בן 17 התמוטט ונפטר באימון כושר קרבי - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בן 17 התמוטט ונפטר באימון כושר קרבי


SpiritKnight

Recommended Posts

נער בן 17 התמוטט הערב (יום ה') במהלך אימון קרבי בראש העין, ולאחר שפונה במצב אנוש לבית החולים שניידר בפתח תקווה, נקבע מותו.

הנער הגיע יחד עם כעשרה נערים נוספים לאימון לקראת גיוסם לצבא. האימון החל בגן ציבורי ברחוב משה דיין בראש העין, בהדרכתו של מאמן . מעדויות הנוכחים במקום עולה, כי כבר בתחילת האימון, כשהחלו הנערים לרוץ, התמוטט לפתע הנער על הארץ.

צוותים של מד"א ירקון הוזעקו למקום והחלו בביצוע פעולות החייאה. פרמדיק מד"א, אילן בנצקי, סיפר כי "הנער היה ללא נשימה, ללא הכרה וללא דופק. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות, שכללו בין היתר מכות חשמל. פעולות ההחייאה נמשכו 25 דקות וגם במהלך הנסיעה לבית החולים המשכנו בהן". הנער הועבר לבית החולים כשהוא מונשם ומורדם. בהמשך נמסר כי כוחותיו לא עמדו לו והוא הלך לעולמו.

חבריו של הנער סיפרו כי לא מדובר באימון הראשון שהוא שותף בו. חבריו לקבוצת המתאמנים נכחו בנסיונות ההחייאה, כשהם נסערים ומתקשים לעכל את המתרחש. הם סיפרו כי באימונים הקודמים לא התגלתה אצלו שום בעיה, וגם היום לא התלונן הנער על בעיה כלשהי שהיתה עלולה להעיד כי הוא אינו בקו הבריאות.

פשוט עצוב :\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני נמצא באחרי, שזה לא רק אימון לכושר קרבי אבל עדין בכל אימון יש לנו לפחות 3 מדריכים, 1 מקדימה, 1מאחורה ו1 באמצע, לפני שדבר כזה קורה רואים סמנים של שיעול וכו' ועובדה שבאתי לאימון אחד קצת חולה והמאמן אמר לי תתאמן אבל אל תתן הכל.

בכל מיקרה כל אימון צריך להתחיל בשאלה מישהו חולה ? הלכת היום טוב ? ודברים כאלו שרק לפי זה נותנים להתאמן, עובדה שאחד התעלף אצלנו כי האדיוט לא אכל כל היום ואיחר לאימון ולכן המאמנים לא ידעו אבל הוא חזר הביתה בשלום.

בקיצור יש פה גם אשמה על החניך על כך שאולי לא אמר למאמנים שלו על זה שהוא לא מרגיש טוב וכו'...כי דברים כאלו לא קורים בבום, יש תסמינים לפני זה.

ועצוב, יהי זכרו ברוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט יותר מידי סיפורים כאלו.

כואב הלב... הלך עוד פרח... כואב...

מעניין אותי אם אותו מאמן דאג למסמכים רפואיים אשר מאשרים פעילות גופנית כזו או אחרת..

כעיקרון באימון השני כבר, החניך צריך להביא אישור רפואי מרופא המשפחה שלו שהוא תקין להשתתף בפעילות הפיזית באחרי ושאין לו בעיות רפואיות שמקשות עליו.

ובדרך כלל המאמן עושה קצת בעיות אם ת'לא מבין ת'אישור הזה מקסימום אחרי האימון 3 - 4.

ככה זה לפחות אצלנו יש מצב בקבוצות אחרות זה אחרת.

וצודק בקשר לזה שיותר מידי סיפורים כאלו =\ אנשים תתחילו להצהיר על דברים לא משנה אם זה משהו קטן תצהירו כי זה רק יעזור לכם מאשר יפגע בכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיקת א.ק.ג. אחרי צו ראשון יכלה אולי לגלות בעיה שהיתה מונעת ממנו ללכת לאימון .

דבר נוסף הוא שמאמן חייב לדעת לבצע פעולת החייאה, ע"ר וכו'. לא ייתכן שעד צוות מד"א מגיע בנאדם ישכב ללא הכרה וללא דופק 4 עד 12 דקות. אחרי 4 דקות המוח, ללא חמצן, מתחיל לקבל נזק בלתי הפיך. מעניין אם משרד החינוך, עם כל התכניות המפגרות שלו, חשב אי פעם על העברת קורסי עזרה ראשונה לכיתות י'. זה מציל חיים.

יהי זכרו ברוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא חשב על זה. אני עשיתי את הקורס ויומים אחרי זה לא זכרתי דבר. הקורס היה קצר לא ממצה והמדריך שנא אותי רצח!

מחזק. עוברים את זה בכיתה י' במשך יומיים, שבהם נציגי מד"א מעבירים את זה בכיתות. הקורס בעיקר הדגמתי\התנדבותי ולא בודק את יכולותיהם של כל התלמידים. רק של מי שרוצה. בסופו של דבר כולם עוברים מבחן תאורטי ומוסמכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה קורס קרבי, אף אחד לא מכריח אף אחד לעשות כלום.

לפי מה שכולכם מספרים פה, קורסי הע"ר בבי"ס שווים לתחת. קורסים כאלו הם בחינם מטעם מד"א אז תעברו אותם במקום אחר אם בא לכם. אני עשיתי 3 כאלו (1 בצבא, 1 במד"י, 1 בבי"ס לברמנים) ואני זוכרת הכל מצויין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...