פורסם 2010 במאי 1215 שנים אחי, מסך LCD על 60HZ לא אמור לעשות לך כאבים במיוחד שהוא מסונכרן עם המשחק בעזרת הVSYNCאם אתה מרגיש לא טוב כשאתה מסתכל על זה לך לרופא עיניים, אני רציני בתגובה הזאת כי זאת פעם ראשונה שאני שומע שלמישהו כואב בעיניים מדבר כזהיכול להיות שזה פשוט עומס מהיום שעבר עליך, לי למשל שרפו העיניים אתמול כי כל אתמול הסתכלתי על מספרים ועוד נהגתי אז הייתי עייף מאוד
פורסם 2010 ביולי 2215 שנים בע''ה,שלום חברים,יש לי את המסך של LG W2143T וכ.מסך ZOTAC GTX260אני משחק בGTA IV ברזולוציה של 1920X1080 כאשר ההגדרות על HIGH (יש הגדרות שבהם ניתן יותר מHIGH)ועם ANISOTROPIC X16, לפני כמה זמן החלו לי נפילות FPS במשחק. נפילות שלעיתים גורמות לתקיעה של המחשב.חשוב לציין שבכל המשחקים האחרים אין ירידת FPS הכי קטנה שיש ואני משחק על ההגדרות המסקימליות. משחקים כדוגמאת סדרת CODמה יכולות להיות הסיבות לנפילות הFPS בGTA IV ? יכול להיות שעקב כך שמנוע המשחק חדש מאוד?ד''א, כרטיס המסך מגיע לטמפ' של 85-89 מעלות בזמן משחקים אולם כאמור רק בGTA IV יש נפילות FPS.אני מבקש את עזרתם כי זה ממש מתסכל לשחק ככה.
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים סטיקי מעולה, תודה רבה! אבל אם אני מבין נכון ,אז: 1. vsync מגביל את קצב הפריימים לקצב ריענון המסך (60 FPS עבור 60 Hz, למשל). 2. אבל, זה בעצם לא משנה, כי בכל המקרה המוניטור לא מראה פריימים מעבר לקצב שלו - כלומר, גם 70 FPS עדיין יראו רק 60 פריימים בשניה. כלומר, בכל מקרה הדרישה שלי מהחומרה צריכה להיות 60 FPS וזהו? או שאני מחטיא פה משהו?
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים אסור לשכוח נפילות FPS, נפילה ב-VSYNC זה אומר קיבוע FPS של חצי או אולי אפילו רבע.
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים מחבר ^ שמתי לב, בזמן האחרון, שלא מעט משחקים חדשים כבר לא סובלים מנפילות מקובעות של FPS בשימוש vsync...יכול להיות שמפתחים מתחילים להפנים את העניין של triple buffer ? למרות זאת עדיין ישנם משחקים שסובלים מזה, ואני מריץ d3doverridersantakelev, נכון של-60fps אתה צריך לשאוף (עם מסך 60hz). אבל איך אפשר לומר שהדרישה מהחומרה צריכה להיות 60fps,כאשר משחקים שונים בהגדרות שונות יתנו תוצאות שונות... גם אם לפני רכישת כרטיס מסויים תוודא בביקורות שהוא נותן בממוצע 60fps לרוב,עדיין יש יוצאים מן הכלל, ותמיד אפשר להעמיס יותר על הכרטיס עם פילטרים לטובת איכות תמונה וכדומה. בנוסף לך תדע איזה משחק יצא מחר.מה גם שישנם עוד גורמים (תמיכה, פיצ'רים, הספק, רעש וכו'). הדרישה מהחומרה תלוייה בצרכים \ שיקולים אישיים ותקציב.
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים santakelev, נכון של-60fps אתה צריך לשאוף (עם מסך 60hz). אבל איך אפשר לומר שהדרישה מהחומרה צריכה להיות 60fps, כאשר משחקים שונים בהגדרות שונות יתנו תוצאות שונות... גם אם לפני רכישת כרטיס מסויים תוודא בביקורות שהוא נותן בממוצע 60fps לרוב, עדיין יש יוצאים מן הכלל, ותמיד אפשר להעמיס יותר על הכרטיס עם פילטרים לטובת איכות תמונה וכדומה. בנוסף לך תדע איזה משחק יצא מחר. מה גם שישנם עוד גורמים (תמיכה, פיצ'רים, הספק, רעש וכו'). הדרישה מהחומרה תלוייה בצרכים \ שיקולים אישיים ותקציב. נו, ברור שהתכוונתי ל-60 FPS פר משחק ולא פר כרטיס...... זה פשוט קצת הדהים אותי שאתה רואה בבנצ'מרקים FPS באיזור ה-100+, ובעצם עם מסך סטנדרטי בסופו של דבר אתה צריך להגיע להרבה פחות. החכמתי!
פורסם 2011 בספטמבר 1314 שנים מחבר למי שמשתמש ב-d3doverrider, ניתקלתי בפוסט הבא שמראה כי ניתן להפעיל גם ב-DX11, ע"י תוספת שורה אחת לקובץ הגדרות הגלובלי:http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=4096439#post4096439עריכה: לפי התגובה של unwinder, היוצר של rivatuner, לא תהיה שום השפעה לשורה הנ"ל, ונאמר כי d3doverrider עובד גם ב-DX11 בלי קשר אם מוסיפים את השורה או לא.
פורסם 2011 בנובמבר 2113 שנים הורדתי את התוכנה ולא הבנתי כיצד משתמשים בה.סימנתי vsynce ונכנסתי למשחק ובפועל עדיין יש FPS גבוה מעל 60 ויש טירינג.למה זה לא עובד?
פורסם 2011 בנובמבר 2213 שנים מחבר וודא שהפעלת vsync בתוכנה על הפרופיל global, ושאין שם פרופיל שמכבה את זה לאפליקציה הספציפית. או לחילופין, תערוך\תוסיף פרופיל לאפליקציה הספציפית ועבורה תפעיל vsync.איזה application detection level בחרת ?אם המשחק מבוסס DirectX זה אמור לעבוד. על איזה משחק מדובר ? האם המשחק תומך הגדרת vsync מתפריטי הוידאו שלו ?איזה כרטיס מסך יש לך ?המסך מכוון לקצב רענון של 60hz ?לפי מיטב ידיעתי הגדרת ה-vsync בתוכנה אמורה לקבל עדיפות על הגדרת ה-vsync בדריבר (ובמשחק) אבל ליתר בטחון וודא שלא הכרחת כיבוי של vsync בדריבר. בכל מקרה, ניסית להכריח\להפעיל vsync מהדריבר ?
פורסם 2012 ביולי 1013 שנים יש לי בעיה מאוד מוזרה שנמשכת מלא זמן אבל אני לא מטפל בה (זה קיים במשחקים BF 3, מטרו 2033, קרייסיס 2 וL.A Noire).יש לי:6950 CF8GB RAMi5 2500Kוהמחשב פשוט לא מריץ משחקים מסויימים חלק וזה לא הגיוני.עכשיו יצא לי לשחק ב-L.A Noire וזה פשוט לא רץ חלק! אפילו קצת איטי! ואני ראיתי סרטונים ביוטיוב עם מחשב פחות טוב מזה בהרבה והוא פשוט מריץ את המשחק חלק!מה קורה פה?וניסיתי לבדוק כאשר כיביתי את האפשרות ל-CF שיענו זה יפעל על כרטיס אחד וזה עובד הרבה יותר טוב! אבל עדיין יש קטעים שזה איטי אבל יותר טוב מאשר ה-CF דולק.מה פה קורה פה?תודה רבה!
פורסם 2012 ביולי 1013 שנים פעם התקנתי את זה וזה גם לא עזר אני לא בטוח אם זה קיים עכשיו, אני חושב שכן אבל לא נראה לי שזה קשור.
פורסם 2013 בפברואר 1412 שנים ל-OPאיך הדברים שרשמת באים לידי ביטוי כשמשתמשים ב- VirtuMVP עם Hyper Performance ועם V-Sync מופעלים?אני משחק בעיקר ב-BF3. הרוב על הגדרות גבוהות.בהגדרות המשחק לא מופעלת האופציה של V-SYNCבהגדרות הדרייבר מוגדר לפי הגדרת המשחק.למיטב הבנתי VirtuMVP מבצע override ומפעיל V-SYNC ואכן אני לא רואה Tearing.אבל אני מעוניין לצמצם עד כמה שאפשר נפילת פריימים.אז אם אני מפעיל Tripple Buffer יחד עם הפקודה שאמורה להוריד את input lag, איך כל זה יגיב יחד עם VirtuMVP?האם יצא לך לנסות או לשמוע מאחרים את התוצאה?בשורה התחתונה, האם השילוב של הכל עלול לגרום לבעיה במשחק? האם אני צריך לקחת משהו בחשבון שהשתנה מאז שפורסם הפוסט הראשון עד עכשיו בהתחשב בגרסה האחרונה של DX11?תודה רבה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.