S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky - הדיון הראשי - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky - הדיון הראשי


Swed

Recommended Posts

ומה קורה בחיים האמיתיים? צלף מחשב את היריייה שלו לפני שהוא לוחץ על ההדק והוא לוקח את הרוח כוח המשיכה טווח וכו'... כך גם בסטולקר...

במציאות כשאתה מרסס מישהו בכדורים הוא מת

המשחק הזה רחוק מלהיות ריאליסטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 235
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סבבה... אני מודע לכך שבמציאות מספיק כדור בשביל להרוג אותך או לפצוע אותך קשה... אבל מ5 כדורים מAK47U שיריתה באוייב שנימצא במרחק של 300 מטר יפגעו רק 2-3.... וזה במצב שבו האויב לא זז והרוח אפסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או יופי עכשיו אחרי שהמשחק לא קרס יותר מפעם פעמיים מאז שהתחלתי מחדש עם 1.5.04 הוא החליט לקרוס לשולחן העבודה, אפילו בלי ההודעה של הגשת דו"ח באג כל 10 דקות לערך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה... אני מודע לכך שבמציאות מספיק כדור בשביל להרוג אותך או לפצוע אותך קשה... אבל מ5 כדורים מAK47U שיריתה באוייב שנימצא במרחק של 300 מטר יפגעו רק 2-3.... וזה במצב שבו האויב לא זז והרוח אפסית.

האמת שמ100 מטר וAK47 רגיל אם יפגע 1 מתוך 5 זה נס משמיים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיצר טענתי טעינה ישנה יותר וזה הסתדר, איך לעזאזל יוצרים באג כזה?! שמשהו שבצעת במשחק ישמר בשמירה ויגרום למשחק לקרוס 3 דקות אחרי הפעם הבאה שתיטען שמירה. זה פשוט הזוי לחלוטין....

אגב ה-AK במשחק מבוסס על ה-AK74 ולא ה-AK47. קליבר שונה בעיקר, 5.45 לעומת 7.62. ול-AK74 טווח אפקטיבי של 500 מטר. קצת יותר מל-M16A1.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך יודעים מתי נכנסים לאיזור של קרינה? אני לא מדבר על אנומליות אותם המכשיר זיהוי מגלה (ולרב ניתן לראות אותם בעיין).

מה ההבדל בין תחבושת לבין ערכת ריפוי? רק כמות הנקודות חיים שהן מעלות?

הוודקה - המטרה שלה היא לחסן מפני קרינה, נכון? איך יודעים מתי נגמרת ההשפעה שלה?

גם אני חושב שהמשחק מלא בבאגים (קרס לי לשולחן העבודה 5 פעמם בסופ"ש) ושהריאליסטיות ממנו והלאה (5-6 כדורי אקדח מינימום בשביל להרוג אויב?).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם ,

עוד שאלה , איך אני מאתר ARTIFACT

אני מסתובב עם הגלאי ( המשופר יחסית)

ולא מוצא כלום , רק קרינה...

במשחק הראשון , זכור לי שמצאתי הרבה ARTIFACT

שהיו גם גלויים לעין.

מישהו יכול לתת טיפים ?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי

אז ככה...

כשניכנסים לאזור קרינה שומאים ציפצופים באוזניות (קח פח שמך...) המסך מתחיל להשחיר (או להאפיר) ויש לך בצד ימין סימן של ראדיאואקטיביות אז הוא ניהיה ירוק או כתום או אדום.

תחבושת לוקחים בשביל לעצור דימום (לפני כניסה ליער שהמפלצות לא ילכו לפי דרכי הדם שלך...) וכמו כן MEDICIT ממלאים את כל שאר הפגיעות.

איך יודעים מתי ניגמרת ההשפעה של הוודקה? א. אתה מפסיק ליהיות מסטול... ב. אתה מקבל את כל הסימנים שיש לך בתחילת התגובה החופררת שלי...

עכשיו ARTIFACTS.... אם הצתרפתה לסטוולקרים אתה מקבל גלאי ארטפקטים שמראה לך את הצד שבו ללכת בשביל למצוא את הארטפקט. אתה צריך להתקרב לאנומלייה ולראות אם יש שם ארטפקט... אני אישית מצאתי מספר ארטפקטים ליד הבסיס של חירות... האזור שם שופע בארטפקטים ממש! אתם תצטרכו לאבד קצת חיים כשאתם ניכנסים לאנומלייה אז תקחו עמכם כמה MEDICITS צהובות (אם יש) וכשאתם כבר בתוך האנומלייה תלחצו על F אז תראו את שמו של הארטפקט ובלחיצה חוזרת על F תיקחו אותו.... מקווה שעזרתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רציתי רק לציין שהמשחק נראה מדהים בגרפיקה מירבית וב DX10 , פשוט יפהפה, אבל - לא שחיק בשיט. ה FPS כל כך נמוך ומקוטע שזה זוועת עולם. וזה בסה"כ על 1280X1024 ובלי FSAA.

רק ב FULL DYNAMIC RANGE (שנראה כמו STALKER הראשון פחות או יותר) אני מקבל משחק שחיק - אבל עדיין, יש קטעים שה FPS נמוך בהם בצורה משמעותית ונתקע כזה באופן קבוע בלי סיבה הנראית לעין (חוץ מבאגים במשחק).

לגבי המשחק עצמו,

שחקתי בו משהו כמו שעה וקצת ונתקלתי (כמו ב STALKER הראשון) בהמון באגים וסתם דברים מעצבנים שלא נעשו בצורה טובה ואני אפילו לא מתכוון להכנס אליהם כי אני מאמין שכולכם כבר יודעים על מה אני מדבר.

לאלו שלא מכירים את המשחק - לא הייתי ממליץ לקנות את המשחק הזה בשום אופן, אתם יותר תתעצבנו עליו מאשר תהנו ממנו. *אחרי שהתרגלתי אליו אני קצת חוזר בי.*

לא יודע איך GAME WORLD הצליחה שוב לקחת משחק עם רעיון כל כך יפה וגרפיקה די מרשימה ופשוט להוריד הכל לטמיון בגלל המוווון באגים מעצבנים ותכנון ליקוי. *עריכה - קצת הגזמתי, אבל בהחלט יש בו לא מעט באגים. (מאד מעצבנים)

**עדכון**

טוב, משהו מוזר קרה (אין לי הסבר) והמשחק רץ לי עכשיו הרבה יותר טוב. אני כרגע משחק בו על DX10 ב MAXIMUM על 1280X1024 בלי FSAA והורדתי ממש מעט את ה VIEW DISTANCE ו OBJECT TEXTURE וזה רץ ממש נחמד. אני חייב לציין שבניגוד להרבה דיווחים על קריסות במשחק לי לא היתה בנתיים קריסה אחת. שחקתי בו משהו כמו שלוש שעות והכל עובד חלק, למעט באגים פה ושם. אני חייב לציין לטובה גם את הזמן הקצר בטירוף שלוקח למשחק לעלות - כחמש שניות מרגע שאני לוחץ על האייקון בשולחן העבודה עד שמגיעים לתפריט ואז משם עוד איזה 20-25 שניות טעינת משחק וזהו - משחקים.

לגבי הגרפיקה- שוב, אני ממש אוהב. ממש. ההצללות, התאורה והטקסטורות ברמה ממש גבוהה ויש המון פירוט לכל חפץ. זה אמנם לא כמו CRYSIS נניח שכמעט כל דבר שביר וכל דבר ניתן להזזה או שימוש אבל מה שכן יש במשחק הזה ובשפע זה האוירה. את האוירה הייחודית של STALKER לא מצאתי עדיין בשום משחק, אוירה אפלה ומסקרנת כזו שמגובה במחזור יום משתנה ומזג אויר שתמיד מתאים לסצנה.

אני עוד אחזור לדיון הזה עם עוד רשמים אחרי שאסיים אותו ואכיר את המשחק על בוריו..

*שאלה- למישהו יש מושג לאן נשמרים הצילומי מסך שעושים עם כפתור F12 ?? (אני פשוט בויסטה וה SRINT SCREEN לא עובד פה..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי להעלות קצת צילומי מסך - נלקחו בהגדרות מירביות כולל DX10 ברזולוצייה של 1280X1024. (חייב לציין שבמשחק זה נראה יותר טוב בהרבה. התמונות לא מדברות מספיק ולא מסוגלות להעביר את כל התחושה. בנוסף, הם נדחסו ל JPEG ולא מוצגות כ BIT MAP).

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:-[ כי רק התחלתי את המשחק וברמת קושי שלו נראה לי שייקח לי עוד כמה ימים כדי לסיים אותו..

זה מגיע למצב שאני מוצא את עצמי עושה SAVE אחרי כל הריגה מוצלחת (הריגה מוצלחת = הריגה שלא הצליחו לפגוע בי.)

הורג אותי הקטע הזה שהמשחק לא עושה AUTOSAVE בזמנים מתבקשים, קורה לי לפעמים שאני שוכח לשמור ואז מת מאיזה שטות ומגלה שאני צריך לשחק עכשיו את החצי שעה האחרונה שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק עושה AUTOSAVE אם לא שמתה לב למטה בצד ימין בגודל פיצי מהבהב לך סימן כזה של שמירה....

AK74 יורה בכיף ל500 מטר... ומי האהבל שירה מרובה סער למרחק כזה צרורות ארוכים???

ל500 מטר ומעלה יש את הSVD (או בשמה היותר מוכר DRAGUNOV SNIPER RIFLE)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...