Xvertigo פורסם 2007 בפברואר 5 Share פורסם 2007 בפברואר 5 אתה מעט יורד מהפסים כרגע. KSP משקיעה בפיתוח מעבדים (מנועים) ? לוחות אם (פלטפורמות)? אנטי וירוס (הגנת הנוסעים מתאונות ..פחות או יותר)? אתה מבין את קו המחשבה? טויוטה לא רק מרכיבה, אלא מפתחת ומיצרת את המכוניות. לפעמים משתמשים במנוע שהוא פרי פיתוח כמה חברות, או פלטפורמה משותפת - אבל את זה מקסימום אפשר להשוות לDELL HP וכד'. הן משתמשות בלוחות אם המבוססים על ערכות שבבים ואפילו לוחות אם (בד"כ אינטל) קיימים אבל הם CUSTOM MADE לצרכים שלהם. KSP , כמו כל החנויות סה"כ מרכיבה מחשב מחלקי RETAIL ותו לא! אל תנסה לעשות מזה משהו יותר רומנטי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
farcry פורסם 2007 בפברואר 5 Share פורסם 2007 בפברואר 5 אתה מעט יורד מהפסים כרגע. KSP משקיעה בפיתוח מעבדים (מנועים) ? לוחות אם (פלטפורמות)? אנטי וירוס (הגנת הנוסעים מתאונות ..פחות או יותר)? אתה מבין את קו המחשבה? טויוטה לא רק מרכיבה, אלא מפתחת ומיצרת את המכוניות. לפעמים משתמשים במנוע שהוא פרי פיתוח כמה חברות, או פלטפורמה משותפת - אבל את זה מקסימום אפשר להשוות לDELL HP וכד'. הן משתמשות בלוחות אם המבוססים על ערכות שבבים ואפילו לוחות אם (בד"כ אינטל) קיימים אבל הם CUSTOM MADE לצרכים שלהם. KSP , כמו כל החנויות סה"כ מרכיבה מחשב מחלקי RETAIL ותו לא! אל תנסה לעשות מזה משהו יותר רומנטי אין שום דבר מיוחד במחשבי Dell ו HP, לכל היותר מארז מיוחד, זהו. טויוטה היתה דוגמא קיצונית ולא טובה אבל ממנה למדנו ש HP ו Dell הם בסך הכל מרכיבות מחשבים? הן לא מפתחות מעבדים, הן לא מפתחות כוננים, הן לא מפתחות לוחות אם. אלך לקראתך, גם אם KSP היא "מרכיבת" מחשבים עדיין זכותה כחלק מחוזה הקניה לדרוש את אי פתיחת המארז, יש בזה הגיון כאשר מדובר במי שלא יודע מהחיים שלו כיצד לטפל בחלקי המחשב. כל עוד שהענין הזה לא מוסתר ואיננו הפתעה אי אפשר לבוא בתלונות אל החנות. לא חייבים לקנות שם ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Xvertigo פורסם 2007 בפברואר 5 Share פורסם 2007 בפברואר 5 רק לידיעה... מחשבי מותג עוברים בדיקות קפדניות במפעל לפני שהם יוצאים, אז זה לא רק מארז.מעטות החנויות בהן מבצעים בדיקות מקיפות למחשב לפני מסירתו ללקוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
farcry פורסם 2007 בפברואר 5 Share פורסם 2007 בפברואר 5 אני בטוח שאם תשאל את KSP גם הם יגידו שהם עושים בדיקות קפדניות, הכי קפדניות בעולם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2007 בפברואר 5 Share פורסם 2007 בפברואר 5 חלקי RETAIL ? ממש לא, מעבדים, זכרון, כוננים קשיחים, לוחות, כרטיסים, הרוב מגיע במגשים ואריזות גדולות,עד כדי כך שהם אפילו לא מוכרים מעבדי AMD (לפחות) באריזת קופסא (BOX).ייצור חלקים מיווחד - זה הבדל איכותי שנובע מכמות, אם KSP תהיה מספיק גדולה אז היא תקבל גם עיצוביםמיוחדים. אני מניח ש Dell בתחילת דרכה לא השתמשה במארזים מיוחדים שיוצרו רק עבורה - בעצם חוץמהמארז, מה מיוחד במחשבי DELL? כמעט כלום.זה לא משנה אם המעבד מגיע בשקית אנטי סטטית, הוא עדיין רכיב Retail, זה לא מגיע בקופסה זה נחמד, זה עדיין מוצר קמעונאי לכל דברמחשבי Dell לא מחדשים כלום, אבל אם תפעיל CPU-Z על מערכת שלהם סביר להניח שתקבל ב-Motherboard זיהוי של Dell עם דגם פנימי שלהםזה בעברית אומר, ייצור מיוחד עבורם, זה משהו ש-KSP לא יכולה לעשות ולכן היא מרכיבה חלקי Retailמה ההבדל בינה ובין כל חנות אחרת בארץ?יש בארץ רק מותג מחשבים OEM ישראלי אחד וזה Champion, וגם הוא דיי על הפניםאלך לקראתך, גם אם KSP היא "מרכיבת" מחשבים עדיין זכותה כחלק מחוזה הקניה לדרוש את אי פתיחת המארז, יש בזה הגיון כאשר מדובר במי שלא יודע מהחיים שלו כיצד לטפל בחלקי המחשב.כל עוד שהענין הזה לא מוסתר ואיננו הפתעה אי אפשר לבוא בתלונות אל החנות.לא חייבים לקנות שם !בטח שאפשר לבוא אליהם בתלונותהאחריות היא חלק מהמוצר הקמעונאי, לא משנה איך תהפוך את זה ואיך תסובב את זההם פוגעים לך באחריות - הם פוגעים לך במוצר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
UnPluggeD פורסם 2007 בפברואר 5 Share פורסם 2007 בפברואר 5 אין שום דבר מיוחד במחשבי Dell ו HP, לכל היותר מארז מיוחד, זהו.טויוטה היתה דוגמא קיצונית ולא טובה אבל ממנה למדנו ש HP ו Dell הם בסך הכל מרכיבות מחשבים? הן לא מפתחות מעבדים, הן לא מפתחות כוננים, הן לא מפתחות לוחות אם.אלך לקראתך, גם אם KSP היא "מרכיבת" מחשבים עדיין זכותה כחלק מחוזה הקניה לדרוש את אי פתיחת המארז, יש בזה הגיון כאשר מדובר במי שלא יודע מהחיים שלו כיצד לטפל בחלקי המחשב.כל עוד שהענין הזה לא מוסתר ואיננו הפתעה אי אפשר לבוא בתלונות אל החנות.לא חייבים לקנות שם !לי בצבא היה מחשב של HP עם לוח אמ שרשום עליו Hpשהלך לו הלוח אמ הטכנאי אמר שזה לוח שמגיע רק עם המחשב הנל ואי אפשר לקנות אותו בנפרד....אז בניגוד לKsp החברות הנל מיצרות לוחות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
itzikcolt פורסם 2007 בפברואר 5 Share פורסם 2007 בפברואר 5 אם הייתה לי אפשרות לפתוח את המחשב!!! :'( :'( :'( כל מי שצריך זיכרון... יש לכם הזדמנות פז! בתור אחד שעובד בKSP כבר חצי שנה אני יכול להגיד לך שאם תפתח את המארז האחריות שלך תמשיך אבל !!! במקרה שיהיה נזק פיזי כלשהו על אחד החלקים האחריות שלו מבוטלת (של שאר החלקים ממשיכה) אז אין לך ממה לפחד פשוט תהיה זהיר מקווה שעזרתי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ice2k פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 אף חברה לא מייצרת חלקים במיוחד בשביל KSP (להבדיל שוב מ-HP, DELL), אין לה דגמים של חלקים משלה (שוב לא כמו HP, DELL) דווקא פה אתה טועה, KSP בהחלט עשתה בעבר (יכול להיות גם בהווה) הזמנות אישיות של מוצרים מחברות עם השם שלה לפי בקשה מיוחדת , בדיוק כמו שחברות כמו Dell ו COMPAC עשו בהתחלה , כשכיום זה בדיוק אותו הדבר רק במאסה גדולה הרבה יותר של עומק , כולל התקנה מיוחדת של מערכת ההפעלה שכוללת תוכנות שונות של אותן חברות. למשל KSP מכרה כרטיסי מסך של חברת KSP אבל אנשים זילזלו בזה ופחדו מיזה ולא התקרבו לזה , אז KSP פנתה ליצרן וביקשה ממנו לסיים את המישלוח של ההזמנה המיוחדת ומהמשלוח הבא לספק את המוצר עם האריזה והשם המקוריים של החברה , החברה שKSP עשתה איתה את העיסקה לכרטיסים "המיסכנים" שכולם פחדו ליקנות היתה אחת מהחברות המכובדות בשוק ואנשים ישר ביקשו כרטיסים אלו למפרטים שלהם. ככה זה, השם אומר הכל, לא קל להפוך את השם שלך למותג. ובכלל כל התרד הזה אני חושב קצת מוגזם , מתחו את מה שנאמר בו יותר מדי. הזיכרון הוא זיכרון סטנדרטי לא שום דבר מיוחד , והמחיר סה"כ זול בכ10 עד 20 אחוז - זה ממש לא נקרא מחיר ריצפה (אולי יחסי ציבור ושיווק על חשבון פראירים תמימים ברחבי הפורום). המחיר טוב (תמיד זה אחרי שאני כבר קונה ) , אבל לא מה שעשו ממנו פה. למי שצריך גם ככה לקנות אז כדאי - אבל לקנות במיוחד משהו שעולה מעל 400 ש"ח בגלל פחות מ 100 שקל ? אם לא באמת מתכוונים לקנות אז זה ביזבוז של כסף לא רווח. ולגבי האחריות גם כן מתחו את זה יותר מדי, אמנם לא כדאי להיסתכן ואת התנאים שהחברה הגדירה היא הגדירה ויכולה מן הסתם להגדיר אותם , ותאמינו או לא הלקוחות של KSP הם לא רק חנונים מHWZ שמבינים מהחיים שלהם בתחום , אפילו הרוב של הלקוחות הם לא כאלו , ואתם לא מאמינים איזה נזקים אנשים עושים למחשבים כשהם פותחים אותם (וגם שלא), אז יש גם מן ההגיון. ועוד טיפ קטן לגבי KSP כמו שנאמר פה - האחריות על המוצרים בניפרד קיימת כל עוד אין נזק פיזי , האחריות היחידה שיכולה להיפגע מפתיחת מדבקה היא על ההרכבה , ככה שבגדול העניין דיי מוצדק: היתעסקת עם ההרכבה - זה יכול לפגוע לך באחריות על ההרכבה , מה שאומר שלא הולכים להרכיב ולפרק לך ולבדוק אם חלקים עובדים ביחד כי אלוהים יודע מה עשית או לא עשית שם (ואנשים עושים - או מומחים כמו פה או מטומטמים מן הצד השני) - אבל שוב זה רק במיקרה של הזנחה קיצונית או נזק פיסי. לרוב לא יעשו צרות כמו שאמרו פה וברוב המיקרים יבדקו מחשבים עם מדבקה פתוחה - רק ידגישו טוב טוב ללקוח את המצב כשהטוב הזה יכול לפעמים להפחיד אנשים , אבל זה צעד מונע כנגד הישראלי הטיפוסי 8) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dinay פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 דווקא פה אתה טועה, KSP בהחלט עשתה בעבר (יכול להיות גם בהווה) הזמנות אישיות של מוצרים מחברות עם השם שלה לפי בקשה מיוחדת אם אתה אומר אתה בטח יודע.( אני מניח שאתה לא מדבר על דיסקים לצריבה )בכל זאת,מאז החנות הראשונה שלהם בחיפה אני מבקר באתר שלהם ועדיין לא יצא לי לראות משהוא דומה לזה.גם אם מוצרים אלו לא נמכרו באתר והורכבו רק במחשבי "מבצע " שלהם - אפשר קישור \ תמונה\ הסבר נוסף בקשר לזה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 דווקא פה אתה טועה, KSP בהחלט עשתה בעבר (יכול להיות גם בהווה) הזמנות אישיות של מוצרים מחברות עם השם שלה לפי בקשה מיוחדת , בדיוק כמו שחברות כמו Dell ו COMPAC עשו בהתחלה , כשכיום זה בדיוק אותו הדבר רק במאסה גדולה הרבה יותר של עומק , כולל התקנה מיוחדת של מערכת ההפעלה שכוללת תוכנות שונות של אותן חברות. למשל KSP מכרה כרטיסי מסך של חברת KSP אבל אנשים זילזלו בזה ופחדו מיזה ולא התקרבו לזה , אז KSP פנתה ליצרן וביקשה ממנו לסיים את המישלוח של ההזמנה המיוחדת ומהמשלוח הבא לספק את המוצר עם האריזה והשם המקוריים של החברה , החברה שKSP עשתה איתה את העיסקה לכרטיסים "המיסכנים" שכולם פחדו ליקנות היתה אחת מהחברות המכובדות בשוק ואנשים ישר ביקשו כרטיסים אלו למפרטים שלהם. ככה זה, השם אומר הכל, לא קל להפוך את השם שלך למותג. ובכלל כל התרד הזה אני חושב קצת מוגזם , מתחו את מה שנאמר בו יותר מדי. הזיכרון הוא זיכרון סטנדרטי לא שום דבר מיוחד , והמחיר סה"כ זול בכ10 עד 20 אחוז - זה ממש לא נקרא מחיר ריצפה (אולי יחסי ציבור ושיווק על חשבון פראירים תמימים ברחבי הפורום). המחיר טוב (תמיד זה אחרי שאני כבר קונה ) , אבל לא מה שעשו ממנו פה. למי שצריך גם ככה לקנות אז כדאי - אבל לקנות במיוחד משהו שעולה מעל 400 ש"ח בגלל פחות מ 100 שקל ? אם לא באמת מתכוונים לקנות אז זה ביזבוז של כסף לא רווח. ולגבי האחריות גם כן מתחו את זה יותר מדי, אמנם לא כדאי להיסתכן ואת התנאים שהחברה הגדירה היא הגדירה ויכולה מן הסתם להגדיר אותם , ותאמינו או לא הלקוחות של KSP הם לא רק חנונים מHWZ שמבינים מהחיים שלהם בתחום , אפילו הרוב של הלקוחות הם לא כאלו , ואתם לא מאמינים איזה נזקים אנשים עושים למחשבים כשהם פותחים אותם (וגם שלא), אז יש גם מן ההגיון. ועוד טיפ קטן לגבי KSP כמו שנאמר פה - האחריות על המוצרים בניפרד קיימת כל עוד אין נזק פיזי , האחריות היחידה שיכולה להיפגע מפתיחת מדבקה היא על ההרכבה , ככה שבגדול העניין דיי מוצדק: היתעסקת עם ההרכבה - זה יכול לפגוע לך באחריות על ההרכבה , מה שאומר שלא הולכים להרכיב ולפרק לך ולבדוק אם חלקים עובדים ביחד כי אלוהים יודע מה עשית או לא עשית שם (ואנשים עושים - או מומחים כמו פה או מטומטמים מן הצד השני) - אבל שוב זה רק במיקרה של הזנחה קיצונית או נזק פיסי. לרוב לא יעשו צרות כמו שאמרו פה וברוב המיקרים יבדקו מחשבים עם מדבקה פתוחה - רק ידגישו טוב טוב ללקוח את המצב כשהטוב הזה יכול לפעמים להפחיד אנשים , אבל זה צעד מונע כנגד הישראלי הטיפוסי 8) הם גם קנו מחשבים ניידים של Clevo (מוכנים) כמו שעושים Champion היום אז מה? מה קורה שם כרגע? כי אני מניח שהכרטיסי מסך של מותג "KSP" לא מעניינים את הבחור עם המדבקה על המארז האחריות בכל מקרה לא תקפה על נזקים פיזיים אין לך מן הסתם אחריות על התקנה של מ"ה (אחרת כל יומיים וחצי כטכנאי היית מתקין מחדש לאנשים מ"ה בגלל Spywareים ושטויות) אפילו אם קנית מ"ה ברשיון מה נשאר מכל זה? אחריות על הרכבה? זה בולשיט כ"כ גדול שאתה אמור להבין את זה לבד רוב הלקוחות לא מ-HWZ? אף אחד לא אמר שהם אמורים להיות אבל אם זיגזג, פנדה, נעה, לוג'יק, סקאיי, IQPC ומעבדת מחשבים יהוד מסוגלים לתת אחריות ללקוחות (שגם בחנויות האלה הרוב הם לא מ-HWZ) אז למה KSP לא מסוגלים? אגב אני מאוד רוצה לראות בתקנון שלהם שהאחריות על החלקים נשארת למרות פתיחת המדבקה כי אני דווקא זוכר שהם אמרו לאבא שלי (מן הסתם אני לא הייתי נותן להם להגיד לי דבר כזה) שאצלם אין אחריות על החלקים אם אתה פותח את המחשב באותו רגע הודעתי לאבא שלי חד משמעית שמשם מחשב לא מגיע לשום דבר שאני הולך לגעת בו ואתה יודע מה זה סעיף כזה? התחמקות מאחריות (שניתנת מהיצרן!) חנות שמנסה להתנער מאחריות תנסה להתנער מאחריות גם במקרים אחרים, ותגיע למצבים שאף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בהם אני את ההחלטה שלי החלטתי, וכרטיס האשראי שלי לא יעבור במכשירי KSP, ואני לא אוציא אפילו שקל אצלם בחנות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
farcry פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 זה לא משנה אם המעבד מגיע בשקית אנטי סטטית, הוא עדיין רכיב Retail, זה לא מגיע בקופסה זה נחמד, זה עדיין מוצר קמעונאי לכל דברמחשבי Dell לא מחדשים כלום, אבל אם תפעיל CPU-Z על מערכת שלהם סביר להניח שתקבל ב-Motherboard זיהוי של Dell עם דגם פנימי שלהם זה בעברית אומר, ייצור מיוחד עבורם, זה משהו ש-KSP לא יכולה לעשות ולכן היא מרכיבה חלקי Retailמה ההבדל בינה ובין כל חנות אחרת בארץ?יש בארץ רק מותג מחשבים OEM ישראלי אחד וזה Champion, וגם הוא דיי על הפניםבטח שאפשר לבוא אליהם בתלונותהאחריות היא חלק מהמוצר הקמעונאי, לא משנה איך תהפוך את זה ואיך תסובב את זההם פוגעים לך באחריות - הם פוגעים לך במוצראיך מוצר בשקית הוא RETAIL? אם הוא מגיע על מגש יחד עם עוד מוצרים, איך הוא RETAIL? כיצד אתה מגדיר RETAIL?דיווח שונה ב CPU-Z עושה עליך רושם? כל מי שמזמין לוחות בכמויות גדולות מיצרן לוחותיקבל את השינויים הללו, מה הסיפור? איך שלא תסובב את זה, אף אחד לא מכריח אף אחד לקנות ב KSP, זכותם למנוע פתיחת המארז.[br]פורסם בתאריך: 6.02.2007 בשעה 02:50:32כן עזות מצח טיפוסית לאנשים לא פעילים באתר שמשחקים אותה מבינים P:ועוד משהו.. מה עדיף-לקנות 1GB ראם עכשיו, "לסבול" את חוסר הדואל ולקנות עוד כשנה עוד סטיק, או לקנות 2X512 עכשיו בשביל הדואל ועוד 2X512 עוד כשנה?אם תקנה רכיב אחד של 1 ג"ב כעת באופן וודאי לא תמצא רכיב תואם בעוד שנה לכן זה לא מומלץ.אם אתה באמת צריך 2 ג"ב אז קנה אותם כעת, אם לא, קנה 1 ג"ב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dinay פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 ככל הידוע לי מותר ל KSP (או לכל חנות אחרת) לקצץ את תקופת האחריות של מוצר מסויים משלוש שנים לשנה ,לדוגמה."מותר "- מבחינה משפטית.אם הדבר הזה נכון, אז בוודאי שמותר לחנות הנ"ל למכור מוצר בלי תקופת אחריות בכלל או לבטל אחריות בתנאים שנראה להם.במקרה זה התנאי לקיצוץ תקופת האחריות הוא קריעת המדבקה.לסיכום :לדעתי מי שקונה שם מפסיד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 איך מוצר בשקית הוא RETAIL? אם הוא מגיע על מגש יחד עם עוד מוצרים, איך הוא RETAIL? כיצד אתה מגדיר RETAIL?דיווח שונה ב CPU-Z עושה עליך רושם? כל מי שמזמין לוחות בכמויות גדולות מיצרן לוחותיקבל את השינויים הללו, מה הסיפור? איך שלא תסובב את זה, אף אחד לא מכריח אף אחד לקנות ב KSP, זכותם למנוע פתיחת המארז.מוצר שנמכר בצורה קמעונאית, בחנות קמעונאית הוא מוצר קמעונאימעבדים שמגיעים לחנות של KSP על מגש זה יפה והכל, אבל OEM זה לאזה שאנשים כותבים OEM (והם לא, הם כותבים Tray) זה לא הופך את זה ל-OEMהצורה שהמעבד מגיע היא כמו ב-OEM, אבל המוצר הוא קמעונאי לכל דברהוא לא מגיע בקופסה? אז מה?דיווח שונה על לוח שונה, עם דגם שונה, עם עיצוב Layout שונה הוא לוח שונהאתה מסוגל לקנות לוח שכתוב עליו "farcry" בעיצוב שלך עם Layout שלך? HP ו-Dell מסוגלים, KSP לאמותר לחנות לקצץ באחריות? מבחינה משפטית כן, בהגבלה אחת:שמצוין במפורש לפני הקניה שהאחריות היא לא מלאה, ושקריעת המדבקה של החנות מבטלת את האחריות!אבל אני לא מדבר על זווית משפטית אלא על איך זה נראה בעינייחנות שנותנת אחריות מופחתת ללקוח, חנות שמחפשת כל הזדמנות להתחמק מהאחריות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ice2k פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 הם גם קנו מחשבים ניידים של Clevo (מוכנים) כמו שעושים Champion היום אז מה? באמת מה הקשר... מה קורה שם כרגע? כי אני מניח שהכרטיסי מסך של מותג "KSP" לא מעניינים את הבחור עם המדבקה על המארז כמו שציינתי לא יודע מה קורה ברגע זה (הכרטיסים הנ"ל היו לפני חצי שנה עד שנה, לא זוכר בדיוק), אבל מה שציינתי זה עובדה , עובדה ששוללת את הטענה שלך ש"הם לא יכולים",ולא משנה כמה תמרח את זה אחרי זה. - טיפ קטן , נסה להיות אוביקטיבי לא סוביקטיבי. במיקרה אני מכיר את התחום ויודע מה בדיוק אפשר ומה לא. לגבי הבחור עם המדבקה - אין לי מושג על מי אתה מדבר , אבל זה לא קשור לנושא של יכולים או לא. האחריות בכל מקרה לא תקפה על נזקים פיזיים אין לך מן הסתם אחריות על התקנה של מ"ה (אחרת כל יומיים וחצי כטכנאי היית מתקין מחדש לאנשים מ"ה בגלל Spywareים ושטויות) אפילו אם קנית מ"ה ברשיון נכון , ו ? מה הקשר ? מישהו דיבר על זה ופיספסתי ? מה נשאר מכל זה? אחריות על הרכבה? זה בולשיט כ"כ גדול שאתה אמור להבין את זה לבד הסבר מאוד אינפורמטיבי שמעיד על דעה אויבקטיבית בנושא 8) ואם היתה מנסה להבין , אז אחריות על החלקים יש גם אם שברת בכוונה את ההארדיסק , ואז אתה מקבל אותה בדיוק כמו שאני ואתה קונים חלקים לחוד , חלק חלק , בלי בדיקת תאימות (כמובן לא על החלק ששברת). פשוט תבוא עם החלק - אל תשאל שאלות מיותרות ואל תגיד ששברת בכוונה את החלק שהיה מחובר לו, יש עליו מדבקה = יש עליו אחריות. אחריות על הרכבה זה אומר שתוכל להביא מחשב שלם והאחריות היא שכל החלקים תקינים ועובדים אחד עם השני , אם יש תקלה חובה לבדוק. אם התעסקת עם המחשב (כמובן אפשרי רק ע"י פתיחה) זכותם לשלול ממך את האחריות על תיקון ובדיקת המחשב כיחידה אחת ותאימות של תקינות בין חלק לחלק. זה הכל , אף אחד לא שולל ממך את האחריות אלא האחריות עוברת להיות כמו באחריות על מחשב שניקנה בחלקים , דבר שהוא פחות טוב כמובן אך רחוק ממה שציינתם פה. רוב הלקוחות לא מ-HWZ? אף אחד לא אמר שהם אמורים להיות נכון , וגם אף אחד לא אמר שהחברה צריכה להיתעסק עם נזק בגלל חוסר ידע של אנשים שלא מבינים , ואח"כ עם הטענות של הישראלי המצוי שלא ממש אכפת לו.אבל אם זיגזג, פנדה, נעה, לוג'יק, סקאיי, IQPC ומעבדת מחשבים יהוד מסוגלים לתת אחריות ללקוחות (שגם בחנויות האלה הרוב הם לא מ-HWZ) אז למה KSP לא מסוגלים? כל החברות נותנות אחריות , לכן אם אתה בא בטענה כזו - תפרט בדיוק על איזו אחריות אתה מדבר ועל אילו מקרים שונים אתה מדבר בין החברות שאותן אתה משווה. מה שנכון הוא שהמדיניות של KSP היא פחות תחרותית אם חברות אחרות נותנות יותר. אבל שוב אם תעקוב אחרי מה שאמרתי בצורה אוביקטיבית תגלה שהטענות שלך לא כלכך מדויקות. אגב אני מאוד רוצה לראות בתקנון שלהם שהאחריות על החלקים נשארת למרות פתיחת המדבקה כי אני דווקא זוכר שהם אמרו לאבא שלי (מן הסתם אני לא הייתי נותן להם להגיד לי דבר כזה) שאצלם אין אחריות על החלקים אם אתה פותח את המחשב באותו רגע הודעתי לאבא שלי חד משמעית שמשם מחשב לא מגיע לשום דבר שאני הולך לגעת בו צודק לא חושב שרשום שם דבר כזה, אבל אם תבוא עם החלק תקבל עליו אחריות - לא צריך לשאול שאלות קיטבג , פשוט לבוא עם מוצר ללא נזק פיזי. לכן אם יש חשש להזנחה או נזק פיזי רציני במחשב שלך (תנסה להיסתכל מהעיניים שלהם) כמו אוברקלוק או שבר רציני או מוד אז אסור להיות "טיפשים" ולבוא ולהראות את זה כי אז אתה מוכיח שהתעסקת עם המחשב - מה שאומר כל החלקים. אם יש חשש שיש לך כלקוח חלק במעבר על סעיף אחריות של יצרן פשוט עדיף לבוא עם החלק האחר בלבד , לא צריך להראות שההארדיסק שמת במחשב הוא ללא נזק פיזי אבל שעשית מוד לספק כוח שאליו הוא מחובר . ואתה יודע מה זה סעיף כזה? התחמקות מאחריות (שניתנת מהיצרן!) כמו שאמרתי - אם תדרוש את האחריות יצרן על החלק , תקבל. כל הסיפור שמדובר עליו הוא על כל המחשב כיחידה מתפקדת , מחשב שהייצור שלא לא התבצע ע"י היצרן של החלק אלא ע"י KSP. חנות שמנסה להתנער מאחריות תנסה להתנער מאחריות גם במקרים אחרים, ותגיע למצבים שאף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בהם אני את ההחלטה שלי החלטתי, וכרטיס האשראי שלי לא יעבור במכשירי KSP, ואני לא אוציא אפילו שקל אצלם בחנות זו זכותנו המלאה כלקוחות , וככה הכלכלה הצרכנית צריכה לעבוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2007 בפברואר 6 Share פורסם 2007 בפברואר 6 באמת מה הקשר...בדיוק, אין קשרכמו שציינתי לא יודע מה קורה ברגע זה (הכרטיסים הנ"ל היו לפני חצי שנה עד שנה, לא זוכר בדיוק), אבל מה שציינתי זה עובדה , עובדה ששוללת את הטענה שלך ש"הם לא יכולים",ולא משנה כמה תמרח את זה אחרי זה. - טיפ קטן , נסה להיות אוביקטיבי לא סוביקטיבי. במיקרה אני מכיר את התחום ויודע מה בדיוק אפשר ומה לא. לגבי הבחור עם המדבקה - אין לי מושג על מי אתה מדבר , אבל זה לא קשור לנושא של יכולים או לא.שוב, מה זה מעניין אותנו כרגע שלפני שנה KSP קנתה כרטיסי מסך שעליהם הייתה מדבקה של KSP? הם יכלו לקנות אותם, נחמד מאודזה לקחת כרטיס מסך של אותה יצרנית ולשים עליו מדבקה של KSP, לא יותר מזה, בטח לא דגם בפני עצמוזה עדיין לא הופך אותם ליצרן OEM אלא למותג מדבקה Retail לכל דברנכון , ו ? מה הקשר ? מישהו דיבר על זה ופיספסתי ?כן, פיספסת את זה, דובר על כך ש"יש עדיין אחריות, אבל לא על ההרכבה" אם אתה פותח את המארזהסבר מאוד אינפורמטיבי שמעיד על דעה אויבקטיבית בנושא Cool ואם היתה מנסה להבין , אז אחריות על החלקים יש גם אם שברת בכוונה את ההארדיסק , ואז אתה מקבל אותה בדיוק כמו שאני ואתה קונים חלקים לחוד , חלק חלק , בלי בדיקת תאימות (כמובן לא על החלק ששברת). פשוט תבוא עם החלק - אל תשאל יש עליו מדבקה = יש עליו אחריות. אחריות על הרכבה זה אומר שתוכל להביא מחשב שלם והאחריות היא שכל החלקים תקינים ועובדים אחד עם השני , אם יש תקלה חובה לבדוק. אם התעסקת עם המחשב (כמובן אפשרי רק ע"י פתיחה) זכותם לשלול ממך את האחריות על תיקון ובדיקת המחשב כיחידה אחת ותאימות של תקינות בין חלק לחלק.זה הכל , אף אחד לא שולל ממך את האחריות אלא האחריות עוברת להיות כמו באחריות על מחשב שניקנה בחלקים , דבר שהוא פחות טוב כמובן אך רחוק ממה שציינתם פה.מה פיספסתי פה? אין דבר כזה חלקים שעובדים חלקית, אם הם מתאימים ותקינים הם עובדים בסדר גמוראם הם לא מתאימים וקנית אצלם מחשב שלם זאת פאשלה שלהםאם חלק לא תקין הוא צריך להיות מוחלףאין מצבי ביניים פהאחריות על תאימות של תקינות בין חלק לחלק? אתה מקשיב לעצמך? אתה קורא את מה שאתה כותב?נכון , וגם אף אחד לא אמר שהחברה צריכה להיתעסק עם נזק בגלל חוסר ידע של אנשים שלא מבינים , ואח"כ עם הטענות של הישראלי המצוי שלא ממש אכפת לו.בטח שהיא צריכה להתעסק עם זה, הרי זה כל המהות של האחריות, להיות שם כשהלקוח צריך אותךאתה משלם על זה כחלק מהמוצר שקניתכל החברות נותנות אחריות , לכן אם אתה בא בטענה כזו - תפרט בדיוק על איזו אחריות אתה מדבר ועל אילו מקרים שונים אתה מדבר בין החברות שאותן אתה משווה. מה שנכון הוא שהמדיניות של KSP היא פחות תחרותית אם חברות אחרות נותנות יותר. אבל שוב אם תעקוב אחרי מה שאמרתי בצורה אוביקטיבית תגלה שהטענות שלך לא כלכך מדויקות.מה לא מדויק בזה? אם אתה תשאל אותם למה לעזאזל יש לך מדבקה שמונעת ממך לפתוח את המארז אתה תקבל תשובהשאם אתה פותח את המארז אין לך אחריות? אני כבר לא מדבר על תחרותיות אלא על הוצאה של האנשים מטומטמים, והכי עצוב שזה תקוע בסעיף איפשהו בפירוט אחריות, סעיף כזה צריך להיות בפונט מוגדל ומודגשיצא לך לפתוח פעם טופס אחריות של מוצר חשמלי כלשהו?יש לך בד"כ 10-15 סעיפים קצרים וברורים, ועל האריזה של החלק כתוב לך אזהרות בגדוליש מדבקה על המוצר עצמו של Warranty Void if Removed כמו בספקי כוח, כרטיסי מסך וזיכרונותמה בדיוק כתוב על המדבקה של KSP?צודק לא חושב שרשום שם דבר כזה, אבל אם תבוא עם החלק תקבל עליו אחריות - לא צריך לשאול שאלות קיטבג , פשוט לבוא עם מוצר ללא נזק פיזי. לכן אם יש חשש להזנחה או נזק פיזי רציני במחשב שלך (תנסה להיסתכל מהעיניים שלהם) כמו אוברקלוק או שבר רציני או מוד אז אסור להיות "טיפשים" ולבוא ולהראות את זה כי אז אתה מוכיח שהתעסקת עם המחשב - מה שאומר כל החלקים. אם יש חשש שיש לך כלקוח חלק במעבר על סעיף אחריות של יצרן פשוט עדיף לבוא עם החלק האחר בלבד , לא צריך להראות שההארדיסק שמת במחשב הוא ללא נזק פיזי אבל שעשית מוד לספק כוח שאליו הוא מחובר Wink .אם זה לא כתוב מאיפה אתה יודע שמחר תקבל אחריות על מוצר בודד אצלם? אתה לא יודע!כמו שאמרתי - אם תדרוש את האחריות יצרן על החלק , תקבל. כל הסיפור שמדובר עליו הוא על כל המחשב כיחידה מתפקדת , מחשב שהייצור שלא לא התבצע ע"י היצרן של החלק אלא ע"י KSP.מה שווה ההצהרה הזאת בלי גיבוי בדיו על דף נייר שכתוב לו למעלה "תנאי אחריות"? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.