דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP - עמוד 5 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP


SpLiNtEr

Recommended Posts

אז שיהיה לך בהצלחה בלימודי המשפטים שלך , כי אתה תהיה עורך דין מעולה , שכידוע תפקידו של עורך דין הוא להציג אנס ורוצח כזכאי תמים או לחלופין איש תמים כגנב שפל, וזאת ע"י עובדות נכונות ,חצאי אמיתות ושקרים לבנים. עשה מה שאתה באמת טוב בו איפה שבאמת זקוקים לך וכך תתרום לכולנו.

למה לרדת לפסים אישיים ? :(

ד"א

בקשר למשפט כתוב בתורה "על פי שתיים או שלוש עדים יקום דבר "

אם בית המשפט יקיים את זה , אני מבטיח לך שלא יהיה עוול כלל .

עריכה:

כידוע בכל משפט יש עשרות עדים

אבל הכוונה היא עדים לאותה עבירה, ולא למה שמסביב וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני באמת שלא מבין מה הסתבכתם....

KSP מוכרת מוצרים בזול והם תחרותיים מאוד בשוק. זו הסיבה, אגב, שהם מצליחים כ"כ, לא בגלל השירות (הידוע לשמצה).

אכן, זכותם המשפטית בתור מרכיב המחשבים להסיר אחריות ממחשב שנקרעה בו המדבקה שהם הדביקו. כמובן שברוב המקרים הם יעלימו עין, ויעדיפו לא להתעמת עם הלקוח, אבל אם נפלתם על יום רע של הטכנאי הוא עלול לעשות לכם ת'מוות. כן! זה גועל נפש וזה שירות מחפיר ללקוח, אבל זכותם.

ובכל זאת הם מצליחים.

אתם צודקים, זה לא נאה ולא יפה מצדם של KSP. יש מקום להתרעם ולצעוק ואולי אפילו לתבוע תביעה משפטית ייצוגית מצד הצרכנים של חנות זו.

אבל יש משפט שאומר "[glow=red,2,300]אל תהיה צודק, תהיה חכם![/glow]"

אתם צודקים,

אבל תתחילו להיות חכמים!!!

להיות חכם אומר:

להיות ראש קטן!

לרכוש מחשב (בזול) בחנות כדוגמת KSP. בכל מהלך הרכישה עצמה לא לדבר על האחריות (כמובן שבשביל למכור, המוכר יציין את כמות השנים של האחריות על כל פריט ופריט). ללחוץ ידיים ולדפוק חיוך רחב.

לבוא בתום 14 ימי העסקים לאסוף את המחשב הדנדש והנוצץ מהחנות. לראות את המדבקה המדוברת, ולעשות סצנה.

"מה פתאום לא דיברנו על זה!!! לא מוכן! או שתורידו את המדבקה או שאני מבטל עסקה עכשיו! תבטלו את העסקה תדחפו את המחשב הזה ל$%# שלכם!".

תאמינו לי, שמנהל הסניף יתקפל כמו ת'טלה, ימסור לידייכם את המחשב נטול מדבקה כזו או אחרת, ויוסיף בכתב ידו על הקבלה בפירוש כי המוצר הסופי בעל אחריות מלאה, גם ללא מדבקת "KSP". יחתום בשמו, ויוסיף חותמת של KSP.

אולי אפילו אם אתם שחקנים טובים, הוא יוסיף משהו על "עוגמת הנפש" שנגרמה לכם מעצם העובדה שניסו לעבוד עליכם בעיניים :xyxthumbs:

עריכה ---> אגב, אני בכלל לא הייתי קונה מחשב קומפלט, אלא הייתי קונה רכיבים ומרכיב בעצמי (ואז נראה מישהו מKSP לא מכבד את האחריות שלי!!!!), אבל זה רק אני :)

ככה צריכה לעבוד צרכנות נבונה.... :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסלחו לי אבל הדיון כאן על המדבקה הוא די טיפשי.

האחריות שהם כנראה נותנים היא על ההרכבה במידה וביקשתם הרכבה! שכן לא רוצים להרכיב שוב ובצדק.

אין מצב שאחריות על המוצר עצמו , טיב המוצר ותקנותם של חלקים מחברות שונות הנרכשים\משודרגים ומוחלפים מדי יום, תוסר.

לכל מוצר ישנו אחריות יצרן! עם כל הכבוד ל-KSP אם יש לי בעיה בלוח ה - היבואן או הדילר חייב לספק לי שירות בין אם זה KSP או בין אם זה יבואן שממנו KSP רכשו את המוצר.

אי אפשר לקחת מספר מוצרים שלכל אחד אחריות שונה ותנאי אחריות שונים, לשים בחבילה אחת (המארז), לסגור במדבקה ולהגיד שהאחריות למוצרים שבתוך החבילה מבוטלים אם נפתחה החבילה מה עוד שזה היעוד שלה....לפתוח אותה לשדרג ולשנות להחסיר ולהוסיף.

בחיים שלי לא שמעתי על כזה דבר.

אם המוכר בחנות היה אומר לי כזה דבר הייתי מתגלגל מצחוק כי זה הדבר הכי מטופש שיכול להיות ומראה על טמטום ויותר מזה זלזול באינטלגנציה בסיסית של אדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסלחו לי אבל הדיון כאן על המדבקה הוא די טיפשי.

האחריות שהם כנראה נותנים היא על ההרכבה במידה וביקשתם הרכבה! שכן לא רוצים להרכיב שוב ובצדק.

אין מצב שאחריות על המוצר עצמו , טיב המוצר ותקנותם של חלקים מחברות שונות הנרכשים\משודרגים ומוחלפים מדי יום, תוסר.

לכל מוצר ישנו אחריות יצרן! עם כל הכבוד ל-KSP אם יש לי בעיה בלוח ה - היבואן או הדילר חייב לספק לי שירות בין אם זה KSP או בין אם זה יבואן שממנו KSP רכשו את המוצר.

אי אפשר לקחת מספר מוצרים שלכל אחד אחריות שונה ותנאי אחריות שונים, לשים בחבילה אחת (המארז), לסגור במדבקה ולהגיד שהאחריות למוצרים שבתוך החבילה מבוטלים אם נפתחה החבילה מה עוד שזה היעוד שלה....לפתוח אותה לשדרג ולשנות להחסיר ולהוסיף.

בחיים שלי לא שמעתי על כזה דבר.

אם המוכר בחנות היה אומר לי כזה דבר הייתי מתגלגל מצחוק כי זה הדבר הכי מטופש שיכול להיות ומראה על טמטום ויותר מזה זלזול באינטלגנציה בסיסית של אדם.

REALITY CHECK!!

אחי... כל הדיון כאן הוא על העובדה שKSP, עד כמה הזוי שזה נשמע לך, עושים את זה בפועל.

עובדה, הדילר רשאי לבטל אחריות. והם עושים את זה.

כנס לעניינים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הדילר מבטל אחריות על כרטיס מסך שיש לי עליו 3 שנים אחריות מהיצרן! (לא מהדילר לא מהיבואן ולא מהחנות)???

לא ברור לי.

דוגמא:

קניתי עכשיו פאסאט חדשה ויש עליה 3 שנים אחריות יצרן. לקחתי אותה ועשיתי אתה רייסים , עליתי על ג'בלאות נסעתי על אבנים חולות שחקתי את האוטו לגמרי.

האוטו כרגע על הפנים מכנית ויש צורך בתיקון.

נגשתי לחנות שבה קניתי ואמרו לי "תשמע לא רוצים לממש לך אחריות כי ככה וככה".

מה זה מעניין אותי מה החנות אומרת ...החנות לא זו שנתנה לי אחריות אלא היצרן עצמו!!!

אני הולך למשווק וליבואן הרשמי בארץ (צ'מפיון מוטורס) ומבקש מהם לממש אחריות.אין מצב שלא מממשים אחריות מול היצרן שהוא זה שמנפיק את האחריות הזו.

איך זה מעוגן בחוק שחנות פושרית כמו KSP יכולה לבטל אחריות יצרן???? לא ברור לי וזו שטות גמורה . לא היה ולא נברא.

אם באמת KSP פועלת ככה יש מקום לתביעה ויותר מזה אם הדילר הוא זה שמבצע את ההנחיות הללו הרי שהוא פועל בנגוד להגדרת היצרן ויש לדווח עליו ליצרן עצמו.

על כל מקרה מי שבידו אחריות יצרן מקבל אותה מהצרן או מנציגיו ועם כל הכבוד KSP היא רק חנות ומתווך ואינה רשאית לשים שום מדבקה ולתת אחריות משל עצמה על מוצרים שונים בעלי תנאי אחריות שונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצלה ... כנראה האוטו של האבא שלך ואתה לא ממש מפרגן ושומר על האוטו אז תקשיב : קודם כל האחריות על גרמניות כמו הפאסאט היא שנתיים - והיא מאוד מוגדרת וכתובה ומפורטת בכתב האחריות שיש לך בתא כפפות בתוך התיק מסמכים של האוטו - ספר רכב, טיפולים וכו ...

כתוב שם שתקלות או קלקולים שנובעים מהתעללות כמו שאתה מתאר הם לא במסגרת האחריות ...

אם לדוגמא נסעת לא משנה כמה קילומטרים ופתאום הלך לך הגיר כתוצאה משימוש סביר אז יחליפו לך, ואם מנוע , אז מנוע ...

אבל אם ייראו שקרעת את האוטו בשטח כאילו היה ג"יפ ... אז תשכח מזה .. בשביל זה יש טוארג .. לדוגמא .. וזה מה שיגידו,

אז באותה מידה היצרן של הכרטיס מסך יכול לחפור ולבדוק שעשו עליו ולראות שכרטיס שרוף (לאבחן את זה אם הם ממש רוצים) ולא לכבד אחריות כי היה שימוש לא סביר שבגללו הלך הכרטיס מסך ...

אבל בכל אופן 99% מהמקרים הם לא עושים את זה .., ודילר עלוב פושט פישר בוודאי ובוודאי לא יכול לבדוק למה הכרטיס לא עובד - כל התפקיד שלו מסתכם בלהעביר ליבואן ולבקש החלפה , היבואן עושה כנ"ל , ולחלקים פופולארים יש לו גם ספרים להחלפה , אם לא הוא נותן כרטיס באלק כלשהו עד להגעת הכרטיס שמגיע לך ...

ולסיכום אל תיתן לאף אחד להתעסק איתך, אם קנית את הכרטיס וקיבלת מהדילר שנה אחריות ממנו , היא עברה ומהיצרן יש שלוש - אתה יכול לפנות ישירות ליצרן באימייל ובטוח תהייה לך דרך להחליף , אם הדילר עושה עליך דאווינים פשוט תאיים עליו בתביעה משפטית .. והוא יעשה כמו פודל טוב החלפה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצלה ... כנראה האוטו של האבא שלך ואתה לא ממש מפרגן ושומר על האוטו אז תקשיב : קודם כל האחריות על גרמניות כמו הפאסאט היא שנתיים - והיא מאוד מוגדרת וכתובה ומפורטת בכתב האחריות שיש לך בתא כפפות בתוך התיק מסמכים של האוטו - ספר , טיפולים וכו ...

כתוב שם שתקלות או קלקולים שנובעים מהתעללות כמו שאתה מתאר הם לא במסגרת האחריות ...

אם לדוגמא נסעת לא משנה כמה קילומטרים ופתאום הלך לך הגיר כתוצאה משימוש סביר אז יחליפו לך, ואם מנוע , אז מנוע ...

אבל אם ייראו שקרעת את האוטו בשטח כאילו היה ג"יפ ... אז תשכח מזה .. בשביל זה יש טוארג .. לדוגמא .. וזה מה שיגידו,

אז באותה מידה היצרן של הכרטיס מסך יכול לחפור ולבדוק שעשו עליו ולראות שכרטיס שרוף (לאבחן את זה אם הם ממש רוצים) ולא לכבד אחריות כי היה שימוש לא סביר שבגללו הלך הכרטיס מסך ...

אבל בכל אופן 99% מהמקרים הם לא עושים את זה .., ודילר עלוב פושט פישר בוודאי ובוודאי לא יכול לבדוק למה הכרטיס לא עובד - כל התפקיד שלו מסתכם בלהעביר ליבואן ולבקש החלפה , היבואן עושה כנ"ל , ולחלקים פופולארים יש לו גם ספרים להחלפה , אם לא הוא נותן כרטיס באלק כלשהו עד להגעת הכרטיס שמגיע לך ...

ולסיכום אל תיתן לאף אחד להתעסק איתך, אם קנית את הכרטיס וקיבלת מהדילר שנה אחריות ממנו , היא עברה ומהיצרן יש שלוש - אתה יכול לפנות ישירות ליצרן באימייל ובטוח תהייה לך דרך להחליף , אם הדילר עושה עליך דאווינים פשוט תאיים עליו בתביעה משפטית .. והוא יעשה כמו פודל טוב החלפה .

חחח הדוגמא שנתתי היא לא להראות שמה שעשיתי הוא בנגוד למה שכתות במסגרת האחריות. רציתי פשוט להראות שהחנות היא לא הכתובת האחרונה ויש מה לעשות. החנות לא משחקת תפקיד במקרה הזה חוץ מלתווך.

מחזק ומסכים עם כל מילה שלך.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה מעניין אותי מה החנות אומרת ...החנות לא זו שנתנה לי אחריות אלא היצרן עצמו!!!

אני הולך למשווק וליבואן הרשמי בארץ (צ'מפיון מוטורס) ומבקש מהם לממש אחריות.אין מצב שלא מממשים אחריות מול היצרן שהוא זה שמנפיק את האחריות הזו.

איך זה מעוגן בחוק שחנות פושרית כמו KSP יכולה לבטל אחריות יצרן? לא ברור לי וזו שטות גמורה . לא היה ולא נברא.

רציתי פשוט להראות שהחנות היא לא הכתובת האחרונה ויש מה לעשות. החנות לא משחקת תפקיד במקרה הזה חוץ מלתווך.

אתם פשוט טועים. הדילר הוא הכתובת היחידה!

אחריות היצרן שאתה מקבל מה"יצרן" הנה אחריות אשר תקפה מיום הקניה של המוצר מה"דילר".

ה"דילר" הוא זה נותן שירות אחריות הקצה, כלומר, הצרכן פועל מול הדילר בלבד, ולא מול היבואן או היצרן משום שהם אינם יודעים מתי רכשת את המוצר.

היצרן אינו נותן אחריות לצרכן! זו הטעות הנפוצה שלכם! היצרן נותן גב ליבואן, שבתורו נותן גב לדילר - שהוא - ופה אני מדגיש הדילר הוא זה שנותן את האחריות לצרכן, והוא בלבד. ואין זה משנה כיצד האחריות מתממשת אח"כ.

נכון לחלק מהיצרנים יש מוסר שירותי גבוה והם כותבים במפורש שעל הדילר לתת אחריות של שנה/שנתיים/שלוש מיום הקניה, ובמידה ואין הדילר נותן אחריות זו יש לפנות ליצרן ולידע אותו על כך, שבתורו יידע את היבואן, שבתורו יטיל סנקציות על דילר כזה או אחר שמפר את תנאי האחריות שהיצרן דורש לתת לצרכן.

טוב לפני שכולם הולכים פה לאיבוד:

כל דילר רשאי לתת את האחריות כראות עיניו. את הגב הוא מקבל בסופו של דבר מהיבואנים בהתאם לתנאי האחריות שנותן היצרן עצמו.

במילים אחרות - KSP יכולים עפ"י חוק להציג את תנאי האחריות שלהם כראות עיניהם כלפי הצרכן הסופי. במידה ונראה להם שהלקוח התעסק יותר מדי עם החומרה במחשב הם פשוט לא יממשו את האחריות מול היבואן ולא יטרחו בכלל לשלוח את המוצר להחלפה. הם יכולים לעשות את זה. והם עושים את זה. עובדה.

וכמה שזה נראה לכם לא הגיוני, פשוט קבלו את זה בתור עובדה.

:screwy:

שימו לב!!!

במידה וKSP, בתור הדילר שלך (לצורך העיניין), לא יממש את אחריות היצרן, ותנסה ללכת עם הכרטיס המסך 7600GS השרוף שלך (לצורך העיניין) ליבואן של (גם לצורך העיניין), היבואן יגיד לך לדחוף את הכרטיס למשמו שלך, ולהחנק איתו. כמובן שבמילים יותר עדינות... :bash: זה יכול לעבוד דרך הדילר, ודרך הדילר בלבד!

חבל להטעות פה אנשים ולטמון להם פח משפטי ואי נעימויות מול החנות שלהם... מדובר כאן על רכיבים שיכולים להגיע (ובד"כ גם מגיעים) לאלפי שקלים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האחריות הרבה פעמים מגולמת במחיר! לדוגמא ישנם מוצרים שעולים יותר רק בגלל תוקף האחריות שלהם.

אתם משלמים גם על האחריות ומגיע לכם אחריות על המוצר כחלק מתנאי היצרן.

יש ואפשר לפנות ליצרן ישירות!!

אני עשיתי את זה עם חברת ASUS כדי שיעזרו לי להחליף כרטיס מסך...שלטענת היבואן..חסר במלאי.

יצרתי קשר עם החברה הסברתי להם שלא קבלתי מענה מהיבואן, הם בקשו מספר סיריאלי בצירוף קבלה וגמרנו....שלחו לי כרטיס חדש...יותר טוב מהכרטיס הקודם.

זה שירות!!

שוב, KSP אינו נותן אחריות לחלקים כי אינו יכול! מה? יש לו מלאי של החלפות? יש לו מעבדה וחלקים להחלפה מבית היצרן? יש לו מערך שירות תקונים והחלפות? הוא מוסמך ע"י היצרן לשנות תנאי אחריות? מה פתאם.

עמית טועה. ישנה אפשרות לפנות ליצרן במידה ואינך מרוצה משירות הדילר או היבואן או מממש האחריות בארץ.

לראיה אני מצרף את המייל שקבלתי מחברת ASUS כאשר טפלו לי בבעיה.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear Friend :

Thank you for choosing ASUS products.

My name is Maggie. It is my pleasure to help you with your problem.

Maybe you can offer your RMA number, then we can check it for you.

And please push the retailer for the status too.

We will try to help you. We will replace you a similar or better one if we have no EAX800.

So do not worry.

Hope a good day:)

If having any problems, please don't hesitate to let us know. Let's discuss the issue together.

Sorry for any inconvenience.

Please refer to FAQ for ASUS products in ASUS website:

http://support.asus.com/faq/faq.aspx?SLanguage=en-us

Thank you for using ASUS products.

Sincerely

Maggie_qian

ASUS Customer Service Cent! er (Shanghai , China)

If you have any suggestions or complaints about our technical support

service, please e-mail your feedback to http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx.

We will then arrange a specialist to work on your issue. Your suggestions and

feedback are most appreciated.

[Problem Description]

Hi,

Fan Stopped working the second time and the card doesnt turned on.

Iv sent the card for repair and been told that I will get a new one.

It has been a month and i havent get my card yet.

My reseller told me it will take another 2 weeks or so. this is way too much for a warranty service.

My card is EAX800XT 256MB model.

arent there any in stock?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעולם לא קניתי ב - KSP וכנראה גם לא אקנה לאור כל התגובות כאן.

ישנן מספר חנויות שאני עובד אתן קבוע ויש תקלות ויש החלפות ויש שירות. מעולם לא נתקלתי בבעיות כאלה.

אם זה באמת כך ובאמת הם מערימים קשיים בכל מה שקשור לנושא האחריות...אני מציע לפתוח נושא חדש ושמו "נפגעי KSP"

מעניין אותי לדעת כמה התופעה הזו שכיחה או שזה סתם חוסר מזל של מספר לקוחות.

אולי יש מקום לחרם צרכנים.

דברים כאלה מרתיחים אותי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועכשיו אני רוצה באמת לדעת

יש מישהו שמהמשפט "אם החברה כותבת [מן הסתם על המדבקה שמודבקת על המארז כי על זה מדובר] שהיא עלולה לא לכבד את האחריות" לא הבין שמדובר על קריעת המדבקה תוך פתיחת המארז?

עובדה שהדיון הפך להיות על "החנות לא מחליפה מוצרים , וכנראה לא מכבדת אחריות" , עדות חיה בשטח. זה נחמד שאתה מעריך מאוד את יכולת הסקת המסקנות של הקוראים , אבל יש עקרונות טרוויאלים בדיון הגון.

....אני לא סומך על טוב ליבם של המוכרים באותו זמן

אם לא כתוב במפורש בתנאי אחריות מה שאתה אומר (למרות מה שיכול להיות שקיים בשטח)

אבל הפוך כן כתוב, אז איזו סיבה יש לי לסמוך על זה שמה שיש בשטח היום יישאר גם מחר? או שזה יהיה בכל הסניפים?

אני לא אמרתי שהם יזרקו אותך לעזאזל, אני אמרתי שלפי התנאי אחריות שלהם הם יכולים לזרוק אותך לעזאזל, אז תצא מנקודת הנחה שהם כן יזרקו אותך לעזאזל

או סוףסוף צורה ברורה למה שרצית להגיד, שד"א לפי ההמלצה הזו לא ברור לי איך אני , כולנו ובעיקר אתה עדיין עובד עם חברת סלולר ישראלית , או שוויתרת על כמה "נקודות הנחה" מאוד חשובות בעקרונות שלך שמצוייות בחוזה עם חברת הסלולר.

אני רק טענתי כמה טענות:

א. צא מנקודת הנחה שאכן תוסר האחריות.

ב. צא מנקודת הנחה שזה נוגע לאחריות של כל החלקים [שכן לא מצוין אחרת].

ג. שזה מטומטם שרק הם מכל החנויות בארץ נדבקים למדבקה הזו

או מזל טוב , סוףסוף רשמת משהו לעניין , הצגת טענה לגיטימית שעליה צריך להתבסס הדיון. מה שרשמת עכשיו שונה לגמריי מהעמדות התקיפות שהצגת בהתחלה של ההתחלה מ"אם פתחת מחשב הלכה לך האחריות וזורקים אותך לעזעזל" זה הפך "לבעיתיות בעינך במדיניות ובשיטת האחריות" וזה כל מה שהציק לי. פתאום אחרי תגובה זו שלך הדיון נהיה עניני ואוביקטיבי ואנשים אפילו רושמים "למען ההגינות" מה שאומר שהדיון מופנה מכיוון של השמצה לכיוון של צרכנות נבונה - דבר שהרבה יותר יעיל בלפתור בעיות , רק חבל שהדיון נגרר קצת לכיוונים מוגזמים (כמו - "החברה לא מחליפה חלקים") בעקבות הסקת המסקנות שעשו מפוסטים קודמים כאן.

וכן , ליצרן תמיד אפשר לפנות , לא תמיד הוא יעזור. לי בעבר יצרן של ביקש ממני לשלוח את הכרטיס במסגרת אחריות לאחר שורת התכתבויות , והסיבה היחידה שפניתי אליו ולא למקום הקנייה היא שקניתי את זה בארה"ב , עובדה זו אפילו לא הטרידה אותם.

אני גם יודע על מיקרה אחר של בחור מפה שקנה מארה"ב 7800GTX של חברה גדולה , הוא התקלקל , והנציג בארץ הסכים לשלוח לו את זה ליצרן (כטובה - בלי התחיבות) ועשה לו קיצור דרך. אבל עם נציגים בארץ זה נדיר.

אבל בכל מיקרה זה ניגרר קצת רחוק , זה שמישהו ניסה כאן לטעון משהו לא אומר שתצתרכו לפנות לייצרן בשביל אחריות על חלקים אם קניתם בKSP , מה שנאמר כאן היה הגזמה והקצנה של מיקרים שקרו , ברוב המיקרים ואפילו רוב רובם של המיקרים ככולם שבהם ניפתחה המדבקה ולא היה רמז לנזק פיסי או הזנחה קיצונית (או גסות רוח מצד לקוח או משהו דומה) נקבל אחריות מלאה במסגרת תקופת האחריות שהחברה מספקת וזמן ההמתנה החלפה ותיקון.

ועל אחת כמה וכמה שאם תבואו עם חלק ללא נזק פיסי בתקופת אחריות ותמסרו אותו לשירות - תקבלו אחריות מלאה לפי אותם כללים, ובמיקרה כזה אפילו הטכנאי ישמח כי זה יחסוך לו פירוק הרכבה ובדיקות נוספות. רק כמובן כמו שנאמר פה עמוד לפני - לא צריך להיות "טיפשים" ולבוא יום לפני עם מחשב שלם חצי שרוף שרואים שעשו לו מודים להכל ולמתחים , לא לקבל אחריות ואז לבוא יום אחרי עם חלק בודד שהטכנאי יודע בדיוק מאיזה מחשב יצא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...