איזה ספק תשתית אינטרנט מומלץ בשביל התקנת נתב בקריית אתא: הוט או בזק? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה ספק תשתית אינטרנט מומלץ בשביל התקנת נתב בקריית אתא: הוט או בזק?


dor123

Recommended Posts

מכיוון שרכישת נתב, חיבורו למודם של הוט והגדרתו באופן עצמאי מחנות צד ג' יכול להיות הרבה יותר מסובך (למשל אם הוט לא מכירים את דגם הנתב שרכשתי ולא יודעים איך להפעיל אותו), מאשר ללכת לבזקסטור ולקנות מודם/נתב שבזק תמיד יכירו וידעו לתפעלו, במידה והאינטרנט הוא על תשתית של , אני רוצה לדעת האם כדאי לי להשאר אצל או לעבור לבזק בשביל שיהיה לי נתב שהחברה תוכל להגדיר לי אותו בקלות (רלוונטי לאיזור קריית אתא. איכות התשתיות של שתי החברות משתנה מאיזור לאיזור בארץ)(גם שמעתי שההוטבוקס של עושה המון בעיות)(אני עם טריפל C שאינם מספקים שירות של חיבור ללא חייגן, ואינני יכול לחזור לבזק בינלאומי מבלי לחזור ל-2.5 לפי דרישת אמי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להתחבר להוט ללא חייגן זה סיפור די פשוט.

אתה צריך מס' הגדרות פשוטות, ואפילו ברוב הנתבים ברירת המחדל תהיה מספיקה.

אם תקרא את חוברת ההוראות בעיברית המסופקת עם הנתב לא תוכל להגדירו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהוט, אם אני רוצה נתב, אבל אינני רוצה שאמי תשלם תשלום חודשי על הוטבוקס (ששמעתי שגם עושה המון בעיות), אני צריך לקנות נתב בחנות מחשבים כלשהיא או חנות כמו דיפו או דרך האינטרנט, ולהגדיר אותו עם . ייתכן שהוט לא יכירו את הנתב שקניתי והדגם שלו ויתקשו לעזור לי בהגדרתו.

בבזק, כל מה שעלי לעשות זה ללכת לבזק סטור ולקנות משם מודם/נתב שבזק תמיד יוכלו להגדיר אותו בקלות, משום שהם אלו שמוכרים אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגדרה של בחיבור ללא חייגן (כמו שיש בהוט במהירות מעל 10MB) הוא מאוד קל בגלל שהנתב משמש רק ככלי מעבר ואין לו שום צורך להניס שום סיסמאות ודברים אחרים.

והבחירה צריכה להיות עניין של איכות של התשתית באזור וכמה כסף אתה מוכן לשלם על הנתב. כמו כן תמיד ניתן לשאול פה איך להגדיר מסויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...