עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

blatman23

טריפל סי לא מספקים שירות בבית הלקוח ?

Recommended Posts

היי, אז ככה:

יש לי דאבל של טריפל סי שזה אומר תשתית וספק טריפל סי, עם שירות של טריפל סי.

יש לי תקלה בכבל DSL שעובר מהקופסא שלי בגג של הבית והולך למודם של CCC ואין

 

טריפל סי אמרו לי בפנים שכדי לתקן צריך לשלם לטכנאי עצמאי או לשלם להם כדי שיבואו לתקן לי את זה, והם אחראים רק על מה שקשור לעמוד של ולא שום דבר שקשור לבית. 

 

השיחה מוקלטת

 

האם יש לי קייס, והאם כל החברות סיטונאי ככה ?  אם זה נכון, למה לעזאזל מישהו יעדיף אותם על בינלאומי ?  אותו מחיר ושירות כשיש תקלה ? מה אני מפספס ? 

 

עריכה: האם זה נכון שגם בתשתית עצמם, לא דרך הסיטונאי, הם ירצו עוד כסף על שירות בתוך בית הלקוח ? אז זה דבר שחדש לי. זה לא היה קיים פעם

נערך על-ידי blatman23

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קייס להתנתק ולהתחבר לבזק כדי שיתקנו לך את הבעיה, כן.

אני ממצב שעברתי דירה והייתה לי בעיה בחיבור בבית עצמו יודע שגם בינלאומי מתנהלים אותו דבר וטענו שהם לא אחראיים על דברים שכאלה ורק מתעסקים בארון בחוץ וכל השאר זה או חשמלאי חיצוני ככה שאני משער שזו התנהלות של כלל החברות ומאוד נראה לי שזה בגלל ולא החברות עצמן שלא רוצות לטפל בדברים מסוג זה. ככה מפחידים לקוחות לשלם להם יותר בשביל לקבל שירות בעת צרה...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רגע, אז היה לך ספק בינלאומי ותשתית דרך סיטונאי ?

או שבזק עצמם כתשתית אמרו לך לשלם על שירות טכני ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אם יש לך כתשתית אז אין להם סיבה לא לטפל בך כי אתה משלם להם, הבעיה היא בשוק סיטונאי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש כל מיני פרצות ב"שוק הסיטונאי" שמאפשרות לחברות להתנער מדברים כאלה.

 

לכאורה, אם היית "לקוח של עם ספק טריפל סי" ולא "לקוח של טריפל סי עם תשתית בזק", אז כנראה היית משלם קצת יותר כל חודש, אבל היו מטפלים בבעיה שלך.

 

ויכול להיות שזה בתחום האפור ואולי יש לך קייס. יכול להיות שאם תתעקש או תאיים להתנתק, יטפלו בך.

 

אם אתה שוכר את המודם מהם (תמורת תשלום נוסף), אתה יכול לטעון שמבחינתך כל דבר לפני המודם זה עדיין באחריותם. ותבקש שיפנו אותך לסעיף בחוזה שאומר שזה לא באחריותם.

נערך על-ידי QttP

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מול טריפל C ספציפית אני לא חושב שלאיים בהתנתקות יעזור.

אם תבקש הם פשוט ינתקו אותך בלי לעשות בעיות.

לפי מה שאני מבין הבעיה שמתוארת היא בחיוט בנכס שלך, יכול להיות שאם היית לקוח שלך ישירות הם היו מטפלים בזה ויכול להיות שלא (באופן אישי אני מאמין שהיו מטפלים בזה כי בקטע הזה הם דווקא בסדר).

זה דומה לכך שיש לך בעיה בחיוט של החשמל בביניין שלך , במקרה כזה חברת חשמל לא תטפל לך בזה, אתה תצטרך להזמין חשמלאי.

זה דווקא נשמע הגיוני שהם לא אחראים על החיוט מהקופסא בגג לדירה שלך.

 

נערך על-ידי lompy

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של lompy

זה דומה לכך שיש לך בעיה בחיוט של החשמל בביניין שלך , במקרה כזה חברת חשמל לא תטפל לך בזה, אתה תצטרך להזמין חשמלאי.

זה דווקא נשמע הגיוני שהם לא אחראים על החיוט מהקופסא בגג לדירה שלך.

 

במתכונת שהייתה נהוגה כאן, לפחות לפני רפורמת השוק הסיטונאי, ספקי התשתית (בזק/הוט/יס) היו לוקחים אחריות על כל החיווט שמגיע עד לציוד הקצה מטעמם (מודם/נתב/ממיר טלוויזיה).

 

ייתכן שברפורמת השוק סיטונאי החריגו את זה (וזה חלק ממה שמימן את ירידת המחירים), אך הלקוחות לא מודעים לזה שהם הסכימו למעשה לפגיעה מסוימת בשירות. אני זוכר שכשאני עשיתי קומבינה כזו ועברתי מבזק ל"שוק סיטונאי", הנציג של שניסה "לשמר" אותי העלה בפניי את האפשרות שאם תהיה לי תקלה, אז ספק האינטרנט לא יטפל בי.

 

למרות זאת, לקחתי את הסיכון, כי בסופו של דבר זה איפשר לי לחסוך עלויות חודשיות. התקלות האלה לא נפוצות, וגם אם חייבים לתקן אותם עצמאית, לרוב עדיין יוצאים במאזן חיובי ביחס לחסכון במחיר המנוי.

 

מעניין יהיה לשמוע איך יסתיים המקרה של פותח הדיון.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יעבור לבזק -> יטפלו בבעיה -> יחזור לשוק הסיטונאי זה הניחוש שלי. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אפשר לחשוב שבזק צדיקים... אתה משלם להם יותר בחודש וכשצריך טכנאי לתקלה פיזית הם מתחילים להגיד, עוד 3 שבועות, עוד שבועיים, עוד שבוע... רק אחרי איומים וצעקות לצערי אפשר להגיע לטווח של פחות משבוע.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מישהו פה טען שבזק צדיקים? o.O לא ברור מאיפה הבאת את זה.

כל מה שנאמר פה בדיון זה שאף אחת מהספקיות בשוק הסיטונאי לא מטפלות בבעיות מסוג זה ולכן אין פה משהו פרטני של טריפל C.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ספקיות מעולם לא תיקנו לי או הקימו לי תשתית בביתים והיו לי כמה ב-30 שנה האחרונות.
לעומת זאת והוט הקימו לי אפילו במחירי הפסד חיבור לבתים מרוחקים או יחידות דיור עם נטייה חיובית להוט.
ברור שאם זאת חברת "בת" אז יתייחסו אלייך טיפה אחרת אבל גם אז נתקלתי בבירוקרטיה וזילזול ובעצם פנייה ישירה לתשתית גם עם ספקית סיטונאית הניבה פירות.

נערך על-ידי andralamusya

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close