האם משתלם להזמין נייד מחול? - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם משתלם להזמין נייד מחול?


repero

Recommended Posts

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בוא נכניס לך כמה נתונים נוספים:

אני הזמנתי מחשב ואחי מביא לי אותו לארץ קצת יותר יקר ממה שאתה מחפש אבל שווה כל גרוש אם תבדוק מחירים מול הארץ ונתונים טובים של כל מה שחיפשת ויותר:

http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=8989124&type=product&id=1218006773367

בסט ביי זו רשת נהדרת ואמינה מאוד בחו"ל. המחשב הוא של דל כמו שתראה במפרט והוא סבבה וגם עלה 1249 דולר כולל מיסים הארה"ב (הוא כבר אצל אחי בדרך לכאן).

אם שמת לב זה כולל צורב בלו ריי ויציאת . בקיצור מומלץ בחום.

לגבי כרטיס מסך אצלי במפרט שקישרתי אותך אליו הכרטיס הוא 8600 ג'יפורס. אבל אם אתה מייעד אותו לסרטים גם 4500MHD של אינטל ייתן לך את אותם תוצאות טובות מאוד אפילו. רק בשביל לסבר את אוזנך בארה"ב לנובו החדשים נכנסים רק עם הכרטיס הזה ולא עם או ATI ולטענתם לא יעבדו יותר עם הכרטיסים האחרים חוץ משל אינטל.

לגבי אחריות בארץ. שילמתי עוד 150 דולר לבסט ביי ויש לי אחריות שלהם ולא של דל (אסביר בהמשך) שמתבצעת ע"י זה שאני ניגש לכל מעבדה פה ושולח להם חשבונית על תיקון והם שולחים לי צ'ק על הכל כולל מיסים נסיעות ושאר ירקות. זה עובד !!! (כבר מחשב שני שקניתי ככה)

לגבי אחריות של דל עצמם. אז ככה, דיברתי עם דל ישראל (מוקד טלפוני) הם אומרים שאם אתה קונה מחשב בחול שלהם ולא של בסט ביי ובודק במעמד הקנייה איתם בטלפון שהמספר הסידורי באמת מוכיח שהוא שלהם אז אתה מוציא טופס מאתר שהם מפנים אותך אליו ושולח להם במילוי כל הפרטים ורק אז אתה יכול להעתיק לכאן את האחריות (לכאן=לארץ). בקיצור בולשיט אחד גדול ולא להסתמך על זה. בכלל לגבי לפטופים מכל הסוגים על פי הברורים שלי עד כה אין אחריות למחשב של אף חברה שנקנה בחו"ל פה בארץ. ולכן !!!!!! תקנה מחשב אמין, קרי, דל או לנובו.

מקווה שעזרתי.

בהצלחה.

נ.ב.

במחיר הזה אם תסתכל באתר אתה מביא VAIO עם אותם נתונים שזה כשלעצמו מדהים כי הם בדר"כ הרבה יותר יקרים (והמסך הו הוא 16.4)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאתה אומר על האחריות של בסט ביי זה מעניין מאד, אם יש לך עוד פרטים נשמח לשמוע אותם (הסכם בכתב מול Best Buy?) האם ממשת את זה?

מה שאתה אומר בקשר לאחריות על מחשבים בארץ הוא באופן כללי לא מדויק, כן יש חברות שמספקות אחריות אבל זה אכן סבוך וקשה לברר אילו דגמים כלולים. דל כן מספקים אחריות בתוספת תשלום על חלק מהדגמים. גם לנובו מספקת אחריות על חלק מהדגמים וכך גם .

בנוגע ללנובו וכרטיסי המסך, זה לחלוטין לא נכון. מחשבי לנובו החדשים (והישנים) קיימים עם מגוון של שונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה אני בדקתי את האתר ויש שם הצעות ממש ממש טובות, יכול מאוד להיות שאני ירכוש דרכיהם. מצאתי 2 דגמים שמענינים אותי ואני ישמח לחוות דעת מקצועית על המפרטים:

http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=9027714&type=product&id=1218010176167

http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=9050055&type=product&id=1218012612475

כמו כן קראתי את הterms of service ורשום שהכרטיס חייב להיות משויך לכתובת בארה"ב, האם אפשר להזמין מהאתר שצירפת עם כרטיס מאסטר קארד שלי ושישלח לכתובת בארהב?

"You may pay for your orders with Best Buy gift cards, our electronic digital doupons and with a Best Buy credit card or major credit cards issued in the United States of America. Currently, we accept Visa®, MasterCard®, American Express® and Discover® Card."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*עדכון:

פניתי למספר חברי פורום ואנשים נוספים שרכשו לאחרונה ביבוא אישי וכולם דיווחו כי לא היה צורך באישור מכון התקנים על מנת לשחרר את המחשב מהמכס.

מכון התקנים כמובן עדיין לא הגיבו בנושא אבל נראה לי שאפשר לומר בבטחון יחסי שזה לא נחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי גם בכיוון של איביי, השאלה היא האם זה בטוח להזמין משם? למוכר יש 10000 מכירות ו99.9% חיובי, מישהו שהזמין פעם משהו גדול מאיביי ויכול לאמר לי אם היו בעיות?

בוא נגיד אני מזמין, משלם את ה 1000$, +100$ דמי משלוח.

המחשב מגיע לארץ, מתקשרים אלי ואומרים לי לבוא לשלם מעמ (סיכמנו שלא צריך מכס נכון?), עוד 155$, אני לוקח את המחשב והולך?

אני צודק או שפסחתי על כמה דברים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקפצה... מישהו יכול לענות על השאלות בבקשה :D ?

בוא נגיד אני מזמין מאיביי, משלם את ה 1000$, +100$ דמי משלוח.

המחשב מגיע לארץ, מתקשרים אלי ואומרים לי לבוא לשלם מעמ (סיכמנו שלא צריך מכס נכון?), עוד 155$, אני לוקח את המחשב והולך?

איפה נמצא המכס? אי אפשר שהמחשב יגיע לסניף הדואר הקרוב ואני ישלם שם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר. תקבל מכתב מהמכס, שהמחשב שלך אצלם. אתה יכול לדבר איתם בטלפון, להגיע להסכמה על גובה התשלום (אם יש קבלה, זה פשוט, כי אין מקום לויכוח על הסכום), וקובע שהם ישלחו אותו לסניף הדואר ותשלם שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...