עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by מוחמד היהודי,

    תראו מה זה הייתי בחו"ל באוקראינה נכנסתי שם דרך אינטרנט קפה ענק של איזה מאה מחשבים עכשיו השארתי בטעות את המסן דלוק או משהו כזה מישהו נכנס אליי מחק לי כמעט את כולם ושימו לב מה הוא רשם רק שמתי לב לזה היום!! מי שלא מבין הוא רשם יהודים(במילת גנאי) לכן אליכם מכאן! ואני עוד מעט טס ללמוד שם [attachment deleted by admin]

    • 55 תגובות
    • 5k צפיות
  2. Started by klayton,

    http://www.youtube.com/watch?v=yg46DWI_fCE

    • 13 תגובות
    • 5k צפיות
  3. Started by WhiteHaze,

    גראנדמאסטר סופר מישהו מכיר את זה יותר מקרוב? האם זה באמת אוטנטי?..

    • 22 תגובות
    • 5k צפיות
  4. ולא ב"שיעור הסטוריה" מאוזן ונייטרלי (לפי ההבנה שלהם לניטרליות, כמובן). לא משנה שלפלסטינאים מותר להציג רק את הצד שלהם בלבד בסיפור, ושגם אין להם בעיה מיוחדת עם סילוף העובדות - הצד הישראלי חייב להיות צח כשלג ולהגיד רק את ה"אמת הנייטרלית" שנוח לאירופה (שלא לדבר על אוייבינו) לשמוע. אסור לקיים הסברה מנקודת מבט ישראלית. תחשבו על עורך דין שאסור לו להצדיק את מרשו (בעוד שלתובע מן הסתם מותר להאשימו!). http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3852442,00.html כמעט כל מה שאכתוב בנוסף יהיה מיותר בשלב הזה, אני לא יודע מה אפשר להוסיף כאן... בעצם, יש: הכתבה מוכיחה ואף טוענת בעצמה בפה מלא שהסברה שאשכרה עומדת על זכותה של ישראל לעשות את מה שצריך בלי להתנצל כל רגע ובלי להרכין ראש היא הסברה ימני…

    • 33 תגובות
    • 5k צפיות
  5. מה יהיה איתם? רשמתי תגובה בסרטון, "ככל הכבוד לתנועה שלנו. בקשר לשמאלנים.. אין להם ידע בגאוגרפיה, ואין להם היגיון לראות שהמדינה מוקפת באויבים.. חיים בסרט.." הנה הקבוצה שלנו בפייסבוק. http://www.facebook.com/#!/pages/lwhmy-zywn/143044249055298 הצטרפו בבקשה! הנה עוד אתר שפוי.. http://www.latma.co.il/

    • 29 תגובות
    • 5k צפיות
  6. לאחר צפייה בחדשות ראיתי שאכן התקבלה החלטה באו"ם על נתינת סנקציות על צפון קוריאה, בתגובה זו אמרה צפון קוריאה אם יינתן סנקציות היא תכריז מלחמה על ארה"ב, מה לדעתכם יקרה האם היא תכריז מלחמה או לא?

    • 48 תגובות
    • 5k צפיות
  7. Started by Yehudaa,

    קרדיט ל HT http://www.hometheater.co.il/vt90354.%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%96-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-639

    • 74 תגובות
    • 5k צפיות
  8. קבלו טרילר טוב ברור שאחרי הרבה זמן היו צריכים להחליף את השחקנים מהסדרה המקורית בשחקנים צעירים יותר ואם אני לא טועה לפחות אחד מהסדרה המקורית מת מזמן אבל סך הכל בהתחשב שהיו צריכים לעשות "השתלת לב " כדי לעשות סרט בזיכיון הזה הטרילר ניראה לי טוב ושומר על הרוח של הסדרה (לטעמי השחקנים בסדרה המקורים היו הלב של הסדרה ) אני באמת מקווה שהטרילר ישקף את איכות הסרט

    • 25 תגובות
    • 5k צפיות
  9. Started by xzibit,

    אלוהים כבר מכבי מובילה ב 2 שערים, אתם מדברים עם אוהב צהוב אבל מכבי חיפה כל הכבוד ;D

    • 44 תגובות
    • 5k צפיות
  10. נפתח לא מזמן דיון לגבי חברי הכנסת הערביים והאי-פסילה שלהם מהכנסת, הדיון פה ספציפית מתקשר לכתבה הזו: http://www.mako.co.il/news/channel2/Weekend-Newscast/Articles/itemId=efca49960f90f110VgnVCM100000290c10acRCRD תגידו לי, איך לעזאזל הוא מעז להתבטא ככה? הם חושבים שהם בעלי הבית כאן, שונאים את רוב האנשים שהם לא פלסטינאים וכששואלים אותם למה הם לא רוצים לגור במדינה פלסטינית אין להם תשובה? נו באמת, פשוט ביזיון.

  11. Started by בויקה,

    אני לא מבין את זה זה רשום איפה שהיא הזכות הזאת? נערים היום פשוט מקבלים תנאים מיוחדים שלא מובנים לי הקלות שמתייחסים לכל עבריין צעיר היא פשוט בלתי נסבלת וגוררת אחריה עוד אלימות/עבירות אני מכיר הרבה אנשים שעברו על החוק, בעיקר גניבות ודקירות ופשוט לא קיבלו שום עונש על זה (לא עונש מאסר בכל אופן). וכל מה שידעו לי שעשו הם נתפסו עליו. כל אחד במערכת מרחם ועד שזה מגיע לשופט (שגם הוא מרחם בסוף) יוצא שהבן אדם הספיק לעושת הרבה עבירות. שמעתם פעם על בן נוער שעבר עבירה (ראשונה) ונכנס לכלא/מקום סגור אחר שמתאים? או קיבל עונש מרתיע כלשהוא?

    • 42 תגובות
    • 5k צפיות
  12. Started by Track,

    התחלתי להתעניין והגעתי לקרוא כל מיני מאמרים בנושא. מסתבר שבEU רואים בישראל מדינה אירופאית עם הכנסה זהה. זאת ועוד כי העובדה שישראל לא באמת באירופה לא משנה כיוון שקפריסין בכלל נכללת באסיה כמונו, אבל היא כן חברה בEU. ואז אני נזכר בת'רד שפתחתי אודות הסיבה שישראלים לא מקבלים ויזה לארצות הברית אוטומטית כמו שאר הEU, ואני מתחיל לחשוב.. נדמה לי, שהסיבה שישראל לא נכללת אפילו ברשימת המדינות המחכות להיכלל בEU, היא דומה לנ"ל. לפי דעתי, הסיבה היא שמשום מה המנהיגים שלנו לא רוצים בכך. או שלא רוצים בכך מספיק ולכן לא עושים הרבה כדי לקדם את זה. יש לנו סיכוי טוב בהרבה מטורקיה, אבל הם ברשימה כבר 13 שנים ואנחנו.. כאילו שלא הגשנו מועמדות. זה טוב ויפה להביע "רצון" להצטרף, אבל למה לא עושים יותר מ…

    • 47 תגובות
    • 5k צפיות
  13. Started by amir85,

    אני חייב לציין שכל השמאלנים שיראו איך נלחמים בשביל החופש שלכם בשביל הדעות שלכם ! כל האירנים נלחמים, עכשיו תזכירו לי מתי הפלסטנים יצאו כנגד דרך הטרור כנגד דרך ההתנגדות כנגד חמאס ..... הפגנות כלאו אפשר לראות רק כשמוות לישראל זה ה THEME. http://www.youtube.com/watch?v=sW3HVHGvgkE זהירות הסרטון הבא קשה ולא מומלץ לצפיה: הנה אנשים שרוצים משהו ! כל הכבוד להם (למרות שתי הצדדים לא טובים לנו ואחמיבלאט עדיף מבחינתנו) אז בבקשה אל תגידו לי פעם הבא שהחמאס כרגיל עושה מה שבא לו ואנחנו מחזיקים את אבו מאזן על מכונת החיאה שהם רוצים שלום.

    • 63 תגובות
    • 5k צפיות
  14. Started by Rhx,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3706870,00.html מאוד מרגיז ומקומם, כפויי טובה.

    • 63 תגובות
    • 5k צפיות
  15. במדינה נורמלית מזמן היא הייתה נרקבת בכלא לכל החיים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3347717,00.html

    • 68 תגובות
    • 5k צפיות
  16. מחר (יום ב') [כלומר, היום..] יפתח שר התחבורה דיון ציבורי בנושא מהירות מרבית מותרת. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3170884,00.html אגב, מישהו יודע למה המהירות המקסימלית הייתה 90 קמ"ש כשקבעו אותה? כי היה צפי למשבר בתחום הדלק ומחסור וחישבו ומצאו כי 90 קמ"ש היא המהירות החסכונית ביותר של צריכת דלק. וזה הסיפור האמיתי והמלא. סתם לידע כללי.

    • 68 תגובות
    • 5k צפיות
  17. ארץ אוץ זה כאן - דחלילים יחליפו את שוטרי התנועה בכבישי ישראל וזאת בשל מחסור בתקציב ובכוח אדם. זה נורא נחמד שהם פירסמו את זה כי עכשיו אף נהג כבר לא ישים על חוקי התנועה שכן, בפעם הבאה שיראו שוטר או דחליל, הם יחליטו מראש שמדובר בדחליל והאמת, האם יש דרך להבדיל? (חוץ מלהתבונן על הדחליל דקות ארוכות ולראות אם הוא יגרד את הביצים...). גימיקים ופתרונות יצירתיים - משטרעת ישראל בע"מ. : http://www.nrg.co.il/online/1/ART/766/525.html

    • 60 תגובות
    • 5k צפיות
  18. Started by zorgi,

    למי שעדיין לא ראה, תצפו בסירטון בלינק . למרות שאני מאמין שכמעט כול אחד כבר מכיר את המצב הזה בארץ אבל בכול זאת, די מזעזע לחשוב שזה דור העתיד שלנו. http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3579094,00.html לדעתי האישית, אותם בני הנוער שרואים בכתבה , הם בחלקם הגדול יהיו רוצחים גנבים ופושעים.

    • 45 תגובות
    • 5k צפיות
  19. פשוט לא האמנתי למה שקראתי היום בוואלה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה שלי בתור חייל מילואים, אז אני פשוט אצרף קישור: http://news.walla.co.il/?w=//889673 אני מרגיש שאני מתחיל לאבד את הקשר שלי עם המדינה המטורפת שנותנת הכל תמורת טרור ואח"כ עוד מצדיקה אותו.

    • 85 תגובות
    • 5k צפיות
  20. Started by tootie,

    נתקלתי בסרטון הזה בפייסבוק. סרטון קצר של מרצה שמסביר ממש בקטנה על הבעיה שלנו עם הערבים. די קולע לנקודה. http://www.youtube.com/watch?v=63hTOaRu7h4&feature=player_embedded

  21. http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=440493 11 מיליארד דולררר

    • 42 תגובות
    • 5k צפיות
  22. Started by Judas Iscariot,

    צד א': צד ב': Let the Trial begin.

    • 12 תגובות
    • 5k צפיות
  23. Started by stone cold,

    ראיתי סירטונים קטנים וניראה די נחמד מישהו ראה תסרט השלם?

    • 53 תגובות
    • 5k צפיות
  24. נגיד יש עצרת אז מחבל שם עליו חגורת נפץ אבל חגורה חכמה.... שיש עליה מודד לחץ דם... ברגע שאין דופק\אין לחץ דם הפצצה מתפוצצת.... זה מנטרל את הצלפים שוטרי קרקע הכול! איך לא חשבו על זה קודם!?

    • 35 תגובות
    • 5k צפיות
  25. לכל אחד יש לפחות אחד כזה. הוא גר ממול, למטה, למעלה או אפילו איתך. שכנים מעצבנים. יצורים תורדניים. זאת המוזרה ההיא שבאה לבקש כוס סוכר אך אף פעם לא מחזירה את הכוס. זה השכן המעפן שמשמיע מוזיקה מזרחית ב-6 בבוקר בפול ווליום או סתם איזה זוג שעושה הרבה, אבל הרבה רעש ומפריע את שנתינו. אתם מוזמנים לשפוך את חוויותיכם כאן.

    • 38 תגובות
    • 5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים