל פעם מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צרות העין הזאת כלפי עובדי ההיי-טק (שצוחקים עלייך כל הדרך אל הבנק) מדהימה אותי כל פעם מחדש.

למה אתה מכוון לא נכון?

אין לי שום טענה נגד היי-טקיסטים... פשוט השימוש במכוניות ליסינג לא תורם בכלל לשיפור האווירה בכבישים.

יש הייטקיסטים שנוסעים על טימקס בחיי היום יום וזה אותי משמח מאוד. הם תורמים לתחבורה יותר יעילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך הצלחת לצטט את כל הפוסט שלי, ועדיין לפספס את הנקודה.

המפתח לפתרון בעיית הפקקים הוא לא מעבר לדו גלגלי, אלא שיפור תשתיות, נתתי דוגמאות מעולות לזה.

כמו כן, אם למדינה היה כל כך הרבה כסף בשביל לסבסד את כל רוכבי הדו"ג, עדיף להפנות את הכסף הזה לפיתוח התחבורה הציבורית, כמו רכבת קלה בת"א/חיפה/ירושלים. זה יחסוך הרבה יותר זיהום והרבה יותר פקקים.

אני לא נגד אבא שלי בנושא, ולא נגד אף אחד בנושא, אני הולך עם ההגיון הישר.

אבא שלי לא עומד לשלם יותר, אלא לקבל הוזלה קטנה (עומד בקריטריונים של מעיל גיל 40, נקי לחלוטין מהרשעות שכוללות דו גלגלי, ובעל רשיון לאופנוע מעל 3 שנים)

משתלם להיות זהיר, וכמו שאמרו פה כבר 5000 פעם- אם כל קהילת הרוכבים תתחיל להיות זהירה, מחירי הביטוח ירדו, חד וחלק.

אוקיי, אז אתם זורקים את האשמה על נהגי ה "פחיות". זוכר את הקמפיינים של משרד התחבורה ואור ירוק? "בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם".

מכונית חותכת לנתיב שלך בלי לאותת? נהג כלשהו מזגזג כמו משוגע בין הנתיבים?העיניים שלך פועלות, כל הגוף שלך פועל, עדיין יש לך יכולת (גם אם רק חלקית) למנוע את התאונה. תאט, תעבור נתיב, או אפילו תרד לשוליים ותעצור. כבר לא פעם נאלצתי לעשות את זה במכונית, אין מניעה לעשות את זה על דו"ג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיקון קל, זה לא מה שאני רוצה. אני נוסע באוטובוס. :)

לפי דעתך ברגע שיהיו פחות תאונות בגלל דו"ג חברות הביטוח יורידו תעריפים?

היו מקרים רבים שחברות תקשורת (לדוגמה) דיווחו על עליה בהכנסותיהן ועדיין לא הורידו את מחירי השירותים. מה גורם לך לחשוב שחברות ביטוח יורידו? (רק אל תגיד שזה הגיוני כי שנינו יודעים שלא ככה זה עובד)

אני מקבל מה שאתה אומר בקשר לאילון וכביש 6. אבל מה בנוגע לכבישים בתוך ערים?

כול התשתית התעבורתית בארץ לוקה בחסר. דו"ג הכרחיים לעסקים מסויימים בשביל שליחויות שהם עושים, כנ"ל משאיות. לעולם לא ניפטר משניהם ואני יודע כמה מעצבנים הם לכולם וכמה כולם מעצבנים בשבילהם.

אוטובוסים מאחרים ורכבות עמוסות. אלו גם נחשבות כתשתיות.

כולם מאשימים את כולם והאשמים האמתיים יוצאים נקיים.

עצמך אמרת (Scorn ) שיש הזדמנות לעשות שינוי מעדיפים להלחם בתחנות רוח. למה לא להלחם בשר התחבורה והתשתיות ולגרום להם לעשות שינויים לטובה בכול הקשור לתשתיות תחבורה במקום לדאוג לעוד כמה מאות שקלים בביטוח ?

אם המחירים של הביטוח לדו"ג יעלו ולמכוניות ירדו אז כול מי שבעל מכונית ישמח? לא הוא יחזור לשבת בפקק (עירוני או בין עירוני) ולחפש חנייה.

כמובן להילחם בממשלה זה לא דבר קל ויש דברים חשובים יותר לעשות עם תקציב המדינה מאשר לשפר תשתיות.

אז מה שאנחנו חיים בחרא? העיקר חיים. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הילודה - כן

הפיתרון הוא תחבורה ציבורית יעילה ולא הדו"ג

אני אומנם מתנגד לעידוד ילודה אבל מסיבות אחרות. אולי לא מהמדינות הגדולות בעולם מבחינת שטח, אבל עם 3.5 דונם לאדם היא גם לא ממש צפופה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתך ברגע שיהיו פחות תאונות בגלל דו"ג חברות הביטוח יורידו תעריפים?

היו מקרים רבים שחברות תקשורת (לדוגמה) דיווחו על עליה בהכנסותיהן ועדיין לא הורידו את מחירי השירותים. מה גורם לך לחשוב שחברות ביטוח יורידו? (רק אל תגיד שזה הגיוני כי שנינו יודעים שלא ככה זה עובד)

אני מקבל מה שאתה אומר בקשר לאילון וכביש 6. אבל מה בנוגע לכבישים בתוך ערים?

עצמך אמרת (Scorn ) שיש הזדמנות לעשות שינוי מעדיפים להלחם בתחנות רוח. למה לא להלחם בשר התחבורה והתשתיות ולגרום להם לעשות שינויים לטובה בכול הקשור לתשתיות תחבורה במקום לדאוג לעוד כמה מאות שקלים בביטוח ?

1- זו לא דעתי, ברגע שחברת הפול תפסיק להיות בהפסדים, המחירים ירדו. יש לחץ מתמיד על החברה לא להעלות תעריפים, ואף להוריד אותם, אבל היא לא יכולה להרשות לעצמה את זה במצב הנוכחי.

מה בנוגע לכבישים בתוך ערים? נתתי בכוונה את צומת הצ'ק פוסט כדוגמה, והמחלף החדש שיש שם. הפקקים נחתכו בצורה דרסטית מכל כיוון. אותו דבר לגבי צומת קריית אתא, ואלו רק 2 דוגמאות מתוך עוד רבות. ניתוב יעיל ותחבורה ציבורית הם המפתח לבעיית הפקקים.

למה להילחם בשר התחבור והתשתיות אם הם כבר עושים מה שהם אמורים לעשות? בכל יום ושעה יש פרויקטים שנבחנים, פרויקטים שמאושרים, ופרויקטים שנבנים, זה שלא בחרו בראש וראשונה את נתיבי איילון לא אומר שאף אחד לא עושה כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...