כל אתרי השיתוף בארץ נסגרו - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כל אתרי השיתוף בארץ נסגרו


BURTON

Recommended Posts

MoRtZkInG, אני מתחיל סימסטר 7 עוד חודש, כבר הגעתי ל-136 נקודות, אשקולות : תקשורת, עיבוד אותות ,מחשבים. (אם זה כלכך מעניין אותך)

כשאני מדבר על אנשים בתעשייה וכולל גם כל אלא שלמדו מנהל עסקים חשבונאות וכד', ולא ראיתי אותם עובדים עם Open .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 436
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

וזה מאוד נחמד שאתה חושב שכל זמר צריך להיות מולטימיליונר (כי אם תעשה חשבון שהוא מקבל 20% על כל דיסק, כמו שאתה רוצה, + שנמכרים נגיד 100000 דיסקים שלו וכל אחד עולה 50 שקל - הוא מרוויח מליון שקל על כל דיסק שהוא מוציא... כמו שאתה מבין זה לא צריך להיות ככה).

הרווח מהדיסק צריך להתחלק בין מי שהכין את הדיסק ויש סיבה למה צריך לשלם משכורת גם לטכנאי ולמעצב - כי אף אחד לא עובד בחינם (ואז באמת מגיעים שהאמן מקבל רק 2 אחוז מהמכירה - אבל זה כי הוא עשה גם רק 2 אחוז מהעבודה - תאהב את זה או לא...

אז אם רמת החיים שלך לא מאפשרת את זה, אל תקנה. הסכום שכל חברה יכולה לדרוש זה רק היא קובעת - אתה יכול לבחור אם לשלם או לא - בטח שלא לגנוס את זה...

אני עדיין עומד על כך שמחירי מכוניות ה-BMW יקרים מדי יחסית למשכורת הממוצעת בארץ.

אז? מה אני אגנוב אחת מהמשלוח הבא שמגיע לנמל אשדוד?

אני חולק על דעתך, העבודה שהאמן השקיע היא לרוב חודשים ואף שנים בכתיבת המוזיקה והשקיע כסף בכלי נגינה וללמוד לנגן עליהם, בעוד הגרפיקאי מסיים את עבודתו בשעה לכל היותר, וכך גם עבודתו של המפיק שהיא עבודה של כמה ימים, הקלטות לרוב לא אורכות יותר מכמה ימים, המסטרינג זה כבר תהליך יותר מסובך שגם כן לא לוקח זמן רב במיוחד.

ובכלליות, האנשים הללו, הם שכירים ששכר האומן בשביל לעזור לו בביצוע הפרוייקט, שלדעתי הוא אך ורק שלו, הוא שילם להם על העזרה שנתנו עקב היותם אנשי מקצוע, אבל אחוז גבוהה מאוד מהעבודה היא שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי למשל אין שום בעיה להוריד תכני פיראטיים.

אני מנסה להגמל, להשתמש בכמה שפחות תוכנות פרוצות, לשמוע יותר דרך הרדיו באינטרנט אבל זה רק בגלל שאני נחמד.

אם הייתי יכול לגנוב BMW בלי ייסורי מצפון, בלי לפגוע בכספי היוצר ובלי סיכון הייתי עושה זאת. מבלי לחשוב אפילו.

הבחירה היא לא אם לשמוע פיראטית או חוקית. לרובנו, הבחירה היא בין פיראטית לבין שום מוזיקה.

אותו הדבר בנוגע לתוכנות וסרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיזה עולם אתה חיי ?

אם אין לך כסף לקנות משחק, אז אל תקנה אותו.

בדיוק כמו שאם אין לך כסף לקנות BMW 760 אתה פשוט תקנה משהו זול יותר (או לא תקנה בכלל, זה לא משנה), ולא תלך ותגנוב אחת.

הלוואי שיכניסו אותך לכלא על גניבה.

יש הבדלים. BMW זה דבר פיסי.

משחק שעולה 200 שקלים אני לא הייתי קונה גם אם לא היה לי , ככה שבכל מצב לא הייתי קונה את זה. ככה שאין להם ממש הפסדים... אני מוריד עותק, אני שמח ולהם אין הפסדים, כי בכל מקרה לא הייתי קונה את זה בגלל המחיר המגלומני הזה.

בחיי, משכורת מינימום במשק הישראלי עומדת על 3500 שקלים! זה 5.7 אחוזים ממשכר במשק! זה מטורף.

אם הם היו מוכרים את זה במחירים שמתאימים למשק הישראלי, אני לא הייתי חושב פעמיים, הייתי קונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. כן אני מוריד כי אני יכול... אם הייתי מניח שיוכלו לתפוס אותי מן הסתם הייתי מוצא דרכים אחרות להשיג את מה שאני רוצה (כן כן תחזרו קצת לתקופות של ב36K שפשוט לא היה הגיוני להוריד משחק ב216 שעות...  :s07:) אז אם לא מורידים מישהו צורב ומעביר הלאה... בכל מקרה זה יעבור...

ב. אין מה להשוות לגניבת מוצר חומרי... כן אני מבין את הפואנטה אבל יש הבדל מהסיבה הפשוטה... זה העתקה... אני לא יודע לכמה ממכם יפריע שחבר שלו יצלם את התמונה בחדר ויעשה לעצמו עותק... נכון זה לא אותו דבר אבל זה גם לא כמו לגנוב את המכונית  :kopfpatsch:

ג. אומנם משחקים אני לא קונה ואם אם לא יהיה לי איך להשיג אני לא אקנה מהסיבה הפשוטה שזה מיותר... אחרי שמסיימים משחק אין מה לעשות איתו (מה גם שמשחקים טובים אני מסיים תוך שבועיים... עדיף כבר להוריד הרבה הדגמות במקום לקנות...) לעומת זאת סרט או דיסק ניתן לשימוש שוב ושוב... בגלל זה שיוצא סרט שאני באמת רוצה לראות אני הולך לקולנוע... ודיסקים מקוריים לא חסרים לי... (ד"א אם למישהו יש תקליט מקורי של Guns & Roses והוא מעוניין למכור הודעה פרטית תהיה נחמדה...)

ד. נו באמת אל תהיו תמימים... זה ברור לכולם שהסיבה היחידה שיש מהיר (כן כן זה לא באמת מהיר... הכל יחסי  ::)) זה בגלל שאנשים מורידים... אז במקום לקנות את המוצאים אנחנו משלמים כל חודש לבזק\כבלים ולספק ... אבל... הרווח הגדול בזה הוא שאנחנו גם מרווחים את שאר הדברים באינטרנט... הרי ביננו... כמה כבר אפשר לכתוב בפורומים או לקרוא חדשות\בדיחות אפילו לראות סרטונים מצחיקים... זה מעביר את הרבע שעה ביום (אחרי ההתלהבות של ההתחלה) שאר הזמן אנחנו מחפשים חומר לעבודות או מתעדכנים בשוק הסרטים\מוזיקה\משחקים על מנת להוריד אותם... אז תחשבו על זה שרק שליש מבתי האב בארץ עם באמת היו צריכים אותם... בשביל עבודה לבית ספר של הילד פעמיים בשנה הוא יכול ללכת לחבר שכן יש לו אינטרנט ובשביל חדשות יש עיתון שגם ככה אנחנו קוראים בסוף... אז מה רק אנשים שעובדים עם מחשבים צריכים אינטרנט?

פשוט לא הגיוני... בקיצור נמרץ במקום לשלם על דרך אחת להשיג את הדברים אנחנו משלמים על דרך אחרת...

ה. לכל הסקפטים... כן ווארז וכדומה אכן תורמים לפיתוח... זה כבר הוכח מזמן... חפשו על זה קצת ובטוח תתקלו באיזה מאמר או שניים בנושא... ובארץ זה בכלל טוב... משפר את האנגלית פלאים...  ;D כמובן שזה לא תירוץ הרי בסך הכל סעיף א תקף... זה רק לידע כללי...

ו. לא 300 או 200 שקל לא עומדים מול המשכורת בארץ! בחו"ל זה יוצא הרבה הרבה יותר זול (הכל יחסי...)

לR9800P2 יש את האתר סאבס שמספק רק תירגומים... תשתמש בו...

http://www.subs.co.il/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכר מינימום בארהב הוא 23.17 שח לשעה לא בהרבה מעל שכר המינימום בישראל

ולהם אין בעיה לקנות משחקים, תפסיקו להאשים את המחיר, הוא הוגן והוכתב ע"י התחרות והקפיטליזם, ולא ע"י חברות רשעיות שרוצות לגזול את כספכם או את ההנאה שלכם ממשחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LOL?

אתה הוא הגנב כאן חבוב.

עריכה: ד"א, אני מזמין אותך לביתי (בתנאי שלא תגנוב כלום), בוא לבקר החדרי, הסתכל נא על מדף משחקי המחשב שלי, הכל מקורי. ארשה לך גם לשוטט במחשב שלי והיווכח שמה שיש לי במחשב יש לי גם על המדף.

לאחר מכן גם אראה לך את סיפריית הדיסקים שלי, ותיווכח שגם בה, הכל מקורי.

מה אתה רוצה יש לך הרבה כסף לקנות מקורי לא לכול אחד יש כסף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם אני הקנה את כול התכונות שאני רוצה NERO ווינרר ועוד 1000 אני יגיע פה למליון שקל

אז תשתמש בחלופות חינמיות, היום כמעט להכל יש תוכנה בחינם שכמעט טובה באותה מידה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכר מינימום בארהב הוא 23.17 שח לשעה לא בהרבה מעל שכר המינימום בישראל

ולהם אין בעיה לקנות משחקים, תפסיקו להאשים את המחיר, הוא הוגן והוכתב ע"י התחרות והקפיטליזם, ולא ע"י חברות רשעיות שרוצות לגזול את כספכם או את ההנאה שלכם ממשחקים

בסדר, זה כמה 6 אחוזים ממשכורת במשק הישראלי. לא מעניין אותי מה המשכורת בארה"ב, מעניין אותי מה המשכורת בישראל.

6 אחוזים ממשכורת בשביל משחק זה לא צחוק. בהתחשב בזה שאתה צריך לפרנס משפחה שלמה ואתה לא רווק.  :nixweiss:

בקיצור, אם פעם רק עשירים יכלו להנות ממשחקים חדשים, הרי שהיום המצב השתנה והיום כל אחד מכל מעמד יכול ליהנות ממשחקים חדשים.

האינטרנט מצמצם פערים בחברה, כל אחד יכול ליהנות מתכנים שהוא לא יכול להרשות לעצמו לולא לא היה .

למי שיש כסף שילך ויקנה, על זה אני מסכים. אבל למי שאין? למי שאין זה אומר שאין, הוא לא היה קונה שום משחק גם אם לא היה , תבינו את זה פשוט!  

אתם מסתכלים על זה בצורה הלא נכונה, אתם מסתכלים על זה בצורה ההגיונית אבל לא הצודקת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...