הדיון הראשי על 8800GT/GTS/GS: ה FAQ בעמוד ה1 עודכן. - עמוד 135 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על 8800GT/GTS/GS: ה FAQ בעמוד ה1 עודכן.


lmlm

Recommended Posts

לא נכון, 8800GT 512MB אחד מחזיק כל משחק היום על 1920X1200 מצוין ולרוב גם עם פלטרים.

יש כמובן יוצאי דופן כמו קרייסיס אבל אותם גם דברים יקרים יותר חתקשו להריץ.

אתה צוחק נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ממש לא.

BIOSHOCK, BF2142, COJ DX9, COD4, ET:QW, FEAR, HL2:EP2, STALKER, UT3, COH, WIC, OBLIVION, GOTHIC 3 וכן הלאה.

מלבד קרייסיס כמעט הכול הוא מריץ על 1920X1200 עם פילטרים ( COH, HG:L ו - WIC על DX10 הם מצבים מיותרים שאף אחד לא צריך גם ככה ו - COJ DX10 כבד מאד לכל כרטיס).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אני אוהב את המשחקים שלי מלאי DX10, טחוני DX10, DX10 לורידים ורק בגלל הדברים שאולי אתם חושבים שהם לא חשובים או לא ראיתם אבל זה ההבדל למי שלא יודע, והוא ענק !

http://webpages.charter.net/bliss

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא מה כתוב ב - "Final thoughts" !!!

There has been much speculation and argument about what exactly 10 under Windows would do, but not much evidence. With Crysis, DX10 defiantly brings improvements over the classic DX9 rendering

שחקתי במשחק עם DX10 HIGH ו - DX9 HIGH, אין הבדל... יש הבדל - כאשר אתה ב V.H + פילטרים, אבל, אבל, אבל...

העניין בקרייסיס הוא לא בגרפיקה, אלה בדינמיקה של הפרטים! בגלל זה אתה לא רואה כמעט הבדל באיכות הגרפיקה בין DX9 ל DX10 ויחד עם זה הבדל ב FPS הוא אסטרונומי...

כל עלה זז, הרוח מנפנפת את כל הצמחיה מסביב, כל פרט קטן הוא דינמי עם DX10... זה מה שמקשה על העיבוד! גם 9800GTX לא יריץ את המשחק הזה בקלות!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, ואת רוב הדברים האלה אפשר לבצע גם ב-DX9...

בהחלט לא!!!

הבט בסרטון השני מדקה 3:30, הם מסבירים את זה...

אני ראיתי פעם סרטון בו אחד המתכנתים של המנוע הסביר - איך הוא עובד בדיוק (חבל, לא זוכר איפה ראיתי אותו, אני אחפש)!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מצאתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חוזרים על הויכוח על קרייסיס אבל זה שהוא משחק DX9 לכל דבר זאת עובדה, וכל עניין ה - DX10 בו זה "שידרוגים" (ממש עוזר..) של הרגע האחרון ונועדו לשיווק בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועכשיו בואו נקרא ביחד ונתרגם לעברית קלה, כי משום מה אני תחת הרושם שיש פה עיוורים ואילמים כאחד.

Final thoughts

There has been much speculation and argument about what exactly DirectX 10 under Windows Vista would do, but not much evidence. With Crysis, DX10 defiantly brings improvements over the classic DX9 rendering.

However, the game developers have also chosen to artificially limit some of the game's graphics effects to only the DX10 version in order to create a bigger perceived difference. A common misconception is that by changing these settings, you are running DX10 on XP. This is not the case - you are just taking advantage of DX9.0c features that were disabled.

"היו ספקות רבים שDX10 תחת ויסטה יעשה משהו בכלל, אך לא הרבה עובדות שתמכו בכך. עם השקת CRYSIS, DX10 בהחלט יוצר שיפור על פני ה DX9 המסורתי.

עם זאת, המפתחים של קריטק בחרו לחסום באופן מלאכותי כמה אפקטים במשחק כדי שגרסת DX10 תקבל אף יותר שיפור בתמונה, מעבר לשיפור של DX10. טעות נפוצה היא לחשוב שעל ידי שינוי כמה שורות בקבצי ההגדרות של המחשק, משתמשים יקבלו ביצועי DX10 על . זה אינו המקרה , כי בעצם מה שקורה הוא שהמשתמשים יפתחו אפשרויות רגילות של DX9.C שפשוט נסגרו ע"י המפתחים ותו לא.

ובשורה התחתונה ? DX10 מביא לשיפור עצום כמו שרואים בתמונות ושום דבר שתגידו לא ישנה את זה למעט אולי . פשוט בCRYSIS המפתחים הביאו את ה DX10 לידי ביטוי יותר גבוה מבשאר המשחקים עקב ריבוי פוליגונים ומודליזציה מורכבת יותר שדורשת צמד 8800GT כדי להריץ אותו נורמלי עם AA X4.

זה כמו ששנה כולם ירדו על AGIEA ועל כרטיס ה PHYSX שלה עד שהגיע UT3 וריסק לחלוטין את כל מה שחשבו על הPHYSX ותרומתו למשחקיות ולהורדת העומד מהמעבד בשלבים שבאמת נכתבו כדי לנצל את יכולות הכרטיס ב UT3. כל משחק אחר מעכשיו שיבוסס על המנוע הזה, טמונות בו האפשרויות לעבוד הרבה יותר מהר עם כרטיס PHYSX בשתי רמות:

1) בשלב רגיל שמבוסס עם מודליזציה שהותאמה לחלוטין לפיזיקה ושלב שאפשר להרוס בו כל דבר למעשה, הכרטיס בכלל ייתן להריץ את השלב כי כל כרטיסי המסך עד היום כלל לא יוכלו להריץ אותו .

2) בשלבים בהם יש אלמנטים של פיזיקה, כמו טורנדו שזז על המפה או כל מסה דינמית אחרת שתתוכנת לתוך אחד השלבים, הPHYSX יוריד את העומס של חישובי הפיזיקה מהמעבד וייתן יותר FPSים, מה שהוכח לאחרונה בביקורת

אז לסיכום:

גם ב DX10, או ב DX10.1, זה שאין משחקים שנבנו בשביל לתמוך בו, לא אומר שאין הבדל בין DX9 לDX10. משחקים שכן ייוצרו כך שינצלו את יכולתו המלאה - בדיוק כמו שקרה עם PHYSX עם הזמן עד להגעת UT3 - יוכיחו שDX10 הוא הרבה מעבר למה שCRYSIS יכל להציע ו DX10.1 אף יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל בקרייסיס בין Dx9 לבין Dx10, אבל הוא מיזערי ובטח שלא שווה את הירידה בלפחות 10\15 FPS במשחק.

ההבדלים האלה עם הם היו שווים משהו.

כלומר נגיד שהבדלים יהיו די גדולים בין Dx9 לבין Dx10, וה-Dx10 היה מוביל הייתי אומר סבבה תמורת ירידה בביצועים.

אתה מקבל גרפיקה יותר טובה אבל זה לא מה שקורה פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא להכניס את הפיסיקס לדיון, גם הוא כישלון לא קטן (אז מה יש כמה מפות מסקנות ב - UT3 שתומכות בו).

בגיימספוט יש השוואה בין ה - DX10 ל - DX9 בקרייסיס ואישית לא ראיתי שום הבדל בינו לבין ה - DX9 V.HIGH הפרוץ שפועל טוב יותר מבחינת FPS וביטול הצורך בויסטה.

עד כאן על קרייסיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת ביצועים הוא כן, אם הביצועים האלה היו עם ההגדרות שהשתמשו בהם בסירטונים אז מילא אפשר להבין.

אבל זה אפילו לא כל היכולת של המנוע (כפי שאפשר לראות בכל הדיונים שבהם שיחקו עם הקבצים והפכו את המשחק להרבה יותר יפה, בעיקר עם הגדרות השיידר והתאורה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...