עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. הוא בטח קרא על הבחור באמריקה שקיצץ גנב והחליט לקחת יוזמה אישית. ע - נ - ק !!! http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3783736,00.html

    • 30 תגובות
    • 4k צפיות
  2. Started by HumanFly,

    כאמור רוצים לארגן הצעת חוק מסודרת הקוראת למיסוד הזנות. מה אתם חושבים ? בעד נגד ? מצד אחד - הזנות תהיה דבר חוקי עם פיקוח רפואי, הממשלה תרוויח מזה הון כי הזנות היא תחת חסות ממשלתית, אין כסף שחור, ירידה משמעותית בפשע.. ופגיעה בנשים וניצול מצד הסרסורים, זונות לא יעבדו ברחובות לעניי כל ולעניי ילדים אלא יהיה היתר להם לעבוד בבתים כחוק ובסופו של דבר - כך האזרח הקטן יהנה מהקלות במיסים ומרווחה כלכלית מחזורית, שהמדינה תהיה למדינת רווחה במלוא המובן. מצד שני - לתת לגיטימציה למקצוע אינה דבר חיובי, פגיעה בכבוד הנשים, המדינה הופכת לסרסור משל עצמה.. אני חושב שכדי למסד את הזנות מהסיבות הרבות שציינתי, אז מה דעתכם בנושא ? LOL

    • 42 תגובות
    • 4k צפיות
  3. Started by x-boy_24,

    שלום . אם מישהו חיכה לעונה השנייה אז היא כבר התחילה. מיום ראשון בערץ 3 . אם מישהו רוצה יש כבר 2 פרקים בVOD . טריילר . http://www.youtube.com/watch?v=j3ecCWez6r4

    • 15 תגובות
    • 4k צפיות
  4. Started by zam,

    אז ככה היום מפגינים חלק מהנוער בישראל את סלידתם מהיהודים וכל הקשור לדת. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3358699,00.html מחר הם יהרגו יהודים דתיים כי המחאה של שריפת מזוזות ודגלים לא עשתה את שלה. פני הדור כפני הכלב. אבל עזבו " תחי הדמוקרטיה " הרי הם מביעים את מחאתם. וזה לגיטימי ביותר מסכנים הרי הם רק ילדים. ובטח יש סיבה שהם עשו את זה. בית ז***ת המדינה הזו פשוט בית ז*** אחד גדול.

    • 54 תגובות
    • 4k צפיות
  5. אולי... :saint: מדורת ההבלים ("The Bonfire of the Vanities"), בריאן דה-פלמה, 1990 אחרון גיבורי הפעולה ("Last Action Hero"), ג'ון מקטירנן, 1993 ספרה ("Sphere"), בארי לווינסון, 1998 שלושתם נקטלו בביקורת ובקופה. שלושתם נעשו ע"י במאים מוכשרים ועם תקציבים גדולים. שלושתם סרטים מקוריים, יצירתיים ומבדרים. בשורה התחתונה: לקחת בספריית הווידאו הקרובה ולראות בלי דיעות קדומות :smoke: Prog.

    • 29 תגובות
    • 4k צפיות
  6. http://www.mako.co.il/nexter-gadgets/Article-e5a9894a6d97241006.htm ח"כ מאיר שטרית מציע להטיל מס על אמצעי אחסון דיגיטליים כמו דיסקים והתקני USB, ולהפוך את הורדות התוכן מהרשת לחוקיות. ראיתי דיונים על הכתבה הזאת בפורומים אחרים וכולם צעקו כמה נורא ואוילי החוק הזה , בגלל שיהיה מס על כל התקני האיחסון . אבל תחשבו על הצד החיובי . פיראטיות תיהיה נעשית חוקית אתם קולטים ? יהיה ניתן להקים אתרי שיתוף ללא שום חשש לתביעה וככה ההיצע של מה שיהיה ניתן להוריד יהיה הרבה יותר גדול ואיכותי . השאלה מה יש לאמנים להגיד על הצעת חוק שכזאת .

    • 13 תגובות
    • 4k צפיות
  7. יום שמח היה אתמול לא שאכפת לי מהנגבי עצמו אבל שנאתי איך אנשים מהמערכת הפוליטית כמו ברק וביבי ניסו להגן אליו מקלון אדם ששיקר בבית המשפט לפי הבנתי -אני חושב שעל זה הוא הורשע -והמערכת הפוליטית מחזרת אחריו

    • 16 תגובות
    • 4k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3537893,00.html

    • 50 תגובות
    • 4k צפיות
  9. Started by miaoo673,

    הפרק החדש יעסוק בסלבריטים מתים. נקווה שיהיה מצחיק

    • 28 תגובות
    • 4k צפיות
  10. אנשים, מה לפי דעתכם צריך לעשות למחבלת המתאבדת? אני לא מכיר באופן מיקצועי את דיני המשפט הישראלי אבל בכל זאת אני חושב שהיא לא צריכה לקבל עונש מוות. לפי דעתי עונש טוב זה כמה שנים מאחורי הסורגים בבית כלא לפושעים, שפשעו כנגד המדינה שלנו. מה אתם חושבים שצריך לעשות לה?

    • 85 תגובות
    • 4k צפיות
  11. טוב אז מכבי החתימה היום את ג'ייסון וויליאמס שלדעתי זה כן היה מתבקש http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3556057,00.html אני גם אמרתי עוד במהלך העונה שמכבי צריכה להחתים אותו אבל הבעיה וזה לדעתי בעיה גדולה של מכבי זה שוויליאמס נתן העונה עונה מצוינת אבל לפני זה היה שחקן ספסל ועוד בבני השרון ולא איזה קבוצת עלית לדעתי לקבוצה בתקציב של מכבי וויליאמס הוא שחקן ספסל אבל שרואים את ההחתמות המתגבשות שלהם אני מריח הרבה קמצנות על הסגל ולא קבוצת כוכבים אפי מאמן מעולה ווויליאמס במכבי אומר שבני השרון צריכה להמר על זר בתקציב נמוך שעלול להחליש אותה משמעותית אבל אם מכבי לא יתחילו לקטוף שחקנים שהם "מעל הליגה" כנראה נראה עוד פעם ליגה מעניינת ומכבי חלשה יחסית

    • 53 תגובות
    • 4k צפיות
  12. טעיתי. זה לא לקח לו שלושה חודשים, השמעון קפץ לו עוד לפני ההשבעה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3425674,00.html

  13. http://news.walla.co.il/?w=//625074 בחיי, זה נוראי, כשנוח להם - הם מתחשבים בחוק, כשהחוק הוא לא מה שהם רוצים שיהיה הם מתנגדים אליו בצורה לא חוקית בעליל - פרזיטיות לשמה.

    • 65 תגובות
    • 4k צפיות
  14. Started by IG,

    אני מקשיב עכשו לנאום של הקוף... מדבר יפה... כנראה עבדו קשה על הנאום הזה.... "לא נפסיק להילחם...", "אוייב אכזור...", "לא מתנצלים על הפגיעה בחפם מפשע שנהרגו בטעות..." ורק לפני כמה ימים הוא דחה את ההצעה של הצבא לשלב הבא של המלחמה- פעולה קרקעית בדרום לבנון כדי לייצור את רצועת הביטחון שהוא רוצה להשיג... הזכיר את שמות ההרוגים, שחלקם היו יכולים להיות בחיים אם הוא הייה נותן הוראה להילחם בכול הכוח עם תחילת המלחמה, ולא להגביל את הצבא לפעילות אווירית ופעולה בהקף מצומצם בשני כפרים... אני באמת לא מבין איך הוא לא מתבייש

    • 68 תגובות
    • 4k צפיות
  15. Started by rk666,

    סבר פלוצקר בדעה/מאמר על האיחוד האירופי גרמניה ופולין, אני האהבתי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3418689,00.html הפולנים הופכים לנושאי הדגל של אירופה והמדינות הקטנות ומונעים מגרמניה לצבור עוד הון/כח פוליטי על חשבונן. כל כבוד! אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל באמת כל הכבוד לפולין. ובתוך הכל מצליחים לעצבן את גרמניה עם האמת... וזה הרקע לנושא http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3417849,00.html

    • 34 תגובות
    • 4k צפיות
  16. לא הזדמן לי להקשיב לה, אבל איך היה? יש מישהו פה שהיה שם?

    • 30 תגובות
    • 4k צפיות
  17. Started by M.G.,

    מישהו פה פריק של אולימפיאדת החורף, או של ענפי ספורט החורף בכלל? ;D

    • 74 תגובות
    • 4k צפיות
  18. Started by NuNaTaK,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3945487,00.html גיבוב של שטויות, דמגוגיה נחותה, עלבון לדמוקרטיה, הבלים. השוואה בין הופעה באריאל לשומר כשרות שאוכל במסעדה לא כשרה היא במקרה הטוב מגוכחת ובמקרה הרע נטולת קשר למציאות. גם מבלי להתייחס להבדל שבין הנושאים, השחקן מקבל משכורת כדי לשחק בהצגה בזמן ששומר הכשרות לא מקבל שכר כדי לבשל את המזון הלא כשר. אז אם לא מתאים לך להופיע באריאל תתפטר מהעבודה, כי זו אחת מדרישות התפקיד. אם המדינה תספח את אריאל תשמח להופיע על הבמה? אבל חשבתי שהסיבות שלכם הן פוליטיות-מצפוניות, לא חוקיות. אני בספק רב שהאמנים החתומים התייעצו עם עו"ד לפני החתימה וזה גם ממש לא הריח שעולה מן המכתב שלהם. רוב העם מתנגד לעמדת נתניהו בנושא שליט? איזה עם, העם בתל אביב שט…

    • 35 תגובות
    • 4k צפיות
  19. http://finance.walla.co.il/?w=/3/1746187&m=1&mid=102268 Money money money... זה מצטרף לידיעה אחרת באותו עניין: הכינו את הארנקים: משרד האוצר מסדר לכם עלייה במחיר החשמל

    • 13 תגובות
    • 4k צפיות
  20. http://news.yahoo.com/israel-must-welcome-syrian-refugees-labours-herzog-164820088.html;_ylt=A0LEVzPtI.tVji8AiQ9XNyoA;_ylu=X3oDMTEydGZvZHRtBGNvbG8DYmYxBHBvcwMxBHZ0aWQDQjA5MzRfMQRzZWMDc2M- מה דעתם של השמאלנים תומכי המחנה הציוני? האם אתם בעד לקבל פליטים סורים לישראל? פארקש חסיד השמאל ה"לא ימין ולא שמאל"? ימין ושמאל זה הרי אותו הדבר נכון?

    • 17 תגובות
    • 4k צפיות
  21. Started by sigma,

    אתר תעמולה של חיזבאללה בעברית עילגת : http://moqavemat.ir/?lang=he מה הם רוצים להשיג ?

    • 19 תגובות
    • 4k צפיות
  22. Started by udicol,

    הוא לא יותר, מחוקר שואה, שעשה דוקטורת באוניברסיטה המהוללת בסוריה. ובכן לפי דבריו המלומדים, השואה לא התקיימה במתקונתה הנוכחית כמו שה-"ציונים" מתארים. מסתבר שהוא אידיוט גדול - כיוון שהוא טוען שהמספר 6 מיליון (תמיד אפשר לעשות למספר כזה "+" - "-" )מוגזם ומדובר ב-60000 יהודים בלבד. או שהוא בעצם הוטעה, ע"י הספרייה ה-"עשירה" של אוניברסיטאות סוריה. אבו מאזן.

    • 44 תגובות
    • 4k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2732642,00.html בוש, בפעם הבאה שתציע מפת דרכים... אנא תכלול בהתחייביות של ארה"ב, שכל יהודי שירצה ויזה של תושב לארה"ב או לקנדה יוכל לקבלה במיידי. המון יהודים טובים יודו לך מקרב לב שאתה משאיר להם אפשרות סבירה לחיות.

    • 50 תגובות
    • 4k צפיות
  24. Started by lev-27,

    College Conspiracy סרטון מאוד מעניין. חוזה שחורות ומריח מאוד אנטי אובמה, אבל יש להם נקודות טובות. אני לא מסכים איתם בנושא תארים פרקטיים. תארים בהנדסה, מדעי המחשב, רפואה נותנים פרנסה מצויינת. (בדרך כלל) אבל מאות אלפי צעירים שורפים שנים מהחיים על תארים שלא שווים כלום בשוק העבודה רק כדי למצוא עבודה במשרה שהם היו יכולים לעבוד בה גם אם רגלם לא הייתה דורכת באוניברסיטה וגורמים לאינפלצית תארים.

    • 26 תגובות
    • 4k צפיות
  25. Started by maverick,

    בזמן האחרון אני רואה עליה ברמת האלימות בקרב אזרחי המדינה. אמנם אנחנו מדינה לחוצה אך לדעתי הדבר נובע מחוסר יכולת של הרשויות לטפל. יש צורך בענישה מחמירה יותר ואולי זה ימגר את התופעה. הנה שתי דוגמאות מה-24 שעות האחרונות: 1) אוהדי הכדורגל שבינינו אשר צפו במשחק בין בני יהודה ת"א להפועל ת"א ראו את זריקת האבנים אשר הייתה לקראת סוף המשחק. הייתי שמח לומר שבחיים לא ראיתי דבר כזה אך לפני שנתיים, במשחק בב"ש, נזרק לעברנו בקבוק שתיה מלא אל תוך המגרש ע"י מישהו ששהה מחוץ לתחומי האיצטדיון. 2) רק עכשיו אני קורא שצעיר נדקר כאשר העיר לחבורה של צעירים שהרעישה מחוץ לביתו. לאן עוד נגיע???? האם לחיי אדם אין שום ערך???

    • 42 תגובות
    • 4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים