דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0 - עמוד 65 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0


karpad

Recommended Posts

^ ^ ^

לא , לא ניראה לי מוזר זה דווקא ניראה לי הדבר הכי הגיוני בתרד ההזוי הזה :lol:.

עכביש אל תגיד לי שלא קראת מרכבות האלים

פון דניקן מתרץ את העובדה שאין שום זכר מפורש בכתובים לביקורם של החייזרים בכך שרוב הספריות של התרבויות הקדומות בפרגמון, באפסוס, באלכסנדריה ובירושלים הושמדו בכיבוש או כתוצאה משריפת ספרים מכוונת בידי קנאים דתיים.

^ ^ ^ זה הדבר ההגיוני היחידי שאני יכול להעלות בדעתי על הספר מרכבות האלים .

אבל מה לי ולגרמנים הזויים שרוצים לעשות גם קצת ( הרבה ) כסף על הדרך ? כשיש לי חברה ראלים חיים וקיימים בסביבה .

וחיזרים ? מפרים בני אדם ? אפילו יצורים חיים מהפלנטה הזו לא יכולים להפרות מין אחד את השני - אז סוג שונה לחלוטין שאולי או לא עובד על אותם עקרונות כימיים שלנו ? - סיכוי קלוש , ואתם יודעים מה , גם לא מעניין בכלל , איך זה תורם להטבת החיים של המין האנושי בכלל ושל היחיד בפרט ? את מי זה מעניין בכלל מי הפרה את מי ? יותר מעניין למה שיפרה זכתה באח הגדול ולא יוסי בובליל או להביא בסוף החודש את המשכורת הביתה , החיזרים יכולים לעזור בזה ?

מזכיר לי את מה שאמר אחד כאשר הוא נישאל מי הוא המשיח האמיתי , הנוצרי או היהודי ? הוא ענה :"first came' first served " מה השטויות האלו ? מרכבות האלים ? - פחחח . אלו הם נושאים של אנשים משועממים שהמח שלהם מריץ עליהם קטעים , הכל יתכן ביקום גדול שכזה לכן צריך להתעסק עם מה שחשוב , ושאלות של ריקי - הן דבר לא חשוב ( וחשוב היה לי להגיד את זה :smile1:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

על מה אתה מדבר כשאתה כותב ארכיאולוגיה גלויה?

ארכאולוגיה מקראית.

אני מציע לך לקרוא בויקיפדיה ומישם לזרום לתת-נושאים ספציפיים עליהם תמצא מידע רב באינטרנט וברוב האינציקלופדיות (אם כי המידע בהן אינו עקבי).

--------------

עכביש

עכביש, שוטה הכפר+חייזרים?.למה הם לא נחתו במגרש הפוטבול של אניברסיטת ברקלי - למשל ?

בתור מה אתה שואל אותי?, בתור חייזר?. חשבת על זה שאותם חייזרים רוצים לשמור על פרופיל נמוך?.

באותה נימה אני חייב להגיד שבעצמי ראיתי כמה תופעות שבאופן מפתיע מתקשרות לנושא של עבמ''ים. למשל יום אחד בטיול שטח בשבילים שבחלקו הצפוני של החניון של "סינמה סיטי" בין הרצליה לתל אביב. ראיתי מעין מספר עיגולים באמצע העשב. זה היה בגודל של סלון של דירה ממוצעת (רק בעיגול כמובן). עכשיו זה היה מורכב ממלא עיגולים של אדמה ובינהם עיגולים של עשב שאותם חצה פס של אדמה.

פעם אחת נסענו לצפון בלילה ואני לא אשכח את זה. ליד נצרת שם באחד הכבישים ראיתי משהו עגול וירוק (ממש מרחוק אבל) עולה מתוך סוג של מטע עצי זית. זה היה ממרחק עצום של חצי קילומטר (אולי טיפה יותר). לאחר כמה דקות שזה ריחף זה פשוט נעלם..מוזר.

עוד מקרה כשהיתי קטן נסענו כולם לדודים בנתניה והיה בשמים מעין עיגול קטן שזז במהרה עם אור ירוק (אותו העב"מ) שדיווחו עליו אז בחדשות שריחף מעל כביש החוף לכיוון נתניה (1995).

אני יודע שחלק יגידו שאני שרלטן אבל את מה שאני ראיתי אני ראיתי. אני לא יודע מה אלו הדברים שראיתי. אני פשוט לא מצליח לקשר את זה לטכנולוגיה או למשהו שקשור לבני אדם. אולי זה חייזרים, אולי לא. אנערף?.

בקיצור עכביש. אתה מנפח את העניינים ומנסה להתאים אותם לאג'נדה האישית שלך. חלאס!.

--------------

Rikus

עכביש אל תגיד לי שלא קראת מרכבות האלים

ריקוס, עוד תאוריה אחת מתוך עשרות שבאו והלכו.

במקרה הזה התאוריה אינה אתאיסטית או אנטי-תאיסטית. היא אגנוסטיקנית. אם החייזרים יצרו אותנו - מי יצר את החייזרים?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם החייזרים יצרו אותנו - מי יצר את החייזרים?

נחמד לראות מישהו שמאמין באלוהים ומשתמש בטעון הזה :) עכשיו רק תחליף "חייזרים" ב"אלוהים". היות ומדובר במושגים המעורפלים בערך באותה המידה - אזי או ששתי השאלות לגיטימיות או שאף אחת מהן. ובמילים אחרות: או שלחייזרים יש את הזכות להווצר יש מאין כמו לאלוהים שלך (או להתקיים מאז ומתמיד, או כל טעון אחר שאתם משמיעים ביחס לאלוהים) או שגם אלוהים לא יכול היה להווצר יש מאין ולכן בהכרח דורש אל קדום יותר או שאינו קיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצדיק טוטא

סתם הינה כתבה על קסמים - מהיום,אני חושב ,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3642971,00.html

הצלחת 'ידעונים מודרניים' דוגמת אורי גלר וחבריו המנטליסטים, אשר עלו על הגל, נובעת עדיין מאותו צורך אנושי קדום לגעת באלוהי.

האשליה שתוכל 'לראות את זה', 'לחוות את זה' בחושים שלך, את ה'בלתי נתפס', ה'בלתי מושג' וה'בלתי מובן', האשליה הזאת סחירה וזוכה להצלחה רבה. יש לה קונים רבים

במציאות המורכבת שלנו, בדומה למגוון המוצרים שמציעים דתות שונות והמיסטיקה לסוגיה.

טוטון יכול להיות שאתה אחד מאילו - שכל כך רוצה לגעת ולדעת ?

מדוע יקירי ? כל כך רע כאן ?

אם אנשים היו מסתפקים במה שיש להם ובאמת המצויה כאן ועכשיו האם היה סיכוי שהעולם היה אחרת ?

האם זה מה שהתורה מנסה להגיד לנו בסיפור גן עדן , שאין לנו מה לחפש במקום אחר , שמה שיש שם זה רק עצב ועבודה ואוכל קשה וכו' , שכאן זה גן העדן ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה אני לא רוצה שיהיה טוב מדיי או רע מדי. אני רוצה איזון, שהחיים יהיו בסדר. לא טובים ולא רעים.

בחוצנים אני מתעניין לא בגלל סיבה תורנית אלא בגלל שזה מעניין. תרבות אחרת שיש להם הבתי ספר שלהם, מוזיקות, דפוסים, התנהגויות. הכל אצלהם שונה.

אבל אתה שוכח שני דברים נוספים.

1.התורה לא מזכירה חוצנים לא בעד ולא נגד. היא פשוט לא מתעסקת בחיים כאלה או באפשרות שיתקיימו מחוץ לכוכב הזה. למרות זאת חוצנים או משהו שמזכיר אותם כן מוזכרים בתנ"ך למשל בני מרוז. מ?ן ש??מ?י?ם נ?ל?ח?מו? ה?כ?ו?כ?ב?ים מ?מ??ס?ל?ו?ת?ם נ?ל?ח?מו? ע?ם ס?יס?ר?א. (ואז שני פסוקים אחרי בא הפסוק הזה) או?רו? מ?רו?ז א?מ?ר מ?ל?א?ך? י?הו?ה א?רו? א?רו?ר י?ש??ב?יה? כ??י ל?א ב?או? ל?ע?ז?ר?ת י?הו?ה ל?ע?ז?ר?ת י?הו?ה ב??ג??ב?ו?ר?ים. לפי רש"י:

"אורו מרוז" - אמרי לה כוכבא הוה ואמרי לה גברא חשיבא הוה (מועד קטן טז א) והיה סמוך למקום המלחמה ולא בא

"אמר מלאך ה'" - אמר ברק בשליחותו של הקדוש ברוך הוא

"יושביה" - היושבים בארבע אמות שלו (שם) בארבע מאות שפורי שמתיה ברק למרוז

"לעזרת ה'" - כביכול שמי שהוא עוזר את כעוזר את השכינה

2.תאוריית מרכבות האלים מסתמכת על התנ"ך ובצדק (אפשר להבין מדוע התנ"ך יכול לשמש לה בסיס) בפסוקים רבים למשל יש פסוק בנביאים נדמה לי שאומר משהו עם "עין החשמל" - למה התכוון אותו כותב?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לי יה גנוב ( :-* ) אנשים כאן לא מבינים אחד את השני ( אפילו כאן בתרד ) אחד מפרש את השני בלי שום קשר לתגובה , והם המדברים נימצאים על אותו מישור קיברנטי בזמן והם לא מבינים אחד את השני , אתה חושב שאתה יכול להבין את מה שאמר או לא אמר איזה הזוי שאתה לא מכיר ליפני אלפיים שנה ולהיות צודק :s05:

אני כאן ואתה לא מצליח להבין את מה שאני אומר ואתה רוצה להבין מישהו מליפני אלפיים שנה ( ואני עוד מוכן לענות ולהסביר את עצמי :badhairday: )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יחזקאל פרק א

א ויהי בשלושים שנה, ברביעי בחמישה לחודש, ואני בתוך-הגולה, על-נהר-כבר; נפתחו, השמיים, ואראה, מראות אלוהים. ב בחמישה, לחודש--היא השנה החמישית, לגלות המלך יויכין. ג היה היה דבר-יהוה אל-יחזקאל בן-בוזי הכוהן, בארץ כשדים--על-נהר-כבר; ותהי עליו שם, יד-יהוה. ד וארא והנה רוח סערה באה מן-הצפון, גדול ואש מתלקחת, ונוגה לו, סביב; ומתוכה--כעין החשמל, מתוך האש. ה ומתוכה--דמות, ארבע חיות; וזה, מראיהן--דמות אדם, להנה. ו וארבעה פנים, לאחת; וארבע כנפיים, לאחת להם. ז ורגליהם, רגל ישרה; וכף רגליהם, ככף רגל עגל, ונוצצים, כעין נחושת קלל. ח וידי אדם, מתחת כנפיהם, על, ארבעת רבעיהם; ופניהם וכנפיהם, לארבעתם. ט חוברות אישה אל-אחותה, כנפיהם: לא-ייסבו בלכתן, איש אל-עבר פניו ילכו. י ודמות פניהם, פני אדם, ופני אריה אל-הימין לארבעתם, ופני-שור מהשמאל לארבעתן; ופני-נשר, לארבעתן. יא ופניהם, וכנפיהם פרודות מלמעלה: לאיש, שתיים חוברות איש, ושתיים מכסות, את גווייותיהנה. יב ואיש אל-עבר פניו, ילכו: אל אשר יהיה-שמה הרוח ללכת ילכו, לא ייסבו בלכתן. יג ודמות החיות מראיהם כגחלי-אש, בוערות כמראה הלפידים--היא, מתהלכת בין החיות; ונוגה לאש, ומן-האש יוצא ברק. יד והחיות, רצוא ושוב, כמראה, הבזק. טו וארא, החיות; והנה אופן אחד בארץ אצל החיות, לארבעת פניו. טז מראה האופנים ומעשיהם כעין תרשיש, ודמות אחד לארבעתן; ומראיהם, ומעשיהם, כאשר יהיה האופן, בתוך האופן. יז על-ארבעת רבעיהן, בלכתם ילכו: לא ייסבו, בלכתן. יח וגביהן--וגובה להם, ויראה להם; וגבותם, מלאות עיניים סביב--לארבעתן. יט ובלכת, החיות, ילכו האופנים, אצלם; ובהינשא החיות מעל הארץ, יינשאו האופנים. כ על אשר יהיה-שם הרוח ללכת ילכו, שמה הרוח ללכת; והאופנים, יינשאו לעומתם, כי רוח החיה, באופנים. כא בלכתם ילכו, ובעומדם יעמודו; ובהינשאם מעל הארץ, יינשאו האופנים לעומתם--כי רוח החיה, באופנים. כב ודמות על-ראשי החיה, רקיע, כעין, הקרח הנורא--נטוי על-ראשיהם, מלמעלה. כג ותחת, הרקיע, כנפיהם ישרות, אישה אל-אחותה: לאיש, שתיים מכסות להנה, ולאיש שתיים מכסות להנה, את גווייותיהם. כד ואשמע את-קול כנפיהם כקול מים רבים כקול-שדיי, בלכתם--קול המולה, כקול מחנה; בעומדם, תרפינה כנפיהן. כה ויהי-קול--מעל, לרקיע אשר על-ראשם; בעומדם, תרפינה כנפיהן. כו וממעל, לרקיע אשר על-ראשם, כמראה אבן-ספיר, דמות כיסא; ועל, דמות הכיסא, דמות כמראה אדם עליו, מלמעלה. כז וארא כעין חשמל, כמראה-אש בית-לה סביב, ממראה מותניו, ולמעלה; וממראה מותניו, ולמטה, ראיתי כמראה-אש, ונוגה לו סביב. כח כמראה הקשת אשר יהיה בענן ביום הגשם, כן מראה הנוגה סביב--הוא, מראה דמות כבוד-יהוה; ואראה ואפול על-פניי, ואשמע קול מדבר. {פ}

תותח, אני רוצה פירוש שלך אם אפשר.

מה לעזאזל הולך בפסוקים האלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלו הלו, אל תהפכו אותי לחסיד של איזה עיתונאי שרוצה לעשות כסף מרעיונות של סדרות ילדים בג'טיקס.

רק אמרתי שהדיון על החייזרים מזכיר לי את השטויות שהבחור הזה אמר.

עכביש חשוב לי היה נורא לשמוע את זה שחשוב לך מה שאמרת...לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מעוניין לשאול את מטיפי החייזרים ואת מטיפיי האלוהים באשר להשפעת הגורמים הנ"ל על בני האדם

מפני שלעניות דעתי ( הקובעת טוטא , הקובעת ;) ) אין ממש הבדל בין בני אדם לחיות , הרצונות אותם רצונות , מחסה , אוכל ורביה וכל השאר מה שעושה אותנו מובדלים מהן ( מהחיות ) ניתן לבחינה מחדש קרי גרוע , אנחנו מזיקים לפלנטה שאנו חיים עליה , האם זה כל ההבדל ?

כל יצור חי שואף להתאים את הסביבה שלו לתנאים האידיאלים עבורו כך שגם טיעון זה נופל .

אז מה היתרון ב"אלוהים" שליכאורה יצר אותנו , או ב"חיזרים" שהתחילו את קיום האדם בצורתו על פני הפלטה הזו ? וגם אם חייזרים הפעילו את האדם בצורתו הנוכחית זה רק מראה שיש איזה מכנה משותף קוסמי שאיננו שולל את קיום האלוהים ולכן השאלות הללו עדיין עומדות .

אז מה מותר האדם מן הבהמה ביחס ליצירתו ע"י חייזרים ו / או אלוהים ?

היכן הוטבע ההבדל הענקי ביצירה , כי כל הספרים שמעידים על קיום חיזרים נשרפו ו / או הושמדו ע"י קנאים דתיים אז איפה רואים את ההשפעה שלהם עלינו ?

שימי 86 האחרון שמוסמך לתת לך תשובות על יחזקל זה הצדיק טוטא - הוא עכשיו הלך לחקור את הנושא ויחזור עם תשובות מויקי ( רק לא בעיברית ;) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה מותר האדם מן הבהמה ביחס ליצירתו ע"י חייזרים ו / או אלוהים ?

נסח מחדש, לא הבנתי כלום-מה מותר האדם?מה זה המשפט הזה?

אין ממש הבדל בין בני אדם לחיות , הרצונות אותם רצונות , מחסה , אוכל ורביה וכל השאר מה שעושה אותנו מובדלים מהן ( מהחיות ) ניתן לבחינה מחדש קרי גרוע , אנחנו מזיקים לפלנטה שאנו חיים עליה , האם זה כל ההבדל ?

ההבדל הוא בזה שיש לנו בחירה לדפוק את הכוכב שלנו או לא, אם כל האנושות תבין שיש הקשר בין מה שכל אחד עושה לכלל ולטווח הארוך אז היינו חיים בעולם יותר טוב ואתה יודע את זה מצוין אתה סתם שואל בשביל לעצבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שחברי הכת הרבנית עשו "ויברח" מהתרד , אני יכול להבין את זה .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3643738,00.html

מה שאומר שאי אפשר להתנגד לטבע וכל השטויות על אחדות היא ריגעית ובעיקרון בלוף , הינה הם גם רבים בינם לבין עצמם וגם בינהם יש מחלוקות אפילו שכולם מאמינים באותו דבר ועובדים לו כמעט אותו דבר , מה שאומר שבני אדם הם בני אדם ולא יעזור אם יש לו או לה זקן או כובע ומעיל וכו' מבחינת סממנים חיצוניים , כל הדתות המונו טאיסטיות אמורות היו להיות ביחד כאילו הם כולם מאמינים באותה הגדרה של אלוהים , אז למה הריב ? - נכון כסף כח ושליטה , אם הדברים האלו היו צריכים ללכת לאלוהים , הרי לא הייתה שום בעיה הם כולם היו מכניסים את הכסף אל אותה קופה , אממה מה , זה הולך לבני אדם ובגלל זה הריבים .

עריכה:

אני הייתי מעוניין לשאול את מטיפי החייזרים ואת מטיפיי האלוהים באשר להשפעת הגורמים הנ"ל על בני האדם

מפני שלעניות דעתי ( הקובעת טוטא , הקובעת ;) ) אין ממש הבדל בין בני אדם לחיות , הרצונות אותם רצונות , מחסה , אוכל ורביה וכל השאר מה שעושה אותנו מובדלים מהן ( מהחיות ) ניתן לבחינה מחדש קרי גרוע , אנחנו מזיקים לפלנטה שאנו חיים עליה , האם זה כל ההבדל ?

כל יצור חי שואף להתאים את הסביבה שלו לתנאים האידיאלים עבורו כך שגם טיעון זה נופל .

צבי ינאי

הקו הדק שבין אדם לחיה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3643762,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נקודה מעניינת של עכביש בלביש על המונותאיזם.

המחלוקת בין הדתות, היא לגבי אלוהים? לגבי המשיח? הנביא?

אם האלוהים הוא לא אותו אחד, מכאן נסיק שהם טוענים שהם מבינים את אלוהים שלהם ומכירים אותו, כך שהם יודעים להבדיל בינו לאלוהים אחרים. וזה בעייתי.

האם היהדות מתיימרת להבין אל יהווה? להכיר את אופיו? איך תדעו אם הוא האלוהים או מתחזה? (ואל תגידו לי שהתשובה לזה היא ש"יש רק אלוהים אחד").

אם המשיח\נביא הוא לא אותו אחד, אזי.. אתם מאמינים באותו האלוהים, רק סוגדים לו בצורה שונה? אז מה בעצם מבדיל בינכם? אתם מאמינים שאלוהים מתעלם מתפילותיהם של ה"גויים" שמתפללים אליו כיוון שהם מתפללים בצורה הלא נכונה? הרי הם מתכוונים לזה בכל ליבם ומאמינים אמונה שלמה. (הם שבויים).

האם ההבדלים בין היהדות הנצרות והאסלאם, הם רק הפירושים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פשוט מאד.

היהדות\דת משה וישראל העתיקה טענו מאז ומעולם שיש רק אלוהים אחד ושיש לו שני נביאים עיקרים - משה והמשיח - שהוא נביא כמשה. בינהם באו נביאי האמת שניבאו את העתיד כפי שיהיה בימות המשיח (ויש האומרים גם בביאתו השניה).

התפילות בכל אופן הולכות רק לאלוהים היחיד (נותן התורה) - (או אללה - במילתו הערבית בקוראן).

הנוצרים מאמינים שהמשיח כבר הגיע והוא היה הרבי מנצרת. אבל הם גם מאמינים שהוא היה אלוהים בעצמו. אבל אמונה זו היא אבסורדית כי אלוהים מעיד על עצמו שהוא אחד ואין שני לו עשורת פעמים.

הנוצרים והמשיחיים (שאינם אביוניים) טוענים את האבסורד הזה רק מתוקף הבנה שגויה לפסוקים, הם רואים בישו נביא ככל הנביאים (ואחד משני הנביאים העיקריים) - המשיח, נביא כמשה. אך טענתם שהוא אלוהים היא כאלוהים דיבר דרכו.

אבל זה אבסורד ילדותי הנובע מהבנה שגויה לתנ"ך כי אלוהים התגלה דרך כל הנביאים (מלבד משה לו אלוהים הכתיב תורה ולא דיבר אותה דרכו). כל נביא היה בשלב או בשלבים מסוימים מחיוו התגלות אלוהית בבשר. דוגמה "דבר ה' מפי מלאכי הנביא" או "דבר ה' מפי ירמיהו הנביא".

הם (המשיחיים-אוונגליסטים\שאר נוצרים שאינם "אביוניים") טוענים שישו היה כזה מתחילתו ועד סופו - יעני התגלות טוטאלית אבל אם ישו היה יודע שזה מה שאומרים עליו....... :kopfpatsch:

לא רק שתלמידיו הראשונים בכלל לא ראו בו אלוהים חס ושלום אלא המשיח בלבד. תלמידיו נקראו אביונים. אלו היו תלמידי תלמידיו ודור ההמשך שלהם שהחלו אט אט להתפצל מהיהדות ולהמציא על ישו סיפורים, לשכתב את הבשורות ולעשות מעשים שלא יעשו על בשר ודם כמוהם. האביונים היו שומרי תורה ומצוות כמו כל זרם אחר בעם. למעשה עם הפלג המשיחי של זרם חב"ד של ימינו קורה אותו דבר בדיוק - זרם מוסיים רואה ברבי שאותו כלכך הוא מעריץ - המשיח. גם אם אינו ענה על רוב או כל הנבואות. (במקרה של ישוע זה קצת שונה כי חלו בו נבואות רבות (במידה וכל הבשורות - אלו שבברית החדשה ואלו שמחוצה לה אכן דוברות אמת).

עד היום קיימות כיתות "אביוניות" בנצרות או שקיימות כיתות כאלו שאינן רואות בעצמן נוצריות אלא יהודיות "משיחיות-אביוניות". למשל עבדי ה (אין להתבלבל בינהם ל"עדי ה' " שהם כת משיחית אחרת) - האתר שלהם:

http://www.servosdejave.org.br/beivrit.htm

האסלאם - גם אני ואתה נחשבים מוסלמים לפי הקוראן. כל אדם שמאמין בקיומו של האל היחיד, הוא נותן התורה - על פי הקוראן: נחשב מוסלמי. כל יהודי, חניף (חניעיפיה - מוסלמים מחצי האי-ערב לפני מוחמד כמו אישתו הראשונה חדיג'ה), או יהודי-אביוני הם מוסלמים. איסלאם - פירוש המילה: כניעה לאלוהים.

יש הבדל דק בין אסלאם ל"אסלאם על-פי מוחמד". "Muhammedan Islam"

האסלאם שלו טוען שהיהודים והנוצרים עיוותו את התורה ואת קורותיהם של כל הנביאים כולל קורותיו של ישוע ולכן ירד הקוראן אבל אסלאם זה הוא אבסורד כמעט שווה-ערך לנצרות (לא לאביונים ולזרם המשיחי של אז אלא לדת הנוצרית ולמשיחיים שאינם אביוניים) - סמינר על איסלאם שיסביר לך מדוע בקצרה:

על סתירות בין הקוראן לתנ"ך\תנ"ך+ברית חדשה:

http://www.youtube.com/watch?v=XYdhQbfu7DY&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=4A1Ryi_l6X4&feature=channel_page

על בזיזת המנהגים, מסורות והמוטיבים הדתיים של היהודים, נוצרים, זורואסטרים, פגאנים ושאר העמים שישבו בחצי האי ערב של המאה ה-7, בידי מוחמד:

http://www.youtube.com/watch?v=AGW28_wg--Y&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=uCY1kleGJQM&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=MXcZ3_n9xEI&feature=channel_page

זהו סמינר מעולה, האינדיבידואל שמעביר אותו בדיוק סיים לכתוב את ספרו הראשון (שהו אחד מהספרים הבודדים שקמים נגד האסלאם ללא פחד):

http://www.youtube.com/watch?v=JDFf8mnOPfU&feature=channel_page

זה יסביר לך למה מוחמד; כל שרצה זה להגיע למצב הבא:

1.מוחמד הוא משה רבנו החדש.

2.הערבים הם העם הנבחר החדש.

3.מכה היא ירושלים החדשה והקבעה היא בית המקדש החדש.

----------------------------------------------------------

בקשר לפרק א ביחזקאל. התקשתי להבין את הפרק בעצמי, האם הוא נבואה?, האם הוא מחזה?. אני לא יודע. מחיפוש באינטרנט עולה שרש"י עסק בביאור הפרק כולו אך ביאור זה טרם הועלה לויקיפדיה. אני מאמין שיש מידע באינטרנט ואם תמצא משהו שאני לא מצאתי - אשמח לראות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדת היא מוצר צריכה

כתות הן יצרניות

הריב הוא לאן הולך הכסף

הפירושים של כל דת הם שהכסף הולך אליהם

האלוהים הוא אותו אלוהים

ההבדלים היא בצורת הפולחן

הפולחן הוא תן כסף !

נכון שכל הדתות טוענות שהכסף הוא רק אמצעי להגעה אל הנקודה ממנה תהיה הדת הנתרמת דומיננטית כלומר לצורך החלת אותה דת ספציפית על רוב האנשים - אבל ברור לכולם שזהו קרב אבוד קרי לא יהיה ( עובדה הבאתי את הקישור על הריבים בתוך הדת הרבנית ומיותר לציין שגם בעולם הנוצרי יש מחלוקות ובדת המוסלמית כנ"ל ) מחד ומאידך גם אם דת אחת תהיה שליטה על כל העולם נניח ש"מורה רוחני " אחד ישלוט בכל העולם , הוא לא יקח כסף ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Totah...

מצחיק אותי שאתה משתמש במילה "אבסורד" כל כך הרבה פעמים, אבל מדבר על אנשים שחזו את עתיד ודיברו עם אלוהים.

הויכוח בין איזו דת מפרשת נכון את מה שאבותינו המציאו לפני 5000 שנה הוא ריק מתוכן.

כאילו... אתה קולט שאתה חי את החיים שלך לפי מה שאיזה בן אדם הזה לפני כל כך הרבה זמן?

בתקופה חשוכה, שעוד הרבה מסודות הייקום לא היו גלויים לו.

די, הגיע הזמן להשיל את כבלי הדת

זה לא משהו ביולוגי, זה הלך מחשבה. רק צריך לפתוח את העיניים וזה נעלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...