דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP


SpLiNtEr

Recommended Posts

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה יכול להירגע גם אם תעשה חיפוש וגם אני אומר לך כי שאלתי אותם אין שום בעיה שתפתח תמארז(במיוחד בשביל לשים זיכרון) והאחריות תקיפה לחלוטין כל עוד לא עשית איזה נזק פיזי,בסדר בטח המחשב חדש זה יעבור לך :)

המדבקה אכן נועדה להרתיע אנשים שבאמת לא יודעים מה הם עושים מלפתוח תמחשב סתם ולעשות נזקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שחכתה את:

512 מ"ב 667 מה"צ DDR2 במחיר - 240 ש"ח

http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5813

אם הייתה לי אפשרות לפתוח את המחשב!!! :'( :'( :'(

כל מי שצריך ...

יש לכם הזדמנות פז!

מה הבעיה, קצת אדים על המדבקה והיא תרד כמו סוס ערבי במדרון תלול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חבל לסכן ככה את האחריות?

תלך ל-KSP ותגיד שאתה לא מוכן לקבל דבר כזה, אתה רוצה אחריות על כל חלק בנפרד ושיעיפו את המדבקה

הם מקבלים אחריות מהיצרן עבור כל חלק בנפרד, אין שום סיבה שבעולם שאתה לא תקבל את האחריות הזו מהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להבדיל ממקרר

אתה מקבל כאן אחריות מ- על הלוח אם, מאינטל על המעבד, מ- על הכרטיס מסך ומ- על הדיסק קשיח

אין להם שום זכות שבעולם להגיד לך שאין לך אחריות אם אתה פותח מארז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זכותה של KSP לאסור על פתיחת המארז, לא מתאים לך? אל תקנה שם.

כפי שפירוק מקרר/תנור/טלויזיה לא על ידי הספק/נותן השרות יסיר אחריות, כך גם ביחס למחשב.

ואם אני רוצה לנקות אבק בתוך המארז? זה נשמע לך הגיוני שיאסרו עלייך לעשות את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואם אני רוצה לנקות אבק בתוך המארז? זה נשמע לך הגיוני שיאסרו עלייך לעשות את זה?

חח

הזכרת לי שהיתה לי בעיה במחשב (שנקנה מ ksp)

הלכתי אליהם והם אומרים לי שהמדבקה קרועה

אמרתי להם שהוספתי מאוור על הדלת של המארז, אז הנציג שם ברוב חוצפתו אומר לי

"בפעם הבאה תבוא אלינו עם המחשב אנחנו נפתח את המארז וניתן לך את הדלת (היה צריך לעשות חור בדלת)

אתה תעשה את החור ותשים את המאורר ורק אחר כך תחזור לקחת את המחשב" :lol::angryfire:

כאלו המחשב הוא רכוש שלהם ואני משאיל אותו מהם :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להבדיל ממקרר

אתה מקבל כאן אחריות מ- על הלוח אם, מאינטל על המעבד, מ- על הכרטיס מסך ומ- על הדיסק קשיח

אין להם שום זכות שבעולם להגיד לך שאין לך אחריות אם אתה פותח מארז

לא נכון, מי שמקבל את האחריות זה יצרן המחשב, KSP, לא הצרכן הסופי. יש להם את כל הזכות שבעולם,

לא מתאים לך, אל תקנה מחשב מורכב ב KSP.

[br]פורסם בתאריך: 5.02.2007 בשעה 20:02:47


ואם אני רוצה לנקות אבק בתוך המארז? זה נשמע לך הגיוני שיאסרו עלייך לעשות את זה?

ואם אתה רוצה לנקות אבק במדחס של המקרר? בטלויזיה?

הגיון? יש הגיון בלאסור על פתיחת המארז, כמובן שעבור מי שיודע מה שהוא עושה

זה איסור מגוחך אבל לרוב קוני המחשבים זה דווקא הגיוני.

מי שיודע מה שהוא עושה לא קונה ב KSP ולא קונה מחשב מורכב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטויות במיץ. מה אתה מבלבל את המוח. מה בדיוק KSP מייצרים?

הם מרכיבים זה הכל והאחריות היא על שירות לשנה. מה היא כוללת זה צריך לשאול אותם.

אחריות על הרכיבים מקבלים מהיצרן חד וחלק.

אם הם טוענים שאתה הרסת הם צריכים להוכיח ע"י בדיקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זכותה של KSP לאסור על פתיחת המארז, לא מתאים לך? אל תקנה שם.

כפי שפירוק מקרר/תנור/טלויזיה לא על ידי הספק/נותן השרות יסיר אחריות, כך גם ביחס למחשב.

מתי בפעם האחרונה ששמת כ.מסך חדש במקרר ? או שהתקנת כ.קול במקרר? ....

בקצור שטויות במיץ עגבניות ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטויות במיץ. מה אתה מבלבל את המוח. מה בדיוק KSP מייצרים?

הם מרכיבים זה הכל והאחריות היא על שירות לשנה. מה היא כוללת זה צריך לשאול אותם.

אחריות על הרכיבים מקבלים מהיצרן חד וחלק.

אם הם טוענים שאתה הרסת הם צריכים להוכיח ע"י בדיקות.

אני מבין את ההתרגשות אבל KSP היא יצרן מחשבים, בדיוק כמו או , יכול להיות שהיא יצרן

על הפנים אבל היא עדיין יצרן המחשבים שקונים ממנה - זכותה להגביל אחריות כוללת באי פתיחת המחשב.

[br]פורסם בתאריך: 5.02.2007 בשעה 20:41:37


מתי בפעם האחרונה ששמת כ.מסך חדש במקרר ? או שהתקנת כ.קול במקרר? ....

בקצור שטויות במיץ עגבניות ...

שוב, אני מעריך ומשתתף בהיתרגשות שלך אבל אף אחד לא מכריח אותך לקנות ב KSP,

אם קנית אתה מחויב לתנאי האחריות הכוללת של KSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...