עבור לתוכן
  • צור חשבון

HelpSupport

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1,391
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    14640יום 5ש' 36דק' 36שנ'

דירוג

53 טוב מאוד

מבקרים אחרונים

1,231 צפיות בפרופיל
  1. מאפשר IMAP בדואר של ג'ימייל - בהגדרות ואח"כ מגדיר את התיבה מחדש ב- Outlook. קראת את ההוראות ?! - הרי הכול כתוב שם בעברית. עקרונית בגירסת 2013 של ה- Outlook בחלון הפתיחה הראשוני להגדרת התיבה יש להכניס את שם המשתמש את שם התיבה ואת הסיסמה - התהליך אמור להיות אוטומטי ללא צורך בהגדרות מיוחדות.
  2. ההגדרות הן לכל תוכנת דואר כמו MS Outlook בעבור תיבת דואר של ג'ימייל.
  3. יש מצב שהגדרת בדואר של ג'ימייל אימות דו-שלבי https://support.google.com/accounts/answer/185833 מדוע הגדרת תצורת עבודה בפרוטוקול POP ולא IMAP ? https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=iw
  4. לא רק שהחלפת סיסמה בדואר של ג'ימייל, אלא שינית את הגדרות האבטחה - קרא -> https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=iw
  5. לפני הסברים שאלות איזה מחשב - נייד או נייח ? איזו מערכת הפעלה? מהי שפת הממשק - אנגלי או עברי ? האם יש לך את תקליטור ההתקנה או זכרון הבזק (DOK) עם ההתקנה למערכת ההפעלה ? האם המשתמש שהוגדר הוא משתמש מקומי או משתמש שנפתח בחשבון מיקרוסופט ? יש אפשרות שבסיסמה השתמשת באותיות בעברית ולוח המקשים מוגדר בפתיחה באנגלית או להיפך ?! כדי לאפס סיסמה במערכת 10 ראה את ההוראות -> https://4sysops.com/archives/reset-a-windows-10-password/ שים לב להערה בסוף המאמר לקיצור התהליך וזאת בתנאי ששם המשתמש שקבעת היה באנגלית. במידה ושם המשתמש שקבעת היה בעברית תצטרך ליצור משתמש חדש נוסף על-מנת לאפס את הסיסמה במשתמש הקבוע שלך.
  6. יש דרייברים ללוח למערכות הפעלה 7 ואילך - אז מדוע לא יעבוד ?
  7. לבטל התראות -> https://support.google.com/chrome/answer/3220216?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=iw
  8. הסר את התוסף AdBlock והשתמש בתוסף טוב יותר (לדעתי) uBlock Origin
  9. AdBlock https://www.keycdn.com/support/how-to-solve-err-blocked-by-client
  10. HelpSupport

    אין סאונד

    כנראה שהורדת דרייבר לא מתאים. נסה את זה -> https://pcsupport.lenovo.com/il/en/products/LAPTOPS-AND-NETBOOKS/500-SERIES/510-15IKB/downloads/DS118492
  11. HelpSupport

    עזרה בשחזור ביוס

    כרטיס מסך ?! הוצא את כרטיס המסך ונקה מגעים - נסה שנית. אין שיפור - בדוק עם כרטיס מסך אחר.
  12. HelpSupport

    dpc watchdog violation - blue screen

    מערכת ההפעלה הותקנה כנראה בצורה נקיה מידיי. דרייברים של לוח האם הותקנו ? https://www.asus.com/Motherboards/TUF-B360M-PLUS-GAMING/HelpDesk_Download/ יש עדכון לביוס חדש מאתמול - כדאי לעדכן. תוריד את תוכנת הניהול של כונן ה- SSD מאתר החברה ובדוק אם קיים עדכון קושחה לכונן https://www.kingston.com/en/support/technical/ssdmanager
  13. התוכנה קיימת להוספה והסרה - ראה בתמונה.
  14. גרום למחשב להציג את "מסך המוות הכחול" שאתה אולי מפספס -> https://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/help-troubleshoot-the-blue-screen-of-death-by-preventing-automatic-reboot/
  15. תתחיל בבדיקת זכרון עם memtest plus. את הבדיקה בצע על כל סטיק בנפרד.