מדע וטכנולוגיה
כל החידושים הטכנולוגיים והמדעיים, המצאות, חלליות ופצצות אטום...
2,185 דיונים בפורום זה
-
בחרתי לשים את הנושא הזה בפורום זה כי הפסיכולוגיה הוא מדע הנפש, תורת הנפש. כשאני אומר נפתחת החוצה אני מתכוון כשאתה בתוך חדר הכיתה בבית הספר, הדלת נפתחת החוצה מבחינתך(אל מחוץ לחדר). אך לא כך בבתי המגורים שלנו, שהדלת נפתחת פנימה(אל תוך החדר). מדוע זה כך? אני שואל רצינית, אל תזרקו לי תשובות מטומטמות. דבר שני, אל תשימו לי לינק לגוגל כי חיפשתי כבר שם! לא מצאתי. תודה רבה לעונים ולקוראים. *עריכה* זה לא עניין פיזי! זה פסיכולוגיה!
-
- 42 תגובות
- 6.7k צפיות
-
-
-
בזמן שביטקוין פורץ את כל השיאים ואתם מנסים לעשות קופה, וודאו שאתם יודעים כיצד לזהות את ההונאות השונות שרוצות להפריד ביניכם ובין המטבעות הדיגיטליים שלכםלכתבה
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
- 1 follower
-
-
טכנולוגיית המציאות הרבודה של מיקרוסופט נראית מדהים, אך מגיעה עם מגבלה אחת משמעותית אשר מוצגת לרגע בסרטון פירסומי חדש לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הסרטון-החדש-של-מיקרוסופט-חושף-את-החסרו/
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום רב . לפני חודש וחצי התחילו להתקין בבית הספר שלי מכשיר שיזהה את הכרטיסי תלמיד שעתידים להינתן לנו בזמן ההתקנה שמתי לב שיש קופסא של 15 על 10 שהיא הקולט בעצם וכבל יוצא ממנה לתקרה ששמה אכסנו משהו כמו ראוטר מודם האב... שהיה לו מסך והיה רשום עליו ip addres: 192.234....454 כתובת כלשהי בקיצור. היום חילקו לנו את הכרטיסים וראיתי שמספיק לעבור 5 ס"מ ליד הקולט וזה מזהה. זה ירשום לתלמידים חיסורים איחורים ועוד. עכשיו רציתי לדעת האם מכך אפשר להסיק שהמערכת ניתנת לפריצה? ואייך הקולט מזהה כל תלמיד ותלמיד שהוא קורא את הכרטיס (אותו שונה ,מגנט)? ויש לי פה איזה אתר שהצלחתי למצוא שזה התוכנה בעצם http://supercomgroup.com/info_page.asp?info_id=123
-
- 46 תגובות
- 8.2k צפיות
-
-
משרד האוצר מכריז על הטבות מס חדשות שיוכלו להוזיל באופן מורגש את מחירי המכשירים החכמים ופרטי הלבוש הנרכשים ברשת לכתבה
-
- 45 תגובות
- 6.4k צפיות
- 2 followers
-
-
זה משהו שנצפה באופק כבר זמן-מה - שווי המניה של יצרנית הרכבים החשמליים הצעירה לא מפסיק לעלות, וכעת היא עוקפת רשמית את טויוטה בדרך לצמרת הדירוג לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
בימים האחרונים יש כולכך הרבה ברקים ורעמים ועלתה השאלה, איפה לכל הרוחות מכים כל הברקים האלה? איך הגיוני שפעם בכמה זמן ברק לא פוגע במשהו רציני ועשוה נזק או הורג מישהו?
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
פורד ופיצה דומינו'ס יחלו בבחינת משלוחים במדינת מישיגן - ללא מגע יד אדם לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
מיזם מפתיע של מעבדות LANL בארצות הברית הפך כמה מאות ממחשבי ה-ARM הזעירים והזולים למערך שהופך את הפיתוח והשימוש במחשבי-על אחרים לאפקטיבי הרבה יותר לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
השבוע חבר הראה לי כמה כתבות על חומר חדש שהצליחו ליצור, לא ממש חקרתי לעומק מה קורה פה בדיוק אבל בכל זאת אני אשמח לשתף אותכם (ואולי על הדרך מישהו יוכל להסביר בדיוק ויחסוך לי זמן ) https://www.google.co.il/search?q=Graphene החומר נקרא Graphene כמו בכותרת, ולפי מה שהחבר הסביר - החומר מאוד מאוד מאוד מאוד קל http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/03/20/article-2296223-18C7E374000005DC-990_634x571.jpg ומאוד מאוד חזק http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2013/02/elephant.jpg ויאפשר המון דברים מטורפים שנשמעים הזויים וכו' וכו' (ניקוי חומרים רדיואקטיביים ועוד) http://www.gizmag.com/tag/graphene
-
- 2 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
שאלות אמריקיות : אז מה התשובות הנכונות? את הסיבה לזה שאני שואל תגלו אחרי שתענו לי תודה
-
- 12 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=SfkHS_58yvs איך עושים את זה??? בא לי לנסות!
-
- 8 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
גוגל זה פאסה: מהיום לענקית הטכנולוגיה הצעירה קוראים Alphabet, וגוגל היא רק חטיבה אחת מבין כמה שיושבות תחתיה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/גוגל-משנה-את-פניה-הכירו-את-alphabet/
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
האם יש כבר , איזושהיא התקדמות בישום , של הטכנולוגיה הזאת גם במחשבים ניידים?
-
- 0 תגובות
- 779 צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/592/922.html אין מילים, המצאה שתשנה את העולם. מקור - MIT : http://web.mit.edu/newsoffice/2007/wireless-0607.html למי שרוצה לקרוא קצת על ניקולה טסלה : http://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla (מאוד מעניין)
-
- 20 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
atomic land mines יש דבר כזה? ואם כן מה הם עושים?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.dailytech.com/Harvard+Scientists+Reverse+Signs+of+Aging+in+Mice/article20263.htm
-
- 14 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
הכירו את ה-Google Jamboard, שינסה לעשות בית ספר ל-Surface Hub המדליק של מיקרוסופט לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
(הערה: מאחר וצינזרתי את ההודעה המקורית קודם, ההודעה הנוכחית עשוייה להיות שונה במקצת בתוכן) על מנת למצוא הוכחות שטענות משרד האנרגייה והמים, וכן של חברת סמיקום לקסיס לגבי קרינה אולטרה סגולה מנורות חסכניות וכן העובדה כי נורות אמלגם אינן מכילות כספית נוזלית (או בכלל), אינן דוברות אמת, יצרתי קשר עם אחד מהגולשים הרשומים של אתר התאורה www.lighting-gallery.net שבו אני פעיל, בעל שם המשתמש Globe Collector (לא רוצה לציין את שמו האמיתי) בה"פ (יש לו תואר ראשון בכימיה והוא בעל אוסף של עשרות אלפי נורות), והוא חקר את העניין ושלח לי במייל את תוצאות המחקר, יחד עם תמונות שמוכיחות את העניין. המחקר נמצא בקובץ המצורף. תמונות שהגולש שלח לי בהודעה של התוצאות: אז מה שהסקתי היה: 1…
-
- 23 תגובות
- 13.3k צפיות
-
-
מי אמר שמנועים חשמליים מהפכניים רק עבור כלי רכב? חברה ישראלית בשם EViation חושפת תוכניות להביא בשורה יעילה וירוקה גם לתחום המטוסים הפרטיים לכתבה
-
- 22 תגובות
- 3k צפיות
- 1 follower
-
-
לפי התיאוריה הנפוצה הם מסמנים את חוטי החשמל למטוסים חקלאיים, אבל באיזורים רבים רואים שחלק מהחוטים מסומנים וחלק לא, ללא היגיון נראה לעין. עובדה זו די פוסלת את התיאוריה. למישהו יש מושג למה הכדורים באמת מיועדים?
-
- 17 תגובות
- 24.2k צפיות
-
-
היום ראיתי בלון בתוך בלון וחשבתי לעצמי מה יקרה עם הבלון הפנימי התפוצץ. האם הבלון החיצוני יגדל \יקטן\לא ישנה את הגודלו. אני יודע שאם הוא יקטן או יגדל זה לא יהיה כל כך בולט אבל מה אמור לקרות? אחרי הרבה מחשבות דעתי היא שהבלון יקטן. נגיד הבלון הפנימי הוא יחסית קטן לחצוני. בקיצור מה אתם אומרים יקרה ואיך בודקים את זה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


