אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אני לא מבין למה עדיין מונהג המנהג המגוחך הזה. חסכון בחשמל הוא לא חוסך (ברוב המקומות).... אם בחקלאים מדובר - אז שחקלאים ישנו את השעון המעורר שלהם לשעה קודם/אחרי. למה לא מבטלים את זה ? מי צריך את זה בכלל ? למה לא להישאר על שעון קיץ (ואז הזריחה בחורף תגיע באיחור קל) או אפילו באמצע בין שעון קיץ לחורף (חצי שעה) ? מה אנחנו צריכים את זה בכלל ?
-
- 15 תגובות
- 5k צפיות
-
-
[h=1]זוג ישראלי שנטש את כלבתו ישלם על כך[/h]אולי לאט לאט גם אזרחי ישראל ילמדו שחיה אינה עצם דומם שניתן לזרקו בתום השימוש. לקחת חיה זה אומר לדאוג ולטפל בה (כמו שצריך) לאורך כל חיה. מי שאינו מוכן למחיובות הזו, שפשוט לא יקח. אולי הצעד הבא יהיה לעודד את רוב בעלי חיות מחמד לעקרם ולסרסם - בעיקר לסרסם היות ומדובר על ניתוח פשוט וזול משמעותית. זאת כדי למנוע את כל אותם גורים לא רצויים שאחר נמצאים בעמותות או מומתים בצב"ח ודומותיה.
-
- 28 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
השחקן לאונרד נימוי (מי ששיחק את 'ספוק' בסדרה המקורית), נפטר היום, בגיל 83. לפני שנה אישר השחקן בטוויטר שהוא סובל ממחלת ריאות חסימתית כרונית (Chronic obstructive pulmonary disease) שכנראה נגרמה עקב שנות עישון רבות בעברו. לפני כשבוע אושפז נימוי עקב תלונות על כאבים בחזה והיום הוכרז בבית החולים UCLA (שבו אושפז) על פטירתו.
-
- 6 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
בשבוע שעבר קראתי בעיתון שיש כוונה לבנות גשר חדש בכניסה לירושליים. הועלתה הצעה באחד הוועדות בעיר לקרוא את שם הגשר בשם אריק שרון. הצעה זו הרגיזה אותי מאוד מפני שאדם זה אינו ראוי להנצחה בגלל מעשה העקירה והגירוש של תושבים היהודים מרצועת עזה וצפון השומרון. דבר זה נעשה בניגוד מוחלט למצע מפלגתו גם נגד רוב חברי מפלגתו גם נגד הבטחותיו הוא בעצמו שאמר " דין נצרים כדין ת"א".בנוסף לכך הוא ביצע מעשה זה נגד כל היגיון בריא וללא כל תכלית הגיונית.הוא ביצע עוול זה בנחישות אך ללא כל רגישות כלפי אזרחיו שלו וכלפי אחיו.כתוצאה מכך הוא הפך את אחיו לפליטים בארצם ללא בית קבוע וראוי וללא תעסוקה הולמת וללא חינוך מסודר לילדים.בכך הוא אימלל אלפי משפחות ללא כל הצדקה. בנוסף לכך אנו בתור עם אנו רואים את …
-
- 69 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3562600,00.html משהו ניהיה לא בסדר במדינה הזאת... יוצאים פה כמה חוקים לאחרונה שהם לטובת האזרח/מדינה... נראה לי השרים חטפו חום. אני רק לא הבנתי משהו... לקוחות שכבר מחוברים לדור השלישי ומשלמים על חבילות גלישה, יכולים לבטל?
-
- 34 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
או, לפחות, אם החברה האחרת היא חברה עשירה ובעלת משאבים, שתתבע לך את הצורה על שהעזת להשתמש בשמך הפרטי מלידה כשם לעסק שפתחת, שעוסק בתחום קרוב לזה של החברה העשירה. http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4576373,00.html אה, וכמובן שבית הדין לא רק יכריח אותך לשנות את השם, שאולי נתת בלי להיות מודע בכלל לקיומה של החברה האחרת, אלא גם יכריח אותך לשלם 50,000 שקל פיצויים על "שימוש במוניטין". יש גבול לציניות?
-
- 25 תגובות
- 4.9k צפיות
- 1 follower
-
-
מה המשפט הנכון/מקורי/מדויק: 1) איש באמונתו יחיה 2) צדיק באמונתו יחיה רבותיי אני מבקש לתת תגובות רלוונטיות בלבד מבלי להביע את ה'דעה' שלכם על החילונים/חרדים וכולי וכולי, פשוט תגידו: 1 או 2, ולמה? תודה!
-
- 67 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
-
כמעט מדי יום אנחנו שומעים על תקריות בין חיילי צה"ל לחמושים פלסטינים בגבול עם רצועת עזה, אך עד כמה ההתכתשות הזו קרובה באמת? צילומים ליליים נדירים של מזל"ט צה"לי מראים קרב פנים אל פנים של ממש. בתמונות נראים שני מחבלים מסתתרים בין השיחים, ואחד מהם פותח באש על חיילי גולני שסיירו במקום. שני קצינים שהסתערו עליו הצליחו להרוג אותו, אבל אז זרק המחבל השני רימון שהתפוצץ, אך לא פגע באיש, ולאחר מכן רימון נוסף. אז הסתער אחד הקצינים על המחבל, הרים אותו בשתי ידיו והשתמש בו כמגן אנושי מול הרימון - מהלך שהציל את חייו ואת חיי חייליו וגרם למותו של המחבל. הודיאו : http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=522543&sid=126 טוב לפי דעתי כל הכבוד לקצין, כי המחבל הזה היה מת לא משנה מה אבל הוא…
-
- 15 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3320435,00.html "אנחנו יודעים שישראל השתמשה בפצצות חודרות בונקרים בשכונות חיזבאללה בביירות, אנחנו יודעים שב-72 השעות האחרונות של המלחמה הם פיזרו פצצות מצרר רבות בדרום לבנון, אשר עדיין גורמות להרג אזרחים מדי שבוע. ואנחנו יודעים עכשיו כי הצבא הישראלי גם השתמש בנשק זרחני - המוגבל בשימוש על פי הפרוטוקולים של אמנת ז'נבה", נכתב במאמר. מצה"ל נמסר כי לא נעשה כל שימוש בנשק אשר אינו מותר על פי האמנה הבינלאומית.
-
- 62 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
http://www.mako.co.il/news-military/politics/Article-a23bbfc34c9c121004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604 אני אחסוך לכם. תקראו את שתי השורות האחרונות בכתבה. עכשו הבנתם למה ישראל ביתינו התנגדה? העיקר שבכותרת מנסים לבזות את ליברמן... חלאות!
-
- 64 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
-
מצאתי את זה באתר של ארגון המורים מאת: ד''ר רמי אמיתי - מנהל בית חינוך תיכון ע''ש גלילי בכפר-סבא וס/יו''ר הנהלת התאגדות המנהלים והוא חושב דיי כמוני מקווה שיעשו משהוא :-[ מדינת ישראל היא בין המעטות בעולם המערבי שבה מנו?וטים כ- 95% מהתלמידים לחינוך העיוני, ואף שניתן לברך על צעד אמיץ זה, אסור לעצום עיניים ולהתעלם מתוצאותיו: במצב הקיים לא ייתכן לטעון בלהט כאילו כל תלמיד יכול להשיג תעודת בגרות מלאה, אסור להעריך מוסד חינוכי אך ורק לפי מספר הזכאים בו לתעודת הבגרות, וחמור לא פחות, אסור לפגוע בתשתיות החינוך המקצועי רק בגלל טיעוני סרק פוליטיים, כאילו "כל אחד יכול"! טענה זו אינה אמיתית, היא יוצרת אשליה, גורמת אכזבות מיותרות, ובסופו של ההליך החינוכי משפיעה לרעה גם על התלמידים הטובים…
-
- 49 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
אז ככה... אני רואה שאם אני לא מעדכן שיש טופ גיר, אף אחד לא מודע לזה... :lol: מבלי להרוס יותר מידי, היה פרק ראשון סולידי, בלי יותר מידי "רעש וצלצולים" אבל עדיין אחלה פרק טעימה קטנה מהפרק: משמאל לימין: נובל M600, למבורגיני אוונטדור ומקלרן MP4-12C כרגיל בטופ גיר, העונה תכלול 7 פרקים.
-
- 19 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
התובע הכללי של אוקראינה, סבייטוצלאב פישקון (Svyatoslav Piskun), הודה ביום ו' בקייב כי גורמים בצבא האוקראיני מכרו לאיראן 12 טילי שיוט גרעיניים (ללא ראש החץ שלהם) מדגם Kh-55, המותאמים לשאת ראש חץ גרעיני בעוצמה של 200 קילוטון. מדובר בטילים מאוד מדוייקים שמוגדרים כטילים אסטרטגיים המופעלים בדר"כ נגד מטרות נייחות, כמו הכור הגרעיני בדימונה, או מרכזי ערים. רק לעוד שתי מדינות בעולם יש טיל מסוג זה, ארה"ב ורוסיה (6 טילים נוספים נמכרו לסין). בנוסף לטילים, איראן קיבלה מאותם גורמים חומרים ראדיואקטיביים שניתן להרכיב מהם פצצות מלוכלכות. האיראנים יכולים לשגר את הטילים האלה לכל נקודה במדינת ישראל (המרחק מאיראן לישראל הוא רק 1,500 ק"מ) מעל גבי משאיות וספינות. בנוסף לכך, הטילים מכסים את כל…
-
- 56 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
באמת שלפעמים אין מילים. גם יחימוביץ', גם גלאון, גם לבני. בסדר, אני מבין את זה שלעשות משאל עם רק בנושא ספציפי נראה מוזר. אני מבין שצריך לוודא שהשאלות במשאל מנוסחות בצורה רצינית וברורה. אבל אלה טיעונים שהן לא חושבות עליהן אפילו. מבחינתן, העם בוחר כל 4 שנים ותפקידו תם ונשלם והכנסת והממשלה אמורים לשלוט ללא עוררין. עצוב. עצוב מאוד.
-
- 32 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
-
בעקבות רצח הנער בן ה- 16 לפני שבועיים. אולי הגיע הזמן לתת ענישה גם להורים שמזניחים את ילדיהם בתקופת העשרה שלהם. גם אם הסיבות מוצדקות, התוצאות ממש לא: http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2764598
-
- 19 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
אני משועשע קשות, הפורץ בחר את היום הלא נכון ואת הבית הלא נכון. במקום למצוא איזו זקנה נחמדת עם שיניים תותבות, מצא איש עצבני עם חרב חדה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3777252,00.html מתי בישראל ?
-
- 73 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
טוב, כמובן שלא במילים האלה, אבל פשוט תקראו כאן: http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_opinion.php?id=6158 ואת התגובה של לאטמה, שכרגיל קולעת די טוב: http://www.latma.co.il/blog.aspx?bloggerId=6&PostId=5245 למי שאין כוח לקרוא, אסביר בקצרה את המשל של סובול: אפילו שהמוח מהווה פחות מ2% מהגוף, הוא עדיין אמור להנהיג אותו. רק הוא יודע מה טוב, ויהא זה חסר אחריות לתת לגוף להחליט בעצמו... הרי כל שאר הגוף זה פשוט "בשר". קראתי, ופשוט לא האמנתי. לא שהיה לי לרגע ספק שכל אותם אבירי השמאל הקיצוני שחורטים על דגלם את ערכי החופש והדמוקרטיה היו שמחים לבטל הן את הדמוקרטיה והן את חופש הביטוי (נגדם) אם הם היו אלה שבשלטון, אך העובדה שהם אוזרים עוז לאמר זאת כמעט בגלוי הצליחה לזעזע אותי.
-
- 44 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3533994,00.html ציטוט מהכתבה: "רב-סרן ח' לכד ב-2006 מסתנן מגאנה בגבול ישראל-מצרים. הוא חשש מחדירת מחבלים ובמהלך החקירה סטר פעמיים למסתנן, חבט בו באגרופו וכיוון לעברו את נשקו. למרות שמדובר בקצין שנפצע קשה בעזה וזכה לאות מצטיין הרמטכ"ל החליטו השופטים כי עליו לפצות את המסתנן ב-1,500 שקלים. בנוסף, העלאתו בדרגה תעוכב " בנוסף הולכת להיות מוגשת כנגד הקצין גם תביעה אזרחית בנושא.
-
- 74 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
היום המפלגות ה"ליכוד" ו"ישראל ביתנו התאחדו למפלגה ששמה "הליכוד ביתנו". האם שיניתם את דעתכם בנוגע להצבעה?
-
- 34 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
זה התחיל עם אריק המשיך לספי ואמש התבשרתי באיחור שגם אסתר שטרייט וורצל במניין. התמו אבדות התרבות לחודש זה? מקווה.
-
- 12 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-


