דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS - עמוד 14 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS


SyndromE

Recommended Posts

אחי, מסך LCD על 60HZ לא אמור לעשות לך כאבים במיוחד שהוא מסונכרן עם המשחק בעזרת הVSYNC

אם אתה מרגיש לא טוב כשאתה מסתכל על זה לך לרופא עיניים, אני רציני בתגובה הזאת כי זאת פעם ראשונה שאני שומע שלמישהו כואב בעיניים מדבר כזה

יכול להיות שזה פשוט עומס מהיום שעבר עליך, לי למשל שרפו העיניים אתמול כי כל אתמול הסתכלתי על מספרים ועוד נהגתי אז הייתי עייף מאוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 284
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בע''ה,

שלום חברים,

יש לי את המסך של W2143T וכ.מסך GTX260

אני משחק בGTA IV ברזולוציה של 1920X1080 כאשר ההגדרות על HIGH (יש הגדרות שבהם ניתן יותר מHIGH)

ועם ANISOTROPIC X16, לפני כמה זמן החלו לי נפילות FPS במשחק. נפילות שלעיתים גורמות לתקיעה של המחשב.

חשוב לציין שבכל המשחקים האחרים אין ירידת FPS הכי קטנה שיש ואני משחק על ההגדרות המסקימליות. משחקים כדוגמאת סדרת COD

מה יכולות להיות הסיבות לנפילות הFPS בGTA IV ? יכול להיות שעקב כך שמנוע המשחק חדש מאוד?

ד''א, כרטיס המסך מגיע לטמפ' של 85-89 מעלות בזמן משחקים אולם כאמור רק בGTA IV יש נפילות FPS.

אני מבקש את עזרתם כי זה ממש מתסכל לשחק ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...

סטיקי מעולה, תודה רבה!

אבל אם אני מבין נכון ,אז:

1. vsync מגביל את קצב הפריימים לקצב ריענון המסך (60 FPS עבור 60 Hz, למשל).

2. אבל, זה בעצם לא משנה, כי בכל המקרה המוניטור לא מראה פריימים מעבר לקצב שלו - כלומר, גם 70 FPS עדיין יראו רק 60 פריימים בשניה.

כלומר, בכל מקרה הדרישה שלי מהחומרה צריכה להיות 60 FPS וזהו? או שאני מחטיא פה משהו? :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ שמתי לב, בזמן האחרון, שלא מעט משחקים חדשים כבר לא סובלים מנפילות מקובעות של FPS בשימוש vsync...

יכול להיות שמפתחים מתחילים להפנים את העניין של triple buffer ? למרות זאת עדיין ישנם משחקים שסובלים מזה, ואני מריץ d3doverrider

santakelev, נכון של-60fps אתה צריך לשאוף (עם מסך 60hz). אבל איך אפשר לומר שהדרישה מהחומרה צריכה להיות 60fps,

כאשר משחקים שונים בהגדרות שונות יתנו תוצאות שונות... גם אם לפני רכישת כרטיס מסויים תוודא בביקורות שהוא נותן בממוצע 60fps לרוב,

עדיין יש יוצאים מן הכלל, ותמיד אפשר להעמיס יותר על הכרטיס עם פילטרים לטובת איכות תמונה וכדומה. בנוסף לך תדע איזה משחק יצא מחר.

מה גם שישנם עוד גורמים (תמיכה, פיצ'רים, הספק, רעש וכו'). הדרישה מהחומרה תלוייה בצרכים \ שיקולים אישיים ותקציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

santakelev, נכון של-60fps אתה צריך לשאוף (עם מסך 60hz). אבל איך אפשר לומר שהדרישה מהחומרה צריכה להיות 60fps,

כאשר משחקים שונים בהגדרות שונות יתנו תוצאות שונות... גם אם לפני רכישת כרטיס מסויים תוודא בביקורות שהוא נותן בממוצע 60fps לרוב,

עדיין יש יוצאים מן הכלל, ותמיד אפשר להעמיס יותר על הכרטיס עם פילטרים לטובת איכות תמונה וכדומה. בנוסף לך תדע איזה משחק יצא מחר.

מה גם שישנם עוד גורמים (תמיכה, פיצ'רים, הספק, רעש וכו'). הדרישה מהחומרה תלוייה בצרכים \ שיקולים אישיים ותקציב.

נו, ברור שהתכוונתי ל-60 FPS פר משחק ולא פר כרטיס...... :lol:

זה פשוט קצת הדהים אותי שאתה רואה בבנצ'מרקים FPS באיזור ה-100+, ובעצם עם מסך סטנדרטי בסופו של דבר אתה צריך להגיע להרבה פחות. החכמתי! :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

למי שמשתמש ב-d3doverrider, ניתקלתי בפוסט הבא שמראה כי ניתן להפעיל גם ב-DX11, ע"י תוספת שורה אחת לקובץ הגדרות הגלובלי:

http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=4096439#post4096439

עריכה: לפי התגובה של unwinder, היוצר של rivatuner, לא תהיה שום השפעה לשורה הנ"ל, ונאמר כי d3doverrider עובד גם ב-DX11 בלי קשר אם

מוסיפים את השורה או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

וודא שהפעלת vsync בתוכנה על הפרופיל global, ושאין שם פרופיל שמכבה את זה לאפליקציה הספציפית. או לחילופין, תערוך\תוסיף פרופיל לאפליקציה הספציפית ועבורה תפעיל vsync.

איזה application detection level בחרת ?

אם המשחק מבוסס זה אמור לעבוד. על איזה משחק מדובר ? האם המשחק תומך הגדרת vsync מתפריטי הוידאו שלו ?

איזה כרטיס מסך יש לך ?

המסך מכוון לקצב רענון של 60hz ?

לפי מיטב ידיעתי הגדרת ה-vsync בתוכנה אמורה לקבל עדיפות על הגדרת ה-vsync בדריבר (ובמשחק) אבל ליתר בטחון וודא שלא הכרחת כיבוי של vsync בדריבר.

בכל מקרה, ניסית להכריח\להפעיל vsync מהדריבר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

יש לי בעיה מאוד מוזרה שנמשכת מלא זמן אבל אני לא מטפל בה (זה קיים במשחקים BF 3, מטרו 2033, קרייסיס 2 וL.A Noire).

יש לי:

6950 CF

8GB RAM

i5 2500K

והמחשב פשוט לא מריץ משחקים מסויימים חלק וזה לא הגיוני.

עכשיו יצא לי לשחק ב-L.A Noire וזה פשוט לא רץ חלק! אפילו קצת איטי! ואני ראיתי סרטונים ביוטיוב עם מחשב פחות טוב מזה בהרבה והוא פשוט מריץ את המשחק חלק!

מה קורה פה?

וניסיתי לבדוק כאשר כיביתי את האפשרות ל-CF שיענו זה יפעל על כרטיס אחד וזה עובד הרבה יותר טוב! אבל עדיין יש קטעים שזה איטי אבל יותר טוב מאשר ה-CF דולק.

מה פה קורה פה?

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ל-OP

איך הדברים שרשמת באים לידי ביטוי כשמשתמשים ב- VirtuMVP עם Hyper Performance ועם V-Sync מופעלים?

אני משחק בעיקר ב-BF3. הרוב על הגדרות גבוהות.

בהגדרות המשחק לא מופעלת האופציה של V-SYNC

בהגדרות הדרייבר מוגדר לפי הגדרת המשחק.

למיטב הבנתי VirtuMVP override ומפעיל V-SYNC ואכן אני לא רואה Tearing.

אבל אני מעוניין לצמצם עד כמה שאפשר נפילת פריימים.

אז אם אני מפעיל Tripple Buffer יחד עם הפקודה שאמורה להוריד את input lag, איך כל זה יגיב יחד עם VirtuMVP?

האם יצא לך לנסות או לשמוע מאחרים את התוצאה?

בשורה התחתונה, האם השילוב של הכל עלול לגרום לבעיה במשחק? האם אני צריך לקחת משהו בחשבון שהשתנה מאז שפורסם הפוסט הראשון עד עכשיו בהתחשב בגרסה האחרונה של DX11?

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...