החוצפה הפולנית הכעס הגרמני - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החוצפה הפולנית הכעס הגרמני


rk666

Recommended Posts

סבר פלוצקר בדעה/מאמר על האיחוד האירופי גרמניה ופולין, אני האהבתי

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3418689,00.html

הפולנים הופכים לנושאי הדגל של אירופה והמדינות הקטנות ומונעים מגרמניה לצבור עוד הון/כח פוליטי על חשבונן.

כל כבוד! אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל באמת כל הכבוד לפולין. ובתוך הכל מצליחים לעצבן את גרמניה עם האמת...

וזה הרקע לנושא

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3417849,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה מגיע להם, חבורה של אנטישמים פרנואידים שמפצים יותר מידי על מה שהם עברו לפני 60 שנה...

פולין היא אחת מהמדינות המחליאות באזור, זה פלא שעם החוקים הגזעניים והמפלים שהיא מעבירה שאפילו מרשים לה להיות באיחוד הארופאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה כתבתי מגיע להם :screwy:

ואם אתה חושב ששכחתי ולו לרגע, את זוועות הפולנים במלחמת העולם השניה, אתה טועה... פולנים נרצחו ע"י הנאצים אמנם, אך גם רצחו המוני יהודים.

אבל מה לפולין לפחות היתה מחתרת.

אגב, אתה יכול לפרט לגבי החוקים הגזעניים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שתדעו לכם, שהפולנים כביכול "נהנו" והרבה מאוד מהם ממש "התנדבו" לעזור לנאצים לבצע תעבודה, הגרמנים לא היו צריכים לעשות כלום, הפולנים עשו הכול בשבילם מיוזתמם, איך שגרמניה כבשה את פולין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה כתבתי מגיע להם :screwy:

ואם אתה חושב ששכחתי ולו לרגע, את זוועות הפולנים במלחמת העולם השניה, אתה טועה... פולנים נרצחו ע"י הנאצים אמנם, אך גם רצחו המוני יהודים.

אבל מה לפולין לפחות היתה מחתרת.

אגב, אתה יכול לפרט לגבי החוקים הגזעניים?

לפולין היו הרבה מחתרות - יהודים שבעצמם היו במחתרות כאלו, העידו שהיחס אליהם היה מחפיר והיו שולחים אותם למשימות התאבדות בכוונת תחילה. מחתרות אחרות היו פועלות נגד יהודים לא פחות ממה שהיו פועלות נגד הכיבוש הנאצי. קח פעם את הספר "חינוך אירופאי".

אינני חושבת שאומה אחת באירופה תחת הכיבוש הנאצי באמת יצאה נקיה מדם, גם דם יהודי, אז גם הפולנים צריכים לשתוק כי איש אינו מפנה אצבע מאשימה אליהם על שיתוף הפעולה שלהם מהנאצים ועל ריקודיהם על דם יהודים וצוענים, איך שהיו סוחטים ומוכרים יהודים שהסתתרו תמורת בצע כסף (חטא יהודה בן קריות, מישהו? קטולים אעלק...).

אני רואה את זה קצת אחרת. פולין, כמו מדינות קטנות אחרות במזרח אירופה, מעולם לא הצליחה לצבור כוח צבאי או כלכלי משמעותי מזה מאות שנים, והיתה קורבן נצחי לפלישות, תקיפות, סיפוחים ופתיחת תחת. במילים אחרות - תמיד מישהו משך להם בחוטים ולא היתה להם עצמאות ולאומנות אמיתית. כנ"ל לגבי אסטוניה, לטביה, מולדובה, הונגריה. שימו לב שעתה, במדינות אלו בדיוק, הגזענים והלאומנים, אשר דוכאו ע"י שלתון כזה או אחר מבחוץ, מרימים את ראשם המכוער. באסטוניה למשל, חיילי SS לשעבר חוגגים יובלות וצועדים לבושים במדי א' שלהם, מבטאים את הגעגועים שלהם ל"ימים הטובים", בעוד שבכל העולם מציינים את אירועי מלה"ע ה-2 בטקסי ובחגיגות יום השחרור.

הפולנים זוכרים מה שנוח להם, מתי שנוח להם. לפני 60 שנה הם הודו לגרמנים על שחרורם מהיהודים - היום, כשזה מתאים לאינטרסים שלהם - הם מצקצקים בלשונם על גרמניה על רצח העם הנורא. היו שוטי כפר, קנאים, לא יוצלחים ודו-פרצופיים, כך גם נשארו. זאת הקנאה שאוכלת אותם וחוסר הרצון לצאת מהבורות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את צודקת וטועה.

את צודקת, כי כל אומה זוכרת מה שנח לה. היום, הישראלים בונים מחדש את פולין, היהודים ששם מעטים עד לא קיימים (או שהם מתכחשים לזה) וכן יש שם אנטישמיות שורשית קלאסית.

היהודים כחלק אינטגלי מהאוכלוסיה בשנת פרה-1939 הניעו שם את הכלכלה, למרות אחוזם המועט יחסית באוכלוסיה (10 אחוז לערך), טקסטיל מסחר וכו'.

עכשיו אני מניח שזה דיי חסר להם ורוצים להראות טוב בעיני העולם (מוזיאון חדש וכו')

את צודקת, כי לא היו חסרים יהודים ששמחו ועזרו באופן פעיל בהרג יהודים. (אך גם מספר חסידי אומות העולם באחוזים הכי גבוה בפולין).

אבל בכל כל האמת את טועה בהנחת יסוד אחת, לפולין בשנות ה20 היה הרבה יותר כח מאשר לגרמניה בתקופה המקבילה - וכך מהקנאה הגרמנית והערגה לממלכה הפרוסית (היטלר עצמו היה מעריץ של הפרוסים ועד מלחמת העולם הI היה לו שפם פרוסי גדול) קמה השנאה לעם הסלאבי הזה.

בכל מקרה, פולין תחת פילסוצקי היה חסרת אנטישמיות ובעלת כח ושטחים רבים - לכן יש אנשים שנולדו בפולין למשל של התקופה ההיא - והיו זה אוקראינה ובלרוס.

לא סתם וצרולב וברסלאו אלו שתי שמות שונים לאותה עיר שכיום בפולין, העיר הזאת עברה לא מעט ידיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה מדינה חסרת אנטישמיות. היכן שיש יהודים ויודעים מה הם, יש אנטישמיות. יימצא השונא. להזכירך, אלו היו חברים לדורות אשר הפנו גבם לשכניהם וחבריהם היהודים עם כניסת הנאצים לשלטון.

פרוסיה בכלל היתה חלק מגרמניה שסופחה אחר מלה"ע ה-2 לפולין, ועד היום לאומנים גרמנים רוצים להחזיר להחזיר את דנציג, ברסלב ושטטל למולדת. פרוסיה לא היתה "פולנית נטו". זה שפולין הרחיבה את שטחה, בעקבות הסיפוח של ורסאי, זה לא הפך אותה לחזקה יותר. עובדה שגרמניה התחזקה ונכנסה בכולם ואחרי מפלתה, היא התחזקה כמעט בכוחות עצמה ועכשיו אחרי למעלה מ-60 שנה היא מעצמת על כלכלית, צבאית וסוציאלית, בעוד שפולין זה עדיין כפר שמשתרע על 120,728 קמ"ר שרק מאשים את כולם בבעיות שלו. שיודו בחולשות, בטעויות וב"פאקים" שלהם וילמדו משכניהם קידמה במקום ללכת עם התחת קדימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועדיין, אין לגרמניה זכות לבקש יותר כח באיחוד, אלא אם רוצים לקרוא לאירופה "גרמניה הגדולה".

גרמניה כנראה עדיין לא התנתקה משכרון הכח.

גרמניה וצרפת הקימו את האיחוד, האיחוד מאוחר יותר הקיף את מערב אירופה ולאט לאט מדינות המזרח ה"משחררות" הורשו להצטרף אליו.

אם האיחוד הוא איחוד אמיתי, לנשל מדינות כאלה מהשפעה על החלטות האיחוד יוביל לדיקטטוריה גרמנית-צרפתית, גרמניה בעיקר.

"אם לא השגנו בכח, נשיג בדיפלומטיה", זה קו המחשבה שלי על גרמניה כיום, והמבין יבין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיקטטורה? בסדר. אבל אם אתה חושב שמתן כוח למדינות נכשלות אשר לא הצליחו להוציא את עצמן מן הבוץ מזה מאות שנים ישנה משהו לטובה, אז אני חולקת על דעתך. כן, גרמניה וצרפת הקימו את האיחוד האירופי ובוא נודה בזה, מדינות שהצתרפו אליו רק הרוויחו ושגשגו (פרט לעובדה שהם קיבלו מאסה של מהגרים מוסלמים שלא היו נמצאים שם קודם לכן). אם הם רוצים להיות ב-big boys club אז כדאי להם להקשיב לחוקים. ואם פולין רוצה להיות סופר-קאטולית, הולכת עם הראש בקיר, לא נותנת לעשות הפלות אבל כן לזיין חיות משק - אז שתעשה את זה מחוץ לאיחוד. באיחוד יש כללים שמדינות מתקדמות קבעו וטוב שכך. מי שמתנגד לכללים הללו, מקומו לא באיחוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על איזה מאות שנים את מדברת? בתקופת הקומוזינם זה לא שהיו למדינות האלה כל כך הרבה ברירות

ספרד, היא אחת המדינות היותר קטוליות שאני מכיר, למה לה מותר ולפולין אסור? מה עם גרמניה? פעם אחרונה שבדקתי היא היתה קטולית גם היא...

איפה החוק הזה של פולין שמתיר זיונים של פרות משק?

גם בארה"ב אסור לעשות הפלות אגב, ואולי זה לא כל כך רע, אמנם חוסר היכולת הוא זוועתי אבל אם מתירים לכל אחת לעשות הפלה - זה יצור כאוס.

צריך להגביר מודעות בכל מיני מונעי הריון ואמצעי הגנה מאשר לעודד הפלות, שגורמות נזק עצום.

אני לא אוהב להיות הפטרון של פולין כי אני לא ממש אוהב את הבית קברות הזה בלשון המעטה... אבל זה מה שיצא.

והיית בפולין מתי שהוא שאת אומרת שהיא כמו כפר גדול? היא יותר מפותחת מישראל בהרבה מאוד תחומים ותשתיות, ישראלים משקיעים שם (וברומניה) הון תועפות ומפתחים (לא לבד, כן?) את המדינות האלה באופן שישראל יכולה רק לקנא.

הקטע הוא שהם מקשיבים לחוקים, רק מה, גרמניה עכשיו רוצה לשנות אותם כך שיהיה לה יותר כח. גרמניה היא המדינה הכי גדולה באירופה (אם שמים את רוסיה בצד, מה עוד שהיא לא ממש קשורה), וחלוקת כח לפי מספר התושבים זה פשוט לא נכון לעשות. אם הם רוצים שהאיחוד יעבוד (וזה חשוב, גם לישראל השוק האירופאי המאוחד זה השוק הכי חשוב של ישראל) זה חייב להיות איחוד בן שווים, אחרת מישהו תמיד ירגיש שדופקים אותו והאיחוד יצלול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואתה היית בפולין?

למה נראה לך שישראלים משקיעים בפולין? מאותה סיבה שמשקיעים ישראלים מעדיפים להשקיע בכל מדינה מאשר במדינה שלהם. מחיר ההשקעה שם נמוך לעומת הרווח שנקצר. מאותה הסיבה שבעלי מפעלים אשר יש בבעלותם מפעלים בארץ ובאירופה, בוחרים לזהם כאוות נפשם בארץ ולשים פילטרים צרפתיים באירופה - כי שם הם יקבלו על הראש, פה הם יקבלו רק כמה צקצוקי לשון מפי כמה עיתונאים אעלק סביבתיים.

לא בכל ארה"ב ההפלות אסורות, אלא במספר מדינות שמרניות. גרמניה אינה קטולית, יש להם הפרדה מוחלטת בין דת ומדינה. מחוז בוואריה נחשב קטולי בגלל אחוז הקטולים שחיים שם והופכים אותו לשמרני ביותר, אבל בניגוד לקטוליות הפולנית, הם אינם כופים את המוסר (הכפול) שלהם על האוכלוסיה ובסה"כ, בוואריה היא המחוז השקט והמשגשג ביותר בגרמניה. במילים אחרות, פעם אחרונה שבדקת, בדקת לא נכון. בגרמניה יש שוויון פרוטסטנטי וקטולי רומאי העומד על 34%. רובם, למרות שהוטבלו כך או כך, אינם שומרים אלא חילונים, בעוד שקרוב ל-28% מגדירים את עצמם כאתאיסטים/מחוסרי דת.

פולין, צורת החשיבה שלהם, עדיין כפרית, ואם הם רוצים להתפתח ולצאת מהכפר שלהם אז כדאי להם מאד לשחק לפי החוקים של המדינות החזקות, לפחות עד שהם יעברו אבולוציה חברתית, תעשייתית ופוליטית, אז יוכלו לקבוע חוקים משלהם (האמת, אני לא בטוחה אם אני רוצה לראות את היום בו פולין תכתיב חוקים). בינתיים זה הם ושאר מדינות הגוש הקומוניסטי לשעבר אשר מזילים ריר על דגל האיחוד האירופי, לא צרפת וגרמניה על דגל פולין. ובינתיים, אלו הם המוחות והצעירים והנשים של פולין, אשר בורחים מערבה, לגרמניה, לצרפת ולאנגליה, ולא להיפך. ממש כמו המוסלמים אשר לא טוב להם "בבית", אז במקום לתקן את המדינות שלהם, הם עוברים מערבה. ואני לא אתחיל לפרט כאן על האחוזים אשר מהווים הפולנים בסטטיסטיקת הפשיעה בתוך גרמניה עצמה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א) כן הייתי בפולין.

ב) שכן שלי נוסע פעמיים בשנה, דובר פולנית ובעל אזרחות פולנית.

היתה תקופה שרציתי דרכון פולני בשביל "לדפוק שם את המערכת" אבל בכל מקרה חסמו את שם כמעט כל הישראלים.

ומשקיעים מעדיפים להשקיע שם במיוחד כי השוחד שם הוא דבר שבשגרה בשביל לזרז עניינים, פה עד כמה שזה נשמע מוזר, יותר קשה לשחד אנשים והדברים זזים לאט בכל מקרה. וכן יש גם את הקטע של הרווח.

יש לך משהו מאוד אנטי-פולני בצורת החשיבה שלך (וזה לא שאני סופר אוקייבקטיבי, אני לא סובל את גרמניה ופולין במידה דיי שווה), אבל פולין עשתה ב16 שנה מהפך לא יאומן. פולין הפכה להיות אחת המדינות המפותחות וזה כולל דיי את הכל, ממערך קומוניסטי מסואב לקפיטליזם גרידא.

לפולין היום אין צורת חשיבה כפרית, לפחות לא בערים ולא בממשלה, כן, הם רוצים לשמור על הזהות הפולנית-קטולית שלהם, זכותם, זה חלק מההגדרה שלהם ואין לשום מדינה זכות לבטל את ההגדרה העצמית הזאת. אבולוציה חברתית? מה זאת ההתנשאות הזאת? מי את או כל אדם אחר שיקבע שהם נחותים, למה כי חיים אחרת ממה שהם הסטנדרטים המקובלים איפה שאת או אני רגילים? אותו דבר עם התרבות הערבית, אני לא רואה שום דבר רע בזה (ערבית, לא איסלאמית).

תעשיה... יש להם תעשיה, מה לעשות...

מה רע במערכת המשטר שם? מה מפריע לך? אז בסדר יש תאומים אחד נשיא והשני ראש ממשלה, כל עוד המערכת מתפקדת כמו שצריך אני לא מבין למה צריך לשנות שיטה שלטונית.

אני לא ממש רוצה שפולין יקבעו חוקים משלהם באיחוד, אבל אני גם לא רוצה שיקבעו בשבילהם, כי ברגע שרק גרמניה תקבע האיחוד לא שווה כלום ואפשר לקרוא לזה גרמניה הגדולה, מצב שאף אחד לא רוצה אותו חוץ מגרמניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה כל העניין. שכדי להיות חלק ממשהו גדול ממך, אתה צרייך אולי לוותר על חלק מעצמך. אם הם רוצים חלק באיחוד, שישחקו לפי הכללים שלו, יפרידו דת ממדינה. ובאמת, כל הנושא של שלטון משפחתי לא נראה לי בכלל ואני בטוחה שאינני היחידה שחושבת כך. אם הם רוצים לשמור על הסטנדרטים הכפולים האעלק קטוליים שלהם, שישמרו עליהם מחוץ לאיחוד. כל הפואנטה באיחוד היא ליצור איחוד של מספר מדינות מערביות סקולאריות. וכן. עם 98% קטולויות, זה לא מפריע להם להיות משוחדים עוד יותר מהשרים והפקידים שלנו, ושקרנים ובוגדנים כמו שהם מציגים את יהודה בן קריות, ואת כל היהודים בעצם. כאן הנחיתות שלהם באמת.

אפרופו הדרכון הפולני שלך - למה נראה לך שהם חסמו שם את כל הישראלים? כי הם רוצים רק את אלו שיש להם כסף, שישקיעו שם. לא את הישראלים אשר עלולים חלילה להוות תחרות לפולני הכפרי הממוצע במשק. וכן, אני בטוחה שיש תבלין אנטישמי, ולא רק לאומני, לתבשיל הזה שנקרא "מדיניות ההגירה של פולין".

בוא נודה בזה, פולין באמת נחותה יותר ולו בגלל שאין להם את אותם הדברים שהניעו את שאר מדינות אירופה המשגשגות. בייצים. לפולין יש שטח מאד גדול ונוח לגידולים חקלאים שבקושי אחוז ממנו מנוצל. יש להם הרבה אוצרות טבע ולא חסר כוח אדם. אבל הם בוחרים לברוח למדינות מערביות, ללמוד ולהשתקע שם, במקרה הטוב, ולעסוק שם בפשעים במקרה הגרוע.

יש להם צמיחה שנתית כפולה מזו של הגרמנים ולו בגלל שאין להם ממש תחרות כלכלית עם פועלים זרים (שזה הדבר הלגיטימי היחד שעליהם למחות עליו - כדי שחזקות האיחוד לא יאנסו אותם לקבל מיליוני מהגרים מוסלמים), משאבי טבע וסופסוף - גם משקיעים שמשקיעים שם. אבל בגלל מדיניות השוחד הרווחת (ומעניין כמה ממנו לקחו התאומים, הנשיא ורה"מ), הכסף הזה כנראה לא יטפטף לעבר השכבות החלשות (14% מאזרחי פולין חיים מתחת לקו העוני). יקרה שם מצב שקרה במרבית המדינות ה"קפיטליסטיות גרידא" אשר נהיו כאלו בין יום. השתלטות של מיעוטים על משאבים רבים, אשר מפריע מן הכלל להינות מהם. אני מעדיפה מדיניות סוציאל-דמוקרטית כמו בסקנדינביה, שם מעמד הביניים גדול וחזק, איכות החיים הגבוהה בעולם וצמיחה יציבה.

יש לך משהו מאוד אנטי-פולני בצורת החשיבה שלך

אני רוסיה, זה טבעי. הם ניסו לפלוש למוסקווה עם דיי עלוב ובסוף הלכו לאיבוד ביער וגוועו למוות. מגיע להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פולין היא אולי לא טהורה כ"כ, אבל גרמניה וצרפת? את באמת משווה את פולין לגרמניה וצרפת? :nixweiss:

בואי נראה:

פולין - מוצפת בשחיתות

צרפת - מלאה במהגרים, צבועה לחלוטין וגזענית

גרמניה - רוצחת המונים, הנאציזם הגרמני עדיין קיים, צבועה לא פחות מצרפת

אבל אולי אני טועה ואת צודקת, אולי באמת עדיף להיות רוצחי המונים, צבועים וגזענים מאשר להיות מושחתים :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...