מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
האם זה נכון שלוחות של ABIT מודדות את הטמפרטורה של פנים הליבה של המעבד (חם יותר ב10c) ולוחות אחרות מציגות טמפרטורות של הdie של המעבד ולא מתוך פנים הליבה? ועל פי מה צריך למדוד את המעבד? לפי טמפרטורת הליבה או לפי הטמפרטורה של הdie שלו? תודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני בודק מחשב של חברים ב SIW המעבד הוא Phenom x4 9850, עפ"י אתר היצרון מהירות המעבד היא 2.5GHz. עפ"י SIW יש 3 ליבות בעלות מהירות 1.2GHz וליבה אחת בעלת מהירות 2.5GHz. כמו כן HT Link = 2GHz (מה זה? מהירות ממוצעת לכל המעבד?) מצ"ב screen shot. האם זהו מצב תקין? כך זה אמור להיות או שנעשה פה UNDERCLOCK ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם יש דרך לנטר את פעולת המאווררים על ידי תוכנה ולקבל התראה באם אחד המאווררים הפסיק לפעול . התקנתי את fanspeed והוא מנטר טמפרטורות שזה מצוין אבל הוא לא נותן ניטור של פעולת המאוורר עצמו משום מה למרות שיש שם דף ספציפי לכך עם גרף אבל אין קריאות בכלל וגם אם היו אין אפשרות שייתריע אם תפסיק הפעולה שלו. נראה לי שזה די קריטי לנייד. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 532 צפיות
-
-
המותג Vaio מציג דגמים מעודכנים - כולל נייד קטן במיוחד עם שבבים מרובעי ליבות לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
כמה שאלות: קראתי פה בחדשות הפורום שאינטל מתכוונת להשיק ניידים כפולי ליבות. מישהו יודע האם זה כבר קרה? אם כן, אשמח ללינק למחשב כזה. האם יש ניידים עם מעבד 64bit ? הבנתי שבקטע של ניידים אינטל אוכלת את AMD בלי מלח, אז אשמח לשמוע איפה אינטל עומדת בקשר לזה (אני מניח של-AMD כבר יש כאלו). והשאלה המתבקשת - האם יש / מתוכננים ניידים עם מעבד כפול ליבה שהוא גם 64bit ? (קישורים רלוונטים יתקבלו בברכה). הסיבה לכל השאלות - אני שוקל לקנות מחשב נייד ורציתי לדעת האם יש משהו חזק ורציני עם ראייה לעתיד (בהנחה שכשתצא Vista כבר יהיה טעם לעבוד עם גרסת ה-64bit), במיוחד כי נייד כזה יהווה תחליף למחשב שולחני סביר ביותר (A64 3200), ואני לא רוצה שיהיה מצב שאני קונה נייד יקר פחות טוב ממה שכבר יש לי כרגע.…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברים יקרים, אני מחזיק מחשב לנובו E530 חדש עם 2 סלוטים של זכרון קיבלתי את המחשב עם כרטיס זכרון אחד של 4GB והסלוט השני נותר פנוי. אני רוצה להרחיב את הזכרון במחשב. לימדו אותי שמערכת חלונות 7 64 ביט תומכת למעשה בכמות בלתי מוגבלת של זכרון (בניגוד לחלונות 32 שתומכת רק עד 4GB ולכן אין טעם לקנות זכרון נוסף מעבר ל4GB עבור מערכת זו) האם זה נכון? בכל מקרה, כשהצצתי בתוכנת התחזוקה של המחשב ראיתי שלמעשה, למרות שהסלוט השני תומך ב8GB, אין טעם לקנות זכרון יותר חזק מ4GB בגלל שהמערכת לא תתמוך בו (ראו צילום מסך מצורף). ואני שואל אתכם: הרי מערכת ההפעלה שלי היא 64 ביט אז למה קיבלתי הודעה כזו מתוכנת התחזוקה? ??? מצד אחד בניתי על זה שהמחשב יעבוד עם 12GB לפחות (ובגלל זה התקנתי מערכת 64 ביט כי א…
-
- 8 תגובות
- 828 צפיות
-
-
משפחת היוקרה של חברת דל זוכה לשדרוג גדול - עם דגם היברידי ראשון שמבוסס על חומרת ה-Kaby Lake-G הייחודית לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
דגמים חדשים מבית אסוס ואייסר צצים ברשת - עם מעבדי אינטל ניידים בעלי שש ליבות עיבוד לכתבה
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
- 1 follower
-
-
תיעוד חדש מספק לנו תשעה דגמים חדשים לצפות להם בחודשים הקרובים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
- 1 follower
-
-
-
ניסיתי לפתוח את הליבה הרביעית דרך הביוס וזה לא הלך, ועכשיו המעבד תקוע על 800MHZ לליבה.. מה לעשות? אני מזה מפחדש שהרסתי משהו.. :'(
-
- 15 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
קודם כל אני לא מבין למה הזכרונות שלי לא מוכנים לעבוד על 1T שזו גם בעיה, למישהו יש מושג ממה זה נובע? המחשב לא עלה אז הוצאתי את הסוללה של הלוח אם (שזה סיפור אחר ) והכנסתי אותה בחזרה בערך אחרי שתי דקות. עכשיו כשאני מדליק את המחשב עולה לי מסך עם משהו צהוב כזה מימין למעלה ואני חייב ללחוץ F1 כדי להמשיך... יש למישהו מושג איך אני מבטל את זה? מקווה שזה מתאים לפורום הזה...
-
- 6 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אז ככה: AMD עם וולקנו 6 לא עובר את ה45 מעלות אצלי, גם בפול לואד. הלוח של ג'יגה בייט(7VRXP) הוא לוח מעולה, אני לא מבין מה הבעיות איתו. הלוח יציב מאוד, מלא פיצ'רים וטוב למשתמש הביתי. והכי חשוב: המאוורר של ריידון9700לא רועש בצורה בלתי נסבלת, כמו שטוענים פה. אני מקווה לנפץ את המיתוסים הללו, כי אין חכם כבעל ניסיון.
-
- 62 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
האם מערכת של ווינדוס xp 32 ביט יכולה לנצל 4 ג'יגה זיכרון?
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 1.7 .כאשר אני מריץ ישומים שונים אני רואה בwindows task manager שאחוז העבודה של המעבד מגיע לפעמים ל100 אחוז ,האם זה טבעי למעבד כזה שעל ישומים שונים קלים ככבדים יהיה ניצול מקסימלי
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
קניתי היום לוח אם שהוא תומך 800FSB וזיכרון 2*256 400 הרץ ולקחתי מעבד 2.4 fsb 533 האם בזה שלקחתי מעבד שהFSB שלו 533 אני פוגע ב-Dual Channel. אשמח לעזרתכם ע"מ לדעת האם לשנות את קנייתי ל2.8G ועם FSB 800. תודה
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אהלן, יש לי 3GB של DDR2. כרגע המחשב שלי עובד במצב מנוחה אפשר לומר, ז"א - הזכרון לא אמור להיות מאוד פעיל. ובכ"ז המצב כרגע הוא - 20% זכרון פיזי (623MB) ו-15% זכרון וירטואלי (1202MB). לדעתי זה מיותר להוריד מביצועי המחשב משמעותית ולתפוס ג'יגה מההארד דיסק בזמן שיש כ"כ הרבה זכרון פנוי. יש דרך להעביר 100% שימוש לזכרון הפיזי ולהשתמש בוירטואלי רק כשהראשון בקרוב ל100% שימוש? תודה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני על ווינדויס 10 , רציתי לדעת האם זה תקין. כמו שאתם רואים רשום שיש לי 6 GB זכרון, מתחת רשום בAVAILABLE 3 GB למה זה ככה? האם הוא יכול לנצל רק 3 GB מתוך ה-6? [ATTACH=CONFIG]9436[/ATTACH]
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כרגע מתוך 4 סלוטים, 2 מאוישים בשני זכרונות DDR2 במהירות 1 גיגה כל אחד. מבקש להגדיל ל - 4 גיגה. האם עדיף 2 סטיקים של 2 גיגה כל אחד, או שהאפקט יהיה זהה אם אוסיף סטיק אחד של 2 גיגה כך שביחד עם הקיים יהיה 4 גיגה?
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
- 1 follower
-
-
xp32bit זה ידוע ש-xp32bit מזהה כ-GB3.5 בלבד מתוך 4giga . בפועל מערכת ההפעלה הזאת מאפשרת לישום בודד לנצל מקסימום GB 2 , כך שהלכה למעשה לא תהיה תועלת רבה בהתקנת 4GB במערכת xp32bit משום שאם נריץ crysis לדוגמא עם 4 giga Crysis יוכל לנצל רק 2giga בלבד . במידה ונריץ crysis לדוגמא רק עם 2 giga ,ישארו לו 1.5giga שהוא יוכל לנצל. (מפני שכחצי גיגה ינוצלו על ידי מערכת ההפעלה עצמה והתוכנות שעולות איתה). מכאן שאם נשקיע ב-4 גיגה אז בעצם המשחק לכול היותר יוכל לנצל רק עוד חצי גיגה . Vista 64bit מאפשרת זיהוי וניצול יעיל של כל ה-4 GIGA . בנוסף היא מאפשרת הרצה ב-32bit את אותם משחקים ויישומים שאינם מסוגלים לרוץ ב-64BIT . אבל ישנו catch שזאת מערכת כבדה שגונבת חלק גדול מהמשאבים של המחשב לט…
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
יש לי ויסטה 32 bit עם 4 ג'יגה כרגע הויסטה מזהה את כל הארבע ויש לי מקום נוסף על הלוח להוסיף עוד 4 האם זה אפשרי האם ויסטה יכול לעבוד עם 8 ג'יגה תודה
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
1. עד היום ידעתי שמערכת הפעלה 32BIT יכולה לנצל רק עד 2 ג'יגה זכרון, אתמול קראתי בפורום שהיא יכולה לנצל עד 3.2 ג'יגה, אך לא מצאתי לכך סימוכין באינטרנט. האמנם 3.2 ג'יגה, או 2 ג'יגה ? 2. אני ארכוש מחשב עם 4 ג'יגה זכרון (ומעבד Q666), ע"מ לנצל את כל הזכרון עלי להתקין מערכת הפעלה 64 ביט, כלומר Windows XP 64BIT או Windows Vista 64BIT (?), האם המערכות הנ"ל יציבות מספיק ? (אם פורום אחר רלוונטי יותר, אשמח לדעת). תודה. עריכה : ראיתי שיש פורום WINDOWS :-)
-
- 9 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום האם ניתן לנצל את מלוא יכולות המהירות של SAMSUNG 990PRO PCIE4 על גבי לוח PCIE3? הלוח הוא: ROG RAMPAGE VI EXTREME ללוח יש חריץ M.2 PCIe 3.0 x4 להתקנת NVME - בחריץ היעודי הנ"ל ה-990PRO מוגבל למהירות הPCIE3 שהיא 1GBs X 4 = MAX 4GBs. על הלוח קיים סלוט נוסף פנוי: PCIe 3.0 x16 Safe Slot (CPU) אשר תאורטית תומך בקצב העברה של 16GBs. האם באמצעות שימוש בכרטיס הרחבה: ASUS Hyper M.2 x16 Gen 4 Card (PCIe 4.0/3.0), יהיה ניתן לבטל את הצוואר הבקבוק? הרי ה990 יחובר לחריץ M.2 PCIE4 שנמצא על כרטיס ההרחבה והכרטיס ההרחבה עצמו יחובר לסלוט PCIE X16 כך שהSSD יוכל להשתשמש ב8 נתיבים (X8) של הPCIE3 על מנת להשיג קצב העברה של 8GBs. מידע לגבי הלוח: …
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
- 3 followers
-
-
אם אני יגידר שליבה אחת של המעבד תמיד תעבוד על כל התהליכים הרגילים שרצים ברקע באופן קבוע (כל התהליכים של ה-Windows, AV וכאלה). והליבה השנייה תעבוד רק עם מה שקורה על המסך (דפדפנים, משחקים, תוכנות וכל אלה). זה יהיה יעיל ? כי זה לא נשמע לי כ"כ יעיל, אבל סתם התענינתי |: ואני מודע לאפשרות ה"Affifinty" שקיים ב-Task Manager ב-Windows אבל היא לא מספקת יש תוכנה חיצונית כלשהי שתעשה את זה?
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום רב במחשב שלי יש 1G זיכרון. האם הוספה של 256mb מביאה לשיפור כלשהוא בהרצת מישחקים כבדים, או שזה יהיה בזבוז כסף. המיפרט שלי: P-4 2.8 XFX 6600GT 128MB 1GB RDRAM SAMSUNG XP PRO תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


