קניית איימאק וחווית שירות לקוחות מאיידיגיטל. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית איימאק וחווית שירות לקוחות מאיידיגיטל.


mastersm

Recommended Posts

שלום רב.

שמי סימון מור , רציתי לשתף אותכם בחוויה ממש לא נעימה משירות הלקוחות מאיידיגיטל!!!! כדי שאתם תשקלו בקניית המוצר העתידי שלכם האם אתם רוצים לקבל שירות כמו שאני קיבלתי!

לאחרונה לפני כ 5 חודשים קניתי מהסניף של איידיגיטל בסינמה סיטי בראשון מחשב איימאק 27 אינצ'- הדגם הכי יקר.

זאת הפעם הראשונה שאני קונה מחשב אפל, והפעם הראשונה שאני קונה מאיידיגיטל.

לאחר כ 5 חודשים גיליתי במסך שלי חלקים שמצהיבים,

מבדיקה קטנה בגוגל גיליתי שזאת בעיה ידועה במחשבי אפל במסכי ה 27 אינצ' שבארהב לפחות אפל דאגה לאסוף את המחשבים ולזכות כספית את הלקוחות שלהם התגלה המוצר הפגום.

אני התקשרתי לשירות לקוחות וסיפרתי על הבעיה נקבע לי מועד איסוף, ביום האיסוף בבוקר התקשרתי ודחיתי את האיסוף מסיבות אישיות וקבענו תאריך אחר לאיסוף שבו השליח פשוט לא הגיע ואף אחד לא טרח להודיע לי על זה .

באותו היום שוחחתי עם נציגה משירות לקוחות ושאלתי מדוע השליח לא הגיע! כתשובה קיבלתי שאיידיגיטל אינה אוספת אלא חברת UPS וכמו שהיא (הנציגה) יכולה (או צירכה מתוקף תפקידה) להתקשר אני (הלקוח) גם יכול (לא חושב אלא אם כן אני טועה שאני צריך לרדוף אחרי אותה חברת שליחויות!).

קיבלתי הנחיות לקרוא באתר הבית של איידיגיטל בנוגע לעטיפה נכונה של המחשב שם נאמר שעיקר ההגנה על המחשב צריכה להיות על ידי ניילון עם כדוריות אוויר (איני יודע את השם של מוצר זה אך אני מניח שאני ברור למה אני מתכוון), אני עטפתי את המחשב בשמיכה גדולה עבה כרכתי את אותה שמיכה כ 3 פעמים סביב המחשב כך שכולו היה מכוסה ואני יודע שזה נותן הגנה טובה יותר למחשב מאשר ניילון !!!!

שמתי את המחשב בתוך קרטון אריזה ריקה של טלויזיה 32" LCD, ובגלל שהמחשב היה עטוף בשמיכה עוביו גדל וכך נמנע תזוזתו בתוך הקרטון שמצאתי לו.

המחשב נאסף ממני בתאריך ה 8 למרץ, והגיע לחברת איידיגיטל רק ב 15 למרץ. משמע 7 ימים המחשב שלי היה אצל חברת UPS, בתאריך ה 15 למרץ קיבלתי טלפון ונציגת איידיגיטל הודיעה לי שהמחשב הגיע ויש עליו סימני מכה , ובגלל זה האחריות בטלה.

לא רק שהפגם לא יתוקן גם כעת אני צריך לשלם כסף כדי שיבדקו לי אותו ויגידו לי מה הנזק של המכה.

מכה שלא הייתה כשהמחשב יצא מביתי.

אך כמובן באין הוכחות לטענתי שלמעלה מה אני אוכל לעשות בנידון !?

השירות שקיבלתי מנציגי השירות מלבד בשיחה הראשונה היה הכי מזוויע שקיבלתי אי פעם משירות לקוחות !!

הבנתי והרגשתי שאתם (איידיגיטל) חברה שכל מה שהיא מעוניינת בו זה המכירה ואין שום שירות לקוחות שום רצון לעזור ולשרת לקוח חדש שקנה מחשב של אפל ממכם שכן אתה מפיצים מורשים של חברה זו.

אין לאדם פשוט כמוני ידע נרחב מספיק בשפה העיברית או בכל שפה אחרת כדי להביא לכתב עד כמה אני מאוכזב ופגוע מהשתלשלות הארועים... !

זאת הפעם האחרונה שאני אוציא לירה לאיידיגיטל , לא שזה ישפיע על הרווחים הרבעוניים המצטברים שלכם, אך לקוח מרוצה מספר לחבריו מביא רונים לחברה וממשיך לקנות ולקוח לא מרוצה (כמוני) עושה בדיוק ההפיך , אני אספר לכל מי שירצה לשמוע על השירות שקיבלתי ביחס לכסף על כל מה שאתם כחברה נתתם לי להרגיש , אני לא חושב שאתם מחזיקים בנתח שוק גבוה במכירת מחשבים ניידים או שולחניים ולא נראה שאתם רוצים לשפר מצב זה אז הנה לכם איבדתם לקוח שסביר להניח היית ממשיך לקנות בשנים הבאות ממכם.

כנראה שיהיו אחרים שיעריכו את כספי .

זה כולל גם את הטלפון הסלולרי שכרגע נמצא ברשותי - , גם הוא יוחלף לחברה מתחרה וזה כולל גם את הטאבלט שרציתי לרכוש (תחילה ממכם).

לסיכום לא רק שהם לא מחליפים לי מה את הפגם בייצור שלהם אלא הם רוצים לחייב אותי על זה... במשך 15 שנה שאני קונה חומרה וחלקי מחשב זאת הפעם הראשונה שחלק חומרה מתקלקל לי אחרי 4 חודשי שימוש , אבל זה לא העיניין פגמים קורים מה שחורה לי זה השירות שקיבלתי מאיידיגיטל !!!!

פשוט מתחת לכל ביקורת , הבעיה שלי לא נפתרה וכנראה לא תיפתר....

אין במה שכתבתי כדי להגיד/לרמוז לאף אדם מה לעשות רק כדי לספר לכם מה אני עברתי בשביל שאתם אולי לא תצטרכו לסבול כמוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול להבטיח לך דבר אחד מר סימון, אין אדם שיבוא ל-HWzone עם הרעיון לקנות iMac ויצא מפה עם אותו הרעיון.

עכשיו אתה מפתיע אותי עם זה שגם השירות הוא לא משהו. ומעולם לא קרה לי שמשהו ישב אצל UPS שבוע שלם, לכל היותר יממה אחת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער לומר לך ידידי, אבל שמיכה לא מגינה כמו ניילון פצפצים.

בכל מקרה אם המחשב נפגע במשלוח, אמור להיות לו ביטוח (מוצרים בסדר גודל כזה, מי שמשלם על המשלוח, משלם עוד כמה גרושים לביטוחם). בדוק את זה מול איידיגיטל וחברת המשלוחים.

אני לא זוכר אם idigital היא יבואן רשמי של (מישהו?) - אם כן אני חושב שכדאי לך לנסח את זה באנגלית ולשלוח לאפל.

איידיגיטל לא יבואן רשמי, אלא חנות שמייבאת ומוכרת מוצרי (ואפל עצמה טרחה לציין זאת בעבר).

Sent from outta space

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם נחשבים משווק מורשה אבל הם ממש לא ולכן לא נראה לי שאפשר לצפות לאותו שירות כמו במדינות בהן המכירה והשירות נעשים ממש ע"י עצמה.

אני חושב שפותח הת'רד צריך גם לעשות בירור עם UPS, אם יש לך מס' שטר מטען, תבדוק אילו תחנות עברה החבילה עד שהתקבלה באיידיגיטל והאם היה EXCEPTION כלשהו (עיכוב מסירה בגלל כל מיני סיבות).

הייתה תקופה ארוכה שעבדתי עם UPS ושלחתי מטעם יבואן בארץ מצלמות ללקוחות פרטיים וכמעט תמיד המסירה הייתה מהיום למחר ולכן ממש לא סביר שמשלוח אל חברה שעובדת מ-8 עד 5 לפחות, לא יתבצע מהיום למחר וזה כבר חשוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכם...

אני כרגע בתחלית הבדיקות האפשריות של מה ניתן לעשות בנידון....

עדיין כל תקוותי היא שיתקנו את הפגם בייצור של המחשב - מדובר בהצהבה של המסך (חלקים ממנו נהיים צהובים)

אך הם מצידם מייד מיהרו וטענו שהמכה ביטלה את האחריות... ולהחליף צג של מסך לד של יעלה לפחות כמה אלפי שקלים שזה הופך את התיקון ללא הגיוני.

בקשר לשמיכה לצערי אתה טועה שכן תאמין לי ולא הייתי מוצא מחשב שרכשתי ב 10 אלף שקל מהבית שיכול היה להיפגע או להישרט השמיכה היא עטפה את המחשב מספר לא קטן של פעמים והיא עצמה בעלת תפירה כפולה - מכה כמו שהוא קיבל אגב אני יעלה תמונות אם האתר יאפשר לי שום דבר לא היה עוזר לו ....

השירות של איידיגיטל היה מזוויע זה מן אותם החוויות היותר לא נעימות שאתה יכול לחוות משירות לקוחות שלוקח אותך אחרי השיחה ואתה נזכק בה כל הזמן !!!!!!

חבל איידיגיטל פשוט חבל.... זה יהיה המוצר הראשון והאחרון שאני אקנה ממכם... !!!!!

ואני מתכוון למסור את מכתבי לאפל !!!!! אחרי הכל המחשב שלי זה מוצר שלהם ואאיים כמו שצ'יוואווה תאיים על ליוויתן שאם הפגם בייצור לא יתוקן גם מוצרי אני לא ארכוש יותר בכל חיי !!!!

בתחרות הצמודה שיש היום בין חברות הטכנולוגיה לכל דבר יש תחליף ותחליף ראוי !!!!!!!!!!

ויהיו אחרים שיכבדו את הכסף שלי !!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתחרות הצמודה שיש היום בין חברות הטכנולוגיה לכל דבר יש תחליף ותחליף ראוי !!!!!!!!!!

ויהיו אחרים שיכבדו את הכסף שלי !!!!!

אני לא רוצה להגיע לאוף טופיק אבל אני יכול להגיד שאתה צודק בהחלט. במידה והייתה משלם רק חצי (50%) ממה ששילמת על המחשב הזה יכול מאוד להיות והיית מקבל מוצר מחשב טוב יותר עם תנאי אחריות ושירות טובים יותר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה להגיע לאוף טופיק אבל אני יכול להגיד שאתה צודק בהחלט. במידה והייתה משלם רק חצי (50%) ממה ששילמת על המחשב הזה יכול מאוד להיות והיית מקבל מוצר מחשב טוב יותר עם תנאי אחריות ושירות טובים יותר :)

ניכר שאתה לא רוצה להגיע לאופטופיק, אבל ממש קשה לך לשלוט בעצמך וב"אהדתך" למוצרי . :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חשבתי ליקנות מיני מאק אבל בעיקר ביגלל שכל החנויות שראיתי שמוכרות אותו מוכרות באותו מחיר בדיוק והאחריות מאי דיגיטל דחיתי את הקניה

גם המחיר מופרז מידי בארץ גם אחריות שלהם שאני לא בוטח בהם וגם אז האחריות רק שנה אחת ובמיקרה כזה כבר עדיף לקחת את הסיכון ליקנות מחול עם מוצאים מישהו שעושה נסיעה

על מחשבים מיסים מופחתים הבעיה זה המישלוח

עכשיו אני יתן לכם דוגמה

אלו הם המחירים של מיני מאק בארצות הברית

http://www.apple.com/macmini/specs.html

הדגם הזול ביותר עולה 600$ -אומנם דגם יחסית חלש אבל מתאים לכל הדברים שאני צריך חוץ ממישחקים אבל אני במעבר לקונסולות

עכשיו בו ניראה כמה עולה בישראל אבל לפני זה נתרגם 600$ לשקלים =2261.4 נכון להיום

לאומת זאת כמה באי דיגיטל ? -3,249.00

וזה אותו הדגם תבינו

עכשיו נגזים במס רק לצורך הדיון נגיד שמישהו צועד באדום ויתקעו לו 500 שקל מס שזה הגזמה גדולה כי המס על מחשבים קטן הרבה יותר

גם אז יהיה אפרש של בערך 500 שקל -וזה עוד הדגם הזול ביותר

אני עוד חשבתי בזמנו ליקנות את דרג הבינים שהמחיר שלו בחול סביר למרות שקצת יקר

שם הוא עולה בערך 700$ בארץ מעל 4000 שקל תעשו חשבון לבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי קשר לכלום - המע"מ על 2260 שקלים הוא 360 שקלים, שזה לא רחוק מה500 שלדעתך הם "הגזמה פראית". תוסיף עלויות משלוח ותראה שהרווח שעליו חיה אידיגיטל אינו מופרז כפי שאתה חושב. למרות שסביר שבתור reseller הם משלמים פחות על המוצר עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי קשר לכלום - המע"מ על 2260 שקלים הוא 360 שקלים, שזה לא רחוק מה500 שלדעתך הם "הגזמה פראית". תוסיף עלויות משלוח ותראה שהרווח שעליו חיה אידיגיטל אינו מופרז כפי שאתה חושב. למרות שסביר שבתור reseller הם משלמים פחות על המוצר עצמו.

כיבואנים אני יוצא מנקודת הנחה שהם מקבלים מחיר הרבה יותר זול מהלקוח ועל זה משלמים פחות מס

בעיניין מישלוח לא יודע באיזה ארץ מיצרים את המיני מאק אבל ספק גדול עם זה בארצות הברית או באמריקה הצפונית או אפילו הדרומית

ככה שהמשלוח לא אמור לעלות פחות לאמריקאים

גם השכירות בארצות הברית ויתר התשלומים לא זולים ובכל זאת אותו המוצר זול שם בהרבה

עם היתה אומר לי תאילנד היתי מבין ביכלל שהמחיה שם יחסית לדולר הרבה יותר זולה וזה משקף בהרבה מוצרים\שרותים

אבל מדובר על ארצות הברית שלא זולה בכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כך או כך, בכל מקרה עדיף לקנות אותו בכל מקום אחר בעולם במקום שiDigital לא נוגעים בעניין.

לקנות בארץ מכשיר של הוא שווה ערך לרכישת אותו מוצר מחו"ל, מומלץ לצאת מנקודת הנחה שאין אחריות כלל וכלל, ובמידה תהיה בעיה, מסכת הטרטורים והעינויים שתעברו .... כבר יהיה שווה יותר לא רק לשלוח את המכשיר לחו"ל, אלא לקנות כרטיס טיסה, לטוס לשם, ולממש אחריות בחנות בה רכשתם מאשר להיות נטול לחסדי iDigital ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיראה זה גם חלקית האשמה של עצמה

יש להם דרישות מאוד מסוימות בנוגע לתיקון רישמי של המוצרים שלהם

להרבה חנויות בארץ זה כאב ראש -כי תקלות קטנות הרבה יותר זול ומהר לתקן בארץ ולא לשלוח למעבדה של בחול או לעשות מעבדה שתעמוד בדרישות של

הבעיה שפותח הדיון מדבר אלה היא כניראה החלפת פאנל ועם היו חלקי חילוף בארץ היו יכולים לעשות את זה מקומי

אני בכלל היתי נירתע מליקנות מוצר משולב במחיר כזה -פשוט ביגלל שחלק מסוים נידפק וכל המכשיר עלול להיות לא שימושי

ולא מבין למה חולי קונים מחשבים כאלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...