דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP - עמוד 4 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון על מדיניות מדבקות המארז של KSP


SpLiNtEr

Recommended Posts

KSP היא חנות חלקי מחשב. מעבר לכל מה שליאור כאן אמר, לא זכור לי ש- מוכרת חלקי מחשב בנפרד(שהם לא שלה), אלא מוכרת מערכות בנויות תחת שמה.

אגב, ביום ש-KSP רק תדגדג את רמת השירות והאחריות שמספקת , אז אולי יהיה מקום(קל) להשוואה. לאור השירות שהחנות נותנת היום, זה לא יקרה בקרוב.

לא מעט אנשים מתייעצים איתי היכן לקנות חומרה, אז גם אם הם אינם קוראים ב-HWZONE, הם עדיין יודעים לא להתקרב ל-KSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מוצר שנמכר בצורה קמעונאית, בחנות קמעונאית הוא מוצר קמעונאי

מעבדים שמגיעים לחנות של KSP על מגש זה יפה והכל, אבל OEM זה לא

זה שאנשים כותבים OEM (והם לא, הם כותבים Tray) זה לא הופך את זה ל-OEM

הצורה שהמעבד מגיע היא כמו ב-OEM, אבל המוצר הוא קמעונאי לכל דבר

הוא לא מגיע בקופסה? אז מה?

דיווח שונה על לוח שונה, עם דגם שונה, עם עיצוב Layout שונה הוא לוח שונה

אתה מסוגל לקנות לוח שכתוב עליו "farcry" בעיצוב שלך עם Layout שלך? HP ו-Dell מסוגלים, KSP לא

...

מה שקובע את סוג המוצר היא האריזה, הצורה בה הוא מופץ פיזית, מעבד שמגיע באריזת קרטון

חתומה עם מפזר חום היישר מהיצרן זה מוצר RETAIL / קמעונאי - כל שאר המוצרים שמגיעים

במגשים - לא. לא מעניין אותי "איך מוכרים לי את זה".

TRAY או OEM או BULK - מה אכפת לי?

NEWEGG חושבת כמוני, מוצר OEM בחנות קמעונאית

http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16819103758

כאשר אתה מזמין כמות מספיק גדולה מיצרן לוחות הוא יעשה כל מה שתבקש, אני לא רואה מקום

להתרגש.

KSP היא חנות חלקי מחשב. מעבר לכל מה שליאור כאן אמר, לא זכור לי ש- מוכרת חלקי מחשב בנפרד(שהם לא שלה), אלא מוכרת מערכות בנויות תחת שמה.

אגב, ביום ש-KSP רק תדגדג את רמת השירות והאחריות שמספקת , אז אולי יהיה מקום(קל) להשוואה. לאור השירות שהחנות נותנת היום, זה לא יקרה בקרוב.

לא מעט אנשים מתייעצים איתי היכן לקנות חומרה, אז גם אם הם אינם קוראים ב-HWZONE, הם עדיין יודעים לא להתקרב ל-KSP.

גם מוכרת חלקי מחשב.

רמת שרות - אני בטוח שהבעלים של KSP יגיד שהוא נותן את רמת השרות הטובה בעולם.

שוק חופשי - כל אחד יקנה איפה שהוא רוצה, רק ו לא שמות קצוץ על השוק הפרטי בישראל,

לכן מי שלא יודע להרכיב מחשב בעצמו תקוע עם החנות השכונתית או הרשתות הקיימות בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שקובע את סוג המוצר היא האריזה, הצורה בה הוא מופץ פיזית, מעבד שמגיע באריזת קרטון

חתומה עם מפזר חום היישר מהיצרן זה מוצר RETAIL / קמעונאי - כל שאר המוצרים שמגיעים

במגשים - לא. לא מעניין אותי "איך מוכרים לי את זה".

TRAY או OEM או BULK - מה אכפת לי?

NEWEGG חושבת כמוני, מוצר OEM בחנות קמעונאית

http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16819103758

אתה יודע להגדיר מה זה לעזאזל מוצר OEM?

אם כן אז אין לך טעם להתווכח כי אתה יודע שאתה טועה

חברה X מבקשת מחברה Y (שהיא בעלת ייצור בתחום מסויים) לייצר בשבילה מוצר או חלק ממוצר

(לצורך העניין נדבר על מצתים של מנוע של רכב)

קונצרן פולקסווגן מבקשת מ-bosch לייצר עבורה מצתים מסוימים בגודל מסוים בכמות מסוימת, ושעל העטיפה יהיה כתוב "Volkswagen Audi Seat Skoda"

הקונצרן מן הסתם לא מייצר את זה בעצמו, אבל הוא מוכר את זה תחת המותג שלו

המצתים האלה לא יתאימו לרנו או לטויוטה, כלומר מדובר על דגם ספציפי לפי הדרישה של פולקסווגן

כאשר אתה מזמין כמות מספיק גדולה מיצרן לוחות הוא יעשה כל מה שתבקש, אני לא רואה מקום

להתרגש.

כש-KSP יקנו מספיק הם יוכלו לדרוש דגמי מוצרים משלהם, עד אז הם חנות Retail ולא שום דבר מעבר לזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המושגים האלה מזמן איבדו את חשיבות הגדרת המילון שלהם, כדאי להיזכר בתכלס, כל מעבדי ה 3800 X2

בעולם זהים! לא משנה איך תקרא להם ואיך תצכנה אותם ואיך מכרו לך אותם, חשיבות מושג ה OEM לעומת

ה TRAY היא בעיקר במחיר, תקופת האחריות - כל השאר תפל, לא מעניין ולא חשוב.

הפרוש המקובל, הנפוץ, המעשי (ולכן גם הקובע) למושג OEM הוא צורת האריזה ומשך האחריות ובדרך כלל

גם המחיר.

הגדרות מילוניות / הסטוריות של מושג ה OEM לא חשובות.

אם נחזור לענין מול KSP, אם מחר בבוקר יתברר ש KSP עשתה הזמנה מיצרן לוחות נידח ובפינה

של הלוח יהיה כתוב KSP - זה יהפוך אותם "ליצרן מחשבים"?

כל מי שמרכיב מחשב מחלקים הוא יצרן מחשבים- נקודה. למי שלא נוח עם המושג יצרן שיקרא לזה מרכיב מחשבים

עדיין זכותו להגביל אחריות כוללת באי פתיחת המארז, בדיוק כמו שמן הסתם נוהגת.

לכל מי שהמגבלה הנ"ל מעצבנת אותו שישים את עצמו במצב של KSP, מוכרים אלפי מחשבים וצריכים לטפל בתקלות

שיעלו, הייתם רוצים שכל זב חוטם יפתח את המארז?

אני סיימתי עם האשכול הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם מוכרת חלקי מחשב.

רמת שרות - אני בטוח שהבעלים של KSP יגיד שהוא נותן את רמת השרות הטובה בעולם.

שוק חופשי - כל אחד יקנה איפה שהוא רוצה, רק ו HP לא שמות קצוץ על השוק הפרטי בישראל,

לכן מי שלא יודע להרכיב מחשב בעצמו תקוע עם החנות השכונתית או הרשתות הקיימות בישראל.

איפה בדיוק מוכרת חלקי מחשב של חברות אחרות? עכשיו נכנסתי לאתר שלהם. הכל קומפלטים, או פתרונות אחסון ש-ל-ה-ם.

לגבי רמת שירות - ממתי מתעניינים במה שבעל המקום אומר? אני מדבר איתך על המצב תכלס בשטח. בארה"ב אנשים קונים רק בגלל השירות, ושום דבר מעבר לכך. ל-KSP יש שם רע מאוד בכל הנוגע לשירות(ויש לזה בסיס).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המושגים האלה מזמן איבדו את חשיבות הגדרת המילון שלהם, כדאי להיזכר בתכלס, כל מעבדי ה 3800 X2

בעולם זהים! לא משנה איך תקרא להם ואיך תצכנה אותם ואיך מכרו לך אותם, חשיבות מושג ה OEM לעומת

ה TRAY היא בעיקר במחיר, תקופת האחריות - כל השאר תפל, לא מעניין ולא חשוב.

כל עוד יש בשוק חברות שממשיכות את החום ההגדרות נשארו כמו שהיו

וזה לא משנה לרגע איך אתה מגדיר את זה, כי ההגדרה נשארה כמו שהייתה

אתה קורא ל-Tray מוצר OEM? נחמד מאוד, אבל אתה טועה

מי אתה חושב נותן אחריות למוצרים של למשל? (לצורך העניין גם מעבד וכרטיס מסך) - עצמם, הם מחליפים לך ושוברים את הראש עם היצרן

מי נותן אחריות לחלקים במחשבים של KSP? הם עצמם? אפילו לא קרוב, היבואן או היצרן בחו"ל

הפרוש המקובל, הנפוץ, המעשי (ולכן גם הקובע) למושג OEM הוא צורת האריזה ומשך האחריות ובדרך כלל

גם המחיר.

זה הפירוש שלך, לא הפירוש הנכון ולא הפירוש של הרוב

למעשה זה הפוך

הכינוי OEM מציין שהאריזה היא כמו שמגיע ל-OEM, כלומר ללא דברים לא חיוניים ולא שאתה קונה מוצר OEM

הגדרות מילוניות / הסטוריות של מושג ה OEM לא חשובות.

אם נחזור לענין מול KSP, אם מחר בבוקר יתברר ש KSP עשתה הזמנה מיצרן לוחות נידח ובפינה

של הלוח יהיה כתוב KSP - זה יהפוך אותם "ליצרן מחשבים"?

אם זה לא לוחות של חברה אחרת שרק כתבו עליהם KSP, אלא לוחות שתוכננו ויוצרו עבור KSP אז בהחלט כן

כל מי שמרכיב מחשב מחלקים הוא יצרן מחשבים- נקודה. למי שלא נוח עם המושג יצרן שיקרא לזה מרכיב מחשבים

עדיין זכותו להגביל אחריות כוללת באי פתיחת המארז, בדיוק כמו שמן הסתם נוהגת.

יצרן = מייצר מוצר

מרכיב = מרכיב מוצר

מי שמרכיב לא מייצר שום דבר, אלא לוקח חלקים ומחבר אותם יחד

גם באנגלית יש הפרדה מאוד ברורה בין הרכבה (Assembly) ובין ייצור (Production) זה אפילו לא קרוב לאותו דבר

למרכיב מחשבים עומדת הזכות להגביל את האחריות על העבודה שלו - ההרכבה \ התקנה, לא יותר מזה

Dell לעומת זאת היא מותג עם מוצרי OEM (כמו פולקסווגן שציינתי קודם), ולה יש את הזכות לתת (לתת מראש, היא לא מגבילה כלום) כמה אחריות שהיא רוצה, הם נותנים לך אחריות על מה שהם עשו.

לכל מי שהמגבלה הנ"ל מעצבנת אותו שישים את עצמו במצב של KSP, מוכרים אלפי מחשבים וצריכים לטפל בתקלות

שיעלו, הייתם רוצים שכל זב חוטם יפתח את המארז?

KSP לא החנות היחידה בארץ, ולעומת זאת כל השאר לא נותנות הגבלה כזאת

שים את עצמך במקום הלקוח, פתחת את המחשב לנקות מאוורר \ להוסיף דיסק קשיח \ לשים כרטיס - אין לך אחריות על כל החלקים

על מה ולמה? ובאיזו זכות?

למה אחראי פורומים ממשיך להגיב לנושא שממש לא קשור לפתיחת האשכול??? :kopfpatsch:

אני מבטיח לפצל את הדיון הזה מהנושא בסוף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תישמע , אני התייאשתי מלנסות להסביר לך את המצב איך שהוא (לטוב או לרע) כי אתה בוחר לעוות את דברי , לכוון את דברי לכיוונים אחרים, פשוט לדרוך ולהתעלם מהסברים לכל הטענות הכלליות שלך ואתה בוחר לענות על אותם דברים שעיוותת או הסתת , מה גם שהטון תגובה שלך תקיף משהו ואף בוטה עם ביטויים לא לעניין. - הרגשות שיש לך בלב או בבטן לא אמורים להיות חלק מדיון אוביקטיבי במצב נטו, והחזרה על העובדה שלדעתך שללו ממך בחנות משהו שמגיע לך בהחלט גורמת לקוראים שהם קצת יותר בוגרים במחשבה מהממוצע פה להטיל ספק באוביקטיביות של התגובות.

אם אתה מצפה בארצנו (ולא רק) להמשיך לקבל כל מה שאתה רוצה בזמן שאתה שואל שאלות קיטבג ומצפה לכל , אתה תמשיך לבכות עד סוף ימיך. אני רושם לך בדיוק איך כן עושים דברים במיקרה הזה ,שסוף העולם שתיארת רק בגלל שניפתחה מדבקה הוא לא בדיוק נכון, ומה שנאמר זה לא בדיוק מה שקורה (שוב - לרוב , לך תדע איזה טכנאי יושב בדיוק באיזה סניף ועל כל אחד אפשר להיתלונן אם הוא לא עושה את עבודתו, שד"א היא לא לתקן מערכת שבה מישהו בחר להתקין בעצמו הארדיסק SATA תוך עיקום ושבירת כל המחברים ואי הוצאת כמה ברגים שנפלו לו בהתקנה ומסתובבים על הלוח אם).

אתה אומר משהו נכון שאף אחד לא מתווכח איתך שהוא קיים , אבל מנפח ומוציא אותו מכל פרופורציה , לא ככה פותרים בעיות.

שים את עצמך במקום הלקוח, פתחת את המחשב לנקות מאוורר \ להוסיף דיסק קשיח \ לשים כרטיס - אין לך אחריות על כל החלקים

על מה ולמה? ובאיזו זכות?

וכל מה שאני חושב שמנסים להסביר לך פה שמה שאתה טוען ב 4 מילים הוא לא נכון , ואם היה מפורסם במקום קצת יותר רשמי החנות היתה יכולה לתבוע אותך על הוצאת דיבה. אני מבטיח לך שאם באמת תבוא עם מחשב שכל מה שבאמת עשית בו הוא להחליף מאורר או חלק ולא קרה שום דבר אחר אפילו בטעות. וכשישאלו אותך למה המדבקה פתוחה תגיד את זה (כי זו באמת התשובה) יקחו לך את המחשב לאחר הבהרה שאם יש נזק פיזי לא יבדקו את המחשב.

יכול להיות שהמיקרה שטענת קרה , ואפילו יותר מפעם אחת , אבל זו לא מדיניות כל עוד התמימות שתיארת קיימת. אם בסניף מסויים יש טכנאי שעובר על המדיניות בצורה לא מוצדקת (ואני מזכיר , לרוב אנשים לא יודעים מה הם עושים וגורמים נזק כשהם מתעסקים עם המחשב , בניגוד להרבה אנשים מפה) אז פשוט צריך להתלונן עליו במרכז החברה, אם הדבר נכון , אז התלונות האלו יחזרו על עצמם , ובסוף הטכנאי יוחלף.

ככה צרכנות נבונה צריכה לעבוד , ופה זה אמור לבוא מהצד של הצרכנים, רק הבעיה היא שעד שאנשים יתנהגו ביושר שלם ,בסבלנות ובבוגרות ולא יצעקו "זאב זאב" יעבור הרבה זמן , המחשבה הישראלית היא משהו בסגנון " מה קרה ? מגיע לי לקחת את הברז של המלון אם שילמתי על סוף שבוע שלם...." וזה פוגע בצרכנים הישרים שעומדים מול תנאים יותר נוקשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ice2k:

ואילו אתה מסרב להגיב על דבר אחד עקרוני שנאמר שוב ושוב, "המדיניות" הזו שאתה מדבר עליה, לא מוזכרת בשום מקום בתקנון שלהם.

ולכן, באופן עקרוני כפי שכתוב שחור על גבי לבן, אם פתחת את המחשב, איבדת את האחריות.

העובדה שבמרבית המקרים הם נוהגים לכבד את האחריות אם אין נזק פיזי (וממש אין לי מושג, כי את זה אתה אומר), לא אומרת שום דבר לגבי כקונה, כי הם יכולים לשלוח אותי קיבינימט לפי מה שכתוב בתקנון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדעה שלך היא לעניין כי אתה לא בא וקובע עובדות "כבדות" ועושה מהם סיפור. גם רשמת בדיוק סיכום של טענותיי בלי לעוות אף מילה והבעת את דעתך בצורה אוביקטיבית דעה שבקו מנוגד לדבריי אך רשומה לעניין. אני רושם שורה זאת בכדי שאחרים יקחו דוגמא לאיך צריך להתנהל דיון אוביקטיבי. נישמע מצחיק ? אולי , אבל זה המצב פה ... :)

ד"א מה שטענת שאני "מסרב" להגיד אמרתי כאן - שלדעתי זה באמת לא רשום, אבל שוב: רשום בדיוק איזו אחריות יש על חלקים בניפרד - ובמחשב שניקנה יש חלקים בדיוק כמו כשקונים מחשב בחלקים. אז לדעתי באמת לא צריך להיות ילדים קטנים ולהיכנס עם הראש בקיר עם כל מיני מחשבות בסגנון "בגלל שאמרו ככה , ולא רשמו ככה , אז מת העולם ואין מה לעשות".

שתבין אני לא בא להביע דעה לכאן או לכאן , אין לי כיוון בנושא וזה לא שאני לא מאמין למה שאנשים אמרו שקרה להם, רק מה שנאמר בצורה נחרצת לא היה נכון והיה מעוות לחלוטין, אם לא היתי מכיר את החנות היתי לוקח את הדברים שנאמרו כעובדה ברורה. זה הדבר היחיד שהציק לי.

אם היה לי כאן דף אחריות היתי יכול להגיד לך מה בדיוק רשום ואין לי. אבל מדבקה יש, ועל המדבקה רשום שהסרתה עלולה לגרום לביטול האחריות. אז אלא אם כן יצאו מדבקות חדשות בחודשים האחרונים , אז רשום שחור על גבי אדום. ואני כמובן מאמין למי שאמר שבדף רשום שזה מבטל לגמריי כי הרבה זמן לא קראתי אותו, אבל להגיד את האמת נשמע לי קצת מוזר שעל הדף והמדבקה רשומים דברים סותרים. אם זה המצב - צריך לפנות לחברה ולידע אותה (מי שרוצה שירות כמובן) יכול להיות גם שמה שנאמר על הכתוב בדף הוא לא בדיוק נכון , ואת זה יגיד מי שאמר , לי דף אין פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תישמע , אני התייאשתי מלנסות להסביר לך את המצב איך שהוא (לטוב או לרע) כי אתה בוחר לעוות את דברי , לכוון את דברי לכיוונים אחרים, פשוט לדרוך ולהתעלם מהסברים לכל הטענות הכלליות שלך ואתה בוחר לענות על אותם דברים שעיוותת או הסתת , מה גם שהטון תגובה שלך תקיף משהו ואף בוטה עם ביטויים לא לעניין. - הרגשות שיש לך בלב או בבטן לא אמורים להיות חלק מדיון אוביקטיבי במצב נטו, והחזרה על העובדה שלדעתך שללו ממך בחנות משהו שמגיע לך בהחלט גורמת לקוראים שהם קצת יותר בוגרים במחשבה מהממוצע פה להטיל ספק באוביקטיביות של התגובות.

אם אתה מצפה בארצנו (ולא רק) להמשיך לקבל כל מה שאתה רוצה בזמן שאתה שואל שאלות קיטבג ומצפה לכל , אתה תמשיך לבכות עד סוף ימיך. אני רושם לך בדיוק איך כן עושים דברים במיקרה הזה ,שסוף העולם שתיארת רק בגלל שניפתחה מדבקה הוא לא בדיוק נכון, ומה שנאמר זה לא בדיוק מה שקורה (שוב - לרוב , לך תדע איזה טכנאי יושב בדיוק באיזה סניף ועל כל אחד אפשר להיתלונן אם הוא לא עושה את עבודתו, שד"א היא לא לתקן מערכת שבה מישהו בחר להתקין בעצמו הארדיסק SATA תוך עיקום ושבירת כל המחברים ואי הוצאת כמה ברגים שנפלו לו בהתקנה ומסתובבים על הלוח אם).

אתה אומר משהו נכון שאף אחד לא מתווכח איתך שהוא קיים , אבל מנפח ומוציא אותו מכל פרופורציה , לא ככה פותרים בעיות.

וכל מה שאני חושב שמנסים להסביר לך פה שמה שאתה טוען ב 4 מילים הוא לא נכון , ואם היה מפורסם במקום קצת יותר רשמי החנות היתה יכולה לתבוע אותך על הוצאת דיבה. אני מבטיח לך שאם באמת תבוא עם מחשב שכל מה שבאמת עשית בו הוא להחליף מאורר או חלק ולא קרה שום דבר אחר אפילו בטעות. וכשישאלו אותך למה המדבקה פתוחה תגיד את זה (כי זו באמת התשובה) יקחו לך את המחשב לאחר הבהרה שאם יש נזק פיזי לא יבדקו את המחשב.

יכול להיות שהמיקרה שטענת קרה , ואפילו יותר מפעם אחת , אבל זו לא מדיניות כל עוד התמימות שתיארת קיימת. אם בסניף מסויים יש טכנאי שעובר על המדיניות בצורה לא מוצדקת (ואני מזכיר , לרוב אנשים לא יודעים מה הם עושים וגורמים נזק כשהם מתעסקים עם המחשב , בניגוד להרבה אנשים מפה) אז פשוט צריך להתלונן עליו במרכז החברה, אם הדבר נכון , אז התלונות האלו יחזרו על עצמם , ובסוף הטכנאי יוחלף.

ככה צרכנות נבונה צריכה לעבוד , ופה זה אמור לבוא מהצד של הצרכנים, רק הבעיה היא שעד שאנשים יתנהגו ביושר שלם ,בסבלנות ובבוגרות ולא יצעקו "זאב זאב" יעבור הרבה זמן , המחשבה הישראלית היא משהו בסגנון " מה קרה ? מגיע לי לקחת את הברז של המלון אם שילמתי על סוף שבוע שלם...." וזה פוגע בצרכנים הישרים שעומדים מול תנאים יותר נוקשים.

אם זה לא כתוב בשום מקום אז האחריות של החלקים ב-KSP היא לפי המזל?

נפלתי על הטכנאי ביום רע, החברה שלו בדיוק זרקה אותו, לא בא לו לכבד את האחריות?

מה שאין לו פרוטוקול נתון לפירוש עצמי, אתה רוצה שהאחריות של החלקים שלך תהיה תלויה במצב רוח \ מזל?

עלול? מה זה עלול? קניתי מחשב ב-2K--10K - זה ממש לא משנה, והאחריות זה בגדר "עלול"?

זה מאוד נחמד שרשום שיש לך על חלק X אחריות כזאת ועל חלק Y אחריות כזאת

אבל באותה מידה כתוב שאם אתה קונה מחשב שלם ופותח את המארז אין לך אחריות

איזה אחריות? אלוהים יודע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הכנעת אותי , אז אני אעבור לשיטת התגובות שלך - ציניות סרקסטית :

נכון , אתה צודק , אין בחנות הזו אחריות ואף אחד לא מקבל טיפול , רשום בכל מקום מפורושת כמו שציינת "וציטט(ה)" פה ישירות מהדף שלא תקבל אחריות אם תנשום או תתעטש ואם פתחת את המארז הם יעדיפו לריב איתך עד שתצא להם הנשמה , ואכן הסטיסטיקה במציאות קובעת כעובדה שכל אחד מבערך 1000 המחשבים שהחברה מוכרת בחודש, כל אחד מהם שפתח לנקות את המחשב או להוסיף הארדיסק פשוט לא יקבל שירות בכלל והחברה מעדיפה לריב עם כל ישראלי מצוי "שקט שישר מוותר על מה שמגיע לו" כי כנראה מישהו קבע שלריב עם לקוחות לא צורך זמן וכוח אדם משמע - לא עולה כסף... ועוד ועוד ..

למעשה בוא נהיה ישראלים עד הסוף ובגלל שהחברה רשמה "עלולה" מה שאומר שאם יש סיכוי שהיא "תזרוק אותנו לעזעזל" זה ברור שהיא תעשה את זה ובדרך תפגע במשפחות שלנו, אז בואו כמו ישראלים טובים נשרוף אותה , כי היא רשמה "עלולה" - כשברור מראש הרי מה הכוונה.

מה אני אגיד לך,

כשאני מקבל שירות גרוע אני מתעצבן קרוב לפי 10 ממך , אבל בין זה ובין מה שרשמת פה בצורה הכלכך משוחדת לרעה שזה נכתב , תהום תפריד ביננו. (שים לב איך ידידך שני פוסטים מעל רשם את מה שרצית להגיד ועוד סיים בשאלה לא צינית ולא בקביעת עובדות בריונית ורומסנית שאופינית לאנשים עם וריד קצר וחוסר שיקול דעת).

אני בטוח שיום יבוא ואתה "תבין" בדרך הקשה ממישהו שאמרת עליו דברים לא נכונים ומעוותים לכיוון מסוים ע"י חצאי אמיתות והדגשות עובדות חלקיות , ואז תבין שגם הישראלים החמים צריכים לדעת לא להנות מהעובדה שאפשר להגיד הכל על כולם ולהציג כל דבר איך שרוצים.

טוב , אני מניח שהדיון האוביקטיבי הבא יהיה על דיפו - אסור לקנות שם כי הם חושבים בצורה מעליבה שהלקוחות גנבים. הם מחיבים לשים את התיק במקום ניפרד בכניסה. ומה קורה אם יש לך בתיק משאף אסטמה או תרופות מצילות חיים ואתה האחרון שתגנוב משהו ? פשוט גומרים עליך "וזורקים אותך לעזאזל". אני לקרביץ וסטימצקי נכנס גם עם תרמיל 90 ליטר אם ארצה, לא נכנס יותר לאופיס דיפו שחושבים ומתייחסים אליי כגנב.

והצורה שבה רשמתי את דבריי לא קשורה בכלל לעובדה שלא הסכימו להחזיר לי את הכסף על פאלם שהשתמשתי בו רק שלושה ימים. אז כנראה זה הזמן לבזבז את זמנם של מגיבים מהפורום ע"י הצגת הנושא "בתחפושת אוביקטיבית" אבל עם כוונה לשלוח את דיפו "למקום ממנו הגיעה". וכל מה שרשמתי נכון כי הכל עובדות , הצגתי דברים שקורים , אין כאן שקרים. והמושג "להציג משהו באור מסויים" בכלל לא קיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שהחברה רשמה "עלולה" אז היא עלולה לא לכבד אחריות

זה הכל

האחריות של הכרטיס מסך שלך, שיכול לעלות גם , נמצאת בסטטוס של "עלול" לאבד אחריות

הקביעת עובדה פשוטה מאוד

החברה בעצמה כתבה שהיא עלולה לא לכבד אחריות, אני מניח שהיא אכן עלולה לא לכבד אחריות

ומה הקשר לאופיס דיפו עכשיו?

אנחנו מדברים כאן על כיבוד אחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שהחברה רשמה "עלולה" אז היא עלולה לא לכבד אחריות

-

אופיס דיפו היתה דוגמה לאיך אתה מציג דברים לא נכונים ע"י דברים נכונים והצגתם באור ספציפי ואפילו מגמתי ע"י חצאי אמיתות ופרשנות עצמית. כל מה שאני אומר שצריך לתת את כל העובדות לכאן ולכאן , ובתור בן אדם שמכבד את עצמו - כשהוא בא לתקוף או להתלונן על משהו בדיון בפורום ציבורי הוא צריך לדבר בצורה גלויה ולתת את הטיעונים שלדעתו החברה נוקטת באותה עמדה ולחפש לראות את הדברים מהעיניים שלה - בצורה חיובית ולא בצורה שלילית, זה ניקרא ביקורת מאוזנת, דבר למשל שלא קורה בביקורות של הערבים עלינו (אני לא יודע אילו עוד דוגמאות צריך לתת לך בשביל שתבין איך אתה רושם ומבקר כאן).

והמשפט שלך הוא דוגמא ברורה שחוזרת על עצמה לאיך אתה מציג דברים (אני ואתה מבינים - אבל שאר הקוראים לא) :

המשפט שלך :

"בגלל שהחברה רשמה "עלולה" אז היא עלולה לא לכבד אחריות"

בן אדם מכובד ולא מגמתי רושם :

"בגלל שהחברה רשמה "עלולה" אז היא עלולה לא לכבד את האחריות אם פתחת(ה) את המחשב בניגוד להוראות שלה בנושא",

ואת הפרשנות למצב הזה אני ואתה פרשנו כל אחד בדעותיו על גבי שניים או שלושה עמודים , לא יעזור שוב פעם שתצמצם אותה ל"הם יזרקו אותך לעזעזל".

בן אם זה נכון או לא , ההבדל בין המשפטים הוא שמיים וארץ ומעיד בבירור על מגמתיות זולה בתגובות שלך. שני המשפטים הללו ניתנים לפירוש ע"י הקוראים בפורום בצורה שונה לגמריי , ומי שקרא את המשפט שלך יתעצבן על החברה הרבה יותר (או יתעצבן נקודה) ממי שקרא את המשפט שהיה אמור להירשם אם הגינות ואוביקטיביות היתה מראש מעיניו של הכותב. וכך גם כל שאר המשפטים והקביעות שלך שפשוט אומרים מה שנוח לך להגיד רק כדי לא להרגיש שיצאת טועה בחלק מדבריך בדיון.

אז שיהיה לך בהצלחה בלימודי המשפטים שלך , כי אתה תהיה עורך דין מעולה , שכידוע תפקידו של עורך דין הוא להציג אנס ורוצח כזכאי תמים או לחלופין איש תמים כגנב שפל, וזאת ע"י עובדות נכונות ,חצאי אמיתות ושקרים לבנים. עשה מה שאתה באמת טוב בו איפה שבאמת זקוקים לך וכך תתרום לכולנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על ההקדמה שלך אני לא רואה טעם להגיב בכלל

ועכשיו אני רוצה באמת לדעת

יש מישהו שמהמשפט "אם החברה כותבת [מן הסתם על המדבקה שמודבקת על המארז כי על זה מדובר] שהיא עלולה לא לכבד את האחריות" לא הבין שמדובר על קריעת המדבקה תוך פתיחת המארז?

אבל הצורה שבה אני מציג את הדברים היא הנכונה - אני לא סומך על טוב ליבם של המוכרים באותו זמן

אם לא כתוב במפורש בתנאי אחריות מה שאתה אומר (למרות מה שיכול להיות שקיים בשטח)

אבל הפוך כן כתוב, אז איזו סיבה יש לי לסמוך על זה שמה שיש בשטח היום יישאר גם מחר? או שזה יהיה בכל הסניפים?

אני לא אמרתי שהם יזרקו אותך לעזאזל, אני אמרתי שלפי התנאי אחריות שלהם הם יכולים לזרוק אותך לעזאזל, אז תצא מנקודת הנחה שהם כן יזרקו אותך לעזאזל

אין כאן עניין של להציג דבר לא נכון כנכון או הפוך

אני מציג את האמת כמו שהיא, אתה בעצמך אמרת שעל המדבקה כתוב "הסרת המדבקה עלולה לגרום להסרת האחריות" או משהו בסגנון

אני רק טענתי כמה טענות:

א. צא מנקודת הנחה שאכן תוסר האחריות.

ב. צא מנקודת הנחה שזה נוגע לאחריות של כל החלקים [שכן לא מצוין אחרת].

ג. שזה מטומטם שרק הם מכל החנויות בארץ נדבקים למדבקה הזו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...