דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP - עמוד 6 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP


SpLiNtEr

Recommended Posts

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

המדבקה על המארז שלהם מעידה רק על דבר אחד- יחס ללקוח.

אפילו יצרנים של שרתים אירגוניים כמו IBM או לא מעלים על דעתם חוצפה כזות.

אין קשר ליחס ללקוח... המטרה של המדבקה היא למנוע מאנשים שלא מבינים מה הם עושים לפתוח את המחשב ולהתחיל להתעסק ולעשות בעיות ואחרי זה לבוא עם זה לחנות ולהתלונן ולדרוש שיתקנו אבל אם בןאדם מסיר את המדבקה ולא עושה שום נזק אז אין סיבה שהחנות תסיר אחריות

ואם לא שמת לב הדיון נקרא "מחיר ריצפה לזכרונות KINGSTON"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הזכרונות, צחקתי. באמת שכחו ממה התחיל השרשור.

לגבי מדבקה: הסרת אותה - הלכה אחריות. אפילו אם סתם רצית לבדוק איזה לוח שמו לך. כך הם כותבים. ואני מעמין בכתובים.

אילו, הכונה היתה אחרת, היו מנסחים בהתאם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או מזל טוב , סוףסוף רשמת משהו לעניין , הצגת טענה לגיטימית שעליה צריך להתבסס הדיון. מה שרשמת עכשיו שונה לגמריי מהעמדות התקיפות שהצגת בהתחלה של ההתחלה מ"אם פתחת מחשב הלכה לך האחריות וזורקים אותך לעזעזל" זה הפך "לבעיתיות בעינך במדיניות ובשיטת האחריות" וזה כל מה שהציק לי. פתאום אחרי תגובה זו שלך הדיון נהיה עניני ואוביקטיבי ואנשים אפילו רושמים "למען ההגינות" מה שאומר שהדיון מופנה מכיוון של השמצה לכיוון של צרכנות נבונה - דבר שהרבה יותר יעיל בלפתור בעיות , רק חבל שהדיון נגרר קצת לכיוונים מוגזמים (כמו - "החברה לא מחליפה חלקים") בעקבות הסקת המסקנות שעשו מפוסטים קודמים כאן.

אני מראש אמרתי שאם הם כותבים שהם עלולים לזרוק אותך לעזאזל אתה צריך להניח שהם כן יזרקו אותך לעזאזל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי מדבקה: הסרת אותה - הלכה אחריות. אפילו אם סתם רצית לבדוק איזה לוח שמו לך. כך הם כותבים. ואני מעמין בכתובים.

אילו, הכונה היתה אחרת, היו מנסחים בהתאם

ליאור23 - אם אתה עדיין מאמין שכתיבת דברייך החלקיים והמגמתיים לא השפיעה על הסקת המסקנות של הקוראים - אז התגובה לדבריו היא לטיפולך :)

וכשיעור בהגינות - מעניין אותי לשמוע איך בתור עובדי חברה "מסוימת" היתם מטפלים בבעיה של מחשבים שנפתחו וטופלו ע"י יד לא (או לא מספיק) מקצועית וע"י כך נגרם נזק: מהתקנות לא נכונות שזה רוב המיקרים של אנשים שרוצים לחסוך כסף , עד רשלנות (ברגים מסתובבים במארז) , עד נקיון או טיפול גס מדי שמזיזים או שוברים חלקים.

כשחשוב לציין שרוב הלקוחות של החברה הם לא אנשים שמבינים בתחום, והרוב נותנים פרשנויות משלהם לכתוב בכתב האחריות,אם בכלל טרחו לשמור אותו. וגם שהשוק מוצף בטכנאי מחשב שגורמים לנזקים מפה ועד הודעה חדשה עקב חוסר הידע שלהם (חלקם הם אנשים שבגלל שהם שמו ספוילר על ההונדה הם חושבים שהם מבינים במכוניות ושיש להם אוטו ספורט) ובנוסף רוב הלקוחות יעשו צרות מפה ועד הודעה חדשה על כל פיפס שלא ניראה להם וכל דבר בהסכם האחריות שניתן לפירוש או שכתוב לא מספיק ברור - הם יפרשו לטובתם ולרעתך (אפילו שאתה צודק). והכי חשוב - כל נזק כזה מהיתעסקות עם פנים המחשב עולה לחברה הרבה כסף וזמן - כשהדרישה היא כמובן , כמו כל חברה , לצמצם בעיה זו (ונגיד שכבר עברת את שלב הBETA של ניסוי וטעייה וקיבלת מספיק פידבקים כדי להבין שהמצב הכי טוב במיקרה של טווח הלקוחות הנתון לשוק זה היה אם פשוט אנשים לא היו פותחים את המחשב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא מאמין (מעמין) בזה, למה שאני כותב אין כזאת השפעה

אבל ההסבר עושה את שלו

ומה עושה כל חנות אחרת עם לקוחות שלא מבינים? אין מה לעשות, בשביל זה יש אחריות

KSP הם לא החנות היחידה בארץ, הם לא המציאו את הגלגל, היו חנויות מחשבים הרבה לפניהם ויהיו הרבה אחריהם

חוץ מהם אני לא ראיתי עוד חנות ששמה מדבקות כאלה

אתה ראית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה לא ממש יודע מה עושה כל חנות אחרת, אולי פה ושם אבל זה בערך כמו הפה ושם שאתה יודע על החנות המדוברת.

רק חבל שלא ענית על שאלתי (שעודכנה) ואתה מנסה להיתחמק ממנה ע"י מה חנות אחרת עושה (ואני עדיין מחכה לתשובה). כי אתה תמים , וכל חנות בסדר גודל גדול (ואפילו קטן) עושה מה שבא לה (ודווקא KSP יותר נצמדים לכללים , לטוב ולרע), ודברים בכלל לא נכתבים והם מחליטים מה שבא להם. שלא לדבר על "כל חנות אחרת" כשבעצמי ניתקלתי במיספר חנויות (רובן לא רשתות ענקיות) עם אנשים שבאו לתיקון מחשב שכבר לא באחריות ויצאו עם קנייה של חדש ומחשב מפורמט (ואפילו התקנת לוח חינם) בגלל שהWIN לא עלה..

והנקודה הסופית של הדיון, שממנה התעלמת לחלוטין, היא שבכל החברות באותו סדר גודל יקרה אותו דבר, שזה בדיוק מה שרשמתי עמוד קודם : מי שיבוא עם מחשב בעל נזק פיסי או הזנחה יתקל בצרות , ומי שיבוא עם מחשב ללא נזק פיסי הזנחה או גישה גסת רוח יקבל טיפול, ולא משנה מה כתוב או לא כתוב ואיזה מדבק יש או אין. כמובן יהיו מיקרים לפה ולשם , וגישה לפה ולשם ועל זה נימדדות חנויות.

אבל בסופו של דבר הכל יהיה אותו דבר, וזו פשוט תמימות לחשוב שבכל חברה אחרת לא יקרה כלום ולא ימציאו לך סיפורי אלף לילה ולילה ללמה לא לתת לך אחריות (שחלקם נכונים וחלקם לא) רק בגלל שאין מדבקה או שהם לא רשמו משהו(ולרוב כולם רושמים משהו שיוציא אותם מהבוץ , רק לפעמים זה ממש מוסווה).

זה שאתה ניצמד למה כתוב ומה לא כתוב ולפי זה קובע שזה מה שיהיה , ומי שלא כתב משהו שלא ניראה לך זה אומר שהוא לא הולך לעשות את זה, זו תמימות שגובלת בחוסר נסיון ובחוסר בגרות.

וזה משהו שקורה בכל תחום בחיים , בעיקר כאן.

(וד"א עדיין לא ציטטת לי מהדף מה רשום , לא שאני לא מאמין לך או מצפה שרק זו תהיה תגובתך לדברי, זה פשוט מסקרן אותי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה לא ממש יודע מה עושה כל חנות אחרת, אולי פה ושם אבל זה בערך כמו הפה ושם שאתה יודע על החנות המדוברת.

רק חבל שלא ענית על שאלתי (שעודכנה) ואתה מנסה להיתחמק ממנה ע"י מה חנות אחרת עושה (ואני עדיין מחכה לתשובה). כי אתה תמים , וכל חנות בסדר גודל גדול (ואפילו קטן) עושה מה שבא לה (ודווקא KSP יותר נצמדים לכללים , לטוב ולרע), ודברים בכלל לא נכתבים והם מחליטים מה שבא להם. שלא לדבר על "כל חנות אחרת" כשבעצמי ניתקלתי במיספר חנויות (רובן לא רשתות ענקיות) עם אנשים שבאו לתיקון מחשב שכבר לא באחריות ויצאו עם קנייה של חדש ומחשב מפורמט (ואפילו התקנת לוח חינם) בגלל שהWIN לא עלה..

והנקודה הסופית של הדיון, שממנה התעלמת לחלוטין, היא שבכל החברות באותו סדר גודל יקרה אותו דבר, שזה בדיוק מה שרשמתי עמוד קודם : מי שיבוא עם מחשב בעל נזק פיסי או הזנחה יתקל בצרות , ומי שיבוא עם מחשב ללא נזק פיסי הזנחה או גישה גסת רוח יקבל טיפול, ולא משנה מה כתוב או לא כתוב ואיזה מדבק יש או אין. כמובן יהיו מיקרים לפה ולשם , וגישה לפה ולשם ועל זה נימדדות חנויות.

אבל בסופו של דבר הכל יהיה אותו דבר, וזו פשוט תמימות לחשוב שבכל חברה אחרת לא יקרה כלום ולא ימציאו לך סיפורי אלף לילה ולילה ללמה לא לתת לך אחריות (שחלקם נכונים וחלקם לא) רק בגלל שאין מדבקה או שהם לא רשמו משהו(ולרוב כולם רושמים משהו שיוציא אותם מהבוץ , רק לפעמים זה ממש מוסווה).

זה שאתה ניצמד למה כתוב ומה לא כתוב ולפי זה קובע שזה מה שיהיה , ומי שלא כתב משהו שלא ניראה לך זה אומר שהוא לא הולך לעשות את זה, זו תמימות שגובלת בחוסר נסיון ובחוסר בגרות.

וזה משהו שקורה בכל תחום בחיים , בעיקר כאן.

(וד"א עדיין לא ציטטת לי מהדף מה רשום , לא שאני לא מאמין לך או מצפה שרק זו תהיה תגובתך לדברי, זה פשוט מסקרן אותי).

האם אתה מכיר הרבה חברות ששוללות אחריות של חלקים, בגלל שהלקוח פתח את המארז???

אישית אני לא מסכים עם ליאור אני כן מכיר כמה חברות ששמות מדבקה על המארז, אבל ההבדל הוא שהן לא שוללות אחראיות במקרה והמדבקה הוסרה של החלקים אלה את האחריות על הבניה .

אגב תפסיק עם ההתפלספות העילגת שלך , 90% תקיפות אישיות על ליאור, 5 % מחמאות לא אמינות בנסיון לשנות דעת קהל.

תנסה להתייחס לטיעונים ולא לטוען.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה לא ממש יודע מה עושה כל חנות אחרת, אולי פה ושם אבל זה בערך כמו הפה ושם שאתה יודע על החנות המדוברת.

רק חבל שלא ענית על שאלתי (שעודכנה) ואתה מנסה להיתחמק ממנה ע"י מה חנות אחרת עושה (ואני עדיין מחכה לתשובה). כי אתה תמים , וכל חנות בסדר גודל גדול (ואפילו קטן) עושה מה שבא לה (ודווקא KSP יותר נצמדים לכללים , לטוב ולרע), ודברים בכלל לא נכתבים והם מחליטים מה שבא להם. שלא לדבר על "כל חנות אחרת" כשבעצמי ניתקלתי במיספר חנויות (רובן לא רשתות ענקיות) עם אנשים שבאו לתיקון מחשב שכבר לא באחריות ויצאו עם קנייה של חדש ומחשב מפורמט (ואפילו התקנת לוח חינם) בגלל שהWIN לא עלה..

והנקודה הסופית של הדיון, שממנה התעלמת לחלוטין, היא שבכל החברות באותו סדר גודל יקרה אותו דבר, שזה בדיוק מה שרשמתי עמוד קודם : מי שיבוא עם מחשב בעל נזק פיסי או הזנחה יתקל בצרות , ומי שיבוא עם מחשב ללא נזק פיסי הזנחה או גישה גסת רוח יקבל טיפול, ולא משנה מה כתוב או לא כתוב ואיזה מדבק יש או אין. כמובן יהיו מיקרים לפה ולשם , וגישה לפה ולשם ועל זה נימדדות חנויות.

אבל בסופו של דבר הכל יהיה אותו דבר, וזו פשוט תמימות לחשוב שבכל חברה אחרת לא יקרה כלום ולא ימציאו לך סיפורי אלף לילה ולילה ללמה לא לתת לך אחריות (שחלקם נכונים וחלקם לא) רק בגלל שאין מדבקה או שהם לא רשמו משהו(ולרוב כולם רושמים משהו שיוציא אותם מהבוץ , רק לפעמים זה ממש מוסווה).

זה שאתה ניצמד למה כתוב ומה לא כתוב ולפי זה קובע שזה מה שיהיה , ומי שלא כתב משהו שלא ניראה לך זה אומר שהוא לא הולך לעשות את זה, זו תמימות שגובלת בחוסר נסיון ובחוסר בגרות.

וזה משהו שקורה בכל תחום בחיים , בעיקר כאן.

(וד"א עדיין לא ציטטת לי מהדף מה רשום , לא שאני לא מאמין לך או מצפה שרק זו תהיה תגובתך לדברי, זה פשוט מסקרן אותי).

תפסיק ללכת סחור סחור

יש לך את המדבקה ועליה כתוב "הסרת המדבקה עלולה לגרום להסרת האחריות"

מה לעזאזל לא מובן בזה?

אתה יודע מה? לי יש נסיון עם יותר חנויות מחשבים ממך, יש לי נסיון עם חנויות שאתה בחיים לא תכיר, ואין אפילו אחת שמשתמשת במדבקות כאלה, אפילו החנויות הכי ג'נריות שקיימות (שיש לי חברים שעובדים שם) לא משתמשות בזה

אני מכיר אישית את כל הטכנאים בבית שמש והאיזור, ככה שאני כן יודע מה עושות חנויות אחרות

אני לא צריך לשים את עצמי במקומם של חנויות אחרות בשביל להגיד לך שמדיבורים עם כמויות של חנויות\מעבדות אין אף אחד ששם מדבקה כזאת

אפילו לא אחד

vid170

אף אחד לא אמר שהם שוללים אחריות של החלקים

אני חוזר וטוען שכל עוד לא מובהר איזה אחריות בדיוק מוסרת אז אתה צריך להניח שזה המקרה הגרוע ביותר - הסרת אחריות כללית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל ההבדל הוא שהן לא שוללות אחראיות במקרה והמדבקה הוסרה של החלקים אלה את האחריות על הבניה .

וזה בדיוק מה שKSP עושה , חבל שלא הצלחת להבין את הנאמר ומה שכן הצלחת לקרוא מהדיון זה "התקפות אישיות" ואחרי זה לבוא להתלונן על הסגנון ולעשות את זה בעצמך.

כשרומסים את מה שאתה אומר ומתעלמים ממה שאתה אומר - אתה מגיב על זה , אתה יכול לקרוא לזה התקפות אישיות , אבל בטח לא לקטר על זה ולעשות את זה בעצמך.

ואם לא הבנת טוב התייחסתי כאן רק לטיעונים , לא ניסיתי לרגע אחד לדבר בטובת או ברעת החנות, עובדות זה עובדות. ומה שאנשים כמוך הבינו מהדיון הציק לי , זה הכל.

ואת ה"עילגת" (אם אתה בכלל יודע מה זה) השיקרית שרשמת פה אני אזכור לך :) .

וליאור - גם אני שואל אותך מה לא ברור במה שרשום על המדבקה? כל מה שאני אומר שהסקת המסקנות שלך מוגזמת ולא תואמת את המציאות , אני חושב שזה סיכום תמציתי של דבריי ודברייך בנושא.

ולגבי הזלזול שכרגע הפגנת , אז אתה טועה כי אתה דווקא לא מכיר אותי , אני לא סתם יודע אלף ואחד סיפורים על אלף ואחת חנויות ואני לא סתם יודע מה מיתרחש בחנות איקס וחנות זד , הדיבורים שלי בדיון זה לא ניזרקו באוויר , ואתה יכול להיות בטוח שבחיי ראיתי יותר מחשבים ממה שראית בחייך. ובחנויות מחשבים התחלתי לעבוד ממתי שהחוק איפשר לי זאת.

אז כל מה שנאי מבקש ממך זה :בבקשה SOME RESPECT BRO :) . (ומיצטער על הרווחים לאיודע איפה החביאו את הINSERT בנייד הזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסמוך עליי שאני ראיתי לא פחות מחשבים ממך, טיפלתי בלא פחות מחשבים ממך, ואני מכיר לא פחות טכנאים וחנויות ממך

מה לא נכון בהסקת מסקנות שלי?

איפה לעזאזל כתוב שמוסרת אחריות הרכבה \ התקנה \ איך שאתה רוצה לקרוא לזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סומך עלייך אני בטוח לא אחרי כל מה שרשמת כאן , אבל מאמין , בתור כבוד לאדם שאני לא מכיר - תמיד כן (אלא אם כן ידוע לי משהו אחר).

אם התסעקת עם קרוב ל 300 מחשבים בחודש - אני מוריד בפנייך את הכובע צמר שלי. אפילו שאתה צעיר ממני ב 6 שנים.

ואני חושב שאתה הוא זה שטוחן מים כי אני מבין בבירור מה אתה רוצה להגיד , אבל אתה הוא זה שמנסה להתעלם מהדבר הברור שאני מנסה להגיד - וזה מודגש בשחור בכל פוסט שני שלי בתרד הזה , אתה מוזמן לקרוא שוב או לשאול אותי אם אתה לא מוצא לבד. בתימצות הטענה היא שהדבר שציינת , כל עוד המיקרה מוצדק כמו שציינת זה כמעט לא קורה - כיככה זה עובד, ומה שנירשם (אם נירשם - עוד לא הבאת לנו ציטוט לטענה שלך - אפילו לא התייחסת לזה) נירשם רק כדי לכסות את החברה במקרים קיצוניים - נכון שהיא יכולה לעשות בזה מה שהיא רוצה , אבל במציאות זה כמעט ולא קורה וכל עוד המקרה מוצדק ללקוח אין בכלל מה לדאוג - אלא אם כן הפחידו אותו בפורום של אתר מחשבים. וזה נכון לכל חברה, בכל מקום כתובים דברים מפחידים. בנוסף כל הטענות שאז גם אין אחריות על החלקים פשוט לא נכונות (ואנחנו לא בבית משפט פה וגם לא בני 12 עם כל ה"תראה לי איפה זה כתוב", הרבה דברים לא כתובים בכל חנות , אז?).

יש הבדל גדול בין להתלונן על משהו שקורה לבין להתלונן על אופצייה לצרה תוך כדי ציון העובדה שזה לא המצב.

אבל מה , חזרתי לבית הורי וניזכרתי בדיון - ישר הלכתי לקבלת האחריות של מחשב שקניתי בתחילת נובמבר (מי היה מאמין שאני אקנה מחשב קומפלט ועוד מחנות אחת, ככה זה כשאתה סטודנט) והפלא ופלא : את הציטוט שלך אני לא מוצא יכול להיות שאני מפספס אבל אני לא רואה שום איזכור למצב של קניית מחשב בהרכבת KSP והזכר שבמצב זה - אם אתה מסיר את המדבקה מאחורה ופותח את המחשב אין אחריות.

ואני אצטט את הדבר שיכול להיות שגרם לך לחשוב את הדבר המפורש שאמרת , שנוגע בכלל למדבקת אחריות של מוצר: מה שנקרא , ובתור בחור מהעסק אתה בטוח יודע, "מדבקה מזהה" - סריאל או מדבקה עם תאריך שקושרים את המוצר לחנות :

"

מקרים בהם לא תחול האחריות:

-----------------------------

1.הסרת מדבקת האחריות של המוצר או קריעתה. "

אני לא רואה שום איזכור למחשב בהרכבה כאן, למרות שאתה טענת מפורשות שעל הדף רשום שאם מסירים מהמחשב את המדבקה אין אחריות.

הסעיף שצוטט כאן נכון לכל חנות ויבואן כבר שנים ורשום בכל כתב אחריות, על כל מוצר יש מדבקת אחריות , ומן הראוי לציין את התנאים שלה בכתב האחריות.

עכשיו יכול להיות שאתה מתבלבל בין מדבקה זו לבין המדבקת אינדיקצייה שKSP שמה על הדלת של המחשב מאחורה ? כי אם כן אני חושב שאתה חייב לתת התנצלות, מפורשות רשמת "אבל על הדף רשום שאין אחריות אם פותחים את המחשב" כתגובה לזה שרשמתי שבמדבקה על המחשב לא רשום את זה אלא שפתיחתו של המחשב עלולה להביא לביטול האחריות .

ובבקשה אל תביא לי כל מיני שינויי גירסאות , מה שרשמת בעמוד הראשון שהתחלתי להגיב היה ברור , וגם מה שרשמת אחרי שציינתי מה רשום על המדבקה (אמנם שינוי גירסה אבל עדיין לא נכון), הכל ניתן לציטוט כל עוד לא תערוך אותו. בנוסף תהיה פעם אחת בוגר ותענה לדברים שאותם ציינתי כאן כשאלה או בקשה אליך.

אם בסוף יסתבר שמה שאמרת מפורשות שרשום (בלי שום פרשנויות אישיות) לא רשום , תדע שהצלחת להרגיז אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סומך עלייך אני בטוח לא אחרי כל מה שרשמת כאן , אבל מאמין , בתור כבוד לאדם שאני לא מכיר - תמיד כן (אלא אם כן ידוע לי משהו אחר).

אם התסעקת עם קרוב ל 300 מחשבים בחודש - אני מוריד בפנייך את הכובע צמר שלי. אפילו שאתה צעיר ממני ב 6 שנים.

ואני חושב שאתה הוא זה שטוחן מים כי אני מבין בבירור מה אתה רוצה להגיד , אבל אתה הוא זה שמנסה להתעלם מהדבר הברור שאני מנסה להגיד - וזה מודגש בשחור בכל פוסט שני שלי בתרד הזה , אתה מוזמן לקרוא שוב או לשאול אותי אם אתה לא מוצא לבד. בתימצות הטענה היא שהדבר שציינת , כל עוד המיקרה מוצדק כמו שציינת זה כמעט לא קורה - כיככה זה עובד, ומה שנירשם (אם נירשם - עוד לא הבאת לנו ציטוט לטענה שלך - אפילו לא התייחסת לזה) נירשם רק כדי לכסות את החברה במקרים קיצוניים - נכון שהיא יכולה לעשות בזה מה שהיא רוצה , אבל במציאות זה כמעט ולא קורה וכל עוד המקרה מוצדק ללקוח אין בכלל מה לדאוג - אלא אם כן הפחידו אותו בפורום של אתר מחשבים. וזה נכון לכל חברה, בכל מקום כתובים דברים מפחידים. בנוסף כל הטענות שאז גם אין אחריות על החלקים פשוט לא נכונות (ואנחנו לא בבית משפט פה וגם לא בני 12 עם כל ה"תראה לי איפה זה כתוב", הרבה דברים לא כתובים בכל חנות , אז?).

יש הבדל גדול בין להתלונן על משהו שקורה לבין להתלונן על אופצייה לצרה תוך כדי ציון העובדה שזה לא המצב.

אבל מה , חזרתי לבית הורי וניזכרתי בדיון - ישר הלכתי לקבלת האחריות של מחשב שקניתי בתחילת נובמבר (מי היה מאמין שאני אקנה מחשב קומפלט ועוד מחנות אחת, ככה זה כשאתה סטודנט) והפלא ופלא : את הציטוט שלך אני לא מוצא יכול להיות שאני מפספס אבל אני לא רואה שום איזכור למצב של קניית מחשב בהרכבת KSP והזכר שבמצב זה - אם אתה מסיר את המדבקה מאחורה ופותח את המחשב אין אחריות.

ואני אצטט את הדבר שיכול להיות שגרם לך לחשוב את הדבר המפורש שאמרת , שנוגע בכלל למדבקת אחריות של מוצר: מה שנקרא , ובתור בחור מהעסק אתה בטוח יודע, "מדבקה מזהה" - סריאל או מדבקה עם תאריך שקושרים את המוצר לחנות :

"

מקרים בהם לא תחול האחריות:

-----------------------------

1.הסרת מדבקת האחריות של המוצר או קריעתה. "

אני לא רואה שום איזכור למחשב בהרכבה כאן, למרות שאתה טענת מפורשות שעל הדף רשום שאם מסירים מהמחשב את המדבקה אין אחריות.

הסעיף שצוטט כאן נכון לכל חנות ויבואן כבר שנים ורשום בכל כתב אחריות, על כל מוצר יש מדבקת אחריות , ומן הראוי לציין את התנאים שלה בכתב האחריות.

עכשיו יכול להיות שאתה מתבלבל בין מדבקה זו לבין המדבקת אינדיקצייה שKSP שמה על הדלת של המחשב מאחורה ? כי אם כן אני חושב שאתה חייב לתת התנצלות, מפורשות רשמת "אבל על הדף רשום שאין אחריות אם פותחים את המחשב" כתגובה לזה שרשמתי שבמדבקה על המחשב לא רשום את זה אלא שפתיחתו של המחשב עלולה להביא לביטול האחריות .

ובבקשה אל תביא לי כל מיני שינויי גירסאות , מה שרשמת בעמוד הראשון שהתחלתי להגיב היה ברור , וגם מה שרשמת אחרי שציינתי מה רשום על המדבקה (אמנם שינוי גירסה אבל עדיין לא נכון), הכל ניתן לציטוט כל עוד לא תערוך אותו. בנוסף תהיה פעם אחת בוגר ותענה לדברים שאותם ציינתי כאן כשאלה או בקשה אליך.

אם בסוף יסתבר שמה שאמרת מפורשות שרשום (בלי שום פרשנויות אישיות) לא רשום , תדע שהצלחת להרגיז אותי.

באמת סליחה על הביטוי

אבל אתה באמת כל כך טיפש?!?!?!?!?!?!

על מה לעזאזל אתה חושב שאני מדבר?!?!?!?!

איזה מדבקה לעזאזל אתה חושב שתוסר כשאתה פותח את המארז?!?!?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מזהיר אותך על הביטויים האלו , חוקי הפורום כן כתובים (!!) , וכבר עברת על 3 מהם , ועוד בתור חבר צוות פורומים.

כמו שניחשתי שוב התחמקת מתשובות בצורה חלקלקה תוך התייחסות מניפולטיבית לקמצוץ מהדברים , שוב עשית פרשנות משלך לדברים המצוטטים לעומת מה שטענת שרשום מפורשות בעוד תוספת קטנה משלך (אמרת שרשום ש"אם פותחים את המחשב אז בלה בלה בלה..."ו דבריך ניתנים לציטוט), שוב אתה מחזיר אותי לנקודת ההתחלה שהפרשנות וההשלכה שעשית למשפט היא בדיוק כמו אותה פרשנות שאתה טוען שהחברה תעשה - כשבפירוש כל הפאראנויה שלך על ניסוח משפטי לא קרובה ללקרות במציאות כמו שטענת בהתחלה , שוב אתה דן איתי על שלמות משפטית שלא קיימת בשום מקום... עכשיו אתה גם טוען שמדבקת אחריות שמגיעה על כל מוצר (סריאל) זהה למדבקה האדומה שKSP שמים מאחורי המחשב ושאין הבדל בין הארדיסק שניפגמה לו מדבקת הסריאל ולא תקבל עליו אחריות בגלל זה לעומת מחשב שניקרעה לו המדבקה האדומה, שבמיקרה זה לא תפוג האחריות אם לא עברו על שאר תנאי האחריות.

אתה בעצם טוען כאן טענות ברורות , שבכלל לא קורות במציאות, על סמך משהו שניתן לפרשנות, מערבב שני סוגי מדבקות בפרשנות שלך (אני יכול לשים מדבקת סריאל על הארדיסק אחר ולקבל עליו אחריות בKSP אבל אני לא יכול לשים את המדבקה האדומה על מחשב אחר או מחשב שניקנה ללא הרכבה ולקבל עליו אחריות - הקבלה היא זו שקובעת לגבי אחריות על הרכבה) - המדבקה האדומה היא רק אינדיקצייה לאם פתחת את המחשב והיא נועדה להרתיע אנשים מלעשות זאת - וככה היא גם מנוסחת.

הכוונה בשורה הזו היא לא למדבקה האדומה , והעובדה שKSP יכולה לנצל את זה למיקרה כזה נכונה , אבל זה הכל , זה לא קורה , וזה בטח לא מצדיק את ההשמצה , גסות הרוח והמניפולציות שעשית בחצי מהעמודים כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבת אולי לקרוא את הדיון לפני שהגבת?

5 עמודים אני חוזר ומדבר על מדבקה שרשום עליה במפורש "הסרת המדבקה תגרום להסרת האחריות" (תראה לי מדבקת יצרן אחת שרשום עליה את זה! ועוד בעברית!!!)

ותספור כמה פעמים אמרתי מארז, ותקרא את ההודעה שפותחת את הדיון

כשתסיים אז תגיב

עכשיו אתה גם טוען שמדבקת אחריות שמגיעה על כל מוצר (סריאל) זהה למדבקה האדומה שKSP שמים מאחורי המחשב ושאין הבדל בין הארדיסק שניפגמה לו מדבקת הסריאל ולא תקבל עליו אחריות בגלל זה לעומת מחשב שניקרעה לו המדבקה האדומה, שבמיקרה זה לא תפוג האחריות אם לא עברו על שאר תנאי האחריות.

עכשיו שעיצבנת אותי, אני רוצה ציטוט אחד שלי שמראה שאני מדבר על מדבקה שיש עליה סריאל

אתה בעצם טוען כאן טענות ברורות , שבכלל לא קורות במציאות, על סמך משהו שניתן לפרשנות, מערבב שני סוגי מדבקות בפרשנות שלך (אני יכול לשים מדבקת סריאל על הארדיסק אחר ולקבל עליו אחריות בKSP אבל אני לא יכול לשים את המדבקה האדומה על מחשב אחר או מחשב שניקנה ללא הרכבה ולקבל עליו אחריות - הקבלה היא זו שקובעת לגבי אחריות על הרכבה) - המדבקה האדומה היא רק אינדיקצייה לאם פתחת את המחשב והיא נועדה להרתיע אנשים מלעשות זאת - וככה היא גם מנוסחת.

הרתעה? זה חנות או מתנ"א?!

הכוונה בשורה הזו היא לא למדבקה האדומה , והעובדה שKSP יכולה לנצל את זה למיקרה כזה נכונה , אבל זה הכל , זה לא קורה

היא יכולה לנצל? יפה, זה כל מה שאני טענתי

כל עוד לא כתוב בתנאי האחריות שום דבר אחר מה שקורה במציאות נתון לפירושים של המוכר באותו זמן

וזה בטח לא מצדיק את ההשמצה , גסות הרוח והמניפולציות שעשית בחצי מהעמודים כאן.

אם כבר אתה מעלה את זה, תביא ציטוטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...