אלברט אינשטיין...מדהים... - עמוד 21 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אלברט אינשטיין...מדהים...


airborn-i

Recommended Posts

אני חושב שאנשים כאן הגיעו למסקנה שלכל שאלה שיציבו בפניכם תוכלו למצוא תשובה.

לא בהכרח תשובה הגיונית, אבל תשובה.

אתה הגעת למסקנה הזאת כי זה מושתת בראש שלך "אני יודע פיזיקה, זאת האמת היחידה, דוסים זה רע" כמו רובוט.

בני נהגו כך כשקיבלו את התורה "נעשה ונשמע" הם היו מוכנים לעשות קודם ואח"כ לשמוע את פירוט המצווה, אתה מתנהג כמו הגויים שלא רצו את התורה מסיבות שונות, זה קשה לא לנאוף, זה קשה לא לגנוב, זה קשה לקיים מצוות, הן מוסריות והן מעשיות אז אתה אומר לעצמך "מי צריך את התורה הזאת?! אני חי ""חופשי""

אבל בעצם אתה כלוא, בין כל נוסחאות המתמטיקה העלובות והפיזיקה שבאה להוכיח את הדרך שבה פועל העולם, אבל הכל כתוב...בתורה, בדברי חז"ל, בזוהר, בגמרא, אבל אתם אתאיסטים כמו ממציא מדומה, מגלים חוק בפיזיקה וזוכים בפרס נובל, אבל לא מבינים שזה כבר כתוב. Pitiful.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 429
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שום חור בעלילה, חור בהשכלה.

כל מי שחי היום עלי אדמות הוא צאצא של אברהם אבינו שהביא לעולם את יצחק אבינו, המשימה שלהם ושל יעקב שבא ביחד עם ישמעאל(מוסלמים של היום), עשו(נוצרים של היום, עשו התערבב עם ישמעאל ולכן הם הפכו לבני ברית) הייתה לתקן את חטא האדם הראשון.

אז אנחנו בני שזהו שמו הנוסף של יעקב ועוד שם לו-ישורון.

ומה קרה לכל שאר האנשים שחיו בתקופתו של אברהם אבינו? התאדו? התפוגגו?

למה להם אין צאצאים היום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה הגעת למסקנה הזאת כי זה מושתת בראש שלך "אני יודע פיזיקה, זאת האמת היחידה, דוסים זה רע" כמו .

מה ההבדל בין זה לבין לחשוב "אני יודע תורה, זאת האמת היחידה, אתאיסטים זה רע"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה הגעת למסקנה הזאת כי זה מושתת בראש שלך "אני יודע פיזיקה, זאת האמת היחידה, דוסים זה רע" כמו .

מה ההבדל בין זה לבין לחשוב "אני יודע תורה, זאת האמת היחידה, אתאיסטים זה רע"?

:xyxthumbs:

בני נהגו כך כשקיבלו את התורה "נעשה ונשמע" הם היו מוכנים לעשות קודם ואח"כ לשמוע את פירוט המצווה, אתה מתנהג כמו הגויים שלא רצו את התורה מסיבות שונות, זה קשה לא לנאוף, זה קשה לא לגנוב, זה קשה לקיים מצוות, הן מוסריות והן מעשיות אז אתה אומר לעצמך "מי צריך את התורה הזאת?!

משפט מטומטם.

קודם כל, להגיד "נשמע ונעשה" זה הרבה יותר הגיוני. מה אתה מתלהב מזה ש"עם הסגולה" קפצו כמו חמורים בראש בלי לדעת למה הם נכנסים?

אני חי ""חופשי"" אבל בעצם אתה כלוא, בין כל נוסחאות המתמטיקה העלובות והפיזיקה שבאה להוכיח את הדרך שבה פועל העולם, אבל הכל כתוב...בתורה, בדברי חז"ל, בזוהר, בגמרא, אבל אתם אתאיסטים כמו ממציא מדומה, מגלים חוק בפיזיקה וזוכים בפרס נובל, אבל לא מבינים שזה כבר כתוב. Pitiful.

אני מעדיף להיות ""כלוא"" בתוך המתמטיקה והפיזיקה (שקודם תנסה להבין אותן ואח"כ תקרא להן עלובות. אתה רק יוצא טיפש), שלפחות מנסות להסביר ולחקור, מאשר להיות כלוא בעולם מנוון שלא מתקדם לשום מקום, בין פקודות וצווים והלכות של רבנים מפוקפקים.

בכלל, פעם היהדות היתה דת מתקדמת. מאז ומתמיד היהדות קשרה כתרים לאנשים המשכילים, אנשי הרוח - רופאים, חוקרים, שהיו מעבר לזה גם אנשי דת.

אבל לצערי בכמה מאות שנה האחרונות היהדות הפכה להיות דת מנוונת ומסוגרת, תקועה בחשיבות עצמית ושחצנות ללא בסיס. מספיק להסתכל על צורת הלבוש שמתאימה לפולין של לפני 200 שנה.

פעם הלכות היו כדי להתאים את היהדות לתקופה. בגדים השתנו... עובדה שלא מסתובבים היום עם כותנות כמו שאבותינו הסתובבו. אבל somewhere down the line מישהו החליט שזהו, היהדות מפסיקה להתפתח. ומאז כל הלכה שיוצאת רק מחזירה אותנו אחורה, עד שנגיע בסוף לתקופת אופל של ימי הביניים, רק עם שמירת כשרות.

ענקודר, המבול היה לפני אברהם...

ד"א, הערה קטנה: תשים לב שאני מתייחס רק לדברים כללים, כי פשוט חבל על הזמן ורוחב הפס שהתשובות לכל השטויות שאתה וחבריך פולטים פה זה יקחו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נפלה כאן טעות, התורה מציינת את סדר הדורות מאדם הראשון עד לפניי הכניסה של בניי ישראל לארץ ישראל, כל העולם הוא צאצא של נח, רק חלק ממנו הוא צאצא של אברהם אבינו, העם היהודי משרה, בני ישמעאל מהגר, וכמה עמים נוספים מקטורה שנדדו למזרח אסיה. בדיקות גנטיות הראו שרוב הקהילות היהודיות הגדולות בעולם שמרו על ייחוד גנטי והם קרובים יותר לעמים השמיים מאשר לעמים שהם חיים ביניהם: http://www.cohen-levi.org/jewish_genes_and_genealogy/jewish_genes_-_dna_evidence.htm

ובנוגע לטיעונים שלהאמין שהתורה והמסורת היהודית היא אמת גם מתי שמדענים טוענים אחרת זו פאנטיות: המדע מתבסס על חקירה אנושית שמוגבלת בהבנה האנושית ובאמצעים טכניים, הסטורית, עם התפתחות המדע התפיסה של העולם השתנתה בעקבותיה (תאוריות מדעיות מהמאה האחרונה מאשרות אתה השקפה היהודית שהיא בת 3700 שנה- אחדות הייקום, כל החומר בייקום מתואר בידי הפיזיקה כתופעה אחת, שעל פי תאוריית המיתרים מה שחשבו פעם שהוא חומר סטאטי, הוא למעשה מידע. העם היהודי ידע את האמת הזאת על כך שאין רשויות שונות בעולם כפי שהאמינו כל עובדי האלילים שעבדו את השמש, כוכבים וכו'). לעומת זאת התורה (תורה- מלשון הוראה) נתנה כדיי להודיע על תכלית האדם בבריאה (ע"פ הגר"א כל מטרת הבריאה היא הבחירה של האדם), לכן נתנה התורה, כי לא ניתן להבין את תכלית הבריאה כברוא (הפרדוקס ברור!), אלא הידיעה על התכלית חייבת לבוא מהבורא (כמו במשל של ההוראות יצרן), לכן אפשר להסתמך לידיעת מטרת החיים רק על התורה, שהיא מתווה את הדרך למטרה (מה המטרה לפי המדע?). כל מטרה שמוגדרת על ידי המדע תשתנה בהתאם לשנויים בתפיסה המדעית. תאוריית האבולוציה (כל מי שלמד ביולוגיה יודע שאבולוציה היא בגדר היפוטזה- אין הסבר להיווצרות מקרית של צורת החיים הכי פשוטה. מה האלטרנטיבה המדעית לתאורייה של היווצרות ספונטנית?...) משמשת כבסיס לתאוריה חברתית, מי שלמד הסטוריה של התקופה של פרסום התאורייה, יודע שזו הייתה תקופה של מהפכות חברתיות (ליברליזם) וטכנולוגיות (המהפכה התעשייתית) שגרמו לאדם לחשוב שיש ביכולתו לשלוט על הטבע ולפתור את בעיות העולם באמצעות הטכ', התאוריה איפשרה להתבסס על תאוריה מדעית לגישה חברתית הומאניסטית ששמה את האדם במרכז ("אין דין ואין דיין"), לכן תאוריית האבולוצייה שהיא "מדעית" (גם מדענים הם בני אדם!) מקודמת על ידי הומאניסטים שמקדמים השקפת עולם זו (אז מי פאנט, זה שמאמין לאמונה חברתית שמבוססת על מהפכה חברתית סובייקטיבית, שמבוססת על יצרים, או זה שמאמין למסורת אובייקטיבית, ללא שינויי, מהבורא במעמד הר סיניי). העם היהודי מוביל את בעולם את הדגל של א-ל אחד מאז אברהם אבינו ועד היום, כאשר כל האימפריות האדירות (מצרים, אשור, בבל, פרס, יוון, רומא...) שניסו להשמיד, לענות, להעביר על הדת את היהודים אינם כבר (הגנים שלהם נשארו, אבל מה הם העבירו במסורת שנשאר, ואומת על ידי כל העולם (התנ"ך זה ה-bestseller של כל הזמנים! למה כל העולם קיבל דווקא אותו? למה לעמים אחרים אין Bible משלהם?), עד היום?...).

לגבי הלינקים, הלינקים מוכיחים שהמסורת היהודית צדקה: הלינק לנסויים שמוכיחים שלצמחים יש רגשות מוכיח שיש להם נפש (איפה המוח של הצמח?...) וגם מאשר את מה שכתוב בגמרא שמתי שכורתים אילן קולו נשמע בכל העולם ולא שומעים אותו - הנסויי מראה שצמחים מגיבים לאדם שרק חושב לשרוף צמח שנמצא קלומטרים רבים ממנו. הלינק לנסויים של התגבשות המים מוכיח א. שגם בחומר יש חיות, מה שיהדות אומרת (גם ההינדים ימודעים לכך) ב. שפה זה דבר טבעי - הנסויי מראה שכאשר מצמידים לכלי מים מילה, גם כאשר הבוחן לא יודע מה היא, משפיעה על המים, כאשר מילים חיוביות גורמות להיווצרות גבישים (בדומה לפתיתיי שלג), בעוד מילים שליליות לא יוצרות גבישים ג. הנסויי מוכיח את מה שהיהדות אומרת על כך שהסביבה משפיעה על האדם - גם משפיעות על היווצרות הגבישים (מדובר בנסויים מדעיים שאפשר לשחזר!) ד. הנסויים מוכיחים את כח הדיבור - לדיבור של צדיק יש הרבה כח (בספר בראשית נח אמר ברכות וקללות לשם חם ויפת, בבחינה קצרה של הפסוקים ניתן לבדוק אם מה שהוא אמר התאמת לגביי הצאצאים שלהם היום...). ה. גם כוונה לבד משפיעה על ההתגבשות של המים, ביהדות כוונה בתפילה חשובה מאוד. לגבי הלינקים על הסטטיסטיקות על היהודים - כיצד בכלל ניתן לומר שהעם היהודי הוא לא מיוחד כאשר הוא בולט כל כך בתחומים של השכל...

שבת שלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Airborn, אני איתך!!!! אני גם דתי

ואני עכשיו יצטרף לתראד הזה כדי שיהיה פה כוחות ;-)

אז אם כבר דיברנו על אברהם אבינו ..

אברהם הוא הראשון בעולם שידע שיש כוח עליון לעולם ובתקופה של אברהם אבינו

היה קשה מאוד לחשוב על דבר שכזה...

וסתם לידע הכללי בגלל זה אברהם אבינו נקרא גם אברהם העברי, ולמה העברי???

כי כל העולם מעבר אחד והוא מהעבר השני (שזה גם דרך אגב הפירוש לשפה שלנו עברית..)

אז אנשים תתחילו לירות בשאלות כי ברוך ה' יש לי תשובות ואם אני לא ידע לענות אני ישאל רבנים

אז אנא מכם תשאלו שאלות יותר קשות שיהיה קצת אקשן.

רצית שאלה קשה, בבקשה:

לפי המדע, היקום היה קיים מאז ומעולם בצורה כזו או אחרת (המפץ הגדול), ואין צורך באלוהים שייצור ויתחזק את העולם (ראה: "תער אוקאם").

לפי כל הדתות, היקום נוצר ע"י אלוהים (או אל אחר, תלוי בדת). במידה ואלוהים אכן ברא את היקום, אז השאלה המתבקשת היא "מי יצר את אלוהים?". כמובן שתגיד לי שאף אחד לא יצר את אלוהים, ואלוהים קיים מאז ומעולם.

אם כך, אני חוזר ושואל - במידה ואתה מניח שאלוהים קיים מאז ומעולם ואין צורך בשום גורם שייצור אותו, אז מדוע לא ייתכן שהיקום קיים מאז ומעולם בלי שום גורם עליון שייצור ויתחזק אותו?

לכל מסובב יש סיבה. מה הסיבה לכך שמחייבת בעליל את קיומו של אלוהים, מלבד כמובן הצורך של האדם בכוח עליון שישגיח עליו, יעזור לו ויפתור אותו מחובת האחריות למעשיו ולאחרים, ואותו ניתן יהיה להאשים בצרות ולהסביר תופעות בלתי מובנות? במידה ולא קיימת סיבה הגיונית והכרחית לקיומו של אלוהים, ניתן רק להניח כי הוא קיים אך ורק כדמות וירטואלית במוחם הקדחתני של מאמיניו.

תשאל בבקשה את השאלות האלו את רבניך ואת גדולי התורה, ואל תסתפק בתשובה בנוסח של "אין זו מיכולתו של האדם להבין את דרכי השם".

תחזור אלי עם תשובה עניינית בהקדם, ומאחר ואני לא מאמין בעולם הבא או בגלגול נשמות, יש לי בערך רק 100 שנים להמתין לתשובה.

דרך אגב, תקרא בבקשה את התגובה שלי בעמוד 9:

http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=124624.msg1045528#msg1045528

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(התנ"ך זה ה-bestseller של כל הזמנים! למה כל העולם קיבל דווקא אותו? למה לעמים אחרים אין Bible משלהם?), עד היום?...).

לא התנך הוא הבסט סלר אלה הברית החדשה... וכל העולם לא "קיבל" אותו אלה רוב העולם קיבל את הברית החדשה... ובמיוחד בשבילך... ניוז פלאש גם לעמים אחרים יש "Bible משלהם" לנוצרים יש את הברית החדשה למולמים יש את הקוראן ולכל דת יש את הספר הקדוש שלה...

נפלה כאן טעות, התורה מציינת את סדר הדורות מאדם הראשון עד לפניי הכניסה של בניי ישראל לארץ ישראל, כל העולם הוא צאצא של נח, רק חלק ממנו הוא צאצא של אברהם אבינו, העם היהודי משרה, בני ישמעאל מהגר, וכמה עמים נוספים מקטורה שנדדו למזרח אסיה. בדיקות גנטיות הראו שרוב הקהילות היהודיות הגדולות בעולם שמרו על ייחוד גנטי והם קרובים יותר לעמים השמיים מאשר לעמים שהם חיים ביניהם: http://www.cohen-levi.org/jewish_genes_and_genealogy/jewish_genes_-_dna_evidence.htm

זה שהקהילות היהודיות בעולם שמרו על ייחוד גנטי לא מוכיח שהעם היהודי מיוחד זה מוכיח שבמשך שנים רבות העם היהודי הקפיד להתחתן רק בתוך הקהילה ולא לאנשים לא יהודיים...

ובנוגע לטיעונים שלהאמין שהתורה והמסורת היהודית היא אמת גם מתי שמדענים טוענים אחרת זו פאנטיות: המדע מתבסס על חקירה אנושית שמוגבלת בהבנה האנושית ובאמצעים טכניים, הסטורית, עם התפתחות המדע התפיסה של העולם השתנתה בעקבותיה (תאוריות מדעיות מהמאה האחרונה מאשרות אתה השקפה היהודית שהיא בת 3700 שנה- אחדות הייקום, כל החומר בייקום מתואר בידי הפיזיקה כתופעה אחת, שעל פי תאוריית המיתרים מה שחשבו פעם שהוא חומר סטאטי, הוא למעשה מידע. העם היהודי ידע את האמת הזאת על כך שאין רשויות שונות בעולם כפי שהאמינו כל עובדי האלילים שעבדו את השמש, כוכבים וכו').

אה נכון בגלל שהפיזקאים אומרים שכל חומר מורכב מחלקיקים ואטומים זה מוכיח שיש אלוהים כי אחרים אמרו שיש כמה אלים... נכון איך לא חשבתי על זה קודם?

עם רמת טיעונים כל כך גבוה אני חושב שכדאי שאני וכולנו כאן נפסיק להגיב כי הם לא בליגה שלנו ובכלל הועא הרגע הוכיח שיש אלוהים כי אחרים אמרו שיש כמה אלים אבל כל החומר בעולם מורכב מאותם חלקיקים!!!! ואו!

תאוריית האבולוציה (כל מי שלמד ביולוגיה יודע שאבולוציה היא בגדר היפוטזה- אין הסבר להיווצרות מקרית של צורת החיים הכי פשוטה. מה האלטרנטיבה המדעית לתאורייה של היווצרות ספונטנית?...)

תאורית האבלוציה למרות שמחזירים בתשובה מסוימים מתעקשים כל כך לא מנסה להגיד איך נוצרו החיים... זה אחר לגמרי וזה תאוריות אחרות לגמרי... האבלוציה מסבירה רק איך מהיצור החי הראשון הגענו לאיך שאנחנו עכשיו....

אם אתה רוצה לדעת איך החיים התחילו אל תחפש את זה באבלוציה אתה לא אמור למצוא את זה שם...

...משמשת כבסיס לתאוריה חברתית, מי שלמד הסטוריה של התקופה של פרסום התאורייה, יודע שזו הייתה תקופה של מהפכות חברתיות (ליברליזם) וטכנולוגיות (המהפכה התעשייתית) שגרמו לאדם לחשוב שיש ביכולתו לשלוט על הטבע ולפתור את בעיות העולם באמצעות הטכ', התאוריה איפשרה להתבסס על תאוריה מדעית לגישה חברתית הומאניסטית ששמה את האדם במרכז ("אין דין ואין דיין"), לכן תאוריית האבולוצייה שהיא "מדעית" (גם מדענים הם בני אדם!) מקודמת על ידי הומאניסטים שמקדמים השקפת עולם זו (אז מי פאנט, זה שמאמין לאמונה חברתית שמבוססת על מהפכה חברתית סובייקטיבית, שמבוססת על יצרים, או זה שמאמין למסורת אובייקטיבית, ללא שינויי, מהבורא במעמד הר סיניי).

מה אוביקטיבי בספר מלפני 2000 שנה שאף אחד לא יודע מי כתב אותו ומי שינה בו דברים וחוץ מזה שלא יודעים מי כתב אותו ולמה רוב הדברים שם לא נתמכים ע"י שום מקור היסטורי אחר.... ואפילו יציאת מצרים שבמהלכה התקיים מה שנקרא "מעמד הר סיני" כנראה לא קראתה בחיים... אין שום הוכחה שאי פעם היתה יציאת מצרים אלה להפך... המקום היחיד בו מדובר על מקרה כזה הוא התנך... ולא זה לא הוכחה מספיקה... במיוחד שלמזלם הרע של המאמינים נטעו כי יציאת מצרים היתה בזמן הגרוע ביותר למי שרוצה להוכיח שהיא קראתה... בתקופה בה המצרים כתבו כל פרט ופרט שקרא ותיעדו הכל... רק מה ממאות אלפי עבדים שוחררו ואף מילה אפילו לא פסיק... כל כנען נכבשה ע"י עם נודד ואף מילה בשום מקום... מוזר איך זה שאנשים פשוט שכחו לתעד דברים כל כך משמעותיים בחיים שלהם...

העם היהודי מוביל את בעולם את הדגל של א-ל אחד מאז אברהם אבינו ועד היום, כאשר כל האימפריות האדירות (מצרים, אשור, בבל, פרס, יוון, רומא...) שניסו להשמיד, לענות, להעביר על הדת את היהודים אינם כבר (הגנים שלהם נשארו, אבל מה הם העבירו במסורת שנשאר, ואומת על ידי כל העולם

עוד ניוז בשבילך היוונים נשארו והם נמצאים ביוון הרומאים גם קיימים והם נמצאים באיטליה והמצרים? אפילו הם עדיין קיימים ונח איפה הם נמצאים? במצרים... מה הם העבירו? המון... היוונים והרומאים העבירו המון פיתחו טכנולוגיים שנעשו על ידם לפני אלפי שנים... הם העבירו אומנות תרבות והכל כמעט... מה הם לא העבירו?

ואפשר לדעת מה הועבר ע"י היהודים ואומת ע"י כל העולם? (אה שכחתי את הטענה שלך מהתחלה... אנשים אמרו שיש הרבה אלים והיהודים אמרו שיש אל אחד וכל החומר מורכב מאותם חלקיקים...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התנך הוא הבסט סלר אלה הברית החדשה... וכל העולם לא "קיבל" אותו אלה רוב העולם קיבל את הברית החדשה... ובמיוחד בשבילך... ניוז גם לעמים אחרים יש "Bible משלהם" לנוצרים יש את הברית החדשה למולמים יש את הקוראן ולכל דת יש את הספר הקדוש שלה...

לא רוב העולם קיבל את הברית החדשה. הנצרות היא כרגע הדת המונותיאיסטית עם מספר המאמינים הכי גדול, אך הנוצרים לא מהווים רוב בקרב האנושות.

בשל הריבוי הטבעי הגדול בשל המוסלמים, המספר הגדול של המתאסלמים החדשים והמספר המשמעותי של האנשים שעוזבים את הנצרות, האיסלאם יהפוך בקרוב מאוד להיות הדת המונותיאיסטית השלטת.

דרך אגב, הנוצרים מאמינים גם בברית החדשה וגם בברית הישנה (התנ"ך).

עוד ניוז בשבילך היוונים נשארו והם נמצאים ביוון הרומאים גם קיימים והם נמצאים באיטליה והמצרים? אפילו הם עדיין קיימים ונח איפה הם נמצאים? במצרים... מה הם העבירו? המון... היוונים והרומאים העבירו המון פיתחו טכנולוגיים שנעשו על ידם לפני אלפי שנים... הם העבירו אומנות תרבות והכל כמעט... מה הם לא העבירו?

ואפשר לדעת מה הועבר ע"י היהודים ואומת ע"י כל העולם? (אה שכחתי את הטענה שלך מהתחלה... אנשים אמרו שיש הרבה אלים והיהודים אמרו שיש אל אחד וכל החומר מורכב מאותם חלקיקים...)

המצרים שחיים כיום במצרים הם לא צאצאים של המצרים הקדמונים, ואין להם שום קשר למצרים העתיקה.

באירופה חלו תזוזות אוכלוסין כה רבות, כך שלא קיים גם שום קשר בין היוונים והאיטלקים בני זמננו ליוונים ולרומאים הקדמונים.

אני מסכים עם הדעות שלך, אבל רצוי להעמיד דברים על תיקונם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רוב העולם קיבל את הברית החדשה. הנצרות היא כרגע הדת המונותיאיסטית עם מספר המאמינים הכי גדול, אך הנוצרים לא מהווים רוב בקרב האנושות.

בשל הריבוי הטבעי הגדול בשל המוסלמים, המספר הגדול של המתאסלמים החדשים והמספר המשמעותי של האנשים שעוזבים את הנצרות, האיסלאם יהפוך בקרוב מאוד להיות הדת המונותיאיסטית השלטת.

דרך אגב, הנוצרים מאמינים גם בברית החדשה וגם בברית הישנה (התנ"ך).

צודק טעות שלי אכן זה לא רוב העולם מן הסתם... ונכון הם מאמינים גם בברית הישנה אבל הם מאמינים שמה שקרה בברית הישנה באמת קרה אבל הם לא מאמינים שהברית הישנה תקפה לגביהם ולעומת זאת הם מאמינים שמה שכתוב בברית החדשה באמת קרה ושמה שכתוב בברית החדשה מחייב אותם...

המצרים שחיים כיום במצרים הם לא צאצאים של המצרים הקדמונים, ואין להם שום קשר למצרים העתיקה.

באירופה חלו תזוזות אוכלוסין כה רבות, כך שלא קיים גם שום קשר בין היוונים והאיטלקים בני זמננו ליוונים ולרומאים הקדמונים.

אני מסכים עם הדעות שלך, אבל רצוי להעמיד דברים על תיקונם.

יכול להיות אני לא יודע... אבל מה שבטוח זה שאי אפשר להגיד ש"כל האימפריות האדירות...אינם כבר"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק טעות שלי אכן זה לא רוב העולם מן הסתם... ונכון הם מאמינים גם בברית הישנה אבל הם מאמינים שמה שקרה בברית הישנה באמת קרה אבל הם לא מאמינים שהברית הישנה תקפה לגביהם ולעומת זאת הם מאמינים שמה שכתוב בברית החדשה באמת קרה ושמה שכתוב בברית החדשה מחייב אותם...

לא מדוייק.

הנוצרים מאמינים בברית הישנה בדיוק כפי שהם מאמינים בברית החדשה, אלא שהברית החדשה כשמה כן היא - היא חדשה יותר מהברית הישנה, ולכן במידה וישנן סתירות בין הברית החדשה לברית הישנה, מה שמחייב זה מה שכתוב בברית החדשה.

דרך אגב, אפילו האיסלאם לא שולל את התנ"ך.

יכול להיות אני לא יודע... אבל מה שבטוח זה שאי אפשר להגיד ש"כל האימפריות האדירות...אינם כבר"...

אני לא יודע על איזה "אימפריות אדירות" אתה מתכוון.

מצרים העתיקה איננה.

האימפריה האשורית איננה.

האימפריה הבבלית איננה.

האימפריה הפרסית איננה.

האימפריה היוונית איננה.

האימפריה הרומית איננה.

האימפריה העותומאנית איננה.

האימפריה הבריטית לא קיימת יותר (בריטניה היא כבר לא אימפריה).

אפילו השושלת הסינית כבר לא קיימת.

בעולם לא קיימות יותר אימפריות. המעצמה היחידה שנותרה בעולם היא ארה"ב, והיא לא אימפריה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדוייק.

הנוצרים מאמינים בברית הישנה בדיוק כפי שהם מאמינים בברית החדשה, אלא שהברית החדשה כשמה כן היא - היא חדשה יותר מהברית הישנה, ולכן במידה וישנן סתירות בין הברית החדשה לברית הישנה, מה שמחייב זה מה שכתוב בברית החדשה.

דרך אגב, אפילו האיסלאם לא שולל את התנ"ך.

אני לא יודע על איזה "אימפריות אדירות" אתה מתכוון.

מצרים העתיקה איננה.

האימפריה האשורית איננה.

האימפריה הבבלית איננה.

האימפריה הפרסית איננה.

האימפריה היוונית איננה.

האימפריה הרומית איננה.

האימפריה העותומאנית איננה.

האימפריה הבריטית לא קיימת יותר (בריטניה היא כבר לא אימפריה).

אפילו השושלת הסינית כבר לא קיימת.

בעולם לא קיימות יותר אימפריות. המעצמה היחידה שנותרה בעולם היא ארה"ב, והיא לא אימפריה.

אני אמרתי שהם עדיין אימפריות? הם לא אימפריות אבל הם קיימות... רובם לפחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הברית החדשה" זה המצאה שהמציאו אנשים בלי הרבה מוח, בתנ"ך("הברית הישנה") נכתב שאלוקים בחר ביעקב ובזרעו לעולם, במלכות דוד כשושלת הנצחית

והוא מבטיח לנו שדבר אל ישנה זאת, אז תסבירו לי, מנקודת הנחה של מי שמאמין, איך זה מסתדר?! :kopfpatsch: אז ככה, הגויים טיפשים. :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אמרתי שהם עדיין אימפריות? הם לא אימפריות אבל הם קיימות... רובם לפחות

מי מהם קיים?

המצרים הקדמונים לא קיימים.

האשורים לא קיימים.

הבבלים לא קיימים.

הפרסים נצר לפרס העתיקה לא קיימים.

היוונים והרומאים צאצאי יוון ורומא העתיקה לא קיימים.

התורכים הם ממקימי האימפריה העותומאנית, אבל לא מדובר בעם עתיק.

לגבי הבריטים, הם גם כן לא עם עתיק. הבריטים הם צאצאים של הקלטים, כמדומני.

הנקודה היא שבתקופה העתיקה, כל אימפריה שהייתה כובשת עם אחר, הייתה מגלה את העם הנכבש לארצות אחרות, ומעבירה לחבל הארץ הכבוש עמים אחרים, כך שהעם הכבוש היה מאבד את צביונו כעם, ולתושבים החדשים של הארץ הכבושה לא היה שום קשר לאדמה והם היו זרים זה לזה.

היהודים הם העם היחיד ששמר על צביונו כעם לאחר 2,000 שנות גלות.

"הברית החדשה" זה המצאה שהמציאו אנשים בלי הרבה מוח, בתנ"ך("הברית הישנה") נכתב שאלוקים בחר ביעקב ובזרעו לעולם, במלכות דוד כשושלת הנצחית

והוא מבטיח לנו שדבר אל ישנה זאת, אז תסבירו לי, מנקודת הנחה של מי שמאמין, איך זה מסתדר?! :kopfpatsch: אז ככה, הגויים טיפשים. :lol:

אפשר לחשוב שאת התנ"ך כתבו אנשים מאוד חכמים ונאורים. :kopfpatsch:

airborn-i, הדמגוגיה הזולה שלך לא שווה גרוש. :nono:

אולי תתחיל להתדיין בצורה תרבותית ומושכלת במקום להטיף באופן עיוור דברי הבל? :pissed:

שכחתי שאתה רק בן 16. יכול להיות שאתה פשוט לא מסוגל ליותר מכך. :nixweiss:

דרך אגב, כל הת'רד הזה מלא בתגובות כפולות שלך. תשתמש בכפתור העריכה במקום לשלוח שתי תגובות רצופות. כבר העירו לך על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התנך הוא הבסט סלר אלה הברית החדשה... וכל העולם לא "קיבל" אותו אלה רוב העולם קיבל את הברית החדשה... ובמיוחד בשבילך... ניוז גם לעמים אחרים יש "Bible משלהם" לנוצרים יש את הברית החדשה למולמים יש את הקוראן ולכל דת יש את הספר הקדוש שלה...

זה שהקהילות היהודיות בעולם שמרו על ייחוד גנטי לא מוכיח שהעם היהודי מיוחד זה מוכיח שבמשך שנים רבות העם היהודי הקפיד להתחתן רק בתוך הקהילה ולא לאנשים לא יהודיים...

מה את אומרת :lol: ומה תגידי על ההתבוללות שהייתה לפני השואה, על הטמיעה התרבותית, על נישואי התערבות ועל המרות הדת?! שלא נדבר על מה שקורה היום...השם ירחם.

עובדה מעניינת: ראיתי מחקר שנערך על האוכלוסייה שמגיעה לגיל הגבוה ביותר בממוצע ומאיזה סיבה...האוכלוסייה היא כמובן היהודים, הסיבה היא חזיר=מקצר שנות חיים.

מה אוביקטיבי בספר מלפני 2000 שנה שאף אחד לא יודע מי כתב אותו ומי שינה בו דברים וחוץ מזה שלא יודעים מי כתב אותו ולמה רוב הדברים שם לא נתמכים ע"י שום מקור היסטורי אחר.... ואפילו יציאת מצרים שבמהלכה התקיים מה שנקרא "מעמד הר סיני" כנראה לא קראתה בחיים... אין שום הוכחה שאי פעם היתה יציאת מצרים אלה להפך... המקום היחיד בו מדובר על מקרה כזה הוא התנך... ולא זה לא הוכחה מספיקה... במיוחד שלמזלם הרע של המאמינים נטעו כי יציאת מצרים היתה בזמן הגרוע ביותר למי שרוצה להוכיח שהיא קראתה... בתקופה בה המצרים כתבו כל פרט ופרט שקרא ותיעדו הכל... רק מה ממאות אלפי עבדים שוחררו ואף מילה אפילו לא פסיק... כל כנען נכבשה ע"י עם נודד ואף מילה בשום מקום... מוזר איך זה שאנשים פשוט שכחו לתעד דברים כל כך משמעותיים בחיים שלהם...

יש הרבה מקורות ארכיאולוגיים וגם אנושיים, יש מקומות עתיקים מלפני אלפי שנים שבהם יש 'מקווה' אם את יודעת מה זה, באו חרדים ובדקו את המידות על פי ההלכה, למרבה ה'פלא' הכל היה מדוייק. מה עוד שמצאו עוד אינספור גילויים ארכיאולוגיים(מטבעות מאותה תקופה, כלים שמוכחים על פי התנ"ך) והנה בשבילך אתר שמוכיח ש'המבול' אכן התקיים ותיבת נוח היא לא עוד אגדה...

http://www.exchangedlife.com/wyatt/noah.html

crisscross.jpg

עוד ניוז בשבילך היוונים נשארו והם נמצאים ביוון הרומאים גם קיימים והם נמצאים באיטליה והמצרים? אפילו הם עדיין קיימים ונח איפה הם נמצאים? במצרים... מה הם העבירו? המון... היוונים והרומאים העבירו המון פיתחו טכנולוגיים שנעשו על ידם לפני אלפי שנים... הם העבירו אומנות תרבות והכל כמעט... מה הם לא העבירו?

ואפשר לדעת מה הועבר ע"י היהודים ואומת ע"י כל העולם? (אה שכחתי את הטענה שלך מהתחלה... אנשים אמרו שיש הרבה אלים והיהודים אמרו שיש אל אחד וכל החומר מורכב מאותם חלקיקים...)

התנ"ך, באותו נוסח ממקור ראשוני, ללא שינויים בכל מקום שתחפשי בעולם, באזורי אפריקה, ארה"ב, בארצנו ובכל מקום אפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...