המטוס החשמלי מישראל שיעבור כמעט 1,000 קילומטרים בטעינה אחת - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המטוס החשמלי מישראל שיעבור כמעט 1,000 קילומטרים בטעינה אחת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לכל המתלהבים, אם תקראו קצת על פינרג'י, תראו שסוללת האלומיניום-אויר שהיא פיתחה היא לא בדיוק נטענת רגילה.

בקיצור זה יותר מזכיר את המודל של בטר פלייס (החלפת סוללה) מאשר סתם נטענת.

הנה כתבה לדוגמא מ 2014: http://timeout.co.il/גליליאו/טכנולוגיה/הסוללה-שיכולה

אז דובר על , והם צחפו להשתמש בסוללה כמאריכת טווח כלומר היא תפעל רק במקרים שהסוללה הראשית תגמר מכיון שהיא לא נטענת כמו סוללת ליתיום.

אחת לשנה בטיפול השנתי תצטרך להחליף פלטת אלומיניום בסוללה.

המחיר אמור להתחרות במחיר של נסיעה על בנזין, לא בעלות שולית של ק"מ למכונית על חשמל.

 

במקרה של מטוס, דחיסות האנרגיה היא קריטית מכיון שזה מה שמאפשר את הטווח הנדרש, ולכן אם המטוס מונע רק מסוללות כאלה והסוללות מתרוקנות, צפו להחלפת כל האלומיניום בסוללות לאחר כל טיסה.

ומכיון שמדובר באלפיון העליון (אם לא למעלה מכך), העלות כנראה לא משמעותית עבורם (אף אחד לא מצפה מעלויות של טיסה להיות זולות).

ומה אם גמרתם שני שליש אבל זה לא מספיק לטיסה חזרה? תחליפו את הכל? ומה אם השליש שנותר?

אני מקווה לטובתם שמדובר בהרבה  סוללות קטנות וכל נמצאת בשימוש עד שהיא מתרוקנת לפני שמתחילים להפעיל את הסוללה הבאה. וכך באמת יצטרכו להחליף רק את הסוללות שהיו בשימוש בטיסה.

בקיצור, פתרון יפה אבל מתאים כנראה למעט מאד אנשים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...