צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
מדובר על מהירות 10 מגה. פשוט כרגע עם הספק הנוכחי שלי הלאג בשרתי משחק בארה"ב הוא בלתי נסבל ומחפש פתרון לבעיה. מחר אני אתקשר אליהם, אבל תהיתי עם הדבר הזה עדיין קיים או שכבר לא כי לא צריך אותו יותר לפינגים נורמלים
-
- 8 תגובות
- 3k צפיות
-
-
סתם מעניין אותי אם יש עוד מקומות חוץ מאמזון ששווה לקנות מהם לפטופ
-
- 1 תגובה
- 3k צפיות
- 2 followers
-
-
אני כבר זמן מה מתכנן על רכישת רכב... כרגע יש לי פג'ו 206 שנת 2002 במשך כשש שנים. התקציב שלי הוא כ50-80K ש"ח וכמובן שאני מעדיף לחסוך, ואם יש צורך אני יכול להוציא גם יותר. *יש לציין שהתקציב הוא מזומן 50K, ואם אני מעוניין לעבור אותו עליי לקחת הלוואה (שאפרע תוך 8 חודשים עם הקופת השתלמות שלי, או פתרונות של תשלומים). עכשיו מצד אחד אני מסתכל על רכבים משומשים...והמחירים שמפרסמים ביד-2 לא ממש אטרקטיביים. מצד שני, שמעתי שאפשר ללכת לאלבר ולקנות רכב יד שנייה עם "0 ק"מ"...היתרון הוא שיש הנחה של כ-12 אחוז, וכמובן ה"חיסרון" הוא שכאשר אמכור את הרכב, אאלץ גם אני לתת את אותו 12 אחוזים...ככה שזה לא באמת חסרון...סתם תפיסה מוזרה שיש לציבור הישראלי. ומצד שלישי יש רכבים מיני חדשים במחירים ממש א…
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
לפחות יש משהו טוב מהבחירות http://attack.bug.co.il/
-
- 16 תגובות
- 3k צפיות
-
-
לא החזקים והיקרים ביותר, נגיד החזקים ביותר לגיימינג / יצירת תוכן מסדרת RTX. https://tms.co.il/gigabyte-rtx-5090-gv-n5090wf3oc-32gd https://tms.co.il/asus-rog-strix-rtx-4090-oc-edition-24gb-gddr6x ואלה הנמוכים לכל סוג, יש יקרים יותר. מה אגיד ? טירוף !
-
- 10 תגובות
- 3k צפיות
- 1 follower
-
-
לפני חודש הזמנתי מהאתר שני עכברים מסוג Mionix Naos 7000 וAvior 7000 ופאד mionix sargas 320 והם עדיין לא הגיעו במשלוח היה רשום שהמשלוח צפוי לצאת ב15.12 ואז כעבור כמה ימים הוא שונה ל21.12 המכירה היא קבוצתית ושילמתי גם 16 דולר על משלוח.
-
- 23 תגובות
- 3k צפיות
-
-
לא מזמן קניתי טלפון חדש וכמובן שעם טלפון חכם אתה רוצה אינטרנט אבל להפתעתי שטלפנתי לפלאפון הם רצו שאוסיף 130 שקל לחבילה הנורמאלית היחידה (100 ל10GB ו30 לחרטא הסלולרית שלהם) כאשר החבילות האחרות שהוצעו לי היו 100MB ב40 ו250MB ב60 (פשר הקפיצה ממש לא מובן לי, מה קרה ל2GB או 5GB!?). קשה לי להאמין שזו הצעה מפתה באיזושהי צורה, אבל לא היה לי זמן להתחיל להתווכח עם סווטלנה בהפסקה בין הרצאות אז תהיתי כמה אתם משלמים ואיפה אתם נמצאים כמובן(ראיתי שיש דיונים דומים אבל בהתחשב בשינויים בעולם הסלולר קשה לי להאמין שהרבה מידע שם רלונטי). לצורך העניין אשמח אם מישהו שלא מדבר הרבה בחודש יוכל לעזור לי כי חבילה של 41278937189379 דקות שיחה ו437248972389 הודעות ב300 שקל לא כל כך טובה לי :\.
-
- 14 תגובות
- 3k צפיות
-
-
היום גיליתי משהו חדש על ksp. הם לא נותנים שירותי מעבדה למחשב שלא נרכש אצלהם או נגמרה לו האחריות. הסניף שהגעתי הינו סניף עם מעבדה. (חיפוש בגוגל למעבדת מחשבים הביא אותי לסניף הזה) לא ראיתי בשום מקום התיחסות לזה שנותנים שרות רק למוצר שנרכש אצליהם ברשותי מחשב שנרכש ברשת אחרת או בחלקים ( אני לא בטוח יש לנו עשרות מחשבים בעבודה) הגעתי אליהם עם אבחון מלא. וההיתי מוכן לשלם על בדיקה תיקון וחלפים. (ולחתום על כל מה שצריך. הסרת אחריות וכדומה) ונאמר לי במפורש לא בגלל שהמחשב לא נרכש אצלנו אני לא יכול לעזור לך. . צינתי להם שאני רוכש הרבה אצלם. ( כ15000 בשנה. (המוכר אפילו אימת את זה במחשב) אבל זה לא שינה לו שום דבר. …
-
- 7 תגובות
- 3k צפיות
- 1 follower
-
-
האוזניות האלו, שעולות בד"כ בארה"ב מעל 50 דולר נמכרות ב-FP במחירים של בין 24 ל-35 דולר http://www.focalprice.com/EP750W/KLIPSCH_S4_Stereo_Inear_Earphone_with_35mm_Jack_120cm_Cable_Length_White.html http://www.focalprice.com/EP656W/S4_Inear_Earphone_Headphone_for_Mp3_Mp4_iPhone_iPod_iPad_White.html האם לדעתכם מדובר בזיוף או במוצר מקורי?
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
לאחרונה עלה הצורך לשדרג את החדר של הבן המתבגר, הוא רוצה מיטה זוגית.... הוא מצא את המיטה הזו :http://www.kingdavid4u.co.il/Category/%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95%D7%AA.aspx, אנחנו חושבים שאולי כדאי לקנות בסיס למיטה עם מזרון ולעשות את זה קצת יותר צעיר וקול... אשמח לשמוע אם למישהו יש משהו בסגנון הזה של בסיס ומזרון ואם זה עדיף על מיטה רגילה?
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על המבצע החדש של בזק נזק שאומרים שזה חינם שתי קוום 1500 דקות מתנה לחצי שנה (זה 8.3333333 דקות ליום אנשים מדברים יותר) + שידרוג חינם ל15MB על התקנת הקוו מישלמים וגם על חבילת הגלישה משלמים זה חינה ממש לא זה לחצי שנה ומה היה אחרי חצי שנה שחיטה שלהם בלי אפשרות לבטל לא להמשיך זה הייה קשה כי אתה כבר בכיס שלהם מה הם לא יעשו רק שתהייה כבול להם באזיקים קישור ממליץ ליקרוא מה שכתוב למטה מיתחת לתמונה לא להאמין זה לא חינם כך בזק עובדים על הצרכן http://www.bezeq.co.il/Sales/Pages/Campaign-3.aspx? utm_source=sekindo
-
- 24 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מחשב אסוס שנקנה בהונגקונג עם אחריות בינלאומית התקלקל. איפה לתקן?רוןלייט? סרבפרו? יש איכשהו שאני אתקן אתן אותו בחיפה ולא במרכז? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
הרדיסק WD Green 2TB (דגם WD20EADS) מראה סימני גסיסה. אני בתהליכי גיבוי כל המידע שנמצא עליו, ורוצה לממש עליו אחריות. הכונן נקנה לפני קצת פחות משנתיים, ב-26 לינואר 2010 (ב-1,055 ש"ח!! OH MY GOD). אך אבוי! הוא נקנה בפנדה שכבר לא כלכך קיימת יש למישהו רעיון איך לעשות את זה?
-
- 10 תגובות
- 3k צפיות
-
-
יש לכם מושג איפה אפשר למצוא? חרשתי את לב המפרץ וחוצות ללא תוצאות... אני מדבר על קדיחה לקיר ולא תלייה בלחץ בין משקופי הדלת...
-
- 5 תגובות
- 3k צפיות
-
-
העדכון החדש שוחרר וזמין ע"י עדכון ידני. למי שלא יודע, עדכון ידני מתבצע ע"י ניתוק הממיר מהחשמל, לחיצה על חץ אמצעי (חץ למעלה) ותוך כדי החזרת החיבור לחשמל להמשיך ללחוץ על החץ עד שמופיע מסך העדכון. לאחר העדכון הנורה הירוקה תהבהב במשך כדקה לפני האתחול.
-
- 7 תגובות
- 3k צפיות
-
-
קניתי מחשב מלפני שנתיים וחצי מTMS, כעת נשרף לי הלוח אם, כשהגעתי לסניף נתניה אמרו לי שיש הנהלה חדשה וזאת לא אותה TMS ואין אחריות על שום דבר, זה קרה לעוד מישהו? מה הסיפור עם זה?
-
- 9 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ברצוני להתקין בבית מערכת אוסמוזה הפוכה בזמן הקרוב, מה "מחקר" הקטן שעשיתי כרגע אני בכיוון לקנות מערכת של Pentek בעלת 5-6 שלבים. רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם מערכת אוסמוזה הפוכה ? האם יש המלצות על מערכת ספציפית או חנות ספציפית ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
מקרה אמיתי שקרה לפני כמה ימים, (לא לי אבל הייתי נוכח)- ניסיתי לברר מה החוק אומר על המקרה, ללא הצלחה.. על קופסה של סט של 2 סירים היו 3 מחירים שונים. בא לקוח עם הקופסה לקופה ודרש לשלם את המחיר הנמוך מבין השלושה על כל הסט. הקופאית הסבירה לו שהמחיר הנמוך מתייחס לסיר הקטן לבד, הבינוני לסיר הגדול לבד והגבוה לשניהם יחד. הלקוח התעצבן, באה מנהלת, בלאגן בלאגן בלאגן, בסופו של דבר הוא הלך בלי לקנות. קיצר, מי לדעתכם צודק? והאם יש מישהו שמכיר את החוק ויודע באמת לומר מה החוק אומר? אמנם יש בחוק סעיף של "הטעיית הצרכן" - אבל המקרה הזה ספציפית לא מפורט בחוק...
-
- 10 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי פעם הייתי מצליח להזמין משם (אפילו לפני פחות מחצי שנה) לאחרונה הכרטיסים שלי כולם לא עוברים בצ׳ט עם האתר אין להם מושג מה הבעיה ובבדיקה מול קאל או ישרכארט הם אומרים שנסיון להעביר חיוב לא מגיע אליהם... אני לא יודע מה הבעיה אפילו ביקשתי מחבר לפתוח חשבון ולנסות לקנות לי משהו והוא גם נחסם מלשלם. מישהו מכיר את העניין הזה? תודה
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי כולם, כמו שרשום בכותרת, אני מחפש חוו"ד על החנות הנ"ל. אני לא בטוח אם היא חדשה או לא (באתר שלהם רשום 6 שנים, אבל פה בפורום לא הרבה שמעו עליהם, אלא רק לאחרונה). אשמח אם מישהו יצא לו להתעסק איתם, בעיקר בכל מה שקשור להחזרות והחלפות (מוצרים פגומים וכו..), ויכול לרשום על הניסיון שלו איתם.
-
- 5 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום רב. שמי סימון מור , רציתי לשתף אותכם בחוויה ממש לא נעימה משירות הלקוחות מאיידיגיטל!!!! כדי שאתם תשקלו בקניית המוצר העתידי שלכם האם אתם רוצים לקבל שירות כמו שאני קיבלתי! לאחרונה לפני כ 5 חודשים קניתי מהסניף של איידיגיטל בסינמה סיטי בראשון מחשב איימאק 27 אינצ'- הדגם הכי יקר. זאת הפעם הראשונה שאני קונה מחשב אפל, והפעם הראשונה שאני קונה מאיידיגיטל. לאחר כ 5 חודשים גיליתי במסך שלי חלקים שמצהיבים, מבדיקה קטנה בגוגל גיליתי שזאת בעיה ידועה במחשבי אפל במסכי ה 27 אינצ' שבארהב לפחות אפל דאגה לאסוף את המחשבים ולזכות כספית את הלקוחות שלהם התגלה המוצר הפגום. אני התקשרתי לשירות לקוחות וסיפרתי על הבעיה נקבע לי מועד איסוף, ביום האיסוף בבוקר התקשרתי ודחיתי את האיסוף מסיבות אישיות וקבע…
-
- 18 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להזמין מוצר מאליבבה, זאת החברה: http://chinapackbuy.en.alibaba.com/ המוצר זה אבקה מסוימת. מה אני צריך לדעת לפני? איך אפשר לראות ביקורות וציונים על החברה? מה לגבי מיסים פה בארץ? האם החבילה תגיע אלי לבית או לסניף הדואר? הם כותבים שיש להם אישורים מ- GMP, ISO, COS. כיצד אפשר לוודא את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=583726271648717&set=a.477832365571442.98040.477820532239292&type=1&relevant_count=1&ref=nf תקראו רגע בעיון את המרכיבים ותגידו לי איך דבר כזה ייתכן? שלא תבינו לא נכון, אני יודע את התשובה, על התאגידים הכוחניים, הממשלה העיוורת/לא איכפתית, אבל עד מתי? מתי נרים קול צעקה כציבור? מתי נחרים מוצרים כאלה? מתי נגיש תביעה ייצוגית על המוצרים האלו שמשווקים לנו כ"בריאים" ... אני לפחות מקווה שיהיו פה כמה שזה ייפתח להם את העיניים בכל הקשור לתזונה. הערה: בעוד שאני מאמין שחלב לא בריא לבני אדם מעל גיל שנתיים (בערך), אני לא שותף לדיבורים נגד החלב בלינק, זו לא מהות הנושא וסתם מהווה הסחה.
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
FREE מפעילת סלולר וירטואלית קטנה בבעלות שלמה שמלצר עם קמפיין שמכריז מלחמה על סלקום אורנג' ופלאפון - http://www.themarker.com/hitech/1.668299 ;D LOL
-
- 14 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-


