blatman23 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

blatman23

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    13
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

דירוג

0 ניטרלי

אודות blatman23

  • דרגה
    Zone Newbie

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. קובי, היכן אתה ? אמרנו שתשים פה את הלינק של ההזמנה שלך, שנוכל לראות את כתובתך, שמך האמיתי, מספר החבילה, מספר התשלומים ופרטי ההזמנה. הרי אין שם שום דבר פרטי לדבריך, ואנחנו גם במצב רוח של לבדוק שאין שום אמת בפוסט שלי לדברייך. ואם הפרטיות מתחילה ונגמרת ביד לינק שאפשר להעתיק לשורת הכתובת,שבמקרה עשוי ממזהים חצי ציבוריים בעצמו להוסיף חטא על פשע, עדיין תשמור את שאין אמת בפוסט שלי ? אני כאן, מחכה להמשך הדיון ...
  2. קובי, בעולם הרטוריקה וההגיון הבריא, אי אפשר לכתוב גם "הדף שהגעתי אליו אמנם הראה את פרטי ההזמנה" וגם "אין שום אמת בפוסט שלך" באותו פוסט. או שאני משקר, וכתובתי, מספר התשלומים ומספר הטלפון שלי לא מוצגים בלינק ציבורי באינקוגניטו, או שאתה בעל אינטרס בKSP ולא קונה רגיל, אין אמצע. אני מניח שאתה בעל אינטרס בKSP ולכן אדבר אלייך כאחד. תעלה את הסרטון באמת שלך, שנוכל לראות את הכתובת שלך, טלפון, כמה תשלומים עשית ומה הזמנת. אבל אל תמחק ותעשה טשטושים... אם לא אכפת לך אז אתה לא צריך להתבייש במה שכתוב שם ואיפה אתה גר. תעשה סרטון אמיתי, כי אם לא אכפת לך אז אין בעיה לשתף לינק ציבורי. אבל אני בספ
  3. ניתן לעשות שינויים MOON, אני יכול לבטל את ההזמנה שלך. וכמו שאמרתי, לפרק זמן מסויים לאחר ההזמנה ניתן לעשות שינויים. תעשה טסט על הזמנה חדשה בפעם הבאה ותראה ש"ניתן להכניס כאן שינויים" ירשם שם. אני לא אתן לאף אחד רעיונות כאן, אבל כל מה שאני צריך זה רשימת מספרי טלפון ורנדומייזר על התבנית מספרי הזמנה של KSP, וזה יכול להיות פרוייקט סופ"ש מגמת מחשבים נחמד לPROOF OF CONCEPT... בכל מקרה, כמו שאמרתי, כל אחד ישפוט זאת עפ"י מה הוא מחשיב חמור או לא. הפוסט מוצג כשירות לKSP ולציבור, באהבה והנאה.
  4. MOON , כשלוחצים פנה לצוות המכירות אתה נפגש בעמוד הזה בו תוכל לעשות שינויים ממשיים, כלכליים להזמנה ללא אישור טלפוני. גם אם לא היתה האפשרות הזאת, זה חמור מאד לכל אתר שמנהל את פרטי האשראי שלך. שום מידע לא צריך להיות חשוף בלינק, ושום מידע אישי לא צריך להיות מנותק מהרשאות. כמישהו עם רקע בתקיפות דיגיטליות אני יכול להגיד לך שזה חמור.. חמור מאד. עריכה: הסטטוס שם השתנה ל"לא ניתן לשנות פרטים" - אני יכול להשבע שהיה שם "לכל שינוי אנא פרט כאן " ניתן להוכיח זאת עפ"י זה ששם הטופס הוא יצירת בקשה חדשה.
  5. אכן זה בדיוק העמוד, MOON.... KSP לא עונים בטלפון לכן אין טעם לנסות להתקשר. הם גם אומרים באתר שאין מענה טלפוני. Multicore - אין קשר בין אינקוגניטו לבין המקרה המתואר.. מפני שאין קשר לעוגיות מקומיות או טביעות אצבע מקומיות אחרות. לצורך העניין אתה יכול לשלוח את הלינק בוואטסאפ למישהו בארה"ב והוא יוכל לעשות שינויים וחיובים על הויזה שלך מכל דפדפן ללא שום יכולות טכניות... מדובר פשוט בחוסר תשומת לב/מערכת צ'ק אווט זולה שמתאימה לשנות ה90 של האינטרנט ואפשר, עם רצון, לסדר זאת במהירות.
  6. רציתי להביא לידיעת הציבור הרגל אבטחה קטן של אתר KSP. לאחר ההזמנה, מקבלים עמוד שבו ניתן לראות את מספר הטלפון, ההזמנה, תשלומים ואמצעי לשום, פריטים שהוזמנו ותאריכים של הכל, כולל יכולת לערוך ולשנות את ההזמנה לרבות הוספת פריטים וביטול עריכה: נראה ששינוי פרטי ההזמנה והוספת פריטים אינה אופציה, אלא רק ביטולה. למרות שאני יכול להשבע שזמן קצר אחרי ההזמנה הייתי יכול להשתמש בטופס זה להוספת פריטים. בעיות: 1. הלינק מכיל את מספר הטלפון בתוך הכתובת - ובפרטי השילוח מופיע המייל והכתובת המדוייקת של הקונה. 2. (ראה "עריכה" 2 שורות מעלה) - אפשר לפעול על ההזמנה בצורה של ביטול, ללא ה
  7. היי רבותי וגבירותי יש ברשותי כרגע מכשיר דגל, סוני XZP עם מעבד 835. הכל נפלא, אבל הוא גדול לי מדי. אהבתי בזמנו את הIPHONE SE אבל אף אחד לא מייצר את הגדלים האלה עם מעבדים נורמלים (חוץ מסוני XZ2 שמעל לתקציב שלי ולא קיים בארץ) ולכן אני מסתכל כרגע על הS8 שהוא מבין הטלפונים הקומפקטיים ביותר בשוק. שמעתי על מספר בעיות... 1. נאמר שהמסך שלו נשבר ביתר קלות, יותר מכל שאר המכשירים בגלל בעיות תכנון 2. נאמר שהמערכת הפעלה שלו לא זזה בגלל תוכנות של סמסונג 3. נאמר שהכפתור ביגסבי הורס את חווית השימוש, ולא ניתן לבטלו. כל פעם כשנוגעים בוולים הוא נלחץ בטעות וכו' וכו' 4. נאמר
  8. רגע, אז היה לך ספק בינלאומי ותשתית דרך סיטונאי ? או שבזק עצמם כתשתית אמרו לך לשלם על שירות טכני ?
  9. היי, אז ככה: יש לי דאבל אינטרנט של טריפל סי שזה אומר תשתית בזק וספק טריפל סי, עם שירות של טריפל סי. יש לי תקלה בכבל DSL שעובר מהקופסא שלי בגג של הבית והולך למודם של CCC ואין אינטרנט. טריפל סי אמרו לי בפנים שכדי לתקן צריך לשלם לטכנאי עצמאי או לשלם להם כדי שיבואו לתקן לי את זה, והם אחראים רק על מה שקשור לעמוד של בזק ולא שום דבר שקשור לבית. השיחה מוקלטת האם יש לי קייס, והאם כל החברות סיטונאי ככה ? אם זה נכון, למה לעזאזל מישהו יעדיף אותם על בזק בינלאומי ? אותו מחיר ושירות כשיש תקלה ? מה אני מפספס ? עריכה: האם זה נכון שגם בתשתית בזק עצמ
  10. שלום לכולם ! לפני נסיעה לחו"ל בחנתי את כרטיס הויזה שלי וגיליתי שהצ'יפ (הדרוש בכל אירופה לביצוע רכישה, בניגוד לארץ) קצת קיבל דהיה על פס אחד ואיבד מה"זהב" שלו הכרטיס בן פחות מחצי שנה.... למישהו יש גם כרטיס עם צ'יפ ש"איבד קצת מהזהב" ועדיין עבד באירופה ? לדעתכם זה עדיין תקין טכנולוגית, תאורטית? אין אפשרות לבדוק את זה בארץ כי אין אף עסק עם קורא צ'יפים.... רק SWIPERS כמו בשנות ה50.
×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר

מה הכתובת שלכם?

מה הכתובת שלכם?

באז-זון: מרחבי האינסטגרם #buzzzone מה הכתובת שלכם? A photo posted by HWzone.co.il (@hwzone.co.il) on 2020-09-26 14:20:12 מה הכתובת שלכם?